Eens kijken wat ik hiermee kan.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:41 schreef pipdebeer het volgende:
Ik heb nog een oude foto van mijn opa (vaders vader) die beschadigd is. Ik zou hem willen gebruiken voor een cadeau, dus zou jij hem misschien willen retoucheren?![]()
Foto:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk is er online al wel een EPS van dit logo te vinden. Van welk land is dit politie symbool?quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:41 schreef pipdebeer het volgende:
Ik heb nog een oude foto van mijn opa (vaders vader) die beschadigd is. Ik zou hem willen gebruiken voor een cadeau, dus zou jij hem misschien willen retoucheren?![]()
Foto:
[ afbeelding ]
Ik heb nog even verder gewerkt aan het werk waar Dimens hierboven mee begonnen is. Ik heb al dat rode en de meeste strepen wel weg kunnen werken. Maar die scheur bovenaan wordt een heel karwei, daar is retoucheren niet meer genoeg maar moet je gaan reconstrueren...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:41 schreef pipdebeer het volgende:
Oh, sorry. Ik wist niet dat jij er ook al mee bezig was. En ja, als meerdere personen dezelfde foto retoucheren, en dat goed doen zonder de "werkelijkheid" al teveel te veranderen, lijkt het eindresultaat sterk op elkaar...quote:Op woensdag 13 juni 2012 07:44 schreef Saisai het volgende:
pff ik had hem ook al af, maar die lijkt megaveel op die hierboven ^
De dia's zijn al gescand? En je wil ze alleen verkleinen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:14 schreef Mirjam het volgende:
als ik oude, ingescande dia's wil bewerken naar een goed te zien formaat foto, wat voor handelingen kan ik dat het beste doen?
of is dat te moeilijk om zo wat stappen uit te leggen?
Graag gedaan... Ik heb wel meer oude foto's geretoucheerd en/of ingekleurd en ben altijd weer verrast hoe blij je iemand kan maken als ze opeens een mooie foto van een familielid hebben. Is dit de enige foto die je nog van je opa hebt?quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:12 schreef pipdebeer het volgende:
Dank jullie wel, ben er echt heel blij mee!
En ja inderdaad, die scheur is wel erg.
Ik vroeg me al af hoe de foto eruit zou zien als deze... nouja, eruit ziet zoals nu dus!
Ik ben echt verbluft... Heel erg bedankt jongens!
Dat is er dus niet, Het is het oude nederlandse politie-logo van de rijkspolitie.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:25 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er online al wel een EPS van dit logo te vinden. Van welk land is dit politie symbool?
Okee. Dan ga ik proberen om er iets moois van te maken.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:08 schreef Legwieh het volgende:
[..]
Dat is er dus niet, Het is het oude nederlandse politie-logo van de rijkspolitie.
Bij de aldi hebben ze een apparaatje wat je dia's digitaliseert, wellicht de moeite even te kijken.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:14 schreef Mirjam het volgende:
als ik oude, ingescande dia's wil bewerken naar een goed te zien formaat foto, wat voor handelingen kan ik dat het beste doen?
of is dat te moeilijk om zo wat stappen uit te leggen?
nee, ik wil ze ook bewerken. de dia's zijn erg donker enzoquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:19 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
De dia's zijn al gescand? En je wil ze alleen verkleinen?
Dan raad ik het gratis programma Irfanview aan. Daarmee kan je grote hoeveelheden foto's in één keer naar een ander formaat verkleinen...
Als je de foto's ook nog op een andere manier wil bewerken wordt het wat ingewikkelder...
Hoe groot moet 'ie worden (in pixels)? Zal zo het desbetreffende font even opzoeken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:05 schreef Hersenspinseltje het volgende:
Is er iemand die tijd en zin heeft om een header voor mij te maken?Ik zou als tekst 'Happiness Therapy' willen hebben in het midden, in de kleur zwart en als lettertype iets in in de trant van 'Shadows Into Light Two', als dat zou kunnen. Ik wil graag onderstaand plaatje ergens in de header verwerkt hebben. Liefst zonder het zwarte kader, dus alleen de hersenen. De exacte plaats maakt niet zo heel veel uit. Eventueel vervaagd op de achtergrond? De achtergrond wil ik verder transparant houden.
[ afbeelding ]
Is er iemand die wat voor mij zou willen puzzelen en knutselen?
Mijn dank zou ontzettend groot zijn!
Nog steeds nodig? Ben DTP-er/grafisch vormgever en wil best wel even helpen. Maar aangezien het wel wat werk wilde ik eerst even checken.. Dat logo is het meeste werk, die andere zijn 2 minuutjes werk. Het logo kan dus even op zich laten wachten.. Aan de andere kant, misschien heb ik zo wel de smaak te pakkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:30 schreef Legwieh het volgende:
IK ben op zoek naar iemand die van dit logo een vector-bestand wil maken (zodat ik hem in pdf heb)
[ afbeelding ]
(uiteindelijke maat moet 25x25cm worden)
Daarnaast zou ik nog graag wat stripingvormen willen hebben in pdf.
Dat is deze vorm
[ afbeelding ]
met de breedte van de bovenste liggen 130, in verhouding tot een hoogte van 400.
(uiteindelijke maat 15cm breed bij 46,15cm)
Daarnaast nog een rechthoek met de verhouding
135x17 (uiteindelijke maat 135cmx17cm)
en een rechthoek met de verhouding
130x17 (uiteindelijke maat 130cmx17cm)
Dit alles is om de bestickering van mijn auto rond te krijgen. zodat dit het resultaat wordt:
[ afbeelding ]
Alles mag gewoon in zwart wit, de kleuren worden namelijk uiteindelijk bepaalt door het vinyl waar de sticker van gemaakt wordt., er hoeft dus ook geen rekening gehouden te worden met eventuele schaduw op het logo bijvoorbeeld.
Mijn dank is supergroot, wie helpt me??
Is inmiddels al gedaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:47 schreef Eltonno het volgende:
Nog steeds nodig? Ben DTP-er/grafisch vormgever en wil best wel even helpen. Maar aangezien het wel wat werk wilde ik eerst even checken.. Dat logo is het meeste werk, die andere zijn 2 minuutjes werk. Het logo kan dus even op zich laten wachten.. Aan de andere kant, misschien heb ik zo wel de smaak te pakken
Prima!quote:
Idd mijn dank is super groot, hopelijk gaan we vrijdag stickeren, dan post ik het eindresultaat uiteraard hier.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 18:42 schreef AverageJoe het volgende:
Ik wil ook altijd helpen! M.a.w. grafisch ontwerper c.q. (nieuwe-) media ontwerper bied zich aan. Photoshop ken ik o.a. door en door.
Ik wil ook altijd wel helpen met dit soort klusjes. Er zouden veel meer mensen ook een aanvraag moeten doen!!! Ikzelf zou best wel een paar oude foto's willen opknappen en eventueel zelfs willen inkleurenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:23 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Prima!
Mochten verder nog mensen hulp nodig hebben dan ben ik beschikbaar.
Wazigheid is inderdaad erg moeilijk te verwijderen.. Maar als ze zo dierbaar zijn dan zou ik wachten tot adobe de deblur functie implementeert. De sneak zag er erg overtuigend uit...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn wazige foto's zijn denk ik niet te bewerken. Ze zijn in RAW maar heel wazig maar mij wel dierbaar.
Bij deze het eindresultaat:quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:33 schreef Legwieh het volgende:
[..]
Idd mijn dank is super groot, hopelijk gaan we vrijdag stickeren, dan post ik het eindresultaat uiteraard hier.
Bestickering mag, blauw-blauw officieel niet.quote:Op zondag 24 juni 2012 08:47 schreef Saisai het volgende:
Wow, mag je daar eigenlijk wel de weg mee op?
Tof!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:45 schreef Legwieh het volgende:
Bij deze het eindresultaat:
Dankje wel, IceBeach
Dank je dan wacht ik daar op.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:03 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Wazigheid is inderdaad erg moeilijk te verwijderen.. Maar als ze zo dierbaar zijn dan zou ik wachten tot adobe de deblur functie implementeert. De sneak zag er erg overtuigend uit...
Een .eps is een vectorbestand. Daar kan elke drukkerij mee omgaan. Je kan het kontroleren door het plaatje te vergroten en de kwaliteit te controleren. Maar van een pixel bestand kan je niet zomaar een vectorbestand maken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:37 schreef Legwieh het volgende:
ik ben op zoek naar iemand die een eps. bestand om kan zetten in een vectorbestand welke geplot kan worden. iemand die dit voor mij kan doen??
Mijn dank is echt supergroot.
Het gaat om het volgende bestand.
ik kan het bestand alleen niet uploaden dus als iemand zijn mailadres beschikbaar stelt via de PM, dan mail ik een wetransfer linkje door.
Ik heb vanavond geen tijd meer, maar zal zo even mijn mailadres pm-en... Maar zoals hierboven gezegd, een eps kán al een vectorbestand zijn, en dan zou het gewoon geplot moeten kunnen worden (wellicht na wat extra bewerking).. Als het een plaatje in een eps is dan moet ik even kijken of ik tijd heb om er een vector van te maken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:31 schreef Legwieh het volgende:
anyone? please, der is nameijk stiekem best wel spoed bij.
Thnx, het is gelukt! De eigenaresse van het digitale fotolijstje is je zeer dankbaar! (Nou ja, ze was mij dankbaarquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:25 schreef AverageJoe het volgende:
Ja, Mihov Image Resizer. Het is freeware. Lay-out ziet er niet uit, maar het werkt ijzersterk.
http://i48.tinypic.com/2ih9k79.jpgquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:15 schreef hugsy33 het volgende:
Hey shoppers,
Als iemand hier tijd heeft, ik stoor me op deze foto nogal aan de weerspiegeling van mijn kastdeur links, als iemand die weg zou kunnen klonen zou ik daar erg blij mee zijn. (Het kiertje van de deur zelf zou ook fijn zijn maar weet niet of dat lukt?)
Meestal lukt zoiets me zelf wel maar in dit geval krijg het niet onzichtbaar
http://imgur.com/Ze7yL
edit: ik wil hem wel graag in origineel formaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |