Je liegtquote:Op zondag 30 januari 2011 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
bang dat ik een klap in m' n gezicht krijg![]()
Maar nu ben je niet eerlijk tegen haar en dus is het niet vreemd dat je een glazen wand tussen jullie voelt; die trek je zelf op.quote:maar meer om haar af te stoten, is voor ons beiden niet leuk
Zouden ze nog durven?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:37 schreef Barbaaf het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer zouden de NSF'ers thuiskomen?
En wat is er mis met het vallen van jouw pillen?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:37 schreef oh-oh het volgende:
Godverdomme, daar ging mn toetsenbordcassanova's TT
FF gekeken maar er was boeiender TVquote:
Ik niet; had wel meegewildquote:Op zondag 30 januari 2011 23:39 schreef Barbaaf het volgende:
FF gekeken maar er was boeiender TV. Ik zou ontkennen dat ik er geweest was overigens
Rot toch opquote:
Ik was net ff een bietje dizzy en ik moest iets sneller naar de plee dan mijn heup fijn vond maar nu gaat het wel weerquote:Op zondag 30 januari 2011 23:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En wat is er mis met het vallen van jouw pillen?
Dat heef nog lekker voor zin om 23:42 uurquote:
Gelukkig!quote:Op zondag 30 januari 2011 23:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik was net ff een bietje dizzy en ik moest iets sneller naar de plee dan mijn heup fijn vond maar nu gaat het wel weer![]()
ik moet denk ik iets specifieker zijn, de hele dag trekken we geweldig met elkaar op, pas bij het afscheid werd het awkwardquote:Op zondag 30 januari 2011 23:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je liegt
[..]
Maar nu ben je niet eerlijk tegen haar en dus is het niet vreemd dat je een glazen wand tussen jullie voelt; die trek je zelf op.
Waar ben je bang voor? Haar afstoten, omdat ze niet het zelfde voor jou voelt? Wat is daar erg aan?
Ik gok dat ze dr aan die kant niet zo snel uitkomen dus ik denk van welquote:Op zondag 30 januari 2011 23:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gelukkig!
Heb je ze wel binnegehouden?
Hoe lang geleden en hoe vaak heb je haar daarna nog gezien?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:46 schreef DeZwabber het volgende:
ze heeft een tijdje geleden een aantal dingen verteld, over het niet goed daar mee om kunnen gaan
pfff, twee weken geleden, twee keer gezien sinds toenquote:Op zondag 30 januari 2011 23:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe lang geleden en hoe vaak heb je haar daarna nog gezien?
Nee, je maakt het te makkelijk voor jezelfquote:Op zondag 30 januari 2011 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
ik maak het moeilijker voor mezelf geloof ik
True.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, je maakt het te makkelijk voor jezelf
Angst is een slechte raadgever; ze zou je nu wel zo'n beetje moeten kennen. Dus weten dat je geen 'bedreiging' bent. Als ze niets voor je voelt, voelt ze heus wel dat het steeds wat ongemakkelijk wordt als jullie afscheid moeten nemen. Bespreek het een keer met haar; dan komen jullie eindelijk een stapje verder!quote:Op zondag 30 januari 2011 23:43 schreef DeZwabber het volgende:
ik moet denk ik iets specifieker zijn, de hele dag trekken we geweldig met elkaar op, pas bij het afscheid werd het awkward
het vervelende is dat ze in staat zou zijn om me af te wijzen zelfs als ze iets voor me voelt, omdat ze zelf ook bang is gekwetst te worden
Bwhehehequote:Op zondag 30 januari 2011 23:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
![]()
Slim he, die oh-oh
Dat heb je met ervaren vrouwen
sta je daar in rotterdam, laatste trein gemist,quote:Op maandag 31 januari 2011 00:10 schreef oh-oh het volgende:
Heel snel op kamers gaan kan ook helpen.
Mijn eerste vriendje ging al heel snel nadat we iets kregen op kamers.
Ow, en mijn ouders waren altijd op de camping in de weekend, dat hielp ook
quote:Op maandag 31 januari 2011 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
ik zou nog gaan twijfelen aan d' r bedoeling als ze naakt voor me staat geloof ik
quote:
ik zou nog gaan twijfelen aan d' r bedoeling als ze naakt voor me staat geloof ik
quote:Op maandag 31 januari 2011 00:32 schreef DeZwabber het volgende:
" oh, je was eigenlijk aan het wachten op de pizzabezorger? nevermind then"
Huuuuuuu stelletje lesbo'squote:Op maandag 31 januari 2011 00:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je treft het; ik zit net weer achter mijn buro
Nee, uiteraardquote:Op maandag 31 januari 2011 00:40 schreef oh-oh het volgende:
Maar toch ligt het aan het steigermeisje, niet aan onze Zwabber
Dan had je nog getwijfeld aan haar bedoelingenquote:Op maandag 31 januari 2011 00:41 schreef DeZwabber het volgende:
uhuh, ze had gewoon op me moeten springen
hé héquote:Op maandag 31 januari 2011 00:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je treft het; ik zit net weer achter mijn buro
Zou eigenlijk wel een oplossing zijn, maar dat gaat dus blijkbaar niet gebeurenquote:Op maandag 31 januari 2011 00:41 schreef DeZwabber het volgende:
uhuh, ze had gewoon op me moeten springen
En hop, door naar de volgende, zo doe je dat Zwabquote:Op maandag 31 januari 2011 00:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sorry; ik had ff een date met de beeb
Ik hoopte hem ff te inspirerenquote:Op maandag 31 januari 2011 00:44 schreef oh-oh het volgende:
En hop, door naar de volgende, zo doe je dat Zwab
ik twijfel daar al twee weken aanquote:Op maandag 31 januari 2011 00:42 schreef APK het volgende:
[..]
Zou eigenlijk wel een oplossing zijn, maar dat gaat dus blijkbaar niet gebeuren
Durf je iets te doen met/voor valentijnsdag?
Nog twee weken extra om te steigertwijfelenquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
Daar kan ook wel een keer een Big Mac in
Tombo zit al in een ESC-topic te posten, wij zijn te minquote:Op maandag 31 januari 2011 00:52 schreef oh-oh het volgende:
Zeg, die wapperaars, die laten zich nie meer zien he
whahahahahahaquote:Op maandag 31 januari 2011 00:56 schreef oh-oh het volgende:
Hey Tombo, goed waren ze he, die J's![]()
Damn, ik ben echt trots dat ze ons gaan vertegenwoordigen
Gheghequote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 00:56 schreef oh-oh het volgende:
Hey Tombo, goed waren ze he, die J's![]()
Damn, ik ben echt trots dat ze ons gaan vertegenwoordigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |