Tja, of een TV van Sony, want dat moet toch wel goed zijn?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat 'ie zich niet zomaar een iPhone heeft laten aansmeren, dat is vaak zo met mensen die het allemaal niet zoveel kan schelen. "Ja, een mobiele telefoon, iPhone... of hoe heten die dingen... Ja, doe er maar zoeentje."
Aaight, gelijk maar ff besteld, thanksquote:
Heb die app geinstalleert. Werkt prima.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:05 schreef Tom_ het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde probleem, of ik kreeg de melding en na het lezen ervan ging de melding niet uit de balk bovenin..
Gisteren een app genaamd GO SMS erop gezet en de standaard sms melding uitgezet, werkt perfect! (en met verschillende thema's, mocht het je interesseren)
Ik weet iig wel dat ik geen Iphone wil omdat ik niet hou van die apple meuk, waarin je zeer beperkt bent in de mogelijkheden. Ik heb de HTC Desire HD gekozen omdat ik een hem een paar keer heb gezien en hij goed naar voren kwam bij diverse reviews. Ik zat namelijk te twijfelen tussen de Galaxy S en de Desire HD. Ik weet dat de telefoon veel kan en je niet bent gebonden aan Itunes of iets dergelijks, dat sprak me aan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat 'ie zich niet zomaar een iPhone heeft laten aansmeren, dat is vaak zo met mensen die het allemaal niet zoveel kan schelen. "Ja, een mobiele telefoon, iPhone... of hoe heten die dingen... Ja, doe er maar zoeentje."
Bij je applicaties zit ook `Market` daar vind je apps.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:21 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Ik weet iig wel dat ik geen Iphone wil omdat ik niet hou van die apple meuk, waarin je zeer beperkt bent in de mogelijkheden. Ik heb de HTC Desire HD gekozen omdat ik een hem een paar keer heb gezien en hij goed naar voren kwam bij diverse reviews. Ik zat namelijk te twijfelen tussen de Galaxy S en de Desire HD. Ik weet dat de telefoon veel kan en je niet bent gebonden aan Itunes of iets dergelijks, dat sprak me aan.
Maar hoe android precies in zijn werk gaat, en of er een verzamelplaats is voor alle gratis gadgets is mij niet bekend. Hopelijk word ik hier wat wijzer.
Mooi zoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:21 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Heb die app geinstalleert. Werkt prima.
.Gegaan. Echt prima appquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:36 schreef Tom_ het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Vergeet de standaard melding niet uit te zetten, anders krijg je 2x een melding bij een sms (applicaties > berichten > instellingen > ontvangstmelding vinkje weghalen)
En wat had je verwacht? Heb de nummering niet bijgehouden, dus weet niet precies wat je bedoelt.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:14 schreef robertapeldoorn het volgende:
He!
Ik zie dat k weer Android 2.2.1 heb?
Jup, de nieuwste van Froyoquote:Op zondag 6 februari 2011 18:18 schreef -J-D- het volgende:
[..]
En wat had je verwacht? Heb de nummering niet bijgehouden, dus weet niet precies wat je bedoelt.
2.2.1 is toch gewoon Froyo?
Wat mag niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Via orb.com kun je ook je webcams, foto's en videos bekijken van je PC + browsen door bestandenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:51 schreef Bluurgh het volgende:
Super telefoonGmote is echt geniaal, overal in huis muziek kunnen luisteren die op de pc staat
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat mag niet?
Heb je hem nu al geroot?Ja geroot heb ik hem allang, eerste dag dat ik hem hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar er is een appstore waar je betaalde apps voor niets kan krijgen, inmiddels heb ik hem al maar hij is dus niet helemaal legaal, vandaar dat ik hem niet noem.
Als ie stuk is en je levert hem ge-root in ben je misschien de sjaak. Maar als je de originele rom er weer op zet merken ze niks.quote:Op maandag 7 februari 2011 07:50 schreef robertapeldoorn het volgende:
Is rooten nu wel of niet okay...
Oftewel: raak ik wel of niet mijn garantie kwijt.
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Via orb.com kun je ook je webcams, foto's en videos bekijken van je PC + browsen door bestanden
Ik luister m'n muziek op m'n telefoon, en kijk foto's en video's op m'n telefoon vanaf m'n pc... maar dat doe ik gewoon met de Medialink die ingebakken zit in die telefoon. Wat is daar mis mee, en waarom zou ik daar nog een app voor installeren?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:51 schreef Bluurgh het volgende:
Super telefoonGmote is echt geniaal, overal in huis muziek kunnen luisteren die op de pc staat
2.2.1 is die terug-geroepen update die SD-kaartjes zou slopen. Dus als ie nu opeens weer online is, zou dat kunnen betekenen dat ie weer opnieuw is uitgegeven.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:18 schreef -J-D- het volgende:
[..]
En wat had je verwacht? Heb de nummering niet bijgehouden, dus weet niet precies wat je bedoelt.
2.2.1 is toch gewoon Froyo?
Volgens mij is 2.2.1 weer online...quote:Op maandag 7 februari 2011 09:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als ie stuk is en je levert hem ge-root in ben je misschien de sjaak. Maar als je de originele rom er weer op zet merken ze niks.
[..]
[..]
Ik luister m'n muziek op m'n telefoon, en kijk foto's en video's op m'n telefoon vanaf m'n pc... maar dat doe ik gewoon met de Medialink die ingebakken zit in die telefoon. Wat is daar mis mee, en waarom zou ik daar nog een app voor installeren?
[..]
2.2.1 is die terug-geroepen update die SD-kaartjes zou slopen. Dus als ie nu opeens weer online is, zou dat kunnen betekenen dat ie weer opnieuw is uitgegeven.
Vinger even op het scherm houden, krijg je een editscherm.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:43 schreef fokvragen het volgende:
Vanavond voor het eerst de HTC Desire HD in mijn handen.
Hij begint bij het begin scherm (duh)) en als ik dan naar links scroll krijg ik dat Friendsupdate gedoe te zien. Kan ik die pagina ook verwijderen en daar bijvoorbeeld een pagina met al mijn favoriete snelkoppelingen? En als ik dan naar rechts doe zie ik mijn favorieten (contactpersonen toevoegen ofzo).
Ik zou dus graag de indeling van deze pagina's anders zien.
Thanks gelukt!quote:Op maandag 7 februari 2011 20:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vinger even op het scherm houden, krijg je een editscherm.
Ik gebruik GMail, en m'n overige pop3 adressen haal ik al jaren standaard op via gmail, dus daar zit al m'n mail al.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:05 schreef fokvragen het volgende:
Gebruiken jullie voor de mail de mailbox van HTC sense of die van Gmail? Ik maak gebruik van een Gmail account voor email maar weet niet echt welke van de twee beter zijn.
Nu gebruik ik de HTC sense mailbox en zou graag de synchronisatie van de Gmail inbox stop zetten omdat dit waarschijnlijk ook stroom kost. Maar dit zie ik niet bij de instellingen staan.
Dus dat hij maar 1 inbox sync. en niet twee.
Gmail werkt zeker met push en is daarom energie zuinig?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik gebruik GMail, en m'n overige pop3 adressen haal ik al jaren standaard op via gmail, dus daar zit al m'n mail al.
Geen idee hoe het met de HTC mail app zit.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:26 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Gmail werkt zeker met push en is daarom energie zuinig?
Ik weet dat je bij de mail van HTCsense je een ophaal frequentie kunt aangeven dus dat zal wel geen push zijn en daardoor meer energie kosten?
Ik kan bij HTCmail app instellen hoe frequent hij mail ophaalt dus neem aan dat dat geen push is. Bij Gmail is dat niet in te stellen omdat het push is lijkt mij.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Geen idee hoe het met de HTC mail app zit.
Gmail is voor zover ik weet Push ja.
Ik gebruik zelf de brightness-level-widget (8 standen en automatisch) in combinatie met bluetooth-, GPS-, Automatische kanteling- en de gegevensdashboard-widget.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:55 schreef Cryothic het volgende:
ik heb geen idee wat m'n schermhelderheid is.
Ik gebruik die energie-toolbar. Daar zit een scherm-knop op met 3 standen.
Voor 's avonds is de minste stand genoeg, overdag stand 2, en in de auto (als de zon er op schijnt) dan op standje 3
Waar vind ik die toolbar?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:55 schreef Cryothic het volgende:
ik heb geen idee wat m'n schermhelderheid is.
Ik gebruik die energie-toolbar. Daar zit een scherm-knop op met 3 standen.
Voor 's avonds is de minste stand genoeg, overdag stand 2, en in de auto (als de zon er op schijnt) dan op standje 3
Dat is geloof ik de instellingenwidget.quote:
Thanks, het ging me puur om geluid aan/uit andere profielen heb ik niet nodig.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:27 schreef Cryothic het volgende:
Ook daar zitten er widgets voor in.
Vooral geluid aan/uit.
Echt specifieke profielen (zoals ik ze gewend ben op een nokia) met verschillende volumes/ringtones/trilinstellingen etc, daar voor moet je op zoek naar een app.
In de market, of op Appbrain.com ofzo
applicaties->instellingen->over de telefoon->accu->accugebruik->statusbalk bovenaan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:33 schreef fokvragen het volgende:
Waar kan je zien hoe lang je de batterij van het netstroom af hebt?
ow jee... daar gaan we weer...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:40 schreef fokvragen het volgende:
Advanced Task killer is een mooie app die alle apps die niet goed zjin afgsloten automatisch afsluit. Hierdoor bespaar je weer energie. Je moet dan wel even aangeven dat hij zichzelf niet uit zet en whatsapp en twitter moet je op ignore zetten anders krijg je niets binnen.
wat bedoel je?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ow jee... daar gaan we weer...
TaskKillerDiscussie in 3....2....1.....
In de OP van het volgende topic zelf zijn de laatste posts van dat vorige topic genoemd:quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:12 schreef fokvragen het volgende:
Heb je verwijzing daarnaar? ben wel benieuwd
HSDPA, duh.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:56 schreef fokvragen het volgende:
Boven aan mijn scherm staat soms een H met 2 pijltjes eronder. Wat betekent dit?
Ik heb de instellingen van de t-mobile site overgenomen. Daar staaat achteraan ook dat ik de startpagina moet aanpassen naar http://pda.t-mobile.nl is dit echt verplicht? (die site kan ik niet vinden trouwens) Ik wil namelijk www.google.nl als startpagina. Heb Web'n'Walk
Jonge... Lees de jeweetwellende handleiding.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:56 schreef fokvragen het volgende:
Boven aan mijn scherm staat soms een H met 2 pijltjes eronder. Wat betekent dit?
Ik heb de instellingen van de t-mobile site overgenomen. Daar staaat achteraan ook dat ik de startpagina moet aanpassen naar http://pda.t-mobile.nl is dit echt verplicht? (die site kan ik niet vinden trouwens) Ik wil namelijk www.google.nl als startpagina. Heb Web'n'Walk
Wat is HSDPA? Zie mijn edit over mijn instellingen:quote:
Ja, blijkbaar. Als je dat hebt overgenomen van de t-mobile site, zal het wel goed zijn. En nee, je hoeft t-mobile niet als je startpagina in te stellen, maar ze vinden het wel heel lief als je het wèl doet...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:03 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Wat is HSDPA? Zie mijn edit over mijn instellingen:
Dit zijn mijn instellingen:
APN: internet
Proxy: leeg
Poort: leeg
Gebruikersnaam: leeg
Wachtwoord: leeg
MCC: 204
MNC: 16
Verificatiecode: PAP
APN type: default
Is dit goed?
Dan krijg je wat voor je verjaardag van ze, schijnt het. Anders niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:06 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar. Als je dat hebt overgenomen van de t-mobile site, zal het wel goed zijn. En nee, je hoeft t-mobile niet als je startpagina in te stellen, maar ze vinden het wel heel lief als je het wèl doet...
Het zou je sieren als je een héél klein beetje eigen initiatief zou tonen om het antwoord op die vraag te achterhalen.quote:
Allemachtig zeg.quote:
Wil je een waardevolle tip?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:06 schreef fokvragen het volgende:
Had al op google gekeken maar ben niet zo technisch
Heeft iemand hier toevallig ook antwoord op?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:43 schreef Cinch het volgende:
Hoe moet ik de telefoon backuppen zodanig dat als ik de telefoon inlever ter reparatie en ik hem vervolgens terugkrijg (of een nieuwe), alle instellingen/apps weer zoals eerst zijn?
Of is zo'n uitgebreide backup niet mogelijk en moet ik contacten/berichten syncen en apps handmatig backuppen?
hij maakt van je contacten als het goed is al een back up via gmail, log maar is in en klik op contacten daar staan ze dan,quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:10 schreef Cinch het volgende:
[..]
Heeft iemand hier toevallig ook antwoord op?
Ja.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:47 schreef fokvragen het volgende:
Ik doe nachts voor het slapen WIFI en autosync uit. Zou dit schelen in accu duur?
ik heb hem standaard in de oplader als ik ga slapen.quote:
Nee, want wat Wells.p zegt, bij mij hangt mijn telefoon dan gewoon aan de lader.quote:
Is dat niet erg slecht voor de accu zo lang aan de kader?quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:04 schreef Wells.p het volgende:
[..]
ik heb hem standaard in de oplader als ik ga slapen.
en laat alles lekker aan staan. behalve wifi maar die staat altijd uit bij mij
fokvragen??:Pquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:43 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Is dat niet erg slecht voor de accu zo lang aan de kader?
Als het goed is niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:43 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Is dat niet erg slecht voor de accu zo lang aan de kader?
ja, hier!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Iedereen nog steeds gelukkig met zijn telefoon?
Ik wel, ik weet niet wat ik zonder zou moeten hoor!![]()
Telepathie app, hierdoor weten we wat jij (niet) kent.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:09 schreef gewoonfaye het volgende:
Iemand nog handige apps die ik niet ken?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Telepathie app, hierdoor weten we wat jij (niet) kent.
Geen idee, post eens een lijstje met wat je wel kentquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:09 schreef gewoonfaye het volgende:
Iemand nog handige apps die ik niet ken?
WTF doe jij met je telefoon?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:14 schreef robertapeldoorn het volgende:
Ik heb nu 2 hoesjes.
1 van 15 euro - the phone house. Prima ding.
Ook nog een hoesjes voor 2 euro ofzo, eBay. Ook fijn ding. Enige nadeel: je kopjes kan je moeilijker indrukken (bij de goedkope).
Ps. Iemand nog tips om de accu langer als 9 uur mee te laten gaan...
Wat heb je al geprobeerd? Market zit vol met de zogenaamde batterij savers, maar goed niet geslaagd of wil je het handmatig doen, verminder je schermhelderheid, haal je mail zelf handmatig op in plaats van autosynch, zorg dat applicaties niet onnodig aanblijven. Schakel wifi, bluetooth, gps uit wanneer niet nodig.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:14 schreef robertapeldoorn het volgende:
Ps. Iemand nog tips om de accu langer als 9 uur mee te laten gaan...
Weet je een goede? Ik kom ook niet veel verder dan die 9 uur namelijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat heb je al geprobeerd? Market zit vol met de zogenaamde batterij savers, maar goed niet geslaagd of wil je het handmatig doen, verminder je schermhelderheid, haal je mail zelf handmatig op in plaats van autosynch, zorg dat applicaties niet onnodig aanblijven. Schakel wifi, bluetooth, gps uit wanneer niet nodig.
Zelf niet echt ervaring mee, ik gebruik en handle alles via 'energiebeheer' werkt prima voor me en zie er de voordelen van.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Weet je een goede? Ik kom ook niet veel verder dan die 9 uur namelijk.
Idd, ik ook alleen thuis en op de uni, maar verder nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:29 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb WiFi eigenlijk alleen als ik thuis ben en even wat sneller internet nodig heb. verder gewoon op G / 3G / H, gaat prima tot nu toe
menu -> instellingen -> draadloos en netwerken -> wifi-instellingenquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, ik ook alleen thuis en op de uni, maar verder nietHoewel ik voor die 2% geen zin heb om constant WiFi aan en uit te gaan zetten...
dus thuis met WiFi aan maar je telefoon niet aanraken = na een kwartier uit?quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
menu -> instellingen -> draadloos en netwerken -> wifi-instellingen
en dan:
menu -> geavanceerd ->Wifi Slaapbeleid -> na 15 minuten
dan gooit ie de wifi uit als ie 15 minuten niet gebruikt wordt.
Die optie ken ik maar dan gaat hij op stations enzo toch gewoon blijven zoeken naar WiFi-netwerken?quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
menu -> instellingen -> draadloos en netwerken -> wifi-instellingen
en dan:
menu -> geavanceerd ->Wifi Slaapbeleid -> na 15 minuten
dan gooit ie de wifi uit als ie 15 minuten niet gebruikt wordt.
Ik ben er even voor gaan zitten en alle simcontacten gekopierd naar de telefoon. Dan daar nieuwe bij gezet en iedereen gelinkt met facebook/twitter. Dan alleen de telefoon contacten laten tonen. Zo vind ik dat het er het beste uit ziet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:18 schreef stoeltafel het volgende:
De telefoon is wel erg uitgebreid zeg, verdwaal door de instellingen. Als ik een contact opsla waar komt die dan terecht? Heb nu bij contacten alleen sim kaarten laten zien maar de nieuwe contacten zie ik nooit op deze manier. Heb nu een contact met google verbonden maar als ik nu me gmail bij me contacten laad zie ik veel mensen die ik niet veel zien, wat doe ik verkeerd?
Ik denk dat die WIFI-slaapfunctie zo werkt, als er 15 minuten geen data verkeer is sluit hij af. Hij blijft wel gewoon zoeken naar WIFI. Maar zodra ik de deur uit ga doe ik mijn WIFI uit met een sneltoets op het scherm (WIFI widget). Heb buiten toch geen WIFI-netwerk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die optie ken ik maar dan gaat hij op stations enzo toch gewoon blijven zoeken naar WiFi-netwerken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |