hoorde net van nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:51 schreef Maartel het volgende:
Ze mogen van hun paard?? Waarom doen ze dan niet alles ff lopend?
Tuurlijk mogen ze er af, hoe kunnen ze anders bij die kokers.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:51 schreef Maartel het volgende:
Ze mogen van hun paard?? Waarom doen ze dan niet alles ff lopend?
Dat maakt haar wel geschikt als molquote:
Ja, dan stemmen mensen op jou -> veel fouten antwoorden -> jij meer kans om wél door te gaan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:51 schreef muzas het volgende:
Ik volg dit eigenlijk voor het eerst... zit er een voordeel aan als andere mensen jouw verdenken maar je niet de mol bent? Oftewel zou er reden zijn om expres een beetje te mollen?
Ja, want dan is de kans groter dat andere kandidaten op de verkeerde mol (nl op jou) zitten en er dus eerder uitvliegen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:51 schreef muzas het volgende:
Ik volg dit eigenlijk voor het eerst... zit er een voordeel aan als andere mensen jouw verdenken maar je niet de mol bent? Oftewel zou er reden zijn om expres een beetje te mollen?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dan stemmen mensen op jou -> veel fouten antwoorden -> jij meer kans om wél door te gaan.
Ja, als zij in de ''toets'' jou als mol zien en je bent het niet zitten ze dus op de verkeerde en kunnen ze eruit gaan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:51 schreef muzas het volgende:
Wordt niet bestraft dus zal wel goed zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:52 schreef sjak het volgende:
Is het afstappen een mollenactie van Anna?
Aangezien er geen consequenties aan verbonden waren niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:52 schreef sjak het volgende:
Een mol brengt geen geld in de pot die zou net zeggen "stap niet af dat mag niet"quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:52 schreef sjak het volgende:
dat dacht ik dus ook.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:53 schreef tdrone het volgende:
[..]
Een mol brengt geen geld in de pot die zou net zeggen "stap niet af dat mag niet"
pepijn dus?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:53 schreef tdrone het volgende:
[..]
Een mol brengt geen geld in de pot die zou net zeggen "stap niet af dat mag niet"
straks nieuwe koppels zekerquote:
of ze moeten gewoon nog met iemand anders ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De mol heeft zich verdubbeld
ik hou het nog even op sukkelquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:58 schreef diditje64 het volgende:
1 foto toch dus art sukkel of mol ??
Obvious Mol is Obvious?quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:01 schreef muzas het volgende:
[..]
Die man heeft er altijd zoveel gel in dat het nooit droog lijkt...
Ook wel gladjakker genoemdquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:01 schreef muzas het volgende:
[..]
Die man heeft er altijd zoveel gel in dat het nooit droog lijkt...
wet t-shirtquote:
Nee, want het is niet met een Qquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:03 schreef TheVulture het volgende:
Is de grap Nicar-aqua al gemaakt?
bij dezequote:Op donderdag 3 februari 2011 21:03 schreef TheVulture het volgende:
Nu wel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:03 schreef TheVulture het volgende:
nee maar die is wel leukquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:03 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:03 schreef Maartel het volgende:
Valt me nog mee dat Soundos niet afhaakt omdat ze bang is voor water
Dit is wel subtieler ja.quote:
Zei ik al toen ze niet met de groep mee ging, dat wil normaal niemand.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:05 schreef Maartel het volgende:
Anna zit nu wel echt in de molpositie.
deze opdracht was ook al gedoemd te mislukkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:05 schreef Maartel het volgende:
Anna zit nu wel echt in de molpositie.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:06 schreef franklop het volgende:
idd super makkelijk om te mollen, kan voor de grap 1 er goed zeggen, verder alles fout
met de foto;s is al makkelijk te mollenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:06 schreef franklop het volgende:
idd super makkelijk om te mollen, kan voor de grap 1 er goed zeggen, verder alles fout
Kindertasjes?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:07 schreef Bastiefcg het volgende:
mos hoe kan je nou zo snel jeugd raden
ze kan als mol weten welke worden er worden gevraagd joh slimmerdquote:
De woorden zaten natuurlijk in het gedicht, dus zo moeilijk is het niet. En als Mol weet ze alles natuurlijk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:07 schreef Bastiefcg het volgende:
mos hoe kan je nou zo snel jeugd raden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |