Vlaardingen is De haringstadquote:Op maandag 31 januari 2011 16:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in de stad amsterrrrrdam
bijna net zon mooi lied over n stad als "brabant" van guusquote:
You're weirdquote:Op maandag 31 januari 2011 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee totaal niet nee.
En dat "proef" je dus ook bij visgerechten vind ik.
Jaquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heerlijk die zilte smaak aan een mannenlichaam
Oh, jij vist ze zo bij Sea Life weg?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Moet wel vers zijn dus Scheveningen.
Dat lijkt me wel geruststellend om te wetenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
JaRegelmatig controle en als ik pijn heb/krijg gelijk weer terug, maar de laatste keren was er niets aan de hand
Bovendien ontwikkelt het zich vrij langzaam, dus met regelmatige controles ben je er altijd wel op tijd bij
Ik zie het al, een vrouw met smaakquote:
Den Haagquote:Op maandag 31 januari 2011 16:47 schreef Ripley het volgende:
Heerlijk, zeelucht. Ik overweeg om rond te kijken in zandvoort voor een huis. Lijkt me geweldig om bij zee te wonen.
Stukje krab erbij?quote:
Leverworstquote:Op maandag 31 januari 2011 16:48 schreef HeatWave het volgende:
Er zijn weinig dingen die ik echt niet lust, de klassieker, orgaanvlees, is er wel 1 van, al krijg ik het wel weg opzich.
Crabzillaquote:
ja, dat lukt ook nog wel, al kies ik dat niet als er ook bijv ossenworst isquote:
als ik klaar ben met studeren wil ik er wonenquote:
Lijkt me ook geweldig om aan zee te wonen.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:47 schreef Ripley het volgende:
Heerlijk, zeelucht. Ik overweeg om rond te kijken in zandvoort voor een huis. Lijkt me geweldig om bij zee te wonen.
Ja, en dat deed dus ook pijn, waarschijnlijk was dat waar ik last van had en niet eens zozeer die 'onrustige cellen' zoals ze dat noemen.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel geruststellend om te weten
En handig ook wel dat ze dat van het bloed meteen gefixt hebben. Lijkt me knap irritant
Toch he, is die Crabzilla zo indrukwekkend niet.quote:
Nee dat zit in mijn reukorgaan en smaakpapillenquote:
Yup, wachtlijsten. Beter gewoon via een makelaar huren.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:49 schreef littledrummergirl het volgende:
als ik klaar ben met studeren wil ik er wonen![]()
Heeft het nut om bij de sociale woningbouw in te schrijven, of zijn dat wachtlijsten van tig jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |