Het zijn mensen die zich gedragen zoals jij waardoor deze onderwerpen zo weinig aandacht krijgen. Heb je wel eens je eigen posts teruggelezen en je afgevraagd hoe dit overkomt op anderen? Je komt over op mij als het stereotype dwangbuis, ratelend, van onderwerp naar onderwerp, nooit een zinnig verhaal op te stellen.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:40 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Of ik ff college wil geven tig uur lang?![]()
Ik houd het kort, kernachtig en simpel.
Alles trilt, alles is energie, energie is bijna overal, er is een 'ritme', zelfs het heelal zingt zijn lied en 1 van de toehoorders is bijv. de zon.
Die zon "brengt" non stop energie naar de aarde. Echter er is ook zoiets als beweging, en dat is om te zetten in energie, denk aan de dynamo op je fiets, echter dan moet je wel fietsen.
Verbind je echter a la een 'solex' een windmolen wiek aan je wiel, dan zal bij wind dat wiel draaien en je dynamo stroom opwekken.
Met voornamelijk magneten opstellingen zijn wel nul punt energie apparaten te vinden op youtube.
Maar echt nul punt, perpetuum mobile, moeilijk, heel moeilijk.
Dan kom je op zo goed als kosten-vrije energie. Energie die vrij is.
Je koopt 1 malig of om de zo veel jaar een waterstof installatie, windmolen, zonnepanelen, of andere energie opwekkers. Energie dus die vrij is, in de zin vrij van leveranciers, zo goed als vrij van de gas- en olie markt e.d.
Jij wel dan ... ?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:43 schreef Doodleflap het volgende:
[..]
Bedankt, het is nu wel genoeg bewezen dat je niks van natuurkunde begrijpt
Ah, daar komt er nog zo een...quote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Jij wel dan ... ?
Ik heb nieuws voor iedereen hier:
User fokthesytem heeft gelijk; voertuigen met een free energy aandrijving worden al op grote schaal (in het geheim) gebruikt door militaire instanties van USA en Rusland.
Ik wist dat je geen inhoudelijke reactie kon geven.quote:
En wat voor een, Bankfurt nog welquote:
Weer iemand die geen enkele inhoudelijke bijdrage aan dit topic kan geven.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:52 schreef Tomrrrrrr het volgende:
[..]
En wat voor een, Bankfurt nog welOverigens is het nog steeds leuk als iemand even uitlegt wat vrije energie -volgens hen- is. En niet die tegenstanders.
Much like yourself, Bankfurt? Keer op keer kom je met willekeurige uitspraken zonder goede bron of bewijs. En maar door over vrije energie en complottheorieen, hoewel je keer op keer de vragen er over vermijdt. Vertel zelf eens wat in dit topic over vrije energie! Ik beweer niet er veel verstand van te hebben, maar ik kom hier voor antwoorden en die blijven helaas keer op keer uit.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:53 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Weer iemand die geen enkele inhoudelijke bijdrage aan dit topic kan geven.
Ik begrijp ook niet hoe het zit.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:59 schreef Tomrrrrrr het volgende:
[..]
Much like yourself, Bankfurt? Keer op keer kom je met willekeurige uitspraken zonder goede bron of bewijs. En maar door over vrije energie en complottheorieen, hoewel je keer op keer de vragen er over vermijdt. Vertel zelf eens wat in dit topic over vrije energie! Ik beweer niet er veel verstand van te hebben, maar ik kom hier voor antwoorden en die blijven helaas keer op keer uit.
Ha! Je praat weer tegen me! Ik dacht dat ik op je negeerlijst stond. Ha!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:52 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik wist dat je geen inhoudelijke reactie kon geven.
Mensen met VWO of HBO natuurkunde en denken dat ze iets geleerd hebben, kunnen beter hun diploma wegdoen; zo'n diploma is alleen leuk voor Oma en Opa.
Voor jou dan nu, wie de bal kaatst kan m terug verwachten, als jij een hekel aan bankfurt heb mag je het ook gewoon zeggen Greyquote:Op maandag 31 januari 2011 20:51 schreef Gray het volgende:
[..]
Ha! Je praat weer tegen me! Ik dacht dat ik op je negeerlijst stond. Ha!
Anyways, inhoud is in dit topic ver te zoeken, en jij bent de laatste die daar iets aan bij gaat dragen. Verder dan oppervlakkige stellingen, waar geen feiten over terug te vinden zijn, ben je nooit gekomen. Wanneer iemand doorvraagt, verwijs je iemand naar onbetrouwbare websites, vertel je mensen zelf op onderzoek uit te gaan of dat het gevaarlijk zou zijn als je de informatie zou delen. Wanneer je ongelijk word aangetoond ga je schermen met "diploma's zijn onbetrouwbaar", "wetenschap is nutteloos" en andere larie om enige vorm van zelfreflectie te vermijden. Een lemming, vooraan de eindeloze reeks van new age aanhangers, gelovigen en andere onontwikkelde, emotioneel instabiele schapen.
Ondertussen is alles om je heen wetenschap, hanteer je zelf zonder het door te hebben wetenschappelijk ondersteunde methoden en zou je geen week zonder kunnen. Daar is een woord voor, maar dat dekt de lading bij lange na niet. Je mist het verstand om te beseffen dat jouw geblaat dommer is dan dat van de rest van de kudde.
Je bent geen sheep, je bent geen hypocriet, maar een sheepocriet.
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:01 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Voor jou dan nu, wie de bal kaatst kan m terug verwachten, als jij een hekel aan bankfurt heb mag je het ook gewoon zeggen Grey
Jij zei t laatst tegen mij vandaar en in mijn geval was het dus precies hetzelfde, ik geloof niet zomaar alles, en wil ook bewijs zien, maar toch zijn sommige van zn onderwerpen voor mij wel interessant. En als ie dan geen nederlandse bronnen kan laten zien ga ik zelf wel zoeken.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:30 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan mensen, slechts de fouten die ze maken. Dit is iets dat ik al een tijdje lang wilde zeggen, maar niet terwijl Bankfurt me negeerde. Het is ook niet dat ik hem kwaad wil doen, of toe wens, maar wel eens kritiek aan zijn adres wilde leveren. Het moet niet altijd van een kant komen.
Overigens weet ik nog steeds niet waarom ik uberhaupt op zijn persoonlijke blacklist gekomen ben. Misschien omdat ik wel diploma's heb? Omdat ik niet al zijn info voor zoete koek neem? Puur ter belediging? Geen idee, maar heb er alleen maar om kunnen lachen, zoals je net ook zag.
Als gangbare zonnecellen een rendement van 20% hebben. Hoe gaat die zonnecel van die jongen dan 500 keer meer licht opvangen? Rendement van 10.000% ofzo?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:06 schreef fokthesystem het volgende:
Ook leuk:
Jongen van twaalf vindt 3D-zonnecel uit
Nieuwe methode neemt tot vijfhonderd keer meer licht op
Zelfde hier, pissig word ik niet zo snel meer, ik bijt echter wel nog van me af. Ik ben zeer geinteresseerd in zaken waar ik niet of minder bekend mee ben, daar krijg ik dan ook graag meer informatie over. Dat ik die dan vervolgens niet krijg, maar wel de suggestie toegeworpen krijg dom en onwetend te zijn, is niet fair. En als ik dan ook nog eens heel stellige uitspraken moet lezen die kwaad kunnen bij naieve mensen die graag willen geloven en die uitspraken niet getoetst mogen worden, dan gaat mijn bloedje sneller pompen.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:40 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Jij zei t laatst tegen mij vandaar en in mijn geval was het dus precies hetzelfde, ik geloof niet zomaar alles, en wil ook bewijs zien, maar toch zijn sommige van zn onderwerpen voor mij wel interessant. En als ie dan geen nederlandse bronnen kan laten zien ga ik zelf wel zoeken.
Ik werd ook pissig ,door sommige uitspraken omdat je soms niet zomaar alles zeggen kan, er is ook nog zoiets denken om je medemens.
Ik geloof dat in het ene geval een volledige zonnecel bedoeld word, terwijl de vondst van de jonge uitvinder een enkel molecuul betreft, en dan wel het wiskundige model ervan.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als gangbare zonnecellen een rendement van 20% hebben. Hoe gaat die zonnecel van die jongen dan 500 keer meer licht opvangen? Rendement van 10.000% ofzo?
Ok, tof. Dus het heeft überhaupt niets te maken met de hoeveelheid energie die op te wekken is uit zonlicht.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:07 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik geloof dat in het ene geval een volledige zonnecel bedoeld word, terwijl de vondst van de jonge uitvinder een enkel molecuul betreft, en dan wel het wiskundige model ervan.
En? Op wat voorn winst (en vooral na hoeveel jaar gebruik) kwam je uit?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:22 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En als je dan op straat loopt dan denk je : "nee, dit bestaat niet, the matrix is geen film, dit IS de matrix" ?
En rendement... elke kilo watt uur is er 1. Daarbij had ik nog goede subsidie te pakken ook.
Bovendien had ik ze tegen inkoopprijs (ja heel stout) dus tel uit je 'winst'.
Je haakt kennelijk ergens af bij de zwakste schakel, dus zie je de keten niet, idem voor het brede plaatje, en de verbanden van de genoemde zaken.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:36 schreef Gray het volgende:
Het zijn mensen die zich gedragen zoals jij waardoor deze onderwerpen zo weinig aandacht krijgen. Heb je wel eens je eigen posts teruggelezen en je afgevraagd hoe dit overkomt op anderen? Je komt over op mij als het stereotype dwangbuis, ratelend, van onderwerp naar onderwerp, nooit een zinnig verhaal op te stellen.
Dat staat helaas wel op internet, en het is geen winst, maar 'winst' . tussen ' ' 'squote:Op maandag 31 januari 2011 22:43 schreef ATuin-hek het volgende:
En? Op wat voorn winst (en vooral na hoeveel jaar gebruik) kwam je uit?
Wat was je besparing dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:02 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat staat helaas wel op internet, en het is geen winst, maar 'winst' . tussen ' ' 's
Per saldo was ik geld _kwijt_, maar minder dan anders, dat kan je winst noemen, ik noem dat besparing.
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ok, tof. Dus het heeft überhaupt niets te maken met de hoeveelheid energie die op te wekken is uit zonlicht.
Ik weet niet of je jezelf hier nou uitmaakt voor de zwakste schakel, of dat je in de war bent met de betekenis ervan. Heb jij zelf al eens de moeite genomen uit te zoeken hoe beide theorien zich op mathematisch niveau verhouden?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:51 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Je haakt kennelijk ergens af bij de zwakste schakel, dus zie je de keten niet, idem voor het brede plaatje, en de verbanden van de genoemde zaken.
Dat zeg je zelf. Het ging immers alleen maar over een bepaald molecuul, en niet over de toepasbaarheid van dat molecuul in PV-cellen.quote:
waarom niet op jezelf aangezien je zo alwetend bent ?quote:Dat lijkt me op jou ook van toepassing eigenlijk
Ok, laat ik het zo vragen. Stel die dingen gaan 25 jaar mee. Wat betaal je dan per kWh?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:02 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat staat helaas wel op internet, en het is geen winst, maar 'winst' . tussen ' ' 's
Per saldo was ik geld _kwijt_, maar minder dan anders, dat kan je winst noemen, ik noem dat besparing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |