quote:Op maandag 31 januari 2011 09:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik had een discussie op het werk. Ik denk dat Karin niet de mol kan zijn. Miryanna heeft bij de boekjes opdracht aangegeven dat ze Karin als mol had. Ik ga ervan uit dat je niet compleet switcht. Zeker aangezien Karin best verdacht was deze aflevering. Dat houdt dus in dat of iedereen op Karin zit en ze dus de mol is, maar Miryanna het langst over het invullen is, of karin is de mol niet toch?
quote:Op maandag 31 januari 2011 09:56 schreef tdrone het volgende:
op wie zat horace voordat hij eruit ging ook alweer of is dat niet gezegd?
quote:Op maandag 31 januari 2011 10:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Karin is nog steeds verantwoordelijk voor 33% van de pot. ¤3000,-!!! Erg Mol onwaardig.
Art heeft ook niet zo heel veel geld verdiend volgens mij hoor...quote:Op maandag 31 januari 2011 10:55 schreef kletspastoor het volgende:
Karin is ook 99% zeker de mol niet, Jan Kooistra idem dito...
Eigenlijk geldt zo'n hoog percentage voor bijna alle deelnemers behalve Pepijn(!) en Patrick.
Volgens mij hebben alleen Jan en Miryanna veel geld verdiend op momenten dat ze dit ook makkelijk niet hadden kunnen doen. Jan had zich zonder extra verdenkingen kunnen laten afschieten bij de boobytrap-opdracht. Miryanna kwam aanzetten met Beatrix bij de plakkersopdracht, wat natuurlijk ook totaal niet nodig geweest was mocht ze wel de Mol zijn.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Art heeft ook niet zo heel veel geld verdiend volgens mij hoor...
Karin kon altijd de domme koe spelen en proberen niks of een lager bedrag te pakken. Iets met wantrouwen/nieuwsgierigheid.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:13 schreef koningkerel het volgende:
[..]
Volgens mij hebben alleen Jan en Miryanna veel geld verdiend op momenten dat ze dit ook makkelijk niet hadden kunnen doen. Jan had zich zonder extra verdenkingen kunnen laten afschieten bij de boobytrap-opdracht. Miryanna kwam aanzetten met Beatrix bij de plakkersopdracht, wat natuurlijk ook totaal niet nodig geweest was mocht ze wel de Mol zijn.
Verder vielen Soundos en Anna allebei Miryanna bij toen ze Beatrix noemde. De Mol zou natuurlijk geprobeerd hebben om de groep voor een andere naam te laten gaan (Elvis?).
Karin heeft weliswaar 3000 euro gepakt, maar bedenk hierbij dat ze als laatste (of op 1 na) langs alle mandjes moest en al van de andere te horen had gekregen waar het geld lag en waar niets lag. Om dan precies hetzelfde te doen als Soundos zou haar wel meteen erg verdacht maken, dus ze kon niet echt anders. Dus ik denk dat het nog wel enigszins goed te praten is, mocht ze de Mol zijn. Maar dat is ze niet, want daar is ze te dom voor (om even de TT te beantwoorden).
Had ook zeker gekund. Ik verdenk Karin er ook zeker niet van Mol te zijn. En dat ze 3000 euro heeft gepakt telt mee in het vermoeden dat ze slechts kandidaat is. Maar het is niet zo overduidelijk als bij Jan en destijds bij Miryanna imho, die hadden namelijk door logisch dingen wel/niet te doen het geld kunnen mislopen zonder dat dit verdacht over zou komen. Karin zou flink aan geloofwaardigheid inboeten.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Karin kon altijd de domme koe spelen en proberen niks of een lager bedrag te pakken. Iets met wantrouwen/nieuwsgierigheid.
Precies mijn redenering.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:13 schreef koningkerel het volgende:
[..]
Volgens mij hebben alleen Jan en Miryanna veel geld verdiend op momenten dat ze dit ook makkelijk niet hadden kunnen doen. Jan had zich zonder extra verdenkingen kunnen laten afschieten bij de boobytrap-opdracht. Miryanna kwam aanzetten met Beatrix bij de plakkersopdracht, wat natuurlijk ook totaal niet nodig geweest was mocht ze wel de Mol zijn.
Verder vielen Soundos en Anna allebei Miryanna bij toen ze Beatrix noemde. De Mol zou natuurlijk geprobeerd hebben om de groep voor een andere naam te laten gaan (Elvis?).
Ja, ik had in het vorige topic al aangegeven dat hij wel weggehaald kon worden.quote:
Art is inderdaad ook niet iemand die ik helemaal uitsluit. En Anna volgens mij ook niet. Maar ik let eerlijk gezegd alleen nog maar op Pepijn en Patrick. Als ik me op meer moet richten zou ik met een boekje moeten kijken en daar voel ik me te goed voorquote:Op maandag 31 januari 2011 11:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Art heeft ook niet zo heel veel geld verdiend volgens mij hoor...
Het zou verdacht zijn om dan met niks aan te komen idd, maar als mol ga je niet voor de 3000 als er ook mandjes zijn van 500 euro.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:13 schreef koningkerel het volgende:
[..]
Karin heeft weliswaar 3000 euro gepakt, maar bedenk hierbij dat ze als laatste (of op 1 na) langs alle mandjes moest en al van de andere te horen had gekregen waar het geld lag en waar niets lag. Om dan precies hetzelfde te doen als Soundos zou haar wel meteen erg verdacht maken, dus ze kon niet echt anders. Dus ik denk dat het nog wel enigszins goed te praten is, mocht ze de Mol zijn. Maar dat is ze niet, want daar is ze te dom voor (om even de TT te beantwoorden).
Hallo Soundos!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:13 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..] Als ze wel de mol blijkt te zijn, dan vreet ik mijn bed op
Maar haalde geen geld op voor de pot, toch een vrij belangrijk verschil. Bovendien is Milouska niet zo dom in het echt (daar gingen ze achteraf nog uitgebreid op in), en als Karin dat wel is... dan tja.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Net als Minouscka Meulens zij bleek ook de mol te zijn..In Argentinië..
true storyquote:Op maandag 31 januari 2011 16:17 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Maar haalde geen geld op voor de pot, toch een vrij belangrijk verschil. Bovendien is Milouska niet zo dom in het echt (daar gingen ze achteraf nog uitgebreid op in), en als Karin dat wel is... dan tja.
Neuh, ik citeer haar slechts. Zelf loop ik een stuk minder moeilijkquote:
Echter zorgde zij niet voor zoveel geld in de pot en was de dommigheid bij haar slechts een rol.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Net als Minouscka Meulens zij bleek ook de mol te zijn..In Argentinië..
Nee daar deed ze niet ..quote:Op maandag 31 januari 2011 18:00 schreef Catwoman1986 het volgende:
Echter zorgde zij niet voor zoveel geld in de pot en was de dommigheid bij haar slechts een rol.
Ze kunnen niet halverwege gaan switchen he.. het ene jaar valt het soms meer op wie verdacht is dan het andere jaar. Wel kunnen ze dmv regie er voor zorgen dat de aandacht minder bij Patrick komt te liggen (er van uitgaande dat hij het is).quote:Op maandag 31 januari 2011 18:33 schreef Lemming22 het volgende:
Als je logisch redeneert zoals hierboven gedaan is, kom je inderdaad uit bij Patrick of Pepijn. Patrick wordt inmiddels door zo veel mensen verdacht, ik kan me niet voorstellen dat de widm-regie dat na aflevering 4 al laat gebeuren als hij het echt is. Dan blijft Pepijn over. Of denk ik dan teveel vanuit mijn Peppie en Kokkie duo-tunnelvisie
Pepijn zei dat het laatste mandje leeg was, noemde de netten mosselen en had t door die toevoeging fout, en wees als eerste op de muurschildering die 'nog niet af' was.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:22 schreef Jabberwocky het volgende:
Pepijn is er ook een om in de gaten te houden, maar echt duidelijke molacties heeft hij nog niet gehad, of mis ik iets?
Wat voor hem als mol pleit is het angst aanjagen bij de 666 opdracht, en Art en Jan petroleum laten halen terwijl er weinig tijd meer was bij die voorstelling. Of was hij ook degene die de uiteindelijke muurschildering uitkoos? Pepijn is wel verdacht voor mij, maar Patrick past net iets beter in het profiel. En ik denk dat de regie probeert de aandacht van Patrick af te leiden naar Art. Hier op dit forum is Patrick heel verdacht, maar de WIDM polls wijzen volgens mij uit dat hij over het geheel gezien niet de meest verdachte is.
Ik win toch nooit wat, laat ze ze maar in de verkoop gooienquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:44 schreef Beaudelaire het volgende:
Psst, binnenkort een leuke prijsvraag op FOK! waarmee je de eerste twee seizoenen op dvd kunt winnen.
DO WANT!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:44 schreef Beaudelaire het volgende:
Psst, binnenkort een leuke prijsvraag op FOK! waarmee je de eerste twee seizoenen op dvd kunt winnen.
Nee liever Jan dan. Tenminste wat lekkers om naar te kijken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat iedereen ook echt op Jan zit joh. Ik zie liever Patrick en Pepijn daar staan.
OMG in allebei de groepsfoto's is Patrick groen omlijnd!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:03 schreef gohan16 het volgende:
vroegah toen het nog met onbekende Nederlanders was, toen bekende Nederlanders, nu met steeds meer minder bekende Nederlanders.
Precies wat Soundos ook opmerkte: Ik dacht dat het alleen voor bekende Nederlanders was. (ergens in een intro oid).
BTW: waarom worden we voor de gek gehouden?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond vooral de cijfers opvallend, maar weet niet wat het eventueel zou kunnen betekenenquote:nog 6 kandidaten
1 mol
3 uitdagende opdrachten
of was het de mol?
kan jij de mol ontmaskeren?
Inderdaad zoveel cijfers in die hints, zoals bij de tweets en roodshow-fragmenten:quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:12 schreef Marloes het volgende:
Iemand hier al de intro gezien voor a.s. donderdag? Tussen de beelden door staat er dit:
[..]
Ik vond vooral de cijfers opvallend, maar weet niet wat het eventueel zou kunnen betekenen
Kun je die intro ergens online vinden?quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:12 schreef Marloes het volgende:
Iemand hier al de intro gezien voor a.s. donderdag? Tussen de beelden door staat er dit:
[..]
Ik vond vooral de cijfers opvallend, maar weet niet wat het eventueel zou kunnen betekenen
Geen ideequote:Op woensdag 2 februari 2011 01:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kun je die intro ergens online vinden?
je kan er letters van maken, rekensommetjes en vervolgens letters, namen met dat aantal letters, die cijfers vertalen naar het spaans en dan kijken of die letters een naam vormen, menig desperate WIDM-kijker heeft om die reden een keus gemaakt... Maar dat is zinloos want vrijwel nooit betekent het iets, en als het wel zoiets betekent weet je dat ook niet zeker.quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:12 schreef Marloes het volgende:
[..]
van http://www.wieisdemol.com/forum/?topic=40636.msg1188929quote:in de laatste aflevering moesten de kandidaten over een ravijn, kloof achtig iets heen. wat mij opviel was dat er heel duidelijk een roofvogel in beeld komt, juist op dit moment.
ravijn, arend.
is dat geen anagram voor anna drijver?
En Anna heeft een vrijstelling.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:33 schreef StijnDa het volgende:
Wie heeft er ook alweer jokers voor morgen?
Ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:12 schreef Smeich het volgende:
Deze heb ik volgens mij nog niet voorbij zien komen hier, wel een leuke
[..]
van http://www.wieisdemol.com/forum/?topic=40636.msg1188929
Ook gelezen ergens anders dat ze een liedje zong van Ray Charles toen ze daarboven liep...toeval?
Zouden geniale hints zijn!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:12 schreef Smeich het volgende:
[..]
Ook gelezen ergens anders dat ze een liedje zong van Ray Charles toen ze daarboven liep...toeval?
Die hints over Ray Charles zijn wel oke ja, geven mij nog meer reden om lekker in mijn Anna tunnel te blijven zitten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:12 schreef Smeich het volgende:
[..]
Charles was blind, mol ook.quote:
Als er zekerheid is of het een arend is en een ravijn, dan vind ik het zeker wel een goeie hint. Anders is het mooi bedacht, maar kan het nooit een (officiele) hint zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:12 schreef Smeich het volgende:
[..]
alsof een roofvogel altijd een arend is? kan ook wel een valk zijn, of een buizerd. En echt een ravijn vond ik het ook niet, beetje ver gezocht imo. Die van Ray Charles vind ik wel goedquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zouden geniale hints zijn!Daarom vlak ik Anna ook nog niet uit.
Ik ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 08:06 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb er weer zin in. En ik blijf in mijn patrick tunneltje bij gebrek aan alternatieven.
Hoe weet je dat het niet in scene is gezet? Het zingen van zo'n liedje zou juist heel gemakkelijk in scene kunnen worden gezet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:30 schreef gohan16 het volgende:
Dat is niet in scène zetten, dat is een hint geven. Misschien een hint richting de verkeerde.
Ook dat idd, en dit kan sowieso nooit een hint zijn want ze hebben natuurlijk geen controle over of en welke vogels er daar rondvliegen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:42 schreef sbientje het volgende:
[..]
Alsof een roofvogel altijd een arend is? kan ook wel een valk zijn, of een buizerd. En echt een ravijn vond ik het ook niet, beetje ver gezocht imo. Die van Ray Charles vind ik wel goed
Was dat niet cynisch bedoelt? I.i.g. is er maar één mol. Dat is gewoon het format van het programma, anders zouden ze de naam moeten veranderen in Wie is/zijn de mol(len)?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:46 schreef inkie1010 het volgende:
In de leader/intromuziekje zie je elke kandidaat steeds eerst van de ene kant en dan de andere kant, dit geldt voor iedereen behalve voor Anna en Soundos (met uitzondering van de leader van aflevering 2 waar soundos ook van beide kanten getoond wordt).
Had PJ niet in de eerste aflevering iets over hulp voor de mol van 1 persoon?
Zouden het dan Anna en Soundos zijn?
Klopt, dat vind ik ook altijd, maar omdat het dit keer zo expliciet door hem gezegd werd, vond ik het ook wel weer vreemd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:07 schreef kletspastoor het volgende:
[..]
Was dat niet cynisch bedoelt? I.i.g. is er maar één mol. Dat is gewoon het format van het programma, anders zouden ze de naam moeten veranderen in Wie is/zijn de mol(len)?
Zulke theorieën komen bij mijn in de prullenbak waar ook in liggen
- Pieter Jan is de mol
- Er is geen mol (meer)
- Het lijkt alsof de mol er uit is, maar buiten beeld doet hij nog steeds mee
- Alle finalisten zijn de mol
- Een eerdere mol is stiekem een mol
En wat heeft bij een leader niet aan beide kanten verschijnen te maken met het zijn van een mol...?
Ik mag ook hopen dat Soundos geen mol is, want ik erger me zo aan haar en wil niet tot en met de finale naar haar moeten kijken.
Dat laatste snap ik niet. Als iets in een open directory staat, steel je dan iets als je het download? Lijkt me niet toch?quote:De grootste vrees van programmas als Wie Is de Mol? en Expeditie Robinson: het uitlekken van nog te gebeuren ontwikkelingen. Het overkwam Wie Is de Mol? vorige week, toen een scholier een promo van de volgende aflevering van een onbeveiligde server plukte en op YouTube knalde. Nrc.next brengt vandaag een verhaal over hoe informatie wordt beveiligd tegen lekken. Het blijkt dat de makers van Wie Is de Mol? steeds verder gaan om spoilers te voorkomen.
Wie valt te herleiden als het lek binnen het programma, moet een boete van 250 duizend euro betalen. Dat geldt voor de kandidaten, maar ook voor iedereen die meewerkt aan Wie Is de Mol?. Of voor mensen die op dezelfde vloer werken als de redactie. Allemaal ondertekenen ze een zogeheten quitclaim waarin ze akkoord gaan met het boetebedrag. Deelnemers mogen één iemand in vertrouwen nemen die ook de quitclaim ondertekent.
Tot zover geen nieuws. Nrc.next weet echter ook te achterhalen dat draaiboeken en andere inhoudsgevoelige informatie niet per mail wordt verstuurd. Bovendien wordt door de redactie altijd over hij gesproken als het om de mol gaat, zelfs wanneer het een vrouw betreft. Een deel van onze hersenen zit altijd op slot, zegt kandidatenbegeleider Jan Peter Pellemans.
Nieuw is dat ook het twittergedrag van kandidaten gevolgd gaat worden. Bij Expeditie Robinson gebeurt dat al. Deelnemers die iets op Twitter of Facebook schrijven dat het programmaverloop kan verraden kunnen een telefoontje van het programma verwachten, schrijft de krant. Overigens ligt het boetebedrag voor lekker bij Expeditie Robinson aanzienlijk lager dan de kwart miljoen van Wie Is de Mol?.
De scholier die vorige week de promo lekte, hoeft niet 250 duizend euro te betalen. Hij ondertekende nooit een quitclaim. Wel kan de redactie de politie inschakelen aangezien de scholier een strafbaar feit pleegde door de promo te stelen en openbaar te maken
Zijn twitter zal ook wel druk zijn : http://www.twitter.com/Siets95quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:14 schreef Pino112 het volgende:
http://zappen.blog.nl/avr(...)ten-online-monitoren
[..]
Dat laatste snap ik niet. Als iets in een open directory staat, steel je dan iets als je het download? Lijkt me niet toch?
Rond 22:00 vanavond dacht ik?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:17 schreef bloempje-moi het volgende:
Kan iemand mij vertellen wanneer de nieuwe aflevering online staat? Ik kan het vanavond helaas niet zien
Precies, de Avro heeft hier een fout gemaakt door die promo al onbeveiligd online te zetten. Als iemand dan de directe link vindt, steelt hij niets want het staat tenslotte openbaar online. Er is niets gehackt, dus misschien moeten ze gewoon eerlijk toegeven dat ze een hele domme fout hebben gemaakt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:14 schreef Pino112 het volgende:
http://zappen.blog.nl/avr(...)ten-online-monitoren
[..]
Dat laatste snap ik niet. Als iets in een open directory staat, steel je dan iets als je het download? Lijkt me niet toch?
Wat staat er dan? Moet me eerst registreren voor die website en heb daar geen zin in.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:47 schreef Jor_Dii het volgende:
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=41502.0
Dit is iets om in de gaten te houden vanavond. Als Jan er vanavond uitvliegt zou deze theorie wel eens kunnen kloppen!
Volgens mijn theorie vliegt Karin eruit...quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:55 schreef koningkerel het volgende:
[..]
Wat staat er dan? Moet me eerst registreren voor die website en heb daar geen zin in.
En als Jan er uit zou vliegen; wel heel toevallig dat dan het rechterrijtje op de groepsfoto wordt afgewerkt. Zo simpel zou het toch niet zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik ben benieuwd of mijn theorie al meteen de prullenbak in kan vanavond.
Ben ook wel benieuwd welke theorie daar staat, want heb ook geen zin me te moeten registreren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit is iets om in de gaten te houden vanavond. Als Jan er vanavond uitvliegt zou deze theorie wel eens kunnen kloppen!
Hoop ik ook ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:13 schreef kletspastoor het volgende:
Patrick eruit graag. Want dan ben ik 100% zeker dat Pepijn de mol is.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Goede theorie.quote:Er is een fout opgetreden !
Het topic of board dat je zoekt bestaat niet of je beschikt over onvoldoende rechten om het te bekijken.
Ik heb het andersom. Al mag dat nog een weekje wachten, want ik zit vurig te hopen dat wicht Karin eindelijk het spel moet verlaten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:13 schreef kletspastoor het volgende:
Patrick eruit graag. Want dan ben ik 100% zeker dat Pepijn de mol is.
had je wel mee mogen kijken hierquote:
dat er dieren in de aflevering zijnquote:
Kasper van Kooten doet Johanquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:34 schreef Pino112 het volgende:
Die Van der Gijp-imitator is best goed![]()
sorry was al gepost XXquote:IkBenDeMol Tweet... Koeien (1200), paarden (6) en de mol (1). Nu op Nederland 1!
en ook van der gijpquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kasper van Kooten doet Johan
stemmen inspreken, was van de week nog op tv bij VIquote:
Kasper v Kooten = baas, sowiesoquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kasper van Kooten doet Johan
De eerste keer dat je het postte klonk het raarderquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Het kan best raar klinken, maar misschien is Soundos de mol.
Leuk dat iedereen het verkeerd speltquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:38 schreef diditje64 het volgende:
wat knap dat jullie meteen weten hoe je het speldof ik ben gewoon heel dom
de meters hé.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:38 schreef Piles het volgende:
Nicaragua en El Salvador, waarom nou geen Guatemala
Toch wel met een g he, ik twijfeldequote:Op donderdag 3 februari 2011 20:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Leuk dat iedereen het verkeerd spelt
Nicaragua.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Leuk dat iedereen het verkeerd spelt
Miryanna ligt eruitquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:38 schreef DaMart het volgende:
Was Soundos nou weer gespiegeld? En was het stukje voor Miryanna nou anders?
Inderdaad. Nu snap ik er niks meer vanquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:38 schreef DaMart het volgende:
Was Soundos nou weer gespiegeld? En was het stukje voor Miryanna nou anders?
vorig jaar was dat ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja en, het stukje daarvoor was anders volgens mij... je zag nu ook iemand bungelen.
Ik haat niet, ik was opmerkzaam, een mol ziet slechtquote:
Sake.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:44 schreef tdrone het volgende:
wat betekent dat teken op het shirt van Art?
Ik zou er geen eens aan beginnen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:44 schreef franklop het volgende:
ja net of dat gaat lukken, wat een opdracht
Had ie in Afl. 1 ook aan toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:44 schreef tdrone het volgende:
wat betekent dat teken op het shirt van Art?
Alleen ervaring met kamelen denk ik.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:45 schreef diditje64 het volgende:
wat een schijt mens bang voor hoogtes en voor paarden kom op zeg
kan een mollenactie zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:45 schreef diditje64 het volgende:
wat een schijt mens bang voor hoogtes en voor paarden kom op zeg
dat denkt laffaard soundos ook, al maakt ze zich wel verdachtquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:45 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ik zou er geen eens aan beginnen.
oh zou kunnenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:45 schreef Karstman het volgende:
[..]
Had ie in Afl. 1 ook aan toch?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef Pino112 het volgende:
Kooijemans
Gladjanus met je zonnebril en je petje.
Mr plakhaar en gladjanusquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef Pino112 het volgende:
Kooijemans
Gladjanus met je zonnebril en je petje.
Hou toch op, het zijn werkpaarden, geen huisdieren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef alors het volgende:
please trek niet aan die teugels, wat een martelwerktuigen zitten er in die paardenmonden
Had ie maar geen paard moeten wordenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef alors het volgende:
please trek niet aan die teugels, wat een martelwerktuigen zitten er in die paardenmonden
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:47 schreef muzas het volgende:
[..]
Hou toch op, het zijn werkpaarden, geen huisdieren.
de mannen hier klagen nergens over hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:47 schreef June. het volgende:
Het valt me trouwens op dat Anna altijd zo weinig kleren draagt vergeleken met de rest. Is het daar nu zo warm of houd ze daar gewoon van?
je hoort mij niet klagen hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:47 schreef June. het volgende:
Het valt me trouwens op dat Anna altijd zo weinig kleren draagt vergeleken met de rest. Is het daar nu zo warm of houd ze daar gewoon van?
Al Art's gemol wordt genoemd en opgemerkt, daar geloof ik echt niet in.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:49 schreef Typisch het volgende:
Art is aan het mollen? Dat zou wel erg obvious zijn.
hoorde net van nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:51 schreef Maartel het volgende:
Ze mogen van hun paard?? Waarom doen ze dan niet alles ff lopend?
Tuurlijk mogen ze er af, hoe kunnen ze anders bij die kokers.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:51 schreef Maartel het volgende:
Ze mogen van hun paard?? Waarom doen ze dan niet alles ff lopend?
Dat maakt haar wel geschikt als molquote:
Ja, dan stemmen mensen op jou -> veel fouten antwoorden -> jij meer kans om wél door te gaan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:51 schreef muzas het volgende:
Ik volg dit eigenlijk voor het eerst... zit er een voordeel aan als andere mensen jouw verdenken maar je niet de mol bent? Oftewel zou er reden zijn om expres een beetje te mollen?
Ja, want dan is de kans groter dat andere kandidaten op de verkeerde mol (nl op jou) zitten en er dus eerder uitvliegen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:51 schreef muzas het volgende:
Ik volg dit eigenlijk voor het eerst... zit er een voordeel aan als andere mensen jouw verdenken maar je niet de mol bent? Oftewel zou er reden zijn om expres een beetje te mollen?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dan stemmen mensen op jou -> veel fouten antwoorden -> jij meer kans om wél door te gaan.
Ja, als zij in de ''toets'' jou als mol zien en je bent het niet zitten ze dus op de verkeerde en kunnen ze eruit gaan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:51 schreef muzas het volgende:
Wordt niet bestraft dus zal wel goed zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:52 schreef sjak het volgende:
Is het afstappen een mollenactie van Anna?
Aangezien er geen consequenties aan verbonden waren niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:52 schreef sjak het volgende:
Een mol brengt geen geld in de pot die zou net zeggen "stap niet af dat mag niet"quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:52 schreef sjak het volgende:
dat dacht ik dus ook.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:53 schreef tdrone het volgende:
[..]
Een mol brengt geen geld in de pot die zou net zeggen "stap niet af dat mag niet"
pepijn dus?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:53 schreef tdrone het volgende:
[..]
Een mol brengt geen geld in de pot die zou net zeggen "stap niet af dat mag niet"
straks nieuwe koppels zekerquote:
of ze moeten gewoon nog met iemand anders ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De mol heeft zich verdubbeld
ik hou het nog even op sukkelquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:58 schreef diditje64 het volgende:
1 foto toch dus art sukkel of mol ??
Obvious Mol is Obvious?quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:01 schreef muzas het volgende:
[..]
Die man heeft er altijd zoveel gel in dat het nooit droog lijkt...
Ook wel gladjakker genoemdquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:01 schreef muzas het volgende:
[..]
Die man heeft er altijd zoveel gel in dat het nooit droog lijkt...
wet t-shirtquote:
Nee, want het is niet met een Qquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:03 schreef TheVulture het volgende:
Is de grap Nicar-aqua al gemaakt?
bij dezequote:Op donderdag 3 februari 2011 21:03 schreef TheVulture het volgende:
Nu wel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:03 schreef TheVulture het volgende:
nee maar die is wel leukquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:03 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:03 schreef Maartel het volgende:
Valt me nog mee dat Soundos niet afhaakt omdat ze bang is voor water
Dit is wel subtieler ja.quote:
Zei ik al toen ze niet met de groep mee ging, dat wil normaal niemand.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:05 schreef Maartel het volgende:
Anna zit nu wel echt in de molpositie.
deze opdracht was ook al gedoemd te mislukkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:05 schreef Maartel het volgende:
Anna zit nu wel echt in de molpositie.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:06 schreef franklop het volgende:
idd super makkelijk om te mollen, kan voor de grap 1 er goed zeggen, verder alles fout
met de foto;s is al makkelijk te mollenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:06 schreef franklop het volgende:
idd super makkelijk om te mollen, kan voor de grap 1 er goed zeggen, verder alles fout
Kindertasjes?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:07 schreef Bastiefcg het volgende:
mos hoe kan je nou zo snel jeugd raden
ze kan als mol weten welke worden er worden gevraagd joh slimmerdquote:
De woorden zaten natuurlijk in het gedicht, dus zo moeilijk is het niet. En als Mol weet ze alles natuurlijk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:07 schreef Bastiefcg het volgende:
mos hoe kan je nou zo snel jeugd raden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |