Je liegtquote:Op zondag 30 januari 2011 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
bang dat ik een klap in m' n gezicht krijg![]()
Maar nu ben je niet eerlijk tegen haar en dus is het niet vreemd dat je een glazen wand tussen jullie voelt; die trek je zelf op.quote:maar meer om haar af te stoten, is voor ons beiden niet leuk
Zouden ze nog durven?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:37 schreef Barbaaf het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer zouden de NSF'ers thuiskomen?
En wat is er mis met het vallen van jouw pillen?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:37 schreef oh-oh het volgende:
Godverdomme, daar ging mn toetsenbordcassanova's TT
FF gekeken maar er was boeiender TVquote:
Ik niet; had wel meegewildquote:Op zondag 30 januari 2011 23:39 schreef Barbaaf het volgende:
FF gekeken maar er was boeiender TV. Ik zou ontkennen dat ik er geweest was overigens
Rot toch opquote:
Ik was net ff een bietje dizzy en ik moest iets sneller naar de plee dan mijn heup fijn vond maar nu gaat het wel weerquote:Op zondag 30 januari 2011 23:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En wat is er mis met het vallen van jouw pillen?
Dat heef nog lekker voor zin om 23:42 uurquote:
Gelukkig!quote:Op zondag 30 januari 2011 23:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik was net ff een bietje dizzy en ik moest iets sneller naar de plee dan mijn heup fijn vond maar nu gaat het wel weer![]()
ik moet denk ik iets specifieker zijn, de hele dag trekken we geweldig met elkaar op, pas bij het afscheid werd het awkwardquote:Op zondag 30 januari 2011 23:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je liegt
[..]
Maar nu ben je niet eerlijk tegen haar en dus is het niet vreemd dat je een glazen wand tussen jullie voelt; die trek je zelf op.
Waar ben je bang voor? Haar afstoten, omdat ze niet het zelfde voor jou voelt? Wat is daar erg aan?
Ik gok dat ze dr aan die kant niet zo snel uitkomen dus ik denk van welquote:Op zondag 30 januari 2011 23:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gelukkig!
Heb je ze wel binnegehouden?
Hoe lang geleden en hoe vaak heb je haar daarna nog gezien?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:46 schreef DeZwabber het volgende:
ze heeft een tijdje geleden een aantal dingen verteld, over het niet goed daar mee om kunnen gaan
pfff, twee weken geleden, twee keer gezien sinds toenquote:Op zondag 30 januari 2011 23:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe lang geleden en hoe vaak heb je haar daarna nog gezien?
Nee, je maakt het te makkelijk voor jezelfquote:Op zondag 30 januari 2011 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
ik maak het moeilijker voor mezelf geloof ik
True.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, je maakt het te makkelijk voor jezelf
Angst is een slechte raadgever; ze zou je nu wel zo'n beetje moeten kennen. Dus weten dat je geen 'bedreiging' bent. Als ze niets voor je voelt, voelt ze heus wel dat het steeds wat ongemakkelijk wordt als jullie afscheid moeten nemen. Bespreek het een keer met haar; dan komen jullie eindelijk een stapje verder!quote:Op zondag 30 januari 2011 23:43 schreef DeZwabber het volgende:
ik moet denk ik iets specifieker zijn, de hele dag trekken we geweldig met elkaar op, pas bij het afscheid werd het awkward
het vervelende is dat ze in staat zou zijn om me af te wijzen zelfs als ze iets voor me voelt, omdat ze zelf ook bang is gekwetst te worden
Bwhehehequote:Op zondag 30 januari 2011 23:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
![]()
Slim he, die oh-oh
Dat heb je met ervaren vrouwen
sta je daar in rotterdam, laatste trein gemist,quote:Op maandag 31 januari 2011 00:10 schreef oh-oh het volgende:
Heel snel op kamers gaan kan ook helpen.
Mijn eerste vriendje ging al heel snel nadat we iets kregen op kamers.
Ow, en mijn ouders waren altijd op de camping in de weekend, dat hielp ook
quote:Op maandag 31 januari 2011 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
ik zou nog gaan twijfelen aan d' r bedoeling als ze naakt voor me staat geloof ik
quote:
ik zou nog gaan twijfelen aan d' r bedoeling als ze naakt voor me staat geloof ik
quote:Op maandag 31 januari 2011 00:32 schreef DeZwabber het volgende:
" oh, je was eigenlijk aan het wachten op de pizzabezorger? nevermind then"
Huuuuuuu stelletje lesbo'squote:Op maandag 31 januari 2011 00:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je treft het; ik zit net weer achter mijn buro
Nee, uiteraardquote:Op maandag 31 januari 2011 00:40 schreef oh-oh het volgende:
Maar toch ligt het aan het steigermeisje, niet aan onze Zwabber
Dan had je nog getwijfeld aan haar bedoelingenquote:Op maandag 31 januari 2011 00:41 schreef DeZwabber het volgende:
uhuh, ze had gewoon op me moeten springen
hé héquote:Op maandag 31 januari 2011 00:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je treft het; ik zit net weer achter mijn buro
Zou eigenlijk wel een oplossing zijn, maar dat gaat dus blijkbaar niet gebeurenquote:Op maandag 31 januari 2011 00:41 schreef DeZwabber het volgende:
En hop, door naar de volgende, zo doe je dat Zwabquote:Op maandag 31 januari 2011 00:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sorry; ik had ff een date met de beeb
Ik hoopte hem ff te inspirerenquote:Op maandag 31 januari 2011 00:44 schreef oh-oh het volgende:
En hop, door naar de volgende, zo doe je dat Zwab
ik twijfel daar al twee weken aanquote:Op maandag 31 januari 2011 00:42 schreef APK het volgende:
[..]
Zou eigenlijk wel een oplossing zijn, maar dat gaat dus blijkbaar niet gebeuren
Durf je iets te doen met/voor valentijnsdag?
Nog twee weken extra om te steigertwijfelenquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
Daar kan ook wel een keer een Big Mac in
Tombo zit al in een ESC-topic te posten, wij zijn te minquote:Op maandag 31 januari 2011 00:52 schreef oh-oh het volgende:
Zeg, die wapperaars, die laten zich nie meer zien he
whahahahahahaquote:Op maandag 31 januari 2011 00:56 schreef oh-oh het volgende:
Hey Tombo, goed waren ze he, die J's![]()
Damn, ik ben echt trots dat ze ons gaan vertegenwoordigen
Gheghequote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 00:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik was ff foto's aan het uppenquote:Op maandag 31 januari 2011 00:56 schreef oh-oh het volgende:
Heb je ons gezien?quote:Op maandag 31 januari 2011 01:02 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaaaanyhoer, ik hoop oprecht dat jullie een leuke avond gehad hebben, wij hebben ieg goed gelachen
Slechter zou mss beter zijnquote:
Ja, het geluid was echt prima!quote:
Nee, echt totaal niet!quote:
Ik was VOL in beeld volgens mn zusjequote:Op maandag 31 januari 2011 01:13 schreef oh-oh het volgende:
Nee, maar ik weet ook echt niet hoe je er uit ziet, dat scheelt![]()
Kijk t maar niet terug op tv dan, want echt, wat een drama
Het grote lompe Houtduiven-topicquote:Op maandag 31 januari 2011 01:17 schreef prupke het volgende:
ff vraagje : Er is een duivennest in een boom tegenover mijn huis... daar is een jonge duif op uitgekomen vorig jaar , maar nu ligt er alweer/nog een ei?
iemand een idee? of welk topic ik dat het beste in kan vragen?
groetjes een even heel lui prupding
Vond ik ook het beste nummerquote:Op maandag 31 januari 2011 02:11 schreef Cat22 het volgende:
Oeh, Weelderig waardeloos klinkt hier wel goed.
Vind ik ook, maar voor het ESF gaat het niet werken denk ik. Nu ga ik naar de winnaar kijken.quote:
Denk het wel, mijn Engelse vriend (ESC-expert) is het met mij eens:quote:Op maandag 31 januari 2011 02:15 schreef Cat22 het volgende:
Vind ik ook, maar voor het ESF gaat het niet werken denk ik. Nu ga ik naar de winnaar kijken.
quote:Vak jury my arse. i dont think they've seen the ESC in the last 10 years!!
quote:what irritates me is that they seem to think you have to make a big bang to qualify..... like they never have seen the esc before. Last year Belgium won the semi with a really simple guitar song, and then there's all the balkan ballads all in a language we dont speak but which still do really well. The Vak jury seemed to think that you still have to be bucks fizz to win. Just irritating. That song nr.4 could well have qualified issit.
Tuurlijk hadden die vooraf al een en ander besproken.quote:Op maandag 31 januari 2011 02:25 schreef APK het volgende:
Volgens mij moest nummer 5 winnen, de volgorde was ook veranderd toch?
Ik heb het gevoel dat de juryleden de nummers van te voren een paar keer helemaal beluisterd hebben.
Na een keer of 5 is dat laatste nummer misschien leuker, maar als kijker deed het mij weinig.
Cornald Maas zei ook al uren voor aanvang dat dit liedje ging winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Morgen werken?quote:
Je bent toch niet hysterisch gestresst nu hè?quote:
Nee alleen zenuwachtigquote:Op maandag 31 januari 2011 07:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je bent toch niet hysterisch gestresst nu hè?Veel succes vandaag!
Dat zou wel erg makkelijk zijn geweestquote:Op maandag 31 januari 2011 00:41 schreef DeZwabber het volgende:
die lagen bijna te lang in de oven.quote:Op maandag 31 januari 2011 08:27 schreef Rewimo het volgende:
Wat is er met je broodje? Jij ook succes vandaag Yns, helemaal zelfstandig
Een paar uurtjesquote:Op maandag 31 januari 2011 09:51 schreef senesta het volgende:
Greys
Ook vrij genomen?
Was het leuk gisteren?
Ja, ik zag het op mijn telefoon vanmorgen, briljant!quote:Op maandag 31 januari 2011 10:02 schreef Greys het volgende:
En Juicyhil is gewoon beroemd geworden gister
FOK!fotograaf trotseert Van Tellingen
Ja dat was makkelijk he?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
Juicy
Leuk dat jullie het naar je zin hadden damesIk heb de uitslag nog gezien, en tussendoor ff een keer gezapt toen het pauze was op campingzender. Zag wel heel de tijd links onder in beeld een groepje vlaggetjes debiel wapperen, dus ik wist dat dat jullie moesten zijn
Doe maar niet neequote:Op maandag 31 januari 2011 10:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat was makkelijk he?
We werden heel de tijd plat gesmst met 'waar staan jullie', maar we hebben gewoon teruggestuurd 'check de vlagjes, dat zijn wij'. Was lekker makkelijk
Ing en Tombo en Erik waren echt vól in beeld. Goodbye ook nog volgens mij!
Ik ga zo even terugkijken en proberen screenshots er van te maken (zal ze niet zomaar hier plaatsen hoor dames).
PM voor de screenshots staat openquote:Op maandag 31 januari 2011 10:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat was makkelijk he?
We werden heel de tijd plat gesmst met 'waar staan jullie', maar we hebben gewoon teruggestuurd 'check de vlagjes, dat zijn wij'. Was lekker makkelijk
Ing en Tombo en Erik waren echt vól in beeld. Goodbye ook nog volgens mij!
Ik ga zo even terugkijken en proberen screenshots er van te maken (zal ze niet zomaar hier plaatsen hoor dames).
Waar was je dan? Het was niet alsof er een kaartjestekort was en je was in goed gezelschap geweest.quote:
Nee, ik zei: "kijk, de autocue begint al te lopen!quote:Op maandag 31 januari 2011 11:02 schreef Greys het volgende:
Hahaha Ing en Tombo echt vol in beeld nu vlak na Sieneke
En je ziet idd steeds die vlaggetjes van ons overal bovenuit. Ziet het er tenminste nog een beetje vrolijk uit![]()
![]()
Uitzendinggemist.nl en dan op 46.36 ongeveer.
Tombo zegt tegen Ing 'Oh kut, zie die camera' of zoiets volgens mij, hahaha.
Bewegend is leuker hoor, dan wiebelen ze met hun vlaggetjesquote:
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTquote:Op maandag 31 januari 2011 11:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Bewegend is leuker hoor, dan wiebelen ze met hun vlaggetjes
Je kunt gewoon vooruit spoelen, dan hoef je de rest van de show niet te zien
Als je naar 46.36 gaat zie je ze meteen.
Aan welke ene man?quote:Op maandag 31 januari 2011 11:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST
Je lijkt Maes wel, die ging aan die ene man vertellen hoe ik op FOK! heet![]()
![]()
Terwijl ik net tegen m had gezegd; ja ik heet op het forum anders, maar dat komt vast goed
Die man die stond te bellen toen we voor de deur stonden te wachten, toen gingen wij vlaggen om te laten zien waar hij stondquote:
Heb je gekeken?quote:
Ja maar het ziet er zo komisch uit, allebei juichen en dan zien ze die camera, en dan zie je Ing's gezicht al betrekken, en pakt Tombo nog d'r armquote:Op maandag 31 januari 2011 11:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je gekeken?
En niet OMG, da's gewoon leukDe rest van de zaal was een stel zuurpruimen
Ga er dan gewoon niet heen, wij hadden tenminste lol
Oh al die sociale contacten zijn volledig langs me heen gegaanquote:Op maandag 31 januari 2011 11:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die man die stond te bellen toen we voor de deur stonden te wachten, toen gingen wij vlaggen om te laten zien waar hij stond
En toen we naar buiten liepen liepen zij daar ook, raakten we aan de praat. Eén van die mannen gaat de 14e naar de finale! En in de rij voor de parkeerautomaat probeerden ze voor te dringen dus heb ik ze teruggevlagd
Vorig jaar in de wachtruimte van de studio knalden de songfestivalhits door de speakers om in de stemming te komen, toen was iedereen heel uitbundig. Nu draaiden ze Sinatra en andere slaapmuziek - gewoon niet geschikt voor daar - en stond iedereen in slaap te vallen voor we de studio in mochten. Lekker handigquote:Op maandag 31 januari 2011 11:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar het ziet er zo komisch uit, allebei juichen en dan zien ze die camera, en dan zie je Ing's gezicht al betrekken, en pakt Tombo nog d'r arm
Ja dat snap ik ook nooit zo, dat heb je ook weleens bij concerten ofzo, ga dan gewoon niet als je er geen flikker aan vindt
Nou ja, Re had ook gezegd dat het geen camera was maar een autocue, en als we van achter keken dan had ie ook steeds wisselende shots op het schermpje, dus ik wist niet eens zeker dat het een camera wasquote:Op maandag 31 januari 2011 11:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar het ziet er zo komisch uit, allebei juichen en dan zien ze die camera, en dan zie je Ing's gezicht al betrekken, en pakt Tombo nog d'r arm
Nou idd, wij waren het meest enthousiastquote:Ja dat snap ik ook nooit zo, dat heb je ook weleens bij concerten ofzo, ga dan gewoon niet als je er geen flikker aan vindt
Ja, dat zei GBquote:Op maandag 31 januari 2011 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh al die sociale contacten zijn volledig langs me heen gegaan
Alleen toen we naar huis gingen raakte ik nog even aan de praat met 2 dames die ook naar de halve finale in Dusseldorf gaan en in het zelfde vak zitten daar als Goodbye en ik.
Nou, je kunt niet zeggen dat we het niet geprobeerd hebben. Wij hebben wel hard meegezongen, ook al was het slaapmuziekquote:Op maandag 31 januari 2011 11:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorig jaar in de wachtruimte van de studio knalden de songfestivalhits door de speakers om in de stemming te komen, toen was iedereen heel uitbundig. Nu draaiden ze Sinatra en andere slaapmuziek - gewoon niet geschikt voor daar - en stond iedereen in slaap te vallen voor we de studio in mochten. Lekker handig
We vielen wel op idd he met ons enthousiasme en vlaggetjes.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat zei GB
En die mannen waren leuk hoor, wilden weten waar we van waren en of we elkaar al vaker gezien hadden, en waar we vandaan kwamen en wat de website precies was
Jup, maar dat ging niet om die camera, want die stond al minstens een minuut recht op ons gericht.quote:
Maar tochquote:Op maandag 31 januari 2011 11:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup, maar dat ging niet om die camera, want die stond al minstens een minuut recht op ons gericht.
Was iets met de autocue die in beeld kwam en iets wat Tombo daarover zij![]()
LaaaaiLaaalaaaaalaaaaai Laalaaalaaailala
wanneer je huiltquote:Op maandag 31 januari 2011 11:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Oooooh, wat was het gesjellig gisteravond.
Ik heb nu wel de hele tijd dat nr. in m'n hoofd met "maak ik je blijjjjjj" lalalalalaaaaa.
breek ik het ijzer met mn handquote:
Dat vond ik nare venten. Ik ging heel sociaal vlaggen voor ze (en jullie deden meequote:Op maandag 31 januari 2011 11:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die man die stond te bellen toen we voor de deur stonden te wachten, toen gingen wij vlaggen om te laten zien waar hij stond
En toen we naar buiten liepen liepen zij daar ook, raakten we aan de praat. Eén van die mannen gaat de 14e naar de finale! En in de rij voor de parkeerautomaat probeerden ze voor te dringen dus heb ik ze teruggevlagd
Niet zo snel met je oordeelquote:Op maandag 31 januari 2011 12:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat vond ik nare venten. Ik ging heel sociaal vlaggen voor ze (en jullie deden mee) toen ze iemand aan de telefoon hadden die hen zocht, maar een bedankje kon er niet vanaf.
Ik vind het daar trouwens allemaal nare en chaggo mensen. Behalve het vlok met vlaggetjes dan.En die ene met camera. Briljant PF bericht over Juicy!
Jij hebt nog leuk met ze gekletst ja. Maar ik vond het niet aardig dat ze niet even dankjewel zeiden.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet zo snel met je oordeel
Ze waren echt leuke mannen om even mee te kletsen
Ze verstonden geen reet meer van het gesprek door die vlaggetjes, ik zou ook niet bedanken denk ikquote:Op maandag 31 januari 2011 12:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt nog leuk met ze gekletst ja. Maar ik vond het niet aardig dat ze niet even dankjewel zeiden.
Je hebt je momenten hoorquote:Ik ben benieuwd naar de foto's die de pers na afloop van ons maakte (dankzij Juicy waar we voor poseerden). Er waren twee venten die ook in beeld wilden. niet van ons *kuchkliekjekuch* dus ik heb voor hun gezicht gevlagd.![]()
Ik ben ook gewoon niet aardig he?
quote:Op maandag 31 januari 2011 11:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Oooooh, wat was het gesjellig gisteravond.
Ik heb nu wel de hele tijd dat nr. in m'n hoofd met "maak ik je blijjjjjj" lalalalalaaaaa.
quote:Op maandag 31 januari 2011 12:11 schreef Greys het volgende:
Tombo, zie ESF SC voor een vraagje over de foto's
Ze verstonden al geen reet meer van het gesprek door die stomme wachtkamermuziek.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze verstonden geen reet meer van het gesprek door die vlaggetjes, ik zou ook niet bedanken denk ik
[..]
Je hebt je momenten hoor![]()
Hij mag alleen wel eens leren zijn camera normaal vast te houdenquote:Op maandag 31 januari 2011 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
Juicy is wel een held. Ik vind het serieus tof dat hij daar gewoon gaat staan, ik zag 'm al op TV en had ooit al eens een foto gezien, dus ik had echt zoiets van 'wait wut, is dat Juicyhil', en toen had Paul (
) al een topic geopend hier
Uiteraard weer van die sneuneuzen die gaan bitchen, maar zelf never nooit het lef hebben daar zo in beeld te gaan staan naast de 'echte paparazzi'
Hoest met je poot? Ben je thuis of te werk?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Juicy herkende ik ook ja!
En Greys,je mag ons zuurpruimen noemen wat je wilt hoor, het was op tv echt niet om aan te horen die eerste drie nummers waren echt afgrijselijk![]()
We kunnen moeilijk doen of we t wel goed vinden omdat jullie dr waren![]()
Iedereen hoopte van harte dat jullie wel een leuke avond hadden hoor
Ach, als je een beetje moeite doet.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:20 schreef oh-oh het volgende:
En Greys,je mag ons zuurpruimen noemen wat je wilt hoor, het was op tv echt niet om aan te horen die eerste drie nummers waren echt afgrijselijk![]()
Ja hij kijkt ook wel een beetje verontschuldigend nog. Maar goed, ik vind het tof dat hij het gewoon doet. FOK! kennende weet je dat daarna iedereen topics gaat openen e.d. En iedereen natuurlijk het altijd beter kan dan jijzelf, en mooier is, en bladibla. Dus props dat hij dan toch nog gewoon daar naast Yo gaat staan met z'n muil vol in beeld. Of was het nou z'n volle muil in beeld?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij mag alleen wel eens leren zijn camera normaal vast te houden
En op 06:01wordt hij een partij in de weg gestaan door die middelste fotograafIk had hem opzij gebeukt
quote:
Dat van die zuurpruimen stond toch eenquote:Op maandag 31 januari 2011 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Ja, ik vond het stoer.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hij kijkt ook wel een beetje verontschuldigend nog. Maar goed, ik vind het tof dat hij het gewoon doet. FOK! kennende weet je dat daarna iedereen topics gaat openen e.d. En iedereen natuurlijk het altijd beter kan dan jijzelf, en mooier is, en bladibla. Dus props dat hij dan toch nog gewoon daar naast Yo gaat staan met z'n muil vol in beeld. Of was het nou z'n volle muil in beeld?
Nou ja ik was niet van plan om te kijken MAAR het was zo valsen ze deden zo raar ( die ene J met zn gitaar, kom op zegquote:Op maandag 31 januari 2011 12:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat van die zuurpruimen stond toch eenbij.
Iedereen mag vinden wattiewilheur!
Ik had alleen met die saaie mensen in de zaal zoiets van 'gá dan gewoon niet'.
En mensen die het niet om aan te zien vinden op tv, zap dan gewoon, net zo makkelijk!
Nee gewoon een dagje vrij, per 01-02 aan de slag op mn nieuwe project, en niet zoveel zin dan nog voor zo'n blauw maandagje naar m'n oude te gaanquote:
Ooooooh, ik dacht dat je daar al begonnen wasquote:Op maandag 31 januari 2011 12:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee gewoon een dagje vrij, per 01-02 aan de slag op mn nieuwe project, en niet zoveel zin dan nog voor zo'n blauw maandagje naar m'n oude te gaan
Die ene J met zijn elektrische gitaar bedoel je? Nok en ik hadden vastgesteld dat hij een poepgezicht opzette.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja ik was niet van plan om te kijken MAAR het was zo valsen ze deden zo raar ( die ene J met zn gitaar, kom op zeg) dat het leuk genoeg was om te dishen
![]()
Als het gewoon de saaie handel was geweest die ik verwacht had was ik niet blijven kijken in elk geval![]()
Maar goed, als je er dan toch heen gaat, maak dr dan ook wat van idd![]()
Nee vorige week mn vervanger een beetje wegwijs maken, dus daarom druk en weinig onlinequote:Op maandag 31 januari 2011 12:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooooh, ik dacht dat je daar al begonnen was
Meespelen met de geluidsband.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:31 schreef oh-oh het volgende:
Die ouwe J deed niks, kwam amper in beeld en viel niet op, die vond ik het best te pruimen ja![]()
Maar serieus he, als ze niet zelf spelen, wat doen die andere twee J's daar dan straks?
WAAR was die zoon?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:30 schreef Greys het volgende:
Die 'ouwe' Jee viel in het echt trouwens reuze mee
Die had ik ouder verwacht om te zien. En die heeft een heel leuke zoon, ik denk dat elk tienermeisje dat gister in de studio was hem in de smiezen had. Leuk joch!
Maar het is onversterkt, dus het heeft praktisch geen nutquote:
Een van de juryleden zei precies wat ik zeiquote:Op maandag 31 januari 2011 12:32 schreef oh-oh het volgende:
Dr zal toch wel iemand zijn die nog even tegen die ene J gaat zeggen hoe ie moet kijken daar he?
Die jonge gitaar -J moet HIJOOOOOO HIJOOO O O O HIJOOO OOOO OOOO OOO zingenquote:Op maandag 31 januari 2011 12:31 schreef oh-oh het volgende:
Die ouwe J deed niks, kwam amper in beeld en viel niet op, die vond ik het best te pruimen ja![]()
Maar serieus he, als ze niet zelf spelen, wat doen die andere twee J's daar dan straks?
Ja, ze moeten in de gitterpakken van de toppers gaan zekerquote:Op maandag 31 januari 2011 12:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een van de juryleden zei precies wat ik zeiDat het straks allemaal wel net wat flitsender en gelikte mag
Eric van Tijn volgens mij
Was het maar playbackenquote:Op maandag 31 januari 2011 12:33 schreef oh-oh het volgende:
Idd dat doe je toch niet als zelfrespecterend bandje?
Bietje playbacken daar
Bij het ESF is men zich daar nu ook van bewust: Het Eurovisie Songfestival organiseren, hoe werkt dat?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar het is onversterkt, dus het heeft praktisch geen nut
Vind dat wel echt heel raar, en jammer... Vorig jaar had je die (Turkse?) rockband. Maar dan sta je toch serieus eigenlijk voor lul daar. Als je een beetje op je instrumenten staat te rammen maar alleen de zang 'live' is.
Snap eigenlijk wel dat een hoop 'bandjes' gewoon bedanken daarom hoor
Whahaha die vond ik dus wel echt songfestival lachen fout!quote:Op maandag 31 januari 2011 12:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ze moeten in de gitterpakken van de toppers gaan zeker
Ik vond het afschuwelijk en schaamde me dood voor NL.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whahaha die vond ik dus wel echt songfestival lachen fout!
Die snapten het hele principe
Dat snap ik dan weer niet hé... Ik vind dat serieus eigenlijk al een hele domper voor dat hele ESF. Maak er dan gewoon echt alleen puur een zangwedstrijd van en doe alleen zangers/zangeressen die puur zingen. Nu krijg je hele bands die daar dus een beetje op instrumenten die niet aangesloten zijn staan te rammenquote:Overigens denken we wel na over de mogelijkheid om bands geheel of gedeeltelijk live te laten spelen, maar die verkenningen zijn nog in een zeer prematuur stadium. Als het zover komt, zal dat pas in 2012 of 2013 gaan gebeuren.
Ik vind dat een domme opmerking eerlijk gezegd (quote:Op maandag 31 januari 2011 12:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een van de juryleden zei precies wat ik zeiDat het straks allemaal wel net wat flitsender en gelikte mag
Eric van Tijn volgens mij
Omdat ze met zijn drieen zijn, dan komt het al vrij lomp over als je dan een beetje 'daar maar staat', en wat ik gister al zei; ze hebben gewoon die uitstraling niet die die Tom Dice (ofzo?) wel had. Het hoeft echt niet met glitters en alles, maar ik denk dat ze serieus anders 'in Europa' als een stel Volendamse boeren gezien worden als ze daar maar een beetje staan. En 2 van de 3 dus een beetje op niet aangesloten instrumenten staan te rammen.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat een domme opmerking eerlijk gezegd () want ze ZIJN niet flitsend, die Jees.
Hoezo moeten ze dat ineens gaan worden dan?
Dat Belgje vorig jaar op het Eurovisie was ook niet flitsend, alles behalve, en die had een heel rustig simpel nummer. Eindigde rete hoog.
Ze gaan trouwens in pakken van Oger naar het Eurovisie. Dus dat zal wel niet glitterig worden
Maar dat zegt hij toch niet? Hij heeft het er juist over om band wel weer (evt. gedeeltelijk) live te laten spelen. Geen geluidsband dus.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer niet hé... Ik vind dat serieus eigenlijk al een hele domper voor dat hele ESF. Maak er dan gewoon echt alleen puur een zangwedstrijd van en doe alleen zangers/zangeressen die puur zingen. Nu krijg je hele bands die daar dus een beetje op instrumenten die niet aangesloten zijn staan te rammen
Dat mag je als land gewoon zelf belissen dus. Ze HOEVEN daar niet te gaan staan nep-gitaren hoor, dat kiezen ze toch zelf? Je mag ook alleen een zanger sturen namelijk.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer niet hé... Ik vind dat serieus eigenlijk al een hele domper voor dat hele ESF. Maak er dan gewoon echt alleen puur een zangwedstrijd van en doe alleen zangers/zangeressen die puur zingen. Nu krijg je hele bands die daar dus een beetje op instrumenten die niet aangesloten zijn staan te rammen
Nee dat snap ik, zo gaat het bij een festival ook altijd, minstens 3 kwartier tot een uur tussen de bands omdat het hele podium verbouwd moet worden. Maar ik kan er serieus niet bij waarom je dan als land een band gaat sturen, zeker zoals die rock band vorig jaarquote:Op maandag 31 januari 2011 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat mag je als land gewoon zelf belissen dus. Ze HOEVEN daar niet te gaan staan nep-gitaren hoor, dat kiezen ze toch zelf? Je mag ook alleen een zanger sturen namelijk.
Technisch is het gewoon haast onhaalbaar, dan duurt het songfestival 28 uur. Want dan moet na elk live optreden alle techniek omgebouwd worden en de snoeren worden verlegd enzo, heb je wel eens gezien hoe dat gaat bij een band, met monitors en al die apparatuur?
Vroeger kon dat misschien, toen er 11 landen mee deden. Nu toch niet meer.
Ik denk dat ze het zelf ook heel graag weer willen hoor, maar het is gewoon nog amper haalbaar.
Als dat zou kunnen!quote:Op maandag 31 januari 2011 12:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik zeg doe dat echte orkest weer terug, dat was ESF
Mjah, toch won Fairytale gewoon, dat ventje met zijn vioolquote:Op maandag 31 januari 2011 12:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, zo gaat het bij een festival ook altijd, minstens 3 kwartier tot een uur tussen de bands omdat het hele podium verbouwd moet worden. Maar ik kan er serieus niet bij waarom je dan als land een band gaat sturen, zeker zoals die rock band vorig jaarDan ben je toch als artiest eigenlijk niet serieus meer te nemen als je daar dan een beetje heel cool gaat staan rammen op je gitaar en het gewoon niet live is
Tegen de tijd dat het ene orkest uit de orkestbak is en de andere er weer in en alle instrumenten weer gesnoerd en versterkt zijn zit er ook minstens een uur tussen elk nummer.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen, elk land heeft toch wel een behoorlijk symphonie orkest,mogen die ook es wat doen
En dan voor elk nummer een compleet symfonie orkest verhuizen?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen, elk land heeft toch wel een behoorlijk symphonie orkest,mogen die ook es wat doen
IIG iedereen zonder kabel waarschijnlijkquote:Op maandag 31 januari 2011 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
Dit zijn echt leugens trouwens, of niet;
In de ban van Boer zoekt vrouw
Ik hoor in mn omgeving er nooooit iemand over, en zogezegd zit toch 1/3e van Nederland aan de buis gekluisterd
Kijkt dan buiten de Randstad echt IEDEREEN naar dat programma ofzo?
Nou dat zou dus wel een optie zijn (en daar zijn ze mee bezig idd) dat er weer één orkest komt zoals toen en dat de artiesten van elk land mogen aangeven of ze live begeleid willen worden door het orkest of met tape willen komen.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan voor elk nummer een compleet symfonie orkest verhuizen?Ik vind het idee prachtig en wil het orkest ook terug, maar zelfs in the olden days was er één orkest wat alle nummers meespeelde. Was destijds al een stuk werkbaarder.
Ik hoor er ook bijna niemand over.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
IIG iedereen zonder kabel waarschijnlijk
(en ik ken heel veel mensen die het kijkenen die mij op wilden geven
![]()
)
Ik hou van dieren en ben single dus kennelijk moet ik aan een boer gekoppeld wordenquote:Op maandag 31 januari 2011 12:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik hoor er ook bijna niemand over.
En jou opgeven? Heb je zulke groene vingers dan?
Nou ik vind dat dus dan achteraf echtquote:Op maandag 31 januari 2011 12:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah, toch won Fairytale gewoon, dat ventje met zijn viool
Ook al speelde hij dus niet live.
Maar ze spelen wel gewoon echt hoor? Het is alleen niet versterkt.
Technisch dus niet haalbaar. Want jij vond dat Belgje dus wel uitstraling hebben, maar die stond dan toch ook onversterkt te gitaren? Wat is het verschil met de gitarist van de Jees dan?
Nou ja dat bedoel ik dus ook, als elk land er eenheeft dan heeft elk organiserend land er dus ook eenquote:Op maandag 31 januari 2011 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat zou dus wel een optie zijn (en daar zijn ze mee bezig idd) dat er weer één orkest komt zoals toen en dat de artiesten van elk land mogen aangeven of ze live begeleid willen worden door het orkest of met tape willen komen.
Want sommige hippe oostblokhoerenglitternummers met geen gebonk en gestamp kunnen niet met orkest.
Ow zó! Nou ja daar zijn ze dus nu mee bezig om dat proberen te realiserenquote:Op maandag 31 januari 2011 12:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja dat bedoel ik dus ook, als elk land er eenheeft dan heeft elk organiserend land er dus ook een
Ja prima allemaal, maar hij won welquote:Op maandag 31 januari 2011 12:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ik vind dat dus dan achteraf echt'Oh zo'n leuk ventje met viool', en allemaal zo knap, zingen en violen tegelijk. Ja but not heus dus.
Die twee andere Jees zingen toch gewoon tweede stem en koortjes enzo ook.quote:En die Tom Dice die stond nog in z'n eentje, en die had dan nog een doel (hij moest ook zingen). Nu heb je er dus 2 naast staan die gewoon écht geen nut hebben, als je ze weglaat of je laat 2 sessie-gitaristen dat vooraf inspelen dan heb je het zelfde effect.
Snap ik en dat hebben er veel. Ik had ook liever live, sterker nog, de organisatie van het ESF wil het liever live, maar dan moeten er niet zoveel landen meedoenquote:Natuurlijk allemaal prima, en er zijn genoeg mensen die dat niet boeiend vinden. Maar ik hou gewoon van live muziek. Ik luister ook veel live muziek van concerten en festivals. En dan kan het serieus zo'n optreden voor me bederven ja als ze daar dus met z'n 3en staan en 2 van de 3 spelen gewoon met de band mee
Jij samen met een boer met biologische kippen, dan heb je scharreleierstokken.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
IIG iedereen zonder kabel waarschijnlijk
(en ik ken heel veel mensen die het kijkenen die mij op wilden geven
![]()
)
ja, want live concerten, daar heeft niemand ervaring mee...quote:Op maandag 31 januari 2011 12:56 schreef Loveless85 het volgende:
Nee ik snap het ook wel, en het 'hoort' er vast ook bij en zou idd ook niet weten hoe je technisch wel voor elkaar kan krijgen dat iedereen zelf live mag spelen
Gewoon een 3daags songfestival, ze hebben nog een plekkie vrij in Moerdijk
Zwab kom, ff realistisch... op het ESF is dat wel andere koek toch?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, want live concerten, daar heeft niemand ervaring mee...
Natuurlijk wel pannenkoek, maar jij weet ook dat er bij een festivals minstens drie kwartier tot een uur tussen de artiesten zit om de boel af te bouwen en voor de volgende weer op te bouwen. En dan heb je bij de meeste festivals 10 artiesten op een dag op een podium ofzo. Hoe de neuk wil je dat doen met 30 of 40 optredens? Die ook nog eens allemaal maar 1 liedje duren. Iedere keer 5 minuten spelen, half uur ombouwen, weer 5 minuten spelen?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, want live concerten, daar heeft niemand ervaring mee...
Ik ben uit bed, zonder harige goldenquote:Op maandag 31 januari 2011 13:00 schreef Qwea het volgende:
zo. Ik lig in bed. Inclusief harige golden
Good for you!quote:Op maandag 31 januari 2011 13:00 schreef Qwea het volgende:
Ik ga zo ook ff liggen denk ik, op de bankquote:Op maandag 31 januari 2011 13:00 schreef Qwea het volgende:
kutklussen wegwerken ftw!quote:Op maandag 31 januari 2011 13:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben uit bed, zonder harige golden
En afgezien dat ik uit bed ben, ben ik ook nog eens briljant, want ik heb tot vanmorgen 6:00 een stapel kutklussen er doorheen gewerkt, dus mijn bureau en hoofd zijn leeg!
het is prima te doen hoor, het zal meer te maken hebben met het feit dat sommige zenders gewoon helemaal geen live artiesten willen laten zien, omdat de kans dat ze de mist in gaan groter is, vals zingen etc.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Zwab kom, ff realistisch... op het ESF is dat wel andere koek toch?
Elke vier minuten een compleet andere act en dat tig keer achter elkaar?
Op mijn huidige bank lig ik niet lekkerquote:Op maandag 31 januari 2011 13:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga zo ook ff liggen denk ik, op de bank
Goddank klinkt het dan schijnbaar in de zaal nog wel fantastisch goedquote:Op maandag 31 januari 2011 13:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is prima te doen hoor, het zal meer te maken hebben met het feit dat sommige zenders gewoon helemaal geen live artiesten willen laten zien, omdat de kans dat ze de mist in gaan groter is, vals zingen etc.
Nee joh, serieus, hoe wil je dat doen als er een complete band speelt, en daarna weer een complete band moet. Iedereen wil alleen met z'n eigen meuk spelen en het gaat om een liedje van 4 minuten. Dat gáát toch gewoon niet. Dan ben je iedere keer gewoon veeeeeeel langer aan het op- en afbouwen dan aan het spelenquote:Op maandag 31 januari 2011 13:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is prima te doen hoor, het zal meer te maken hebben met het feit dat sommige zenders gewoon helemaal geen live artiesten willen laten zien, omdat de kans dat ze de mist in gaan groter is, vals zingen etc.
ja, vooral ook die combo he?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Good for you!
Da's de beste manier om beter te worden!
??quote:Op maandag 31 januari 2011 13:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn bank slaapt echt beter dan mijn bed nog hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 13:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Op mijn huidige bank lig ik niet lekkerdus bed ftw. Wilde straks ff tukken, maar baloe snurkt weer es
het verschil is dat dat een studio is en geen festival podium, ze kunnen alles gewoon van te voren soundchecken en later kant en klaar het podium oprollenquote:Op maandag 31 januari 2011 13:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh, serieus, hoe wil je dat doen als er een complete band speelt, en daarna weer een complete band moet. Iedereen wil alleen met z'n eigen meuk spelen en het gaat om een liedje van 4 minuten. Dat gáát toch gewoon niet. Dan ben je iedere keer gewoon veeeeeeel langer aan het op- en afbouwen dan aan het spelen
das wel heel erg dan,quote:Op maandag 31 januari 2011 13:04 schreef Greys het volgende:
[..]
??
Hebben we het nou over hetzelfde? Over het Eurovisie?
Want daar zingen ze sowiewo wel live hoor, en valser kan soms niet
Ervaring! Zie diverse topics.quote:
quote:Catje, ik was vanochtend bij het asiel dus ik heb mijn kleingeld in het Redcat-potje gestopt
En dat 43 keer rollen is wel realistisch ook vind je?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het verschil is dat dat een studio is en geen festival podium, ze kunnen alles gewoon van te voren soundchecken en later kant en klaar het podium oprollen
het is niet moeilijker dan een draaiorgel het podium oprollenquote:Op maandag 31 januari 2011 13:06 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat 43 keer rollen is wel realistisch ook vind je?
Steeds die chaos op het podium tijdens een live uitzending?
Ik op de bank. Met rooie kater overdwars op schoot.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:00 schreef Qwea het volgende:
Het kán in principe, maar dan nog, je rolt wel ff een drumstelletje kant en klaar zo het podium op, maar de monitoren, standaarden, bekabeling en weet ik wat moet je toch nog ff checken of zelf neerleggen. En dat kan allemaal prima als het optredens van een half uur zijn, maar nu hebben ze dus 5 minuten daarvoor ofzoquote:Op maandag 31 januari 2011 13:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het verschil is dat dat een studio is en geen festival podium, ze kunnen alles gewoon van te voren soundchecken en later kant en klaar het podium oprollen
Als het orkest de nummers op tijd kan instuderen wel ja.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:06 schreef oh-oh het volgende:
1 live orkest dat alles speelt is toch net zo makkelijk als voor elke groep een aparte band in het apparaat stoppen
Maar er zijn toch heel veel discodreunen-technoriedeltjes-nummers die helemaal niet met live orkest willenquote:Op maandag 31 januari 2011 13:06 schreef oh-oh het volgende:
1 live orkest dat alles speelt is toch net zo makkelijk als voor elke groep een aparte band in het apparaat stoppen
Nou hoe moeilijk moet dat zijnquote:Op maandag 31 januari 2011 13:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als het orkest de nummers op tijd kan instuderen wel ja.
monitoren zijn zoooooooo 2004, in-ear is de shit tegenwoordigquote:Op maandag 31 januari 2011 13:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het kán in principe, maar dan nog, je rolt wel ff een drumstelletje kant en klaar zo het podium op, maar de monitoren, standaarden, bekabeling en weet ik wat moet je toch nog ff checken of zelf neerleggen. En dat kan allemaal prima als het optredens van een half uur zijn, maar nu hebben ze dus 5 minuten daarvoor ofzo![]()
Dan snap ik best dat ze het nu zo doen, ik vind het ook niks hoorMaar ik denk dat je idd een mega chaos krijgt als je continu de boel moet ombouwen
Naja das dan simpel zat, en dan zien die landen vanzelf wel dat je met orkest toch echt echter overkomt en gaat vanzelf iedereen wel weer terug om , wordt het niveau ook weer wat normalerquote:Op maandag 31 januari 2011 13:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar er zijn toch heel veel discodreunen-technoriedeltjes-nummers die helemaal niet met live orkest willenZe willen dus nu idd naar de keuze gaan, of je geeft van te voren aan dat je live begeleid wilt worden en dan kan het orkest je nr instuderen, of je regelt maar een tape.
We hebben het over het ESF héquote:Op maandag 31 januari 2011 13:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
monitoren zijn zoooooooo 2004, in-ear is de shit tegenwoordig
nou, waarom doen we dan net alsof er een hele band het podium op moet, braddie met een keyboard en electrische triangel moet genoeg zijn tochquote:
Dat zou ook de insteek zijn daarvan inderdaadquote:Op maandag 31 januari 2011 13:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja das dan simpel zat, en dan zien die landen vanzelf wel dat je met orkest toch echt echter overkomt en gaat vanzelf iedereen wel weer terug om , wordt het niveau ook weer wat normaler
Kwijlt ie denk je?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou, waarom doen we dan net alsof er een hele band het podium op moet, braddie met een keyboard en electrische triangel moet genoeg zijn toch
Ach, ESF, FHF, OUD, we zijn alles tegenwoordigquote:Op maandag 31 januari 2011 13:15 schreef ElisaB het volgende:
Oe, ik zit helemaal verkeerd; dit is de ESF-SC
Nee, ik heb verder niks gezien, en ik heb ook echt weer genoeg gezien ookquote:Op maandag 31 januari 2011 13:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou ook de insteek zijn daarvan inderdaad
Ik zou het zelf ook super vinden.
Heb je gezien dat Blue voor Engeland gaat dit jaar?
Memento Mori, ben jij het?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:15 schreef ElisaB het volgende:
Oe, ik zit helemaal verkeerd; dit is de ESF-SC
JANKZAKquote:
Laat me raden waar het over ging!quote:
Het stond in de krant van Blue, dus wie weet had je het daar gezienquote:Op maandag 31 januari 2011 13:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, ik heb verder niks gezien, en ik heb ook echt weer genoeg gezien ook![]()
Ze hebben ooit met Elton John gekweeld en hebben miljoenen albums over de heel wereld verkocht. Een soort Backstreet Boys zeg maar. In elk geval een 'bekende' groep vergeleken met wat ze de laatste jaren stuurden.quote:En ik weet niet wie Blue is![]()
![]()
Ik vind het sinds vorig jaar in elk geval al beter dat de vakjury weer terug is sinds heel lang. Nu wil Italië voor het eerst in 13 jaar dus ook weer meedoen, omdat de vakjury de allergrootste bagger a la de zingende kalkoenen er wel uit filteren.quote:Ik snap echt niet waarom ze jaren gebagger nodig hebben om tot de conclusie te komen dat het niks meer is nu hoor![]()
En sowieso roep ik al jaren, die maar lekker oost en west europa apart , desnoods 1 grote finale, maar verder apart hoor
Sneuneusquote:
Oeh, MM woont nu in Maastricht, kom je dan ff de hondjes uitlaten?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sneuneus
Ik ben al jaren een kloon en niemand heeft het in de gaten
nee, ze lag in bed met een vriend van mequote:Op maandag 31 januari 2011 13:25 schreef oh-oh het volgende:
Zwabber, besprong het steigermeisje je naakt en bekogelde je haar met sushi en bapao's en rende je krijsend weg en werd je toen homo?
Oh crapquote:Op maandag 31 januari 2011 13:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, ze lag in bed met een vriend van me
Het is een voorspellende droom, van wat er gebeurt als jij geen actie onderneemtquote:Op maandag 31 januari 2011 13:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, ze lag in bed met een vriend van me
Ik las gisteren dat ze toch niet meegaan, dus daar ga ik mijn schoenen niet voor aantrekkenquote:Op maandag 31 januari 2011 13:24 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, MM woont nu in Maastricht, kom je dan ff de hondjes uitlaten?
Ja zie je, daar ga je dus verkeerd weerquote:
Neeheeeeeee the drums the drums the drums the drums the drumsquote:
Er waren toch al clipjes van alle nummers bekend, een week lang, Sherlockquote:Op maandag 31 januari 2011 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en er is ook een heuse samenzwering hé
Als je je geluid écht vrij hard zet, dan hoor je hier iemand al bij de eerste keer dat het nummer gespeeld word na dat Yo '...alleen' uitspreekt een mannenstem (Daniel Dekker?) roepen; "Dit wordt 'm"
Ik las ergens dat er iemand was die een bot had gemaakt die op FOK! mee post al een hele tijd. Jij bent het he? En zelfs bij het partycrashen vond ik je vrij menselijk lijken!quote:Op maandag 31 januari 2011 13:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sneuneus
Ik ben al jaren een kloon en niemand heeft het in de gaten
Ja maar hij roept dat live tijdens de uitzending.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Er waren toch al clipjes van alle nummers bekend, een week lang, Sherlock
mensen open je ogen!quote:Op maandag 31 januari 2011 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar hij roept dat live tijdens de uitzending.![]()
Ze hadden allang becockstoofd welke het zou worden![]()
Werk nou gewoon es mee
het is niet bepaald leuk wakker worden, dat kanik je wel vertellenquote:Op maandag 31 januari 2011 13:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja zie je, daar ga je dus verkeerd weer
je had die vriend dat bed uit moeten schoppen en zelf je steigermeisje keihard moeten doen, dan word je lekkerder wakkerquote:Op maandag 31 januari 2011 13:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is niet bepaald leuk wakker worden, dat kanik je wel vertellen
Bij de benzinepomp zagen ze het ook nietquote:Op maandag 31 januari 2011 13:31 schreef Greys het volgende:
Ik las ergens dat er iemand was die een bot had gemaakt die op FOK! mee post al een hele tijd. Jij bent het he? En zelfs bij het partycrashen vond ik je vrij menselijk lijken!
mijn dromen kennende word ik afgewezen in mijn eigen droomquote:Op maandag 31 januari 2011 13:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
je had die vriend dat bed uit moeten schoppen en zelf je steigermeisje keihard moeten doen, dan word je lekkerder wakker
Zo'n leuke vent met zo'n lekkere krullenkop, enm dan zo onzeker. Waar is het misgegaanquote:Op maandag 31 januari 2011 13:42 schreef DeZwabber het volgende:
mijn dromen kennende word ik afgewezen in mijn eigen droom
Je droomt gewoon over de verkeerdequote:Op maandag 31 januari 2011 13:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn dromen kennende word ik afgewezen in mijn eigen droom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |