Ja, je hebt me gisteren zelf toegevoegd op Facebookquote:
Doe niet zo moeilijk manquote:Op zondag 30 januari 2011 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het enige waar ik foto's heb staan is op mijn FB profiel dat alleen zichtbaar is voor vrienden
Ja, svp wel mijn identiteit en foto's voor jezelf houden hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 23:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, je hebt me gisteren zelf toegevoegd op Facebook
Niet iedereen wil met z'n porem op internetquote:
Ja, ik wil toch niet op straat door toeristen uit Nederland aangesproken worden manquote:
UIteraard, en dat geldt andersom ook. Natuurlijk vertel ik niet dat je in het echt ................ heet.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, svp wel mijn identiteit en foto's voor jezelf houden hoor
Dan ben je toch een held of niet?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik wil toch niet op straat door toeristen uit Nederland aangesproken worden man
Natuurlijk doe ik dat Bosjequote:Op zondag 30 januari 2011 23:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
UIteraard, en dat geldt andersom ook. Natuurlijk vertel ik niet dat je in het echt ................ heet.
Leg eens uitquote:Op zondag 30 januari 2011 23:27 schreef Oceanview het volgende:
Ow wacht ik begrijp je wel Stu als ik mij nu in jou plaatst
Daar zit ik niet op te wachtenquote:Op zondag 30 januari 2011 23:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dan ben je toch een held of niet?
HA. Gevondenquote:Op zondag 30 januari 2011 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk doe ik dat Bosje
Stuart is mijn middle naam. Vandaar de S op Facebook
Hehehe, dat kan ook niet moeilijk zijn dan!quote:
Wist ik al , heb je een keer in een andere SC gezegd. Ik heb maar 1 voornaamquote:Op zondag 30 januari 2011 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk doe ik dat Bosje
Stuart is mijn middle naam. Vandaar de S op Facebook
Als jij mij zou vragen of ik een pic post van mij zelf zou ik dat ook niet doen.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leg eens uit
[..]
Daar zit ik niet op te wachten![]()
Joh, ik zit maar wat te dollen. Ik ben zo lelijk als de nacht. Waarom denk je dat ik de hele tijd op Fok! postquote:Op zondag 30 januari 2011 23:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
Stu ik word kleddernat van je beschrijving
Oh ik doe er niks mee hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hehehe, dat kan ook niet moeilijk zijn dan!
Heb overigens serieus zitten denken om de 3 mensen van Fok! uit mijn profiel te tiefen
Ik ben lekker althans ccquote:Op zondag 30 januari 2011 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Joh, ik zit maar wat te dollen. Ik ben zo lelijk als de nacht. Waarom denk je dat ik de hele tijd op Fok! post
Leugentje om bestwil enzo.quote:
Ik wil nu ook zienquote:Op zondag 30 januari 2011 23:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh ik doe er niks mee hoor. Ik moet wel zeggen dat dat plaatje uit de TAL SC aardig klopte
.
ik doe er niks mee hoorquote:
Verspreiden enzo. Stu snapt me welquote:
I know.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Verspreiden enzo. Stu snapt me wel.
Hoeveel foto's kun jij zien dan eigenlijkquote:Op zondag 30 januari 2011 23:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh ik doe er niks mee hoor. Ik moet wel zeggen dat dat plaatje uit de TAL SC aardig klopte
.
Eentje. Die zwart-wit.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoeveel foto's kun jij zien dan eigenlijk
Heb mijn profiel foto aangepast trouwens
Ik wel thoughquote:Op zondag 30 januari 2011 23:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
Maar maar stuniemand hier is lelijk
Oooh, die is nu wegquote:
Heb je Benny wel eens goed bekekenquote:Op zondag 30 januari 2011 23:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
Maar maar stuniemand hier is lelijk
Touchéquote:
Nee, bedoel ik niks mee. Benny valt ws meer in de smaak bij de vrouwen dan ik.quote:
Geen idee hoe Benny eruit ziet johquote:
Weet ik, ik pakte er maar een willekeurig slachtoffer uit.quote:
Als het goed is zijn er nu 2 foto's zichtbaar voor jouquote:
Geef niks HEb ik nu een note van je vanwege crewbash?quote:
Even kijkenquote:Op zondag 30 januari 2011 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als het goed is zijn er nu 2 foto's zichtbaar voor jou
kusje erop?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mooooizo
Mijn koppijn wil maar niet weg
CCquote:Op zondag 30 januari 2011 23:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
Haha nee hoor boszo erg was het ook weer niet
Merel
Doet nog steeds pijnquote:
Okay, cool, thanksquote:
Hahaquote:Op zondag 30 januari 2011 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, cool, thanks
Die zwart-wit is van drama class (headshots) op een slechte dag
* Oceanview geeft nog meer kusjesquote:Op zondag 30 januari 2011 23:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
CCJij ook nog een leuk weekend gehad?
[..]
Doet nog steeds pijn
Ik zeg altijd Zero en de vorige keer zei je dit ook.quote:
Werkt nietquote:Op zondag 30 januari 2011 23:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
* Oceanview geeft nog meer kusjes
quote:Ik. zegt (23:48):
*ik ben eng
*
- Iemand zegt (23:48):
*Ik ken engere mensen
*echt waar
Ik. zegt (23:48):
*engere
*ze noemt me gwn eng
*
Dus bijna tijd om te gaan slapenquote:
Ik was van plan om 25 minuten geleden al te gaan slapenquote:
Ik ben een aapjequote:
Hahah doe je goedquote:Op zondag 30 januari 2011 23:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik was van plan om 25 minuten geleden al te gaan slapen
AI sterkte. Ik zie ook op tegen morgen..quote:Op zondag 30 januari 2011 23:54 schreef Stuart het volgende:
Morgen weer maandag. De slechtste dag van de week
Maandag is gewoon saai en druk vooral. Dank! Jij ook sterkte kerelquote:Op zondag 30 januari 2011 23:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
AI sterkte. Ik zie ook op tegen morgen..
Toch wel een baviaan he en geen gorilla?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben een aapje![]()
[..]
Hahah doe je goed
Geniet nog maar van je laatste dagje danquote:
Klinkt te bekendquote:
Ik ben geen baviaan, dan zou ik aan iedereen mn kont laten zienquote:Op zondag 30 januari 2011 23:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toch wel een baviaan he en geen gorilla?
Die zijn ook lief jaquote:Op zondag 30 januari 2011 23:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Klinkt te bekend![]()
[..]
Ik ben geen baviaan, dan zou ik aan iedereen mn kont laten zien
Ik ben zo'n aapje
[ afbeelding ]
Slaap lekkerquote:
Slaap lekker Merelquote:Op maandag 31 januari 2011 00:17 schreef 92Merel het volgende:
Ik ben ook slapen.
Weltrusten iedereen![]()
quote:
quote:
komt goed, jij veel plezier op schoolquote:
ja op zich wel maar na een tijdje was mijn hele broek nat en was ik keihard op mijn stuitje gevallen dus toen werd het wel wat minderquote:Op maandag 31 januari 2011 09:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
Aawh kusje op je pijntjeswas het wel leuk?
Nog iets van 25-30 posts en ik heb de 70k behaaldquote:
Ach heb er 7.5 jaar over gedaan valt dus wel mee. Maar volgens eigen berekening kan ik dit jaar al de 100k behalen, zeker op dit tempoquote:
Ja, gaat denk ik wel lukken, zit nu op ca 130 posts per dag over dit jaar. Dan zou ik rond augustus september de 100k halen. Maar ik heb iig al een nieuw persoonlijk maandrecord neer gezet.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nou ga er voor zou ik zeggen bosje
Ja, maar echt interesseert het me niet zo. Ben er niet bewust voor gegaan enzo.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
Achja als je je eigen record maar een keer kan verbreken
Dan heb ik meestal helemaal niks te doen. Kan wel dingen inplannen, maar dat werkt niet altijd..quote:Op maandag 31 januari 2011 10:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
waarom dat? dan heb je al weer bijna weekend
Ja DaMart vroeg zich in de KSC al af waarom ze bij hem tegenover de vlag hadden uit hangen..quote:
73 volgens mij.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja DaMart vroeg zich in de KSC al af waarom ze bij hem tegenover de vlag hadden uit hangen..
Hoe oud is ze geworden? ergens achter in de 70 toch? jaar of 77?
Keer polonaise door de straat met mijn vlag, dan zal het wel goed zijn.quote:
Dus toch uit 38. Iets stond mij welbij dat 1 van de kinderen van JUliana in dat jaar geboren waren, maar ik dacht dat dat Margriet was..quote:
Google zegt dat Margriet uit 1943 komtquote:Op maandag 31 januari 2011 10:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus toch uit 38. Iets stond mij welbij dat 1 van de kinderen van JUliana in dat jaar geboren waren, maar ik dacht dat dat Margriet was..
Kan me natuurlijk vergissen
Ik ook niet echt hoor. Maar ja Autist en cijfers en feitjes..quote:Op maandag 31 januari 2011 10:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Google zegt dat Margriet uit 1943 komt. Ik heb me eigenlijk nog nooit echt bezig gehouden met die familie moet ik zeggen.
Cijfers en stats enzo vind ik ook wel tofquote:Op maandag 31 januari 2011 10:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook niet echt hoor. Maar ja Autist en cijfers en feitjes..
Ja, klopt, maar ik onthoud gewoon vaak van die stomme feitejs, hoewel het steeds minder is eigenlijkquote:Op maandag 31 januari 2011 10:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Cijfers en stats enzo vind ik ook wel tof. Maar dan moet het wel over iets zijn wat ik interessant vind
.
Een nieuw berichtquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 10:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
Uhu ik heb er serieus een godganse nacht wakker om gelegen
quote:Op maandag 31 januari 2011 10:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
Uhu ik heb er serieus een godganse nacht wakker om gelegen
heb ik iets gemist?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
Maar ik hou wel van jullie hoor
Projectweek,quote:Op maandag 31 januari 2011 11:02 schreef tdrone het volgende:
dat gaat dan ook snel
viel alles uit ofzo ?
Is projectweek moet stage doen en MBO zoeken terwijl ik naar de havo wilquote:Op maandag 31 januari 2011 11:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
Welke school zit je in godsnaam
Ja maar je moet je toch voorbereiden, blablaquote:Op maandag 31 januari 2011 11:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
Zeg dan gewoon dat je naar de havo wilt
sta je er wel goed genoeg voor qua punten om havo te gaan doen?quote:Op maandag 31 januari 2011 11:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja maar je moet je toch voorbereiden, blabla
Ja hoor.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:12 schreef tdrone het volgende:
[..]
sta je er wel goed genoeg voor qua punten om havo te gaan doen?
Die weet het vaak genoeg besproken maar je moet je aanmelden op een MBO school en voorbereiden mocht het mislukken.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
Geef dat dan aan bij je mentor
Dan ga je toch alvast naar buiten of naar de rookruimte Mischien is die collega wel daar..quote:Op maandag 31 januari 2011 11:24 schreef NBT het volgende:
Saaaaaaaaaaaai, ik wil roken..... mijn collega is echter spoorloos
Mag de telefoon niet onbemand achterlaten.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan ga je toch alvast naar buiten of naar de rookruimte Mischien is die collega wel daar..
Oh op die manierquote:Op maandag 31 januari 2011 11:34 schreef NBT het volgende:
[..]
Mag de telefoon niet onbemand achterlaten.
Wat doe je voor werk?quote:Op maandag 31 januari 2011 11:34 schreef NBT het volgende:
[..]
Mag de telefoon niet onbemand achterlaten.
Gelukkig.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja naja was een simpel leestoetsje dus ik verwacht minimaal een 7
mag ik mee doen?quote:Op maandag 31 januari 2011 11:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja als ik geen 7 heb ram ik ze in elkaar
quote:Op maandag 31 januari 2011 11:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja hoor, ik heb een beetje een pesthumeur ofzo
Ik voel me down.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja hoor, ik heb een beetje een pesthumeur ofzo
Syndroom?quote:
quote:
Heb je vandaag biologie?, Dan kun je sexuele voorlichting gevenquote:
OV wilt wel biologie gevenquote:Op maandag 31 januari 2011 12:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb geen biologie meervolgend jaar pas weer
Jammerquote:Op maandag 31 januari 2011 12:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb geen biologie meervolgend jaar pas weer
Ja is goed.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
Kom jij mij dan biologie geven
Bloedsomloopquote:Op maandag 31 januari 2011 12:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
Wat gaan we behandelen in de les dan?
Okee grote sprong naar hoofdstuk 5 Voorplanting.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
Maar ik wil seksualiteit behandelenhoi michhas
quote:Op maandag 31 januari 2011 12:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
Maar ik wil seksualiteit behandelenhoi michhas
quote:Op maandag 31 januari 2011 12:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Okee grote sprong naar hoofdstuk 5 Voorplanting.
Oh hai michhas
quote:
Bonjourquote:
Hee wat doet ie stom, bij zero had ik er heel wat anders achter zn naam gezetquote:
Als jij loopt in de oase, en jij ziet de oase is een beetje droog dan spuug jij beetje op de oase en wrijft een beetje en als de palmboom hoog, groot en machtig is trek je snel regenjas aanquote:
En ik wilde je net gaan bellenquote:Op maandag 31 januari 2011 12:14 schreef NBT het volgende:
niks bellen, als je me wil spreken doe je dat maar 06
Ik nu ookquote:Op maandag 31 januari 2011 12:14 schreef Michhas het volgende:
Ik heb zin in taart en donuts en brownies
BROWNIES!quote:Op maandag 31 januari 2011 12:14 schreef Michhas het volgende:
Ik heb zin in taart en donuts en brownies
Je heb het nummer nieteens.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En ik wilde je net gaan bellen![]()
[..]
Ik nu ook
quote:Op maandag 31 januari 2011 12:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als jij loopt in de oase, en jij ziet de oase is een beetje droog dan spuug jij beetje op de oase en wrijft een beetje en als de palmboom hoog, groot en machtig is trek je snel regenjas aan
Dus als ik niet kom, kom jij ook niet? Of gewoon helemaal afblazen bedoel je?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:15 schreef NBT het volgende:
merel kwam jij al zeker naar de meet? anders word het denk ik afblazen...
Die zijn lekkerquote:Op maandag 31 januari 2011 12:18 schreef Michhas het volgende:
Oh en ook heb ik zin in die triple chocolate chip cookies van de AH
Een badjas?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Die zijn lekker
Michhas, wat doe je me aan?
Vet man, vanwaar heb je hem?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:19 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Check m'n nieuwe zonnebril.
oh, ik hoopte eigenlijk sloffen, mn voeten zijn een beetje koudquote:
Alleen sloffen?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
oh, ik hoopte eigenlijk sloffen, mn voeten zijn een beetje koud
3 is inderdaad wel weinig ja.. maar er zouden er toch meer komen ?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja opeens is die meet maar met 3 personen en dat heeft weinig zin
Heb al broek en shirt en vest aanquote:
welk kleurtje?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:28 schreef 92Merel het volgende:
Ik heb mn haar weer een kleurtje gegeven
picsquote:Op maandag 31 januari 2011 12:28 schreef 92Merel het volgende:
Ik heb mn haar weer een kleurtje gegeven
Welke badjasquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 12:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Amber, maar het valt altijd anders uit![]()
Heb t al 2x die kleur gegeven![]()
[..]
[ link | afbeelding ]
[..]
Diegene die Michhas me aan wilde trekken
quote:De pagina verwijst niet op een juiste manier door
Firefox heeft vastgesteld dat de server het verzoek voor dit adres doorverwijst op een manier die nooit zal eindigen.
quote:Op maandag 31 januari 2011 12:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
Pics van zero in badjas en michhas kom
Moet je aan Zero vragen, niet aan mij.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
Aawh Zero dat doe je toch wel voor mij?
Omdat imageshack afgelopen dagen zit te kutten.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Waarom wil dat stomme ding niet werken
[ link | afbeelding ]
Ah, vandaarquote:Op maandag 31 januari 2011 13:06 schreef NBT het volgende:
[..]
Omdat imageshack afgelopen dagen zit te kutten.
quote:
Ja daarom ook denk ikquote:Op maandag 31 januari 2011 13:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar jij bent een jongen![]()
[..]
Dankje![]()
voedselquote:Op maandag 31 januari 2011 13:14 schreef Oceanview het volgende:
Ik ga eens voor de tv zitten met wat voedsel![]()
Vandaag niet, ben kapot. En het was tof! ik ga zodrekt foto's afspeuren, door photoshop heentrekken en daarna uploaden!quote:Op maandag 31 januari 2011 13:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
Heey vinnie, wanneer kom je langs? Was Rome leuk?
ligt eraan hoe laat..quote:Op maandag 31 januari 2011 13:36 schreef NBT het volgende:
TDRONEEEEEEE, wij gaan vanavond tinychatten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |