SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De fanfare staat al klaar, en volgens mij zijn wij met zijn allen nerveuzer dan Vanyel zelf.
Hier weer verder
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Waarin dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:32 schreef skunkasaur het volgende:
He jammer. Moeten we Kannovinnie toch maar even vragen om de TT te veranderen?
Als ik in potdicht moet veranderen wil ik er ook een slotje op doen, anders klopt de titel nietquote:
Ja, sorry, maar aan een centraal topic heb je echt geen ene reet hoor qua zichtbaarheid.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:41 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom een kick? Het is een centraal topic notabene
Nee? Ik vroeg het me gewoon even af.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar aan een centraal topic heb je echt geen ene reet hoor qua zichtbaarheid.
Ga je nou ineens heel actief modden in deze reeks waar de regulars al jaren zitten ouwbetten met elkaar? Want dan ben ik weg if you don't mind...
Ik blijf wel rustig kijken/posten en centraal zetten , dan kom ik er vast wel achterquote:Op maandag 31 januari 2011 16:43 schreef NanKing het volgende:
Dat is lesbiaans. Je bent niet ingewijd dus dat snap je ook niet he
KSC en GRTD staan er omdat ze te snel gaan, die webshop weet ik niet, die yugoslaven staan daar omdat het hun eerste topic is.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:39 schreef lezzer het volgende:
Ik zie daar bovenin anders zo nog 5 reeksen hangen
Tja, dan centraalquote:Op maandag 31 januari 2011 17:43 schreef lezzer het volgende:
Wij willen helegaar niet naar een ander subforum
Zijn die mods daar te vertrouwen?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:44 schreef NanKing het volgende:
Ik wil eik gewoon terug naar ONZ waar ik ooit 't eerste topic heb geopend.
Daar wil ik echt helemaal niks meer mee te maken hebben.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:44 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik had anders 'The truth is here..' heel toepasselijk gevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
Oh nee? Lekker in R&P?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:43 schreef lezzer het volgende:
Wij willen helegaar niet naar een ander subforum
Maar popje, dan moeten alle aspirantlesbeaus eerst toegang hebben tot de kelder voor ze überhaupt ontdekken dat we er zijn. Daarbij vergeleken is een onderaan GC staand centraal topic nog best goed te vinden.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:47 schreef Bakfiets. het volgende:
HA. KRIJS. Of 'Het Keldertje'
Dan benoemen we Lezzer tot onze meesteres.
Stiekem gil ik.
Gewoon stiekem misbruik van de situatie maken he..quote:Op maandag 31 januari 2011 17:48 schreef Bakfiets. het volgende:
Maar dan wil ik wel zelfgemaakte kiekjes.
Jij bent ontstemd omdat je onze meesteres mag zijnquote:Op maandag 31 januari 2011 17:49 schreef lezzer het volgende:
Ik ga maar even wat anders doen.
Ik heb sowieso een kutdag, dus dat kan er ook nog wel bij.
Niks is goed eigenlijk, dus dat ook nietquote:Op maandag 31 januari 2011 17:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij bent ontstemd omdat je onze meesteres mag zijn
Laat ik nou fotograaf zijn!quote:Op maandag 31 januari 2011 17:48 schreef Bakfiets. het volgende:
Maar dan wil ik wel zelfgemaakte kiekjes.
Maar maar maar..quote:Op maandag 31 januari 2011 17:49 schreef lezzer het volgende:
Ik ga maar even wat anders doen.
Ik heb sowieso een kutdag, dus dat kan er ook nog wel bij.
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Gewoon stiekem misbruik van de situatie maken he..![]()
Aangezien wij dus geen kiekjes van jou kunnen vragen
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Niks is goed eigenlijk, dus dat ook niet
En gisteren riep je nog dat dat paardenmeisje gillend weg was gerend na die camsessie....quote:Op maandag 31 januari 2011 17:50 schreef Bakfiets. het volgende:
Wacht je toch nog een half jaartje?
Wat heeft dat er nou mee te maken?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
En gisteren riep je nog dat dat paardenmeisje gillend weg was gerend na die camsessie....
Ja, wat moet ik dan met die kiekjes?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:52 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou mee te maken?
ja ik lees wel eens mee in OUDquote:Op maandag 31 januari 2011 18:08 schreef Vanyel het volgende:
Goed punt.
Hoewel...
Heb je wel eens een topic in OUD gelezen? Toch een iets andere insteek. Veel hetero's ook!
Is 'waarom wil je dat in godsnaam' een heel rare vraag?quote:
ach ik vind het wel comish om dat soort overtrokken dingen te lezen... besef ik weer hoe normaal ik benquote:Op maandag 31 januari 2011 18:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Is 'waarom wil je dat in godsnaam' een heel rare vraag?
Ik wilde daar niet dood gevonden worden tot een maand of 10 gelee.
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach ik vind het wel comish om dat soort overtrokken dingen te lezen... besef ik weer hoe normaal ik ben
is gewoon een feit.quote:
duurde bij mij ook ff.... je moet ff terug lezen waar Van gek van zou worden.quote:
ow... ik had wonderer helemaal over het hoofd gezienquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:56 schreef lezzer het volgende:
Het is een zak met een gezicht? Een zogenaamde gezichtszak?
En zo ja, waar heb je die vandaan? *aantekeningen maak*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Klopt.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:45 schreef lezzer het volgende:
Uit de Zakstraat?
Daar zitten toch alleen maar hoeren?
Serieusquote:
En heus meer. Jij amerikaan.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:22 schreef wonderer het volgende:
Iemand houdt nog van me *traantje wegpinkt*
Heel klein mondjequote:
What's up?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:22 schreef wonderer het volgende:
Iemand houdt nog van me *traantje wegpinkt*
Nah. Niks.quote:
Echt niet. Maar ik vind het gewoon moeilijk. Ik doe echt mijn best wel, hoor. En anders sleur ik hem mee naar mijn volgende therapie-afspraak. Nou ja, dat wil ik sowieso doen.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:46 schreef lezzer het volgende:
En dan? Dat je straks uit elkaar bent zonder het besproken te hebben
Dat was ook het eerste dat ik deed.... Tot ik die gaatjes zag.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heel klein mondje
En ik maar proberen de lettertjes te snappen...
voor jou of voor hem?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:08 schreef wonderer het volgende:
Is het lullig om te denken dat het met dat tegenkomen wel mee zal vallen?
Dan zou ik het maar eens doen dan... Dat wilde ik alleen maar zeggen.quote:Ik weet precies wat ik moet doen, alleen het hoe is lastig, en de drempel wordt ook alleen maar hoger.
voor hem. ik heb geen behoefte aan een ander verderquote:
Ja, dat weet ik zelf ook wel. Maar het blijft een stuk makkelijker om iets te weten en iets te doen. Zeker als hij niet in de buur tis.quote:[..]
Dan zou ik het maar eens doen dan... Dat wilde ik alleen maar zeggen.
Ik las bestralingsman.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:22 schreef lezzer het volgende:
Gisteren de bestratingsman over de vloer gehad.
Hij is heel aardig en volgens mij ook niet te duur. Maar nou slaat de twijfel toe natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:30 schreef Vanyel het volgende:
Glaasje water erover en t is klaar.
Decadenter!
Ze was echt zo lief!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:36 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat durf ik niet. En eigenlijk wil ik het ook niet...
@Qebbel, hoe tof! Wat zei ze???
Heel niet. Jij zegt dat ze er niet op mag. Ik hamer op consequente opvoedingquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:02 schreef lezzer het volgende:
Moet ze er van jou af?
Want het was maar een gewone mededeling....
Denk je écht dat we daartussen zouden passen?quote:Waarom kijk jij naar tieten?
tussen die tieten?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:43 schreef Vanyel het volgende:
Daar vroeg gister iemand mij
[..]
Denk je écht dat we daartussen zouden passen?
Ja nou kijk, ik ben geïnteresseerd in de normaalverdeling van de cupmaat van de vrouwen die ik tegenkom.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:46 schreef lezzer het volgende:
Ja, Vanyel, waarom kijk jij naar tieten?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
tussen die tieten?
Ligt er aan hoe ze er uit zien
hoe flikker je van je bureaustoel??????quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:37 schreef lezzer het volgende:
Ik heb niet zo'n geweldige kantoordag...
Gedoe met muis en keyboard, en net nog van m'n bureaustoel afgeflikkerd ook...
Misschien moet ik wat anders gaan doen
grijnz ziel!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:41 schreef lezzer het volgende:
Ja, lopen tobben met je pc die onder het bureau staat, dan willen gaan zitten maar niet goed.
Dan zit je dus op je gat onder je bureau
hahahaha best wel idd...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:47 schreef lezzer het volgende:
Ja, erg he...
Dat ik het ook vertel eigenlijk
ff serieus... wat is dat met lesbo's en oudere vrouwen??quote:
in het cafe met de deuren open ofzo?quote:Ik ben weer terug van Amsterdam. Gezellig met een paar anderen in een cafeetje gezeten en aan een project gewerkt. Ik heb nou wel bevroren tenen.
Niet persé oudere vrouwen hoor. Vooral Simone.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:04 schreef Nizno het volgende:
ff serieus... wat is dat met lesbo's en oudere vrouwen??
[..]
in het cafe met de deuren open ofzo?
Simone is een stuk ouder dan jij bent........quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:06 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Niet persé oudere vrouwen hoor. Vooral Simone.
ow kijk dat vertelde je er niet bij... je zat in de kroeg en je voeten zijn bevroren,, dan ga ik er vanuit dat die 2 met elkaar te maken hebben.quote:Je moet toch ook naar het café toe lopen? Ik had Vans aan, die zijn niet zo dik.
Dat weet ik, ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
Simone is een stuk ouder dan jij bent........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want je kunt een zangeres niet goed vinden om iets anders dan hoe ze eruit ziet?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ff serieus... wat is dat met lesbo's en oudere vrouwen??
Ik vind haar met kort haar serieus zo ongelooflijk sexy!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:25 schreef Vanyel het volgende:
Sharon Stone...
Dat was de eerste vrouw waar ik het warm van kreeg. In Basic Instinct natuurlijk.
dat stond er niet op die manierquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Want je kunt een zangeres niet goed vinden om iets anders dan hoe ze eruit ziet?
Ik wilde exact dezelfde opmerking maken. Was je er dan ook vanuit gegaan dat ik op oudere vrouwen val?quote:
Hannie van Leeuwen, die ken ik toevallig persoonlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:37 schreef Bakfiets. het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dan.
Wat een heterd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |