quote:Op maandag 31 januari 2011 09:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik had een discussie op het werk. Ik denk dat Karin niet de mol kan zijn. Miryanna heeft bij de boekjes opdracht aangegeven dat ze Karin als mol had. Ik ga ervan uit dat je niet compleet switcht. Zeker aangezien Karin best verdacht was deze aflevering. Dat houdt dus in dat of iedereen op Karin zit en ze dus de mol is, maar Miryanna het langst over het invullen is, of karin is de mol niet toch?
quote:Op maandag 31 januari 2011 09:56 schreef tdrone het volgende:
op wie zat horace voordat hij eruit ging ook alweer of is dat niet gezegd?
quote:Op maandag 31 januari 2011 10:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Karin is nog steeds verantwoordelijk voor 33% van de pot. ¤3000,-!!! Erg Mol onwaardig.
Art heeft ook niet zo heel veel geld verdiend volgens mij hoor...quote:Op maandag 31 januari 2011 10:55 schreef kletspastoor het volgende:
Karin is ook 99% zeker de mol niet, Jan Kooistra idem dito...
Eigenlijk geldt zo'n hoog percentage voor bijna alle deelnemers behalve Pepijn(!) en Patrick.
Volgens mij hebben alleen Jan en Miryanna veel geld verdiend op momenten dat ze dit ook makkelijk niet hadden kunnen doen. Jan had zich zonder extra verdenkingen kunnen laten afschieten bij de boobytrap-opdracht. Miryanna kwam aanzetten met Beatrix bij de plakkersopdracht, wat natuurlijk ook totaal niet nodig geweest was mocht ze wel de Mol zijn.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Art heeft ook niet zo heel veel geld verdiend volgens mij hoor...
Karin kon altijd de domme koe spelen en proberen niks of een lager bedrag te pakken. Iets met wantrouwen/nieuwsgierigheid.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:13 schreef koningkerel het volgende:
[..]
Volgens mij hebben alleen Jan en Miryanna veel geld verdiend op momenten dat ze dit ook makkelijk niet hadden kunnen doen. Jan had zich zonder extra verdenkingen kunnen laten afschieten bij de boobytrap-opdracht. Miryanna kwam aanzetten met Beatrix bij de plakkersopdracht, wat natuurlijk ook totaal niet nodig geweest was mocht ze wel de Mol zijn.
Verder vielen Soundos en Anna allebei Miryanna bij toen ze Beatrix noemde. De Mol zou natuurlijk geprobeerd hebben om de groep voor een andere naam te laten gaan (Elvis?).
Karin heeft weliswaar 3000 euro gepakt, maar bedenk hierbij dat ze als laatste (of op 1 na) langs alle mandjes moest en al van de andere te horen had gekregen waar het geld lag en waar niets lag. Om dan precies hetzelfde te doen als Soundos zou haar wel meteen erg verdacht maken, dus ze kon niet echt anders. Dus ik denk dat het nog wel enigszins goed te praten is, mocht ze de Mol zijn. Maar dat is ze niet, want daar is ze te dom voor (om even de TT te beantwoorden).
Had ook zeker gekund. Ik verdenk Karin er ook zeker niet van Mol te zijn. En dat ze 3000 euro heeft gepakt telt mee in het vermoeden dat ze slechts kandidaat is. Maar het is niet zo overduidelijk als bij Jan en destijds bij Miryanna imho, die hadden namelijk door logisch dingen wel/niet te doen het geld kunnen mislopen zonder dat dit verdacht over zou komen. Karin zou flink aan geloofwaardigheid inboeten.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Karin kon altijd de domme koe spelen en proberen niks of een lager bedrag te pakken. Iets met wantrouwen/nieuwsgierigheid.
Precies mijn redenering.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:13 schreef koningkerel het volgende:
[..]
Volgens mij hebben alleen Jan en Miryanna veel geld verdiend op momenten dat ze dit ook makkelijk niet hadden kunnen doen. Jan had zich zonder extra verdenkingen kunnen laten afschieten bij de boobytrap-opdracht. Miryanna kwam aanzetten met Beatrix bij de plakkersopdracht, wat natuurlijk ook totaal niet nodig geweest was mocht ze wel de Mol zijn.
Verder vielen Soundos en Anna allebei Miryanna bij toen ze Beatrix noemde. De Mol zou natuurlijk geprobeerd hebben om de groep voor een andere naam te laten gaan (Elvis?).
Ja, ik had in het vorige topic al aangegeven dat hij wel weggehaald kon worden.quote:
Art is inderdaad ook niet iemand die ik helemaal uitsluit. En Anna volgens mij ook niet. Maar ik let eerlijk gezegd alleen nog maar op Pepijn en Patrick. Als ik me op meer moet richten zou ik met een boekje moeten kijken en daar voel ik me te goed voorquote:Op maandag 31 januari 2011 11:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Art heeft ook niet zo heel veel geld verdiend volgens mij hoor...
Het zou verdacht zijn om dan met niks aan te komen idd, maar als mol ga je niet voor de 3000 als er ook mandjes zijn van 500 euro.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:13 schreef koningkerel het volgende:
[..]
Karin heeft weliswaar 3000 euro gepakt, maar bedenk hierbij dat ze als laatste (of op 1 na) langs alle mandjes moest en al van de andere te horen had gekregen waar het geld lag en waar niets lag. Om dan precies hetzelfde te doen als Soundos zou haar wel meteen erg verdacht maken, dus ze kon niet echt anders. Dus ik denk dat het nog wel enigszins goed te praten is, mocht ze de Mol zijn. Maar dat is ze niet, want daar is ze te dom voor (om even de TT te beantwoorden).
Hallo Soundos!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:13 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..] Als ze wel de mol blijkt te zijn, dan vreet ik mijn bed op
Maar haalde geen geld op voor de pot, toch een vrij belangrijk verschil. Bovendien is Milouska niet zo dom in het echt (daar gingen ze achteraf nog uitgebreid op in), en als Karin dat wel is... dan tja.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Net als Minouscka Meulens zij bleek ook de mol te zijn..In Argentinië..
true storyquote:Op maandag 31 januari 2011 16:17 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Maar haalde geen geld op voor de pot, toch een vrij belangrijk verschil. Bovendien is Milouska niet zo dom in het echt (daar gingen ze achteraf nog uitgebreid op in), en als Karin dat wel is... dan tja.
Neuh, ik citeer haar slechts. Zelf loop ik een stuk minder moeilijkquote:
Echter zorgde zij niet voor zoveel geld in de pot en was de dommigheid bij haar slechts een rol.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Net als Minouscka Meulens zij bleek ook de mol te zijn..In Argentinië..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |