Ze was echt zo lief!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:36 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat durf ik niet. En eigenlijk wil ik het ook niet...
@Qebbel, hoe tof! Wat zei ze???
Heel niet. Jij zegt dat ze er niet op mag. Ik hamer op consequente opvoedingquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:02 schreef lezzer het volgende:
Moet ze er van jou af?
Want het was maar een gewone mededeling....
Denk je écht dat we daartussen zouden passen?quote:Waarom kijk jij naar tieten?
tussen die tieten?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:43 schreef Vanyel het volgende:
Daar vroeg gister iemand mij
[..]
Denk je écht dat we daartussen zouden passen?
Ja nou kijk, ik ben geïnteresseerd in de normaalverdeling van de cupmaat van de vrouwen die ik tegenkom.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:46 schreef lezzer het volgende:
Ja, Vanyel, waarom kijk jij naar tieten?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
tussen die tieten?
Ligt er aan hoe ze er uit zien
hoe flikker je van je bureaustoel??????quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:37 schreef lezzer het volgende:
Ik heb niet zo'n geweldige kantoordag...
Gedoe met muis en keyboard, en net nog van m'n bureaustoel afgeflikkerd ook...
Misschien moet ik wat anders gaan doen
grijnz ziel!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:41 schreef lezzer het volgende:
Ja, lopen tobben met je pc die onder het bureau staat, dan willen gaan zitten maar niet goed.
Dan zit je dus op je gat onder je bureau
hahahaha best wel idd...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:47 schreef lezzer het volgende:
Ja, erg he...
Dat ik het ook vertel eigenlijk
ff serieus... wat is dat met lesbo's en oudere vrouwen??quote:
in het cafe met de deuren open ofzo?quote:Ik ben weer terug van Amsterdam. Gezellig met een paar anderen in een cafeetje gezeten en aan een project gewerkt. Ik heb nou wel bevroren tenen.
Niet persé oudere vrouwen hoor. Vooral Simone.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:04 schreef Nizno het volgende:
ff serieus... wat is dat met lesbo's en oudere vrouwen??
[..]
in het cafe met de deuren open ofzo?
Simone is een stuk ouder dan jij bent........quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:06 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Niet persé oudere vrouwen hoor. Vooral Simone.
ow kijk dat vertelde je er niet bij... je zat in de kroeg en je voeten zijn bevroren,, dan ga ik er vanuit dat die 2 met elkaar te maken hebben.quote:Je moet toch ook naar het café toe lopen? Ik had Vans aan, die zijn niet zo dik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |