abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92114795

De opdrachten zijn spectaculair, angstaanjagend of ontroerend, maar altijd intrigerend. Nodig zijn: inventiviteit, stressbestendigheid, intelligentie, inzicht, lef en bovenal mensenkennis.

De kandidaten voeren deze opdrachten uit om gezamenlijk de prijzenpot te spekken. Met de aanwezigheid van een mol een saboteur - in hun midden is dat voortdurend een lastige klus. Samenwerken en vertrouwen onder de kandidaten is er niet altijd bij. Want hoeveel vreugde er ook is over het slagen van een opdracht, de dreiging van de mol blijft aldoor voelbaar. Wie de mol is houdt ook de kijker zijn greep, want een slimme kijker kan ontdekken waar en hoe de mol saboteert. Slaagt een opdracht, dan verdient de groep geld voor de groepspot. Om de proeven tot een goed einde te brengen, moeten ze samenwerken en elkaar vertrouwen. Alleen: wie is te vertrouwen en wie niet? De mol is altijd onder hen en probeert de opdrachten te saboteren, zodat er geen geld wordt verdiend voor de pot.

De deelnemers

Anna Drijver
.
.
Actrice, model en schrijfster
.

Art Rooijakkers
.
TV-presentator
Twitter
.

Hanna Bervoets
.
Schrijfster en columniste
Twitter
.

Horace Cohen
.
Acteur en komiek
Twitter
.

Jan Kooijman
.
Acteur en danser
Twitter
.

Karin de Groot
.
Presentatrice en schrijfster
Twitter
.

Miryanna van Reeden
.
Actrice
.
.

Patrick Stoof
.
Acteur, regisseur en tekstschrijver
Twitter
.

Pepijn Gunneweg
.
Cabaretier en presentator
Twitter
.
.

Soundos El Ahmadi
.
Actrice, presentatrice en stand-up comedian
.
.
Afleveringen
http://player.omroep.nl/?aflid=11911109
http://player.omroep.nl/?aflid=11970324
http://player.omroep.nl/?aflid=12009045

Twitter van De Mol!

Wie is de Mol? is vanaf 6 januari 2011 elke donderdagavond om 20:30 uur te zien op Nederland 1. De herhaling is elke vrijdag om 16.30 uur op Nederland 2 te zien.

Doe ook mee met de FOK! WIDM Prono: WIDM Prono 2011!

De OP is hier te vinden.

---

Laatste posts
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 09:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik had een discussie op het werk. Ik denk dat Karin niet de mol kan zijn. Miryanna heeft bij de boekjes opdracht aangegeven dat ze Karin als mol had. Ik ga ervan uit dat je niet compleet switcht. Zeker aangezien Karin best verdacht was deze aflevering. Dat houdt dus in dat of iedereen op Karin zit en ze dus de mol is, maar Miryanna het langst over het invullen is, of karin is de mol niet toch?
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 09:56 schreef tdrone het volgende:
op wie zat horace voordat hij eruit ging ook alweer of is dat niet gezegd?
quote:
14s.gif Op maandag 31 januari 2011 10:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Karin is nog steeds verantwoordelijk voor 33% van de pot. ¤3000,-!!! Erg Mol onwaardig.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_92114828
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_92114901
pi_92114932
Ik wist niet eesn dat Karin zoveel geld ingebracht had. Dat maakt het nog onwaarschijnlijker, of nog slechter als ze de mol wel blijkt te zijn.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_92115022
Karin is ook 99% zeker de mol niet, Jan Kooistra idem dito...

Eigenlijk geldt zo'n hoog percentage voor bijna alle deelnemers behalve Pepijn(!) en Patrick.
pi_92115154
Kijk dat Soundos verdacht is, logisch, want expliciet voert ze geen zak uit. Maar Karin en Jan hebben gewoon veel geld de pot in gestuurd.
  Moderator maandag 31 januari 2011 @ 11:06:02 #7
42184 crew  DaMart
pi_92115327
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 10:55 schreef kletspastoor het volgende:
Karin is ook 99% zeker de mol niet, Jan Kooistra idem dito...

Eigenlijk geldt zo'n hoog percentage voor bijna alle deelnemers behalve Pepijn(!) en Patrick.
Art heeft ook niet zo heel veel geld verdiend volgens mij hoor...
pi_92115558
quote:
3s.gif Op maandag 31 januari 2011 11:06 schreef DaMart het volgende:

[..]

Volgens mij hebben alleen Jan en Miryanna veel geld verdiend op momenten dat ze dit ook makkelijk niet hadden kunnen doen. Jan had zich zonder extra verdenkingen kunnen laten afschieten bij de boobytrap-opdracht. Miryanna kwam aanzetten met Beatrix bij de plakkersopdracht, wat natuurlijk ook totaal niet nodig geweest was mocht ze wel de Mol zijn.

Verder vielen Soundos en Anna allebei Miryanna bij toen ze Beatrix noemde. De Mol zou natuurlijk geprobeerd hebben om de groep voor een andere naam te laten gaan (Elvis? ;) ).

Karin heeft weliswaar 3000 euro gepakt, maar bedenk hierbij dat ze als laatste (of op 1 na) langs alle mandjes moest en al van de andere te horen had gekregen waar het geld lag en waar niets lag. Om dan precies hetzelfde te doen als Soundos zou haar wel meteen erg verdacht maken, dus ze kon niet echt anders. Dus ik denk dat het nog wel enigszins goed te praten is, mocht ze de Mol zijn. Maar dat is ze niet, want daar is ze te dom voor (om even de TT te beantwoorden).
pi_92115572
Op 48.34 en 48.39 hoor je toch wel vrij duidelijk 2x precies hetzelfde kinderstemmetje Anna roepen.. aanwijzing of mindfuck??
pi_92115664
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 11:13 schreef koningkerel het volgende:

[..]

Volgens mij hebben alleen Jan en Miryanna veel geld verdiend op momenten dat ze dit ook makkelijk niet hadden kunnen doen. Jan had zich zonder extra verdenkingen kunnen laten afschieten bij de boobytrap-opdracht. Miryanna kwam aanzetten met Beatrix bij de plakkersopdracht, wat natuurlijk ook totaal niet nodig geweest was mocht ze wel de Mol zijn.

Verder vielen Soundos en Anna allebei Miryanna bij toen ze Beatrix noemde. De Mol zou natuurlijk geprobeerd hebben om de groep voor een andere naam te laten gaan (Elvis? ;) ).

Karin heeft weliswaar 3000 euro gepakt, maar bedenk hierbij dat ze als laatste (of op 1 na) langs alle mandjes moest en al van de andere te horen had gekregen waar het geld lag en waar niets lag. Om dan precies hetzelfde te doen als Soundos zou haar wel meteen erg verdacht maken, dus ze kon niet echt anders. Dus ik denk dat het nog wel enigszins goed te praten is, mocht ze de Mol zijn. Maar dat is ze niet, want daar is ze te dom voor (om even de TT te beantwoorden).
Karin kon altijd de domme koe spelen en proberen niks of een lager bedrag te pakken. Iets met wantrouwen/nieuwsgierigheid.
  maandag 31 januari 2011 @ 11:16:27 #11
202348 Susi
Temple of Love
pi_92115670
Die Twitter van Pepijn was toch nep ?
pi_92115947
quote:
14s.gif Op maandag 31 januari 2011 11:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Karin kon altijd de domme koe spelen en proberen niks of een lager bedrag te pakken. Iets met wantrouwen/nieuwsgierigheid.
Had ook zeker gekund. Ik verdenk Karin er ook zeker niet van Mol te zijn. En dat ze 3000 euro heeft gepakt telt mee in het vermoeden dat ze slechts kandidaat is. Maar het is niet zo overduidelijk als bij Jan en destijds bij Miryanna imho, die hadden namelijk door logisch dingen wel/niet te doen het geld kunnen mislopen zonder dat dit verdacht over zou komen. Karin zou flink aan geloofwaardigheid inboeten.
pi_92115998
quote:

[..]

Precies mijn redenering.
pi_92116365
quote:
7s.gif Op maandag 31 januari 2011 11:16 schreef Susi het volgende:
Ja, ik had in het vorige topic al aangegeven dat hij wel weggehaald kon worden. :) Niet dat er nog wat op gebeurd, maar toch.
pi_92118336
quote:
3s.gif Op maandag 31 januari 2011 11:06 schreef DaMart het volgende:

[..]

Art is inderdaad ook niet iemand die ik helemaal uitsluit. En Anna volgens mij ook niet. Maar ik let eerlijk gezegd alleen nog maar op Pepijn en Patrick. Als ik me op meer moet richten zou ik met een boekje moeten kijken en daar voel ik me te goed voor :)
  maandag 31 januari 2011 @ 12:49:54 #16
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_92118907
quote:
7s.gif Op maandag 31 januari 2011 11:16 schreef Susi het volgende:
:Y die was nep las ik ook.
  maandag 31 januari 2011 @ 14:44:54 #17
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_92122798
Echt, van alle Twitterloze BN'ers die je na kunt doen, waarom zou je Pepijn Gunneweg kiezen? :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_92123972
quote:

[..]

Het zou verdacht zijn om dan met niks aan te komen idd, maar als mol ga je niet voor de 3000 als er ook mandjes zijn van 500 euro.

Bij mij staat ze niet meer op het lijstje iig. Gewoon omdat ze ook in het echt zo dom en onhandig is.
Als ze wel de mol blijkt te zijn, dan vreet ik mijn bed op :P
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  maandag 31 januari 2011 @ 16:03:07 #19
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_92126136
Net als Minouscka Meulens zij bleek ook de mol te zijn..In Argentinië..
pi_92126677
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:13 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..] Als ze wel de mol blijkt te zijn, dan vreet ik mijn bed op :P
Hallo Soundos! :W
  maandag 31 januari 2011 @ 16:17:27 #21
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_92126832
quote:
6s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Maar haalde geen geld op voor de pot, toch een vrij belangrijk verschil. Bovendien is Milouska niet zo dom in het echt (daar gingen ze achteraf nog uitgebreid op in), en als Karin dat wel is... dan tja. :P
pi_92129691
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:17 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Maar haalde geen geld op voor de pot, toch een vrij belangrijk verschil. Bovendien is Milouska niet zo dom in het echt (daar gingen ze achteraf nog uitgebreid op in), en als Karin dat wel is... dan tja. :P
true story w/
pi_92131757
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:14 schreef Envoi het volgende:

[..]

Hallo Soundos! :W
Neuh, ik citeer haar slechts. Zelf loop ik een stuk minder moeilijk :P
Feauteaux
pi_92131837
quote:
6s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Echter zorgde zij niet voor zoveel geld in de pot en was de dommigheid bij haar slechts een rol.
Feauteaux
  maandag 31 januari 2011 @ 18:33:24 #25
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_92133399
Als je logisch redeneert zoals hierboven gedaan is, kom je inderdaad uit bij Patrick of Pepijn. Patrick wordt inmiddels door zo veel mensen verdacht, ik kan me niet voorstellen dat de widm-regie dat na aflevering 4 al laat gebeuren als hij het echt is. Dan blijft Pepijn over. Of denk ik dan teveel vanuit mijn Peppie en Kokkie duo-tunnelvisie ;)
pi_92137097
Soundos probeert ons net iets te overdreven te laten denken dat zij de mol niet is. Ik heb niet veel twijfels dat zij het wel is.
  maandag 31 januari 2011 @ 21:01:08 #27
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_92142676
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 18:00 schreef Catwoman1986 het volgende:

Echter zorgde zij niet voor zoveel geld in de pot en was de dommigheid bij haar slechts een rol.
Nee daar deed ze niet ..
pi_92143285
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 18:33 schreef Lemming22 het volgende:
Als je logisch redeneert zoals hierboven gedaan is, kom je inderdaad uit bij Patrick of Pepijn. Patrick wordt inmiddels door zo veel mensen verdacht, ik kan me niet voorstellen dat de widm-regie dat na aflevering 4 al laat gebeuren als hij het echt is. Dan blijft Pepijn over. Of denk ik dan teveel vanuit mijn Peppie en Kokkie duo-tunnelvisie ;)
Ze kunnen niet halverwege gaan switchen he.. het ene jaar valt het soms meer op wie verdacht is dan het andere jaar. Wel kunnen ze dmv regie er voor zorgen dat de aandacht minder bij Patrick komt te liggen (er van uitgaande dat hij het is).
pi_92143731
ik verdenk nu toch ook soundos, en patrick..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  maandag 31 januari 2011 @ 21:22:49 #30
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_92144224
Pepijn is er ook een om in de gaten te houden, maar echt duidelijke molacties heeft hij nog niet gehad, of mis ik iets?

Wat voor hem als mol pleit is het angst aanjagen bij de 666 opdracht, en Art en Jan petroleum laten halen terwijl er weinig tijd meer was bij die voorstelling. Of was hij ook degene die de uiteindelijke muurschildering uitkoos? Pepijn is wel verdacht voor mij, maar Patrick past net iets beter in het profiel. En ik denk dat de regie probeert de aandacht van Patrick af te leiden naar Art. Hier op dit forum is Patrick heel verdacht, maar de WIDM polls wijzen volgens mij uit dat hij over het geheel gezien niet de meest verdachte is.
pi_92146575
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:22 schreef Jabberwocky het volgende:
Pepijn is er ook een om in de gaten te houden, maar echt duidelijke molacties heeft hij nog niet gehad, of mis ik iets?

Wat voor hem als mol pleit is het angst aanjagen bij de 666 opdracht, en Art en Jan petroleum laten halen terwijl er weinig tijd meer was bij die voorstelling. Of was hij ook degene die de uiteindelijke muurschildering uitkoos? Pepijn is wel verdacht voor mij, maar Patrick past net iets beter in het profiel. En ik denk dat de regie probeert de aandacht van Patrick af te leiden naar Art. Hier op dit forum is Patrick heel verdacht, maar de WIDM polls wijzen volgens mij uit dat hij over het geheel gezien niet de meest verdachte is.
Pepijn zei dat het laatste mandje leeg was, noemde de netten mosselen en had t door die toevoeging fout, en wees als eerste op de muurschildering die 'nog niet af' was.
  maandag 31 januari 2011 @ 22:24:53 #32
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_92148774
Ohja, is ook zo, ik moet oppassen in m'n tunnel dat ik dat soort dingen niet gelijk vergeet. :P

Toch blijf ik nog even bij Patrick. :)
  maandag 31 januari 2011 @ 22:36:48 #33
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_92149633
Beetje maf in de Fok! special van deze week..
MrManiak zegt dat overal op Twitter stond dat Jan eruit zou gaan..maar ik heb juist overal Miryanna gelezen? :') Hier was 1 v/d 1e tweets daarover.
Maar goed :+.
pi_92188298
Psst, binnenkort een leuke prijsvraag op FOK! waarmee je de eerste twee seizoenen op dvd kunt winnen. O-)
pi_92188864
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 19:44 schreef Beaudelaire het volgende:
Psst, binnenkort een leuke prijsvraag op FOK! waarmee je de eerste twee seizoenen op dvd kunt winnen. O-)
Ik win toch nooit wat, laat ze ze maar in de verkoop gooien :P
... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...
  dinsdag 1 februari 2011 @ 20:31:43 #36
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_92190927
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 19:44 schreef Beaudelaire het volgende:
DO WANT! :o
  dinsdag 1 februari 2011 @ 21:03:15 #37
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_92193019
vroegah toen het nog met onbekende Nederlanders was, toen bekende Nederlanders, nu met steeds meer minder bekende Nederlanders.

Precies wat Soundos ook opmerkte: Ik dacht dat het alleen voor bekende Nederlanders was. (ergens in een intro oid).

BTW: waarom worden we voor de gek gehouden?

[ Bericht 36% gewijzigd door gohan16 op 01-02-2011 21:12:24 ]
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_92195484
Dat iedereen ook echt op Jan zit joh. Ik zie liever Patrick en Pepijn daar staan.
pi_92196208
Volgens mij denken al die bezoekers dat het een beauty contest is. Dat zou verklaren waarom Pepijn en Patrick niet op 1, 2 en 3 staan. Van Jan begrijp ik echt niet wat ze verdacht aan hem vinden, bij Art en Anna kan ik me er nog iets bij voorstellen
  dinsdag 1 februari 2011 @ 21:50:51 #40
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_92196240
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 21:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat iedereen ook echt op Jan zit joh. Ik zie liever Patrick en Pepijn daar staan.
Nee liever Jan dan. Tenminste wat lekkers om naar te kijken.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_92197268
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 21:03 schreef gohan16 het volgende:
vroegah toen het nog met onbekende Nederlanders was, toen bekende Nederlanders, nu met steeds meer minder bekende Nederlanders.

Precies wat Soundos ook opmerkte: Ik dacht dat het alleen voor bekende Nederlanders was. (ergens in een intro oid).

BTW: waarom worden we voor de gek gehouden?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMG in allebei de groepsfoto's is Patrick groen omlijnd!

Hij is het !!!!11!one!!eleven!!!
  woensdag 2 februari 2011 @ 01:12:53 #42
57434 Marloes
Digital Love
pi_92207534
Iemand hier al de intro gezien voor a.s. donderdag? Tussen de beelden door staat er dit:

quote:
nog 6 kandidaten
1 mol
3 uitdagende opdrachten
of was het de mol?
kan jij de mol ontmaskeren?
Ik vond vooral de cijfers opvallend, maar weet niet wat het eventueel zou kunnen betekenen :P
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_92207906
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 01:12 schreef Marloes het volgende:
Iemand hier al de intro gezien voor a.s. donderdag? Tussen de beelden door staat er dit:

[..]

Ik vond vooral de cijfers opvallend, maar weet niet wat het eventueel zou kunnen betekenen :P
Inderdaad zoveel cijfers in die hints, zoals bij de tweets en roodshow-fragmenten:

"Ten eerste", "tien jokers", "Zo, en dat was in aflevering drie afvaller twee. Op naar vier! Groeten van de elfde Mol."
  woensdag 2 februari 2011 @ 01:32:24 #44
57434 Marloes
Digital Love
pi_92207943
1 en 3 komen het meeste voor, volgens mij...
The more that I appear.
  woensdag 2 februari 2011 @ 01:48:20 #45
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_92208203
quote:

[..]

Kun je die intro ergens online vinden?
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_92208210
Jeetje, zoveel verschillende cijfers dat het echt alles zou kunnen betekeken en naar iedereen zou kunnen verwijzen :{
Feauteaux
  woensdag 2 februari 2011 @ 03:28:14 #47
57434 Marloes
Digital Love
pi_92208812
quote:
3s.gif Op woensdag 2 februari 2011 01:48 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Kun je die intro ergens online vinden?
Geen idee :@
Toen ik het zag heb ik 'm even teruggespoeld zodat ik goed kon zien wat er stond :D
The more that I appear.
pi_92212081
Op wie zat Miryanna?
  woensdag 2 februari 2011 @ 10:41:30 #49
202348 Susi
Temple of Love
pi_92212880
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 10:17 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Op wie zat Miryanna?
Karin toch ?
pi_92215102
quote:

[..]

je kan er letters van maken, rekensommetjes en vervolgens letters, namen met dat aantal letters, die cijfers vertalen naar het spaans en dan kijken of die letters een naam vormen, menig desperate WIDM-kijker heeft om die reden een keus gemaakt... Maar dat is zinloos want vrijwel nooit betekent het iets, en als het wel zoiets betekent weet je dat ook niet zeker. :)
pi_92235834
Wie heeft er ook alweer jokers voor morgen?
pi_92236496
Art.
pi_92237800
Deze heb ik volgens mij nog niet voorbij zien komen hier, wel een leuke
quote:
in de laatste aflevering moesten de kandidaten over een ravijn, kloof achtig iets heen. wat mij opviel was dat er heel duidelijk een roofvogel in beeld komt, juist op dit moment.

ravijn, arend.
is dat geen anagram voor anna drijver?
van http://www.wieisdemol.com/forum/?topic=40636.msg1188929

Ook gelezen ergens anders dat ze een liedje zong van Ray Charles toen ze daarboven liep...toeval? :D
pi_92241152
quote:
2s.gif Op woensdag 2 februari 2011 18:33 schreef StijnDa het volgende:
Wie heeft er ook alweer jokers voor morgen?
En Anna heeft een vrijstelling.
pi_92242132
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:12 schreef Smeich het volgende:

[..]

Ook gelezen ergens anders dat ze een liedje zong van Ray Charles toen ze daarboven liep...toeval? :D
Ja. :D
  woensdag 2 februari 2011 @ 21:08:25 #56
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_92244638
quote:

[..]

Zouden geniale hints zijn! :D Daarom vlak ik Anna ook nog niet uit.
pi_92247522
quote:

[..]

Die hints over Ray Charles zijn wel oke ja, geven mij nog meer reden om lekker in mijn Anna tunnel te blijven zitten.
Feauteaux
pi_92247827
Zou ook een uitstekende hint kunnen zijn om mensen juist mee op een dwaalspoor te brengen. Of toch puur toeval? Sluit het niet uit, maar denk t niet.
  woensdag 2 februari 2011 @ 22:29:16 #60
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_92250563
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 22:08 schreef Maartel het volgende:
Wat is de Ray Charles theorie dan?
Charles was blind, mol ook.
pi_92252357
Hmm dat zingen is juist weer zoiets dat echt in scène kan worden gezet, in de zin van vooraf afgesproken.
pi_92257124
Dat is niet in scène zetten, dat is een hint geven. Misschien een hint richting de verkeerde.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_92260118
quote:

[..]

Als er zekerheid is of het een arend is en een ravijn, dan vind ik het zeker wel een goeie hint. Anders is het mooi bedacht, maar kan het nooit een (officiele) hint zijn.
pi_92261764
Ik heb er weer zin in. En ik blijf in mijn patrick tunneltje bij gebrek aan alternatieven. :')
pi_92264798
quote:
3s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:08 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Zouden geniale hints zijn! :D Daarom vlak ik Anna ook nog niet uit.
alsof een roofvogel altijd een arend is? kan ook wel een valk zijn, of een buizerd. En echt een ravijn vond ik het ook niet, beetje ver gezocht imo. Die van Ray Charles vind ik wel goed :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 3 februari 2011 @ 10:54:36 #67
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_92265099
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 08:06 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb er weer zin in. En ik blijf in mijn patrick tunneltje bij gebrek aan alternatieven. :')
Ik ook :') Probeer wel op de anderen te letten, maar elke keer is het 'KIJK nou wat Patrick doet!' zucht :').
pi_92268767
In de leader/intromuziekje zie je elke kandidaat steeds eerst van de ene kant en dan de andere kant, dit geldt voor iedereen behalve voor Anna en Soundos (met uitzondering van de leader van aflevering 2 waar soundos ook van beide kanten getoond wordt).

Had PJ niet in de eerste aflevering iets over hulp voor de mol van 1 persoon?
Zouden het dan Anna en Soundos zijn?
pi_92268845
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 00:30 schreef gohan16 het volgende:
Dat is niet in scène zetten, dat is een hint geven. Misschien een hint richting de verkeerde.
Hoe weet je dat het niet in scene is gezet? Het zingen van zo'n liedje zou juist heel gemakkelijk in scene kunnen worden gezet. :)

quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:42 schreef sbientje het volgende:

[..]

Alsof een roofvogel altijd een arend is? kan ook wel een valk zijn, of een buizerd. En echt een ravijn vond ik het ook niet, beetje ver gezocht imo. Die van Ray Charles vind ik wel goed :D
Ook dat idd, en dit kan sowieso nooit een hint zijn want ze hebben natuurlijk geen controle over of en welke vogels er daar rondvliegen.
Of het moet al een op afstand bestuurbare vogel zijn... :P
Feauteaux
pi_92269631
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 12:46 schreef inkie1010 het volgende:
In de leader/intromuziekje zie je elke kandidaat steeds eerst van de ene kant en dan de andere kant, dit geldt voor iedereen behalve voor Anna en Soundos (met uitzondering van de leader van aflevering 2 waar soundos ook van beide kanten getoond wordt).

Had PJ niet in de eerste aflevering iets over hulp voor de mol van 1 persoon?
Zouden het dan Anna en Soundos zijn?
Was dat niet cynisch bedoelt? I.i.g. is er maar één mol. Dat is gewoon het format van het programma, anders zouden ze de naam moeten veranderen in Wie is/zijn de mol(len)?

Zulke theorieën komen bij mijn in de prullenbak waar ook in liggen
- Pieter Jan is de mol
- Er is geen mol (meer)
- Het lijkt alsof de mol er uit is, maar buiten beeld doet hij nog steeds mee
- Alle finalisten zijn de mol
- Een eerdere mol is stiekem een mol

En wat heeft bij een leader niet aan beide kanten verschijnen te maken met het zijn van een mol...?

Ik mag ook hopen dat Soundos geen mol is, want ik erger me zo aan haar en wil niet tot en met de finale naar haar moeten kijken.
pi_92270510
quote:
Op donderdag 3 februari 2011 13:07 schreef kletspastoor het volgende:

[..]

Was dat niet cynisch bedoelt? I.i.g. is er maar één mol. Dat is gewoon het format van het programma, anders zouden ze de naam moeten veranderen in Wie is/zijn de mol(len)?

Zulke theorieën komen bij mijn in de prullenbak waar ook in liggen
- Pieter Jan is de mol
- Er is geen mol (meer)
- Het lijkt alsof de mol er uit is, maar buiten beeld doet hij nog steeds mee
- Alle finalisten zijn de mol
- Een eerdere mol is stiekem een mol

En wat heeft bij een leader niet aan beide kanten verschijnen te maken met het zijn van een mol...?

Ik mag ook hopen dat Soundos geen mol is, want ik erger me zo aan haar en wil niet tot en met de finale naar haar moeten kijken.
Klopt, dat vind ik ook altijd, maar omdat het dit keer zo expliciet door hem gezegd werd, vond ik het ook wel weer vreemd.
Die beide-kanten viel me gewoon op...
pi_92276971
Nog zo'n leuke theorie die ik hoorde:
Er hing een spandoek met DIANA boven het busparcours. Diana is de Romeinse godin van de jacht en in de Griekse mythologie heet ze Artemis (zie http://en.wikipedia.org/wiki/Artemis): een hint dat Art 'em is? *O*
pi_92277048
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=41502.0

Dit is iets om in de gaten te houden vanavond. Als Jan er vanavond uitvliegt zou deze theorie wel eens kunnen kloppen!
  donderdag 3 februari 2011 @ 15:56:58 #74
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_92277543
Gisteren was Pieter- Jan in een praat programma van 'tijd voor max' Die presentator vroeg aan hem weet jou vrouw ook wie de mol is? Pieter-Jan zei: Ben je bedonderd die weet niet wie de mol is en onze kinderen ook niet. :N
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 3 februari 2011 @ 16:06:57 #75
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92278107
Oh, zijn jullie hier.
Vanavond *O* *O*
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 3 februari 2011 @ 16:14:44 #76
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92278506
http://zappen.blog.nl/avr(...)ten-online-monitoren

quote:
De grootste vrees van programmas als Wie Is de Mol? en Expeditie Robinson: het uitlekken van nog te gebeuren ontwikkelingen. Het overkwam Wie Is de Mol? vorige week, toen een scholier een promo van de volgende aflevering van een onbeveiligde server plukte en op YouTube knalde. Nrc.next brengt vandaag een verhaal over hoe informatie wordt beveiligd tegen lekken. Het blijkt dat de makers van Wie Is de Mol? steeds verder gaan om spoilers te voorkomen.

Wie valt te herleiden als het lek binnen het programma, moet een boete van 250 duizend euro betalen. Dat geldt voor de kandidaten, maar ook voor iedereen die meewerkt aan Wie Is de Mol?. Of voor mensen die op dezelfde vloer werken als de redactie. Allemaal ondertekenen ze een zogeheten quitclaim waarin ze akkoord gaan met het boetebedrag. Deelnemers mogen één iemand in vertrouwen nemen die ook de quitclaim ondertekent.

Tot zover geen nieuws. Nrc.next weet echter ook te achterhalen dat draaiboeken en andere inhoudsgevoelige informatie niet per mail wordt verstuurd. Bovendien wordt door de redactie altijd over hij gesproken als het om de mol gaat, zelfs wanneer het een vrouw betreft. Een deel van onze hersenen zit altijd op slot, zegt kandidatenbegeleider Jan Peter Pellemans.

Nieuw is dat ook het twittergedrag van kandidaten gevolgd gaat worden. Bij Expeditie Robinson gebeurt dat al. Deelnemers die iets op Twitter of Facebook schrijven dat het programmaverloop kan verraden kunnen een telefoontje van het programma verwachten, schrijft de krant. Overigens ligt het boetebedrag voor lekker bij Expeditie Robinson aanzienlijk lager dan de kwart miljoen van Wie Is de Mol?.

De scholier die vorige week de promo lekte, hoeft niet 250 duizend euro te betalen. Hij ondertekende nooit een quitclaim. Wel kan de redactie de politie inschakelen aangezien de scholier een strafbaar feit pleegde door de promo te stelen en openbaar te maken
Dat laatste snap ik niet. Als iets in een open directory staat, steel je dan iets als je het download? Lijkt me niet toch?
pi_92284683
quote:
Op donderdag 3 februari 2011 16:14 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Dat laatste snap ik niet. Als iets in een open directory staat, steel je dan iets als je het download? Lijkt me niet toch?
Zijn twitter zal ook wel druk zijn : http://www.twitter.com/Siets95
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_92284801
Kan iemand mij vertellen wanneer de nieuwe aflevering online staat? Ik kan het vanavond helaas niet zien :(
  donderdag 3 februari 2011 @ 18:18:06 #79
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_92284827
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 18:17 schreef bloempje-moi het volgende:
Kan iemand mij vertellen wanneer de nieuwe aflevering online staat? Ik kan het vanavond helaas niet zien :(
Rond 22:00 vanavond dacht ik?
pi_92284952
quote:
17s.gif Op donderdag 3 februari 2011 18:18 schreef GotC het volgende:

[..]

Rond 22:00 vanavond dacht ik?
Mooi! Dat wordt nog vanavond laat kijken, voordag ik per ongeluk stuit op de afvaller. :')
  donderdag 3 februari 2011 @ 19:14:09 #81
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_92287435
quote:
Op donderdag 3 februari 2011 16:14 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Precies, de Avro heeft hier een fout gemaakt door die promo al onbeveiligd online te zetten. Als iemand dan de directe link vindt, steelt hij niets want het staat tenslotte openbaar online. Er is niets gehackt, dus misschien moeten ze gewoon eerlijk toegeven dat ze een hele domme fout hebben gemaakt.
pi_92288785
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 18:48 schreef Jabberwocky het volgende:
Art.
sig verwijderd door FA
pi_92289514
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:47 schreef Jor_Dii het volgende:

Dit is iets om in de gaten te houden vanavond. Als Jan er vanavond uitvliegt zou deze theorie wel eens kunnen kloppen!
Wat staat er dan? Moet me eerst registreren voor die website en heb daar geen zin in.

En als Jan er uit zou vliegen; wel heel toevallig dat dan het rechterrijtje op de groepsfoto wordt afgewerkt. Zo simpel zou het toch niet zijn?
  Moderator donderdag 3 februari 2011 @ 19:55:23 #84
42184 crew  DaMart
pi_92289515
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 18:48 schreef Jabberwocky het volgende:
Art.
De mol dus!
  Moderator donderdag 3 februari 2011 @ 19:57:02 #85
42184 crew  DaMart
pi_92289621
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 19:55 schreef koningkerel het volgende:

[..]

Wat staat er dan? Moet me eerst registreren voor die website en heb daar geen zin in.

En als Jan er uit zou vliegen; wel heel toevallig dat dan het rechterrijtje op de groepsfoto wordt afgewerkt. Zo simpel zou het toch niet zijn?
Volgens mijn theorie vliegt Karin eruit...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ik ben benieuwd of mijn theorie al meteen de prullenbak in kan vanavond :D.
pi_92290391
Spannend weer!
Hoop dat er vanavond een van m'n verdachten uitvliegt, dan kom ik een keer verder!
Koel en donker bewaren
pi_92290431
quote:

Ben ook wel benieuwd welke theorie daar staat, want heb ook geen zin me te moeten registreren.

Maar ik wil niet dat Jan eruit gaat ;( Het enige positieve als Jan eruit gaat zou zijn dat Art dan niet de Mol is (aangezien Jan waarschijnlijk op Art als Mol zit) :P
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_92290482
Patrick eruit graag. Want dan ben ik 100% zeker dat Pepijn de mol is.
pi_92290533
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:13 schreef kletspastoor het volgende:
Hoop ik ook ja.

Of Karin eruit, liever nog. Hoef ik ook niet meer te twijfelen of ze misschien tóch een slechte irritante Mol is.
Koel en donker bewaren
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 3 februari 2011 @ 20:17:06 #90
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92290653
quote:

quote:
Er is een fout opgetreden !
Het topic of board dat je zoekt bestaat niet of je beschikt over onvoldoende rechten om het te bekijken.
Goede theorie.
pi_92290685
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:13 schreef kletspastoor het volgende:
Ik heb het andersom. Al mag dat nog een weekje wachten, want ik zit vurig te hopen dat wicht Karin eindelijk het spel moet verlaten. :P
Ik weet het ruim een uur later dan jullie, zodra het op uitzendinggemist staat. Enjoy the show.
pi_92290694
ik blijf bij jan kooijemans

eerst the big bang theory afkijken
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_92290710
Ik zit alweer klaar yeeeh
pi_92290937
Bijna.
  donderdag 3 februari 2011 @ 20:22:50 #95
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_92290966
Eerst Big Bang Theory afkijken :9
pi_92291042
Ik vind het toch elke week weer spannender worden.

Ik ben altijd helemaal zenuwachtig voor de ontknopingsaflevering :') :X :@
Koel en donker bewaren
pi_92291132
ik wil de aflevering zien waarin alle hints voorbij komen kijken welke we hebben gezien en welke totaal aan ons voorbij zijn gegaan.
pi_92291223
Tel bijna leeg, dus nu maar een keer gewoon kijken
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 3 februari 2011 @ 20:28:48 #99
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92291281
Goede intro :Y.
pi_92291310
quote:
17s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:22 schreef GotC het volgende:
Eerst Big Bang Theory afkijken :9
had je wel mee mogen kijken hier
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 3 februari 2011 @ 20:32:15 #101
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92291475
quote:
IkBenDeMol De Mol
Koeien (1200), paarden (6) en de Mol (1). Nu op Nederland 1!
1 minute ago
Hmm.. Wat kan dat betekenen?
pi_92291485
proest een reclame voor dord _O-
pi_92291509
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:32 schreef Pino112 het volgende:

[..]

dat er dieren in de aflevering zijn
  donderdag 3 februari 2011 @ 20:32:50 #104
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_92291514
Ik zit klaar!!!
Even goed alles bekijken en daarna weer mijn tunnelvisie bespreken hier :P O-)

Enjoy! ^O^
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
pi_92291536
We zijn weer van de partij *O*
pi_92291542
ik snap niet wie het bedenkt om leuke programma's zoals vrienden van amstel live tegelijk uit te zenden met WIDM snappen die mensen niet dat ik maar 1 zender kan kijken met mijn oude kastje zonder recorder.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 3 februari 2011 @ 20:34:17 #107
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92291604
Die Van der Gijp-imitator is best goed :D :D
pi_92291628
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:34 schreef Pino112 het volgende:
Die Van der Gijp-imitator is best goed :D :D
Kasper van Kooten doet Johan
pi_92291630
quote:
IkBenDeMol Tweet... Koeien (1200), paarden (6) en de mol (1). Nu op Nederland 1!
sorry was al gepost XX
pi_92291639
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:32 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Gingen ze niet koeien drijven te paard?
know'm sayin?
word? word.
pi_92291644
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

en ook van der gijp
pi_92291670
Die plusreclame O+ O+ Dat meisje
pi_92291687
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:34 schreef franklop het volgende:

[..]

en ook van der gijp
:?
pi_92291711
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

:?
stemmen inspreken, was van de week nog op tv bij VI
pi_92291724
Het kan best raar klinken, maar misschien is soundos de mol
pi_92291734
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Kasper v Kooten = baas, sowieso
know'm sayin?
word? word.
pi_92291748
yeeeh begint
pi_92291756
20:36 begonnen :') wat laat zeg weer
pi_92291757
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Die plusreclame O+ O+ Dat meisje
Nu al de meest irritante reclame van het jaar!
  donderdag 3 februari 2011 @ 20:36:40 #120
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_92291758
Patrick is de mol
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 3 februari 2011 @ 20:36:42 #121
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92291760
*O* *O* begonnen *O*
pi_92291766
Het kan best raar klinken, maar misschien is Soundos de mol.
pi_92291795
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Het kan best raar klinken, maar misschien is Soundos de mol.
De eerste keer dat je het postte klonk het raarder :P
pi_92291808
Nicuaraqua *O*
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 3 februari 2011 @ 20:37:30 #125
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92291817
Nicaraqua, cool.
pi_92291837
Zie pieter jan bij die vulkaan vrolijk staan :D
pi_92291859
wat knap dat jullie meteen weten hoe je het speld O-) of ik ben gewoon heel dom ^O^
pi_92291862
Nicaragua en El Salvador, waarom nou geen Guatemala ;(
pi_92291878
Wat gaat het toch altijd snel, bij de helft van de kandidaten in de intro denk ik nu al 'ach ja, die deed ooit ook mee' :')
pi_92291880
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:38 schreef diditje64 het volgende:
wat knap dat jullie meteen weten hoe je het speld O-) of ik ben gewoon heel dom ^O^
Leuk dat iedereen het verkeerd spelt _O-
pi_92291884
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:38 schreef Piles het volgende:
Nicaragua en El Salvador, waarom nou geen Guatemala ;(
de meters hé.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 3 februari 2011 @ 20:38:53 #132
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92291903
quote:

[..]

Toch wel met een g he, ik twijfelde :').
  Moderator donderdag 3 februari 2011 @ 20:38:58 #133
42184 crew  DaMart
pi_92291909
Was Soundos nou weer gespiegeld? En was het stukje voor Miryanna nou anders?
pi_92291910
quote:

[..]

Nicaragua.
pi_92291924
quote:
11s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:38 schreef DaMart het volgende:
Miryanna ligt eruit
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 3 februari 2011 @ 20:39:48 #136
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92291948
Anna :9~
pi_92291965
Anna in der bikini
pi_92291975
quote:
11s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:38 schreef DaMart het volgende:
Inderdaad. Nu snap ik er niks meer van :P.
pi_92292013
Tieten *O*
  Moderator donderdag 3 februari 2011 @ 20:41:17 #140
42184 crew  DaMart
pi_92292037
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Miryanna ligt eruit
Ja en, het stukje daarvoor was anders volgens mij... je zag nu ook iemand bungelen :P.
pi_92292052
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:41 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ja en, het stukje daarvoor was anders volgens mij... je zag nu ook iemand bungelen :P.
vorig jaar was dat ook
pi_92292071
He een bril
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 3 februari 2011 @ 20:42:19 #143
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92292090
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:41 schreef Karstman het volgende:
He een bril
Ja, ziet er niet uit :').
pi_92292101
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:42 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Ja, ziet er niet uit :').
QFT
Whiskyplankje
pi_92292128
zag die tackle _O-
pi_92292135
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:41 schreef Karstman het volgende:
He een bril
nou en? :') niet zo haten op Soundos
know'm sayin?
word? word.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 3 februari 2011 @ 20:43:28 #147
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92292159
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:42 schreef alors het volgende:

[..]

:6
pi_92292163
quote:

[..]

Ik haat niet, ik was opmerkzaam, een mol ziet slecht ;)
Whiskyplankje
pi_92292166
quote:

[..]

soundos is de mol
pi_92292182
Soundos *O*
pi_92292194
Karin moet weg!!!!!
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_92292198
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

soundos is de mol
dat ja *O*
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_92292204
600 koeien :z
pi_92292207
"Omdat ik het langste haar had ofzo."
  donderdag 3 februari 2011 @ 20:44:30 #155
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_92292222
wat betekent dat teken op het shirt van Art?
Wat doe ik hier?
pi_92292230
ja net of dat gaat lukken, wat een opdracht :')
pi_92292232
meisjes tegen de jongens :P
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 3 februari 2011 @ 20:44:41 #158
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92292234
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:44 schreef tdrone het volgende:
Sake.
pi_92292263
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:44 schreef franklop het volgende:
ja net of dat gaat lukken, wat een opdracht :')
Ik zou er geen eens aan beginnen.
pi_92292268
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:44 schreef tdrone het volgende:
Had ie in Afl. 1 ook aan toch?
Whiskyplankje
pi_92292271
wat een schijt mens bang voor hoogtes en voor paarden kom op zeg
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 3 februari 2011 @ 20:45:31 #162
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92292277
quote:

[..]

En dan ook nog die pet over der ogen :r :r
pi_92292278
Durfde zij ook al niet over dat touw te wandelen?
pi_92292280
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:45 schreef diditje64 het volgende:
Alleen ervaring met kamelen denk ik.
pi_92292285
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:45 schreef diditje64 het volgende:
kan een mollenactie zijn
pi_92292287
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:45 schreef Wilskracht het volgende:

[..]

Ik zou er geen eens aan beginnen.
dat denkt laffaard soundos ook, al maakt ze zich wel verdacht
pi_92292288
Weer een mol teken
  donderdag 3 februari 2011 @ 20:45:49 #168
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_92292291
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:45 schreef Karstman het volgende:

[..]

Had ie in Afl. 1 ook aan toch?
oh zou kunnen :P

wat een rare actie van Soundos :r :r
Wat doe ik hier?
pi_92292295
Soundos is echt de mol hoor 8-) Ik kan die pic die hier geplaatst is waar zij bukt en waar staat So mol... niet vergeten.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 3 februari 2011 @ 20:46:03 #170
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92292303
Kooijemans :')
Gladjanus met je zonnebril en je petje.
pi_92292322
Wel typisch dat Pepijn bij de meiden moest, terwijl er ook gewoon 4 jongens vs 3 dames had gekunt (totdat Soundos raar ging doen)..
pi_92292337
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef Pino112 het volgende:
pi_92292343
please trek niet aan die teugels, wat een martelwerktuigen zitten er in die paardenmonden :{
know'm sayin?
word? word.
pi_92292362
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef Pino112 het volgende:
Mr plakhaar en gladjanus :Y
pi_92292377
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef alors het volgende:
please trek niet aan die teugels, wat een martelwerktuigen zitten er in die paardenmonden :{
Hou toch op, het zijn werkpaarden, geen huisdieren.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 3 februari 2011 @ 20:47:20 #176
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92292380
Wtf, die koe. :o
pi_92292383
wel een beetyje magere koeien hoor, en au arme koei
Whiskyplankje
pi_92292389
die beesten -O-
pi_92292392
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Mr plakhaar en gladjanus :Y
hij noemt zichzelf Ken :')
pi_92292396
Het valt me trouwens op dat Anna altijd zo weinig kleren draagt vergeleken met de rest. Is het daar nu zo warm of houd ze daar gewoon van? :')
Shine bright like a diamond.
pi_92292404
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef alors het volgende:
Had ie maar geen paard moeten worden :')
pi_92292417
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:47 schreef muzas het volgende:

[..]

Hou toch op, het zijn werkpaarden, geen huisdieren.
:r

aww die koe :'(
know'm sayin?
word? word.
pi_92292421
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:47 schreef June. het volgende:
Het valt me trouwens op dat Anna altijd zo weinig kleren draagt vergeleken met de rest. Is het daar nu zo warm of houd ze daar gewoon van? :')
de mannen hier klagen nergens over hoor
  donderdag 3 februari 2011 @ 20:47:59 #185
253373 knoffel
Baas boven Baas
pi_92292428
is het toeval dat ze in het begin het deuntje van Red Dead Redemption spelen op de achter grond en het Red dan mooi wijst op het T-shirt van Art?
Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.
pi_92292431
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:47 schreef June. het volgende:
je hoort mij niet klagen hoor
Whiskyplankje
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 3 februari 2011 @ 20:49:12 #187
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92292503
Die beesten zien er echt raar uit.
pi_92292514
Karin, ga aan de galg o|O
pi_92292519
quote:
11s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:49 schreef Pino112 het volgende:
beetje ondervoed
pi_92292520
quote:
Ies koeltoer!
pi_92292522
Art is aan het mollen? Dat zou wel erg obvious zijn.
pi_92292525
Jan _O_ _O_
pi_92292539
Da's tioch te opvallend mollen van Karin
Whiskyplankje
pi_92292545
quote:
Het zijn ook geen Holstein Frisians he :')
know'm sayin?
word? word.
pi_92292547
ehm Art bedoel ik
Whiskyplankje
pi_92292551
jan 1 keer op een paard gezeten, yeah right
pi_92292552
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:49 schreef Typisch het volgende:
Art is aan het mollen? Dat zou wel erg obvious zijn.
Al Art's gemol wordt genoemd en opgemerkt, daar geloof ik echt niet in.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 3 februari 2011 @ 20:51:03 #198
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92292594
Anna :9
pi_92292595
Ze mogen van hun paard?? Waarom doen ze dan niet alles ff lopend?
pi_92292596
Haha tussen je tieten schat.
Whiskyplankje
pi_92292600
decolloté :9~
pi_92292617
Stap es van dat peerd af en pak die dingen gewoon :')!!!!!!!!!! Ze bijten niet hoor
know'm sayin?
word? word.
pi_92292620
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:51 schreef Maartel het volgende:
hoorde net van niet
pi_92292622
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:51 schreef Maartel het volgende:
Tuurlijk mogen ze er af, hoe kunnen ze anders bij die kokers.
pi_92292624
KARIN o|O o|O o|O
  donderdag 3 februari 2011 @ 20:51:35 #206
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_92292628
jij bent überhaupt niet geschikt karin
Wat doe ik hier?
pi_92292634
Ik volg dit eigenlijk voor het eerst... zit er een voordeel aan als andere mensen jouw verdenken maar je niet de mol bent? Oftewel zou er reden zijn om expres een beetje te mollen?
pi_92292635
Karin is nergens geschikt voor.
pi_92292642
Wat kan Karin wel? :')
Shine bright like a diamond.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 3 februari 2011 @ 20:51:51 #210
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92292644
Karin, doe maar nooit meer ergens aan een spel mee.
pi_92292661
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:51 schreef Wilskracht het volgende:
Karin is nergens geschikt voor.
Dat maakt haar wel geschikt als mol :)
Whiskyplankje
pi_92292664
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:51 schreef muzas het volgende:
Ik volg dit eigenlijk voor het eerst... zit er een voordeel aan als andere mensen jouw verdenken maar je niet de mol bent? Oftewel zou er reden zijn om expres een beetje te mollen?
Ja, dan stemmen mensen op jou -> veel fouten antwoorden -> jij meer kans om wél door te gaan.

Het irritante van BN-ers, die mollen teveel zelf.
pi_92292679
quote:
Ja, want dan is de kans groter dat andere kandidaten op de verkeerde mol (nl op jou) zitten en er dus eerder uitvliegen.
pi_92292683
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:52 schreef Piles het volgende:

[..]

Ja, dan stemmen mensen op jou -> veel fouten antwoorden -> jij meer kans om wél door te gaan.
^O^
pi_92292692
quote:
Ja, als zij in de ''toets'' jou als mol zien en je bent het niet zitten ze dus op de verkeerde en kunnen ze eruit gaan. :D
pi_92292703
anna kan ook de kokers pakken om goodwill te kweken, omdat ze weet dat opdracht toch mislukt
  donderdag 3 februari 2011 @ 20:52:59 #217
593 sjak
Juffie Bloem
pi_92292717
Is het afstappen een mollenactie van Anna?
Lekker douchen!
pi_92292729
Rain *O* *O* Thunder
pi_92292734
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:52 schreef sjak het volgende:
Wordt niet bestraft dus zal wel goed zijn
Whiskyplankje
pi_92292738
nee, want het mag blijkbaar toch...
pi_92292741
quote:
Aangezien er geen consequenties aan verbonden waren niet.
  donderdag 3 februari 2011 @ 20:53:35 #222
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_92292745
quote:
Een mol brengt geen geld in de pot die zou net zeggen "stap niet af dat mag niet"
Wat doe ik hier?
pi_92292767
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:53 schreef tdrone het volgende:

[..]

Een mol brengt geen geld in de pot die zou net zeggen "stap niet af dat mag niet"
dat dacht ik dus ook.
know'm sayin?
word? word.
pi_92292784
83.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 3 februari 2011 @ 20:54:15 #225
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92292786
Wtflol, die regen daar :D
pi_92292788
Snap nog steeds niet dat ze in het regenseizoen gegaan zijn, en niet in de winter :')
pi_92292798
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:53 schreef tdrone het volgende:

[..]

pepijn dus?
pi_92292836
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:54 schreef dakpan90 het volgende:

[..]

pepijn dus?
dies te opvallend
pi_92292837
Wat is ze mooi als ze huilt....
Whiskyplankje
pi_92292895
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:55 schreef Karstman het volgende:
Wat is ze mooi als ze huilt....
Anna is altijd mooi :@
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 3 februari 2011 @ 20:57:21 #231
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92292967
Zes duo's?
pi_92292984
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:57 schreef Pino112 het volgende:
Zes duo's?
De mol heeft zich verdubbeld :9
pi_92292990
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:57 schreef Pino112 het volgende:
Zes duo's?
straks nieuwe koppels zeker
pi_92293000
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

De mol heeft zich verdubbeld :9
of ze moeten gewoon nog met iemand anders ook
know'm sayin?
word? word.
pi_92293030
Art is aan het nep mollen :P
pi_92293038
art loopt weer wat te mollen :')
pi_92293041
1 foto toch dus art sukkel of mol ??
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 3 februari 2011 @ 20:58:39 #238
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92293048
Artfail, again.
pi_92293062
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:58 schreef diditje64 het volgende:
1 foto toch dus art sukkel of mol ??
ik hou het nog even op sukkel
pi_92293071
Art: too obvious :')
pi_92293097
In je blotebas in het regenseizoen lopen 8)7
pi_92293099
Ze konden beter de andere wind uitbeelden, is veel makkelijker.
know'm sayin?
word? word.
pi_92293110
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:59 schreef Urquhart het volgende:
Art: too obvious :')
Obvious Mol is Obvious?
Whiskyplankje
pi_92293122
alweer? :')
pi_92293124
:')
pi_92293131
JAAAAh duh ART ART ART
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 3 februari 2011 @ 20:59:59 #247
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92293136
Alweer? :') _O-
pi_92293137
Die Art toch.
pi_92293142
wat loopt die art te mollen zeg :d
pi_92293143
Niet leuk Art :')
pi_92293153
Sukkel.
pi_92293156
ART JE KAN NAAR ACHTEREN LOPEN
pi_92293160
Art :')
pi_92293173
'opeens werd de foto gemaakt' :')

volautomatische polaroid mensen, dat dit kan in Nicaragua!
know'm sayin?
word? word.
pi_92293193
Jan met nat haar :9
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 3 februari 2011 @ 21:01:21 #256
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_92293218
Art loopt smakeloos te mollen, al vanaf de eerste opdracht vanavond.
pi_92293232
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:00 schreef alors het volgende:
Jan met nat haar :9
Die man heeft er altijd zoveel gel in dat het nooit droog lijkt...
pi_92293255
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:01 schreef muzas het volgende:

[..]

_O-

playmobiel kapsel moet wel in model blijven
pi_92293257
die regen _O-
pi_92293272
Anna zit droog
pi_92293287
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:01 schreef muzas het volgende:

[..]

Ook wel gladjakker genoemd :7
pi_92293289
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:02 schreef Wilskracht het volgende:
Anna zit droog
vinden jullie wel jammer zeker
pi_92293298
Ok deze opdracht gaat dus nooit lukken :9
pi_92293304
quote:
Anna zit droog
wet t-shirt :9~
pi_92293311
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:02 schreef roos85 het volgende:

[..]

vinden jullie wel jammer zeker
:Y O-)
Whiskyplankje
pi_92293315
quote:
Anna zit droog
En een mol zit ook altijd droog
pi_92293329
Is de grap Nicar-aqua al gemaakt?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 3 februari 2011 @ 21:03:22 #268
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92293333
Soundos :') :')
pi_92293349
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:03 schreef TheVulture het volgende:
Nee, want het is niet met een Q ;)
pi_92293350
quote:
bij deze :D
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 3 februari 2011 @ 21:03:46 #271
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92293354
quote:
Op donderdag 3 februari 2011 21:03 schreef TheVulture het volgende:
Nu wel. :+
pi_92293356
quote:
nee maar die is wel leuk

Hoho Soundos wat is dat voor acctie?
Whiskyplankje
pi_92293360
Karin :{
pi_92293363
Valt me nog mee dat Soundos niet afhaakt omdat ze bang is voor water :P
pi_92293370
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:03 schreef Maartel het volgende:
Valt me nog mee dat Soundos niet afhaakt omdat ze bang is voor water :P
_O- .
pi_92293373
O, soundos -O-
pi_92293377
Kletspoot!
know'm sayin?
word? word.
pi_92293379
dit is wel een mollenactie
pi_92293389
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:04 schreef roos85 het volgende:
dit is wel een mollenactie
Dit is wel subtieler ja.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_92293400
Soundos, vloeiend spaans en snel af willen leiden door het water... ik verdenk ineens iets.
Whiskyplankje
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 3 februari 2011 @ 21:04:42 #281
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92293402
Zwart, well done. :')
pi_92293410
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:04 schreef Felagund het volgende:

[..]

Dit is wel subtieler ja.
iig beter dan die van Art :P
pi_92293426
Ik vind Soundos ook verdachter worden :Y
know'm sayin?
word? word.
pi_92293438
B diploma
pi_92293448
Anna zit nu wel echt in de molpositie.
pi_92293462
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:05 schreef Maartel het volgende:
Zei ik al toen ze niet met de groep mee ging, dat wil normaal niemand.
pi_92293488
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:05 schreef Maartel het volgende:
deze opdracht was ook al gedoemd te mislukken
pi_92293506
idd super makkelijk om te mollen, kan voor de grap 1 er goed zeggen, verder alles fout
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 3 februari 2011 @ 21:06:47 #289
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92293521
Jeugd *O*
pi_92293540
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:06 schreef franklop het volgende:
idd super makkelijk om te mollen, kan voor de grap 1 er goed zeggen, verder alles fout
:') alsof die foto's duidelijk zijn :') _O-
know'm sayin?
word? word.
pi_92293546
mos hoe kan je nou zo snel jeugd raden
pi_92293565
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:06 schreef franklop het volgende:
met de foto;s is al makkelijk te mollen
pi_92293567
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:07 schreef Bastiefcg het volgende:
Kindertasjes?
Whiskyplankje
pi_92293573
Haha "neeeuuhhh"
pi_92293575
Art en Patrick spelen onder één hoedje, het mollenduo. Een van die twee is de mol.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 3 februari 2011 @ 21:07:43 #296
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92293577
Neuh. _O_.
pi_92293586
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:07 schreef alors het volgende:

[..]

:') alsof die foto's duidelijk zijn :') _O-
ze kan als mol weten welke worden er worden gevraagd joh slimmerd
pi_92293591
de mol is iemand bij het foto maken :Y
pi_92293596
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:07 schreef Bastiefcg het volgende:
De woorden zaten natuurlijk in het gedicht, dus zo moeilijk is het niet. En als Mol weet ze alles natuurlijk.
pi_92293600
ach, het gedicht was ook niet enorm lang, dus dat je dan jeugd raadt, vind ik niet heel raar
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 3 februari 2011 @ 21:08:23 #301
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92293615
Goede conclusie Soundos.

Edit: zit op mobiel. Iemand anders graag openen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')