abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92475320
Vanavond voor het eerst de HTC Desire HD in mijn handen.
Hij begint bij het begin scherm (duh)) en als ik dan naar links scroll krijg ik dat Friendsupdate gedoe te zien. Kan ik die pagina ook verwijderen en daar bijvoorbeeld een pagina met al mijn favoriete snelkoppelingen? En als ik dan naar rechts doe zie ik mijn favorieten (contactpersonen toevoegen ofzo).

Ik zou dus graag de indeling van deze pagina's anders zien.
  maandag 7 februari 2011 @ 20:45:50 #127
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_92475454
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 20:43 schreef fokvragen het volgende:
Vanavond voor het eerst de HTC Desire HD in mijn handen.
Hij begint bij het begin scherm (duh)) en als ik dan naar links scroll krijg ik dat Friendsupdate gedoe te zien. Kan ik die pagina ook verwijderen en daar bijvoorbeeld een pagina met al mijn favoriete snelkoppelingen? En als ik dan naar rechts doe zie ik mijn favorieten (contactpersonen toevoegen ofzo).

Ik zou dus graag de indeling van deze pagina's anders zien.
Vinger even op het scherm houden, krijg je een editscherm. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_92481581
quote:
17s.gif Op maandag 7 februari 2011 20:45 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Vinger even op het scherm houden, krijg je een editscherm. :)
Thanks gelukt!
Nu laat de agenda alle verjaardagen van mijn facebook vrinden zien. Heb eigenlijk wel belangrijkere dingen die in mijn agenda moeten staan dan wanneer Pietje uit Lutjebroek jarig is. Kan ik dat ook uitzetten?

Edit: al opgelost!
Agenda openen -> menu -> 'meer' -> 'agenda's' -> vinkje weghalen bij Facebook.

[ Bericht 7% gewijzigd door fokvragen op 07-02-2011 23:10:14 ]
pi_92485820
Gebruiken jullie voor de mail de mailbox van HTC sense of die van Gmail? Ik maak gebruik van een Gmail account voor email maar weet niet echt welke van de twee beter zijn.

Nu gebruik ik de HTC sense mailbox en zou graag de synchronisatie van de Gmail inbox stop zetten omdat dit waarschijnlijk ook stroom kost. Maar dit zie ik niet bij de instellingen staan.

Dus dat hij maar 1 inbox sync. en niet twee.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 00:10:13 #130
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_92486027
Ik vind de panische trilfunctie van de HDH wel gruwelijk irritant eigenlijk :') M'n oude HTC had gewoon een zware brom, die je amper hoor, maar deze heeft echt een hoge tril die door merg en been gaat :{ Leuk als hij in de collegezaal of bioscoopzaal afgaat :') :D
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_92487065
Hoe moet ik de telefoon backuppen zodanig dat als ik de telefoon inlever ter reparatie en ik hem vervolgens terugkrijg (of een nieuwe), alle instellingen/apps weer zoals eerst zijn?

Of is zo'n uitgebreide backup niet mogelijk en moet ik contacten/berichten syncen en apps handmatig backuppen?
Bier hier.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 08:45:28 #132
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_92490663
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:05 schreef fokvragen het volgende:
Gebruiken jullie voor de mail de mailbox van HTC sense of die van Gmail? Ik maak gebruik van een Gmail account voor email maar weet niet echt welke van de twee beter zijn.

Nu gebruik ik de HTC sense mailbox en zou graag de synchronisatie van de Gmail inbox stop zetten omdat dit waarschijnlijk ook stroom kost. Maar dit zie ik niet bij de instellingen staan.

Dus dat hij maar 1 inbox sync. en niet twee.
Ik gebruik GMail, en m'n overige pop3 adressen haal ik al jaren standaard op via gmail, dus daar zit al m'n mail al.
NIEUW: Foto's!
pi_92494912
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 08:45 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Ik gebruik GMail, en m'n overige pop3 adressen haal ik al jaren standaard op via gmail, dus daar zit al m'n mail al.
Gmail werkt zeker met push en is daarom energie zuinig?
Ik weet dat je bij de mail van HTCsense je een ophaal frequentie kunt aangeven dus dat zal wel geen push zijn en daardoor meer energie kosten?
  dinsdag 8 februari 2011 @ 11:37:51 #134
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_92495356
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 11:26 schreef fokvragen het volgende:

[..]

Gmail werkt zeker met push en is daarom energie zuinig?
Ik weet dat je bij de mail van HTCsense je een ophaal frequentie kunt aangeven dus dat zal wel geen push zijn en daardoor meer energie kosten?
Geen idee hoe het met de HTC mail app zit.
Gmail is voor zover ik weet Push ja.
pi_92495559
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 11:37 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Geen idee hoe het met de HTC mail app zit.
Gmail is voor zover ik weet Push ja.
Ik kan bij HTCmail app instellen hoe frequent hij mail ophaalt dus neem aan dat dat geen push is. Bij Gmail is dat niet in te stellen omdat het push is lijkt mij.
pi_92495601
Ik heb trouwens mijn scherm op 20% en dat is nog duidelijk genoeg..
  dinsdag 8 februari 2011 @ 11:55:06 #137
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_92495921
ik heb geen idee wat m'n schermhelderheid is.
Ik gebruik die energie-toolbar. Daar zit een scherm-knop op met 3 standen.
Voor 's avonds is de minste stand genoeg, overdag stand 2, en in de auto (als de zon er op schijnt) dan op standje 3 :)
pi_92496503
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 11:55 schreef Cryothic het volgende:
Voor 's avonds is de minste stand genoeg, overdag stand 2, en in de auto (als de zon er op schijnt) dan op standje 3 :)
Ik gebruik zelf de brightness-level-widget (8 standen en automatisch) in combinatie met bluetooth-, GPS-, Automatische kanteling- en de gegevensdashboard-widget.

Op die manier heb je alles bij elkaar in een 4x2 ruimte.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jordy-B op 08-02-2011 12:24:04 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_92496536
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 11:55 schreef Cryothic het volgende:
Waar vind ik die toolbar?
  dinsdag 8 februari 2011 @ 12:19:43 #140
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92496668
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:15 schreef fokvragen het volgende:

[..]

Waar vind ik die toolbar?
Dat is geloof ik de instellingenwidget. :) Daarmee kun je ook wifi/bluetooth aan/uit zetten.
Gebruik ik inderdaad ook om de brightness te regelen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 8 februari 2011 @ 12:22:52 #141
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_92496757
Widget-lijst -> Energiebeheer (Wifi, Bluetooth, GPS, Sync, Schermhelderheid)

of

Widget-lijst -> Instellingen -> Gegevensdashboard (3G, Wifi, Sync, Roaming)

of

Widget-lijst -> Instellingen -> Power Dashboard (Brightness, Timeout, Wifi, Sync, Bluetooth)

Maar je zou natuurlijk ook de tijd kunnen nemen om zelf eens per widget te kijken wat ie doet :)
pi_92496863
Ah chill dankje...Ja ben al aardig aan het testen maar je komt lang niet overal achter.

Hoe kan ik verschillende gebruikersprofielen instellen zodat ik er makkelijk tussen kan switchen? Bijvoorbeeld "normaal" "stil" "vergadering" etc. Namelijk wel makkelijk om met 1 handeling gelijk al het geluid uit te zetten maar niet de trilfunctie bijvoorbeeld.

Edit: stom al gevonden, ook in de Widget lijst!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 12:27:37 #143
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_92496912
Ook daar zitten er widgets voor in.

Vooral geluid aan/uit.

Echt specifieke profielen (zoals ik ze gewend ben op een nokia) met verschillende volumes/ringtones/trilinstellingen etc, daar voor moet je op zoek naar een app.

In de market, of op Appbrain.com ofzo
pi_92496951
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:27 schreef Cryothic het volgende:
Ook daar zitten er widgets voor in.

Vooral geluid aan/uit.

Echt specifieke profielen (zoals ik ze gewend ben op een nokia) met verschillende volumes/ringtones/trilinstellingen etc, daar voor moet je op zoek naar een app.

In de market, of op Appbrain.com ofzo
Thanks, het ging me puur om geluid aan/uit andere profielen heb ik niet nodig.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 12:31:49 #145
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_92497076
In je widget lijst ff kijken onder het kopje instellingen, volgens mij staan daar de losse icoontjes voor geluid/tril enzo.
pi_92497127
Waar kan je zien hoe lang je de batterij van het netstroom af hebt?
pi_92497377
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:33 schreef fokvragen het volgende:
Waar kan je zien hoe lang je de batterij van het netstroom af hebt?
applicaties->instellingen->over de telefoon->accu->accugebruik->statusbalk bovenaan.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_92499342
Advanced Task killer is een mooie app die alle apps die niet goed zjin afgsloten automatisch afsluit. Hierdoor bespaar je weer energie. Je moet dan wel even aangeven dat hij zichzelf niet uit zet en whatsapp en twitter moet je op ignore zetten anders krijg je niets binnen.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 13:45:53 #149
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_92499566
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:40 schreef fokvragen het volgende:
Advanced Task killer is een mooie app die alle apps die niet goed zjin afgsloten automatisch afsluit. Hierdoor bespaar je weer energie. Je moet dan wel even aangeven dat hij zichzelf niet uit zet en whatsapp en twitter moet je op ignore zetten anders krijg je niets binnen.
ow jee... daar gaan we weer...
TaskKillerDiscussie in 3....2....1.....
pi_92500173
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:45 schreef Cryothic het volgende:

[..]

ow jee... daar gaan we weer...
TaskKillerDiscussie in 3....2....1.....
wat bedoel je?
Ik heb security level op high staan waardoor hij alleen de apps afsluit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')