Dit wijf was erg lekker. Omdat ik geen zin had om echt hard uit te gaan, besloot ik dus maar met haar af te spreken in de stad, dit om wanneer ik me zou vervelen zij kon dienen om mij te plezieren.
Nadat ik met 3maten 24 halve liters had geledigd gingen we die kant maar op.
Zij is een heel mooi meisje. Fijne ass dikke jetsers. Maar niet eentje waar je op het eerste gezicht van zou denken dat ze zich door de eerste de beste zou laten nemen. IK had haar al een paar x eerder ontmoet en met haar gezoend , nu was het tijd om door te gaan rammen.
Eerst deed ze erg terughoudend, en zat te giechelen met vriendinnen. Ik wenkte haar om naar de bar te komen. Mijn plan was veel shotjes voor haar te bestellen, zodat ze dronken zou worden, en haar –anti-slut Defense- zou verdoezelen. Dit ging moeizamer dan verwacht, ze bleef maar telkens op haar horloge kijken alsof ze ergens werd verwacht. ‘Wacht iemand op je ofzo?’, vroeg ik vrij gepikeerd. Waarop ze met betrapt gezicht het volgende op zei ‘Nee nee, moet even kijken hoe laat het is’,. Laat ook maar zitten dacht ik. We dronken stevig door, een uur voor sluitingstijd was ze redelijk bezopen. Ze lalde een verhaal over der vriendinnen, wie ze mocht en wie niet ofzo. Ik begreep er geen reet van, maar knikte instemmend mee… en gaf haar overal gelijk op.
Het was inmiddels sluitingstijd en we gingen weg. Maar het bleek dat ze haar jas was kwijt was.
Na een half uur in dat grafhol te hebben gezocht hadden we hem eindelijk gevonden. Was haar nu al meer dan zat.
Ik besloot met haar naar een stil plekje te gaan. We namen een bankje op een stille plek om te zitten,daar merkte ik weer op dat ze dikke tieten had, ‘Heb je siliconen?’ vroeg ik. Met een verontwaardigd gezicht keek ze naar me’ Nee tuurlijk niet, voel maar’. Hihi dat was mijn plan, dus ik begon haar tieten te masseren en ze begon lichtjes te kreunen. ‘Welke cup heb je’?, informeerde ik.
‘Cup D, maar soms draag ik ook kleine E’s. Na een tijdje aan der tieten gesabbeld te hebben was het over met de pret, het was half 5, dit was de deadline die haar vader der had gegeven.
Dus ik fietste met haar mee naar huis. Na nog wat zoenen vroeg ze of ik mee naar binnen wou. Nou daar zeg ik geen nee tegen. ‘Wel stil zijn!’ zei ze er nog bij. Eenmaal binnen na wat tv gekeken te hebben en gedronken, zei ze het volgende ‘Zal ik je aftrekken?’ Nu begon ik mij een beetje zorgen te maken, aangezien ik vrij laveloos was en in dat geval mijn piemel meestal moeilijk hard krijg. Na 10 minuten sjorren had ze een lamme hand, maar hij was stijf. Hier had ik dus al een tijd van gedroomd, ik had gelukkig nog een condoom bij mij dus er kon geneukt worden. Eenmaal bezig maakte ze aardig veel lawaai, waardoor ik angstig werd, aangezien haar ouders dichtbij sliepen. ‘ Doe is rustig,niet zo veel lawaai maken! Zei ik angstig. Hier had zij schijnbaar maling aan. Ik dacht ach laat ook maar zitten.
Nu kwam ik bijna tot mijn hoogtepunt, en ze maakte duidelijk dat ik op haar tieten moest komen. Net op dat moment komt haar vader binnen, dus ik als een razende roelander me boxer zoeken. Die ik even niet kon vinden op dat moment. Hij keek verbeten naar z’n dochter, maar het enige wat hij zei was “Doe is wat zachter.” Vervolgens deed hij snel de deur weer dicht. Ze begon te krijsen, schold mij ineens de huid vol, en riep constant dat ik naar huis moest. Dit vond ik zelf ook geen slecht plan.
Vandaag sprak ik haar dus op msn, met de mededeling dat haar vader wou weten wie ik ben.. en waar ik woonde. zodat hij mijn ouders kan opbellen

.
Dus geen hoogtepunt bereikt, en nu angstig in afwachting tot er een telefoon rinkelt.
[ Bericht 0% gewijzigd door hakunamatafaka op 31-01-2011 15:41:10 ]