Serieusquote:
En heus meer. Jij amerikaan.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:22 schreef wonderer het volgende:
Iemand houdt nog van me *traantje wegpinkt*
Heel klein mondjequote:
What's up?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:22 schreef wonderer het volgende:
Iemand houdt nog van me *traantje wegpinkt*
Nah. Niks.quote:
Echt niet. Maar ik vind het gewoon moeilijk. Ik doe echt mijn best wel, hoor. En anders sleur ik hem mee naar mijn volgende therapie-afspraak. Nou ja, dat wil ik sowieso doen.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:46 schreef lezzer het volgende:
En dan? Dat je straks uit elkaar bent zonder het besproken te hebben
Dat was ook het eerste dat ik deed.... Tot ik die gaatjes zag.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heel klein mondje
En ik maar proberen de lettertjes te snappen...
voor jou of voor hem?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:08 schreef wonderer het volgende:
Is het lullig om te denken dat het met dat tegenkomen wel mee zal vallen?
Dan zou ik het maar eens doen dan... Dat wilde ik alleen maar zeggen.quote:Ik weet precies wat ik moet doen, alleen het hoe is lastig, en de drempel wordt ook alleen maar hoger.
voor hem. ik heb geen behoefte aan een ander verderquote:
Ja, dat weet ik zelf ook wel. Maar het blijft een stuk makkelijker om iets te weten en iets te doen. Zeker als hij niet in de buur tis.quote:[..]
Dan zou ik het maar eens doen dan... Dat wilde ik alleen maar zeggen.
Ik las bestralingsman.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:22 schreef lezzer het volgende:
Gisteren de bestratingsman over de vloer gehad.
Hij is heel aardig en volgens mij ook niet te duur. Maar nou slaat de twijfel toe natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:30 schreef Vanyel het volgende:
Glaasje water erover en t is klaar.
Decadenter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |