Tja, of een TV van Sony, want dat moet toch wel goed zijn?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat 'ie zich niet zomaar een iPhone heeft laten aansmeren, dat is vaak zo met mensen die het allemaal niet zoveel kan schelen. "Ja, een mobiele telefoon, iPhone... of hoe heten die dingen... Ja, doe er maar zoeentje."
Aaight, gelijk maar ff besteld, thanksquote:
Heb die app geinstalleert. Werkt prima.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:05 schreef Tom_ het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde probleem, of ik kreeg de melding en na het lezen ervan ging de melding niet uit de balk bovenin..
Gisteren een app genaamd GO SMS erop gezet en de standaard sms melding uitgezet, werkt perfect! (en met verschillende thema's, mocht het je interesseren)
Ik weet iig wel dat ik geen Iphone wil omdat ik niet hou van die apple meuk, waarin je zeer beperkt bent in de mogelijkheden. Ik heb de HTC Desire HD gekozen omdat ik een hem een paar keer heb gezien en hij goed naar voren kwam bij diverse reviews. Ik zat namelijk te twijfelen tussen de Galaxy S en de Desire HD. Ik weet dat de telefoon veel kan en je niet bent gebonden aan Itunes of iets dergelijks, dat sprak me aan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat 'ie zich niet zomaar een iPhone heeft laten aansmeren, dat is vaak zo met mensen die het allemaal niet zoveel kan schelen. "Ja, een mobiele telefoon, iPhone... of hoe heten die dingen... Ja, doe er maar zoeentje."
Bij je applicaties zit ook `Market` daar vind je apps.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:21 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Ik weet iig wel dat ik geen Iphone wil omdat ik niet hou van die apple meuk, waarin je zeer beperkt bent in de mogelijkheden. Ik heb de HTC Desire HD gekozen omdat ik een hem een paar keer heb gezien en hij goed naar voren kwam bij diverse reviews. Ik zat namelijk te twijfelen tussen de Galaxy S en de Desire HD. Ik weet dat de telefoon veel kan en je niet bent gebonden aan Itunes of iets dergelijks, dat sprak me aan.
Maar hoe android precies in zijn werk gaat, en of er een verzamelplaats is voor alle gratis gadgets is mij niet bekend. Hopelijk word ik hier wat wijzer.
Mooi zoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:21 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Heb die app geinstalleert. Werkt prima.
.Gegaan. Echt prima appquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:36 schreef Tom_ het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Vergeet de standaard melding niet uit te zetten, anders krijg je 2x een melding bij een sms (applicaties > berichten > instellingen > ontvangstmelding vinkje weghalen)
En wat had je verwacht? Heb de nummering niet bijgehouden, dus weet niet precies wat je bedoelt.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:14 schreef robertapeldoorn het volgende:
He!
Ik zie dat k weer Android 2.2.1 heb?
Jup, de nieuwste van Froyoquote:Op zondag 6 februari 2011 18:18 schreef -J-D- het volgende:
[..]
En wat had je verwacht? Heb de nummering niet bijgehouden, dus weet niet precies wat je bedoelt.
2.2.1 is toch gewoon Froyo?
Wat mag niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Via orb.com kun je ook je webcams, foto's en videos bekijken van je PC + browsen door bestandenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:51 schreef Bluurgh het volgende:
Super telefoonGmote is echt geniaal, overal in huis muziek kunnen luisteren die op de pc staat
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat mag niet?
Heb je hem nu al geroot?Ja geroot heb ik hem allang, eerste dag dat ik hem hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar er is een appstore waar je betaalde apps voor niets kan krijgen, inmiddels heb ik hem al maar hij is dus niet helemaal legaal, vandaar dat ik hem niet noem.
Als ie stuk is en je levert hem ge-root in ben je misschien de sjaak. Maar als je de originele rom er weer op zet merken ze niks.quote:Op maandag 7 februari 2011 07:50 schreef robertapeldoorn het volgende:
Is rooten nu wel of niet okay...
Oftewel: raak ik wel of niet mijn garantie kwijt.
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Via orb.com kun je ook je webcams, foto's en videos bekijken van je PC + browsen door bestanden
Ik luister m'n muziek op m'n telefoon, en kijk foto's en video's op m'n telefoon vanaf m'n pc... maar dat doe ik gewoon met de Medialink die ingebakken zit in die telefoon. Wat is daar mis mee, en waarom zou ik daar nog een app voor installeren?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:51 schreef Bluurgh het volgende:
Super telefoonGmote is echt geniaal, overal in huis muziek kunnen luisteren die op de pc staat
2.2.1 is die terug-geroepen update die SD-kaartjes zou slopen. Dus als ie nu opeens weer online is, zou dat kunnen betekenen dat ie weer opnieuw is uitgegeven.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:18 schreef -J-D- het volgende:
[..]
En wat had je verwacht? Heb de nummering niet bijgehouden, dus weet niet precies wat je bedoelt.
2.2.1 is toch gewoon Froyo?
Volgens mij is 2.2.1 weer online...quote:Op maandag 7 februari 2011 09:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als ie stuk is en je levert hem ge-root in ben je misschien de sjaak. Maar als je de originele rom er weer op zet merken ze niks.
[..]
[..]
Ik luister m'n muziek op m'n telefoon, en kijk foto's en video's op m'n telefoon vanaf m'n pc... maar dat doe ik gewoon met de Medialink die ingebakken zit in die telefoon. Wat is daar mis mee, en waarom zou ik daar nog een app voor installeren?
[..]
2.2.1 is die terug-geroepen update die SD-kaartjes zou slopen. Dus als ie nu opeens weer online is, zou dat kunnen betekenen dat ie weer opnieuw is uitgegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |