quote:'Feyenoord wil dubbelslag slaan op transfermarkt'
ROTTERDAM - Feyenoord wil een dubbelslag slaan op de transfermarkt. Naast Marcel Meeuwis wil de club van trainer Mario Been ook Michael Bradley, voor minimaal een half jaar, overnemen van het Duitse Borussia Mönchengladbach.
Dat meldt het Duitse Express vandaag.
Bradley is na de komst van Michael Fink (Aston Villa) naar Mönchengladbach overbodig geworden bij de Bundesligavereniging.
De Amerikaans international zou voor een half jaar overkomen naar Rotterdam, waar Meeuwis morgen medisch gekeurd wordt.
30/01/11 22u29
Ajaksquote:Op zondag 30 januari 2011 22:28 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Verschil is dat ajaks zelf de aanstichter is. Daarnaast is er wel een verschilletje, tussen een speler die net door een subtopper is gekocht voor een fiks bedrag, die dan alleen weg mag naar een topper met winst, of een jeugdspeler die na een leuk toernooi voor een kapitaal naar een van de grootste clubs ter wereld kan.
Snap je ook meteen waarom El Ahmadi verhuurd is.quote:
quote:UPDATE 21.50 uur:
Aston Villa verklaart op de clubsite dat de Premier League-club dichtbij een akkoord is met Bradley. "Wij kunnen bevestigen dat we in verregaande onderhandelingen zijn met Bradley voor een huurperiode voor de rest van het seizoen. De middenvelder onder gaat binnen 24 uur een medische keuring, als hij ook tot een persoonlijk akkoord komt over een overgang."
"Bradley is één van de rijzende sterren van het Amerikaanse voetbal. Hij was erg belangrijk voor Team USA bij het WK in 2010 en de Confederations Cup in 2009. De 23-jarige Amerikaan, die overkomt van Borussia Mönchengladbach, heeft vijftig interlands gespeeld voor Amerika.
Waarom het duimpje naar boven voor je post? Lijkt me toch een goede versterking, al is het maar voor een halfjaar. Is het niks voor de basis, dan is het wel een goede reserve.quote:
Happel heeft altijd duimpjes.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom het duimpje naar boven voor je post? Lijkt me toch een goede versterking, al is het maar voor een halfjaar. Is het niks voor de basis, dan is het wel een goede reserve.
Een duimpie naar beneden is ook een duimpiequote:
http://www.soccernews.nl/(...)el_af_rondom_Bradleyquote:'Feyenoord is Aston Villa te snel af rondom Bradley'
Zondagmiddag werd bekend gemaakt dat Michael Bradley rond zou zijn met Aston Villa over een huurperiode tot het einde van het seizoen. Kort na dat bericht lijkt het erop dat de Amerikaan helemaal niet naar de Premier League verhuisd.
Feyenoord zou de middenvelder namelijk op huurbasis over nemen van Borussia Mönchengladbach. Na Marcel Meeuwis, die eerder een overeenstemming bereikte met de Rotterdammers, zou Bradley de tweede speler moeten worden die het middenveld van Feyenoord komt versterken. Er zou in Rotterdam sneller zijn gehandeld dan in Engeland waardoor Aston Villa lijkt mis te grijpen.
Tussen 2005 en 2008 was de 23-jarige Bradley ook al actief in de Eredivisie. Toen speelde hij zijn wedstrijden in het shirt van SC Heerenveen en maakte daar een grote indruk. Borussia Mönchengladbach en Feyenoord hebben het nieuws nog niet officieel bevestigd.
Dat maakt toch niet uit? Er zijn zoveel geblesseerden geweest dit seizoen dat we geen volwaardige eerste elftalspelers op de bank hebben zitten. Dan zien we wel wie er de concurrentiestrijd wint op het middenveld.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:48 schreef Freudie het volgende:
Nog een middenvelder is misschien te veel van het goede. Als je Meeuwis al haalt en Bradley,die haal je niet voor de bank lijkt mij...
Dit is volgens mij pure insinuatie op basis van de berichten. We wachten het wel af...quote:Op zondag 30 januari 2011 22:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een duimpie naar beneden is ook een duimpie
OT: Tegenstrijdige berichtgeving overal...hier lees ik weer wat anders:
[..]
http://www.soccernews.nl/(...)el_af_rondom_Bradley
Precies...heel erg jammer dat het er niet uitkomt, maar dat heeft niet alleen aan Feyenoord gelegen. Ik heb nooit echt het idee gehad dat deze jongen het echt naar z'n zin had in Rotterdam en dat hij graag een stapje extra wou zetten. Ook dat eindoze lopen en draaien aan de bal op de eigen helft met 2 aanvallers in je nek doet hij gewoon zelf. Wat dat betreft heeft hij de status die hij bij FC Twente had niet waargemaakt.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:57 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik vraag me af wat het salaris van Karim was dan. Hopelijk gaat hij aan het einde van het seizoen voor een leuk bedrag naar het buitenland. Goede speler, maar helaas komt het er bij ons onvoldoende uit, dan kun je beter de financiele schade beperken nu het nog kan, zonder hem naar een directe concurrent te laten vertrekken.
Ja, na wat doorlezen kom ik daar ook net achter. Maargoed...mocht hij komen is het een goede versterking en in het andere geval is het jammer, maar niet het einde van de wereld.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dit is volgens mij pure insinuatie op basis van de berichten. We wachten het wel af...
Meeuwis is zoals ik het zie een wat controllerender figuur, met een eind meer ervaring. Die moet gewoon centraal spelen en de rest goed neerzetten/coordineren. Was bij Roda ook aanvoerder. volgens mij ook een speler die vrijwel nooit verzaakt / vrij contant is.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:56 schreef Enchanter het volgende:
Zijn Bradley en Meeuwis niet een beetje dezelfde soort spelers , of zit ik er naast ?
Van Hanegem komt niet oprecht op mij over. Was me al eerder opgevallen.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:07 schreef Paul-89 het volgende:
Ach ach Willem heeft morgen weer een column over Mario.
quote:Vitesse heeft volgens De Gelderlander twee nieuwe versterkingen aangetrokken uit Ivoorkust en Roemenië. Wilfried Bony komt over van het Tsjechische Sparta Praag. De Ivoriaanse spits (22) komt voor ongeveer vier miljoen euro over naar Arnhem.
Bony maakte enkele maanden geleden zijn de buut voor de nationale ploeg van Ivoorkust. Naast de spits wordt ook Valerica Gaman verwelkomt. Gaman is een 21-jarige verdediger van Universitatea Craiova uit Roemenië. De mandekker komt uit voor Jong Roemenië, waarvoor hij vijftien interlands heeft gespeeld.
Gaman en Bony zijn de vijfde en zesde aanwinst voor het ambitieuze Vitesse van Merab Jordania sinds de winterstop. Jordania haalde onlangs Marti Riverola, Michihiro Yasuda, Jordi López en Haruna Babangida naar Vitesse. Met de nieuwe aanwinsten verloren de Arnhemmers vorige week bij Willem II, maar zaterdagavond nam de formatie van Albert Ferrer in eigen huis revanche tegen Roda JC (5-2).
?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:09 schreef Freudie het volgende:
Bedreigen? Jongens toch, niet zomaar wat roepen op tv.
Waardeloos van Willem. Valt me tegen.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:06 schreef Freudie het volgende:
Goed, Willem gaat gewoon door in zijn column morgen. Beetje jammer dit.
quote:Bradley bericht fout van Duitse krant
30 januari 2011
Op internet doet overal het bericht de ronde dat naast Marcel Meeuwis ook Michael Bradley wordt gehuurd van Borussia Monchengladbach. Ook wij worden hier heel veel over getipt en gevraagd waarom we het niet plaatsen. Het bericht is afkomstig van de Duitse nieuwssite Express.de. Op voorhand leek het al dat de website in de war is met Meeuwis, afkomstig van dezelfde club.
Inmiddels heeft Gudde tegenover Eredivisie Live laten weten dat het bericht onzin is. Aston Villa heeft vandaag op haar website ook gemeld dat Bradley morgen naar Engeland komt voor de medische keuring bij die club.
Express.de heeft het betreffende artikel inmiddels van de nieuwspagina's verwijderd.
Nou, blij is een groot woord.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:15 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ach, jammer dan. Laten we blij zijn met de 4 goede aanwinsten tot nu toe
Wat ben je dan een triest figuur zeg...quote:Op zondag 30 januari 2011 23:10 schreef Freudie het volgende:
Van Peperstraten zei in SV dat Been smsjes krijgt waarin hij bedreigd wordt.
Denk dat Bradley ook niet zozeer de oplossing was geweest in dat opzicht. Volgens Mario waren ze nog druk bezig met een echte spits, dus we wachten nog even af... Hopelijk ging dat niet alleen over nilsson.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:29 schreef Stokstaart het volgende:
Blijven we dus een groot probleem voorin houden.
Zal toch wel een aardige Europese club zijn die een spits aan ons wil verhuren. Omdat die anders niet speelt bijvoorbeeld.
Haha ja idd aftellen manquote:Op zondag 30 januari 2011 23:32 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Denk dat Bradley ook niet zozeer de oplossing was geweest in dat opzicht. Volgens Mario waren ze nog druk bezig met een echte spits, dus we wachten nog even af... Hopelijk ging dat niet alleen over nilsson.
24 uur en 28 minuten te gaan
Ik vraag me af welke speler ze nog uit de hoge hoed toveren...ik zou er geen enkele kunnen bedenken.quote:
Hoewel ik wat hij hier zegt grotendeels zo gek nog niet vind, zijn het net twee moddergooiende kinderen, waarbij ze allebei zich nogal vervelend opstellen. Ik vraag me dan af, WAAROM schrijf je zo'n collumn, of waarom geef je zo'n interview (zowel Mario als Willem uiteraard, iets met pot en ketel).quote:
Been had meteen al niet op die eerste column moeten reageren, na dat potje golf.quote:Op maandag 31 januari 2011 00:02 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Hoewel ik wat hij hier zegt grotendeels zo gek nog niet vind, zijn het net twee moddergooiende kinderen, waarbij ze allebei zich nogal vervelend opstellen. Ik vraag me dan af, WAAROM schrijf je zo'n collumn, of waarom geef je zo'n interview (zowel Mario als Willem uiteraard, iets met pot en ketel).
Dat klopt, maar dat is nou juist de reden dat ik niet echt blij kan zijn: er is geen geld om te investeren. Als er dan wat komt is dat leuk, maar blij ben je als je geld hebt en je Mertens en Dost voor samen 9 miljoen haalt. Blij met Swerts ben ik niet, maar ik accepteer het omdat het niet beter kan voor deze transferperiode. Dat moet over 1 a 2 jaar wel anders zijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kijken hoeveel jij eruit sleept met 0,-
Ja maar Willem bedoelt het wel goed. Die ziet dat het een pleuriszooi is bij zijn Feyenoord en hij wil dan helpen omdat het onacceptabel is.quote:Op maandag 31 januari 2011 00:12 schreef john-x het volgende:
Ach, die oude garde snapt het huidige voetbal niet. Zo heb je ook Cruijff die al jaren op Ajax loopt te zeiken.
Ja, natuurlijk bedoelen ze het wel goed. Maar Willem is echt zo iemand die iPods en Twitter zou verbieden voor z'n spelers. Totaal niet op z'n plek met de huidige generatie voetballers.quote:Op maandag 31 januari 2011 00:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja maar Willem bedoelt het wel goed. Die ziet dat het een pleuriszooi is bij zijn Feyenoord en hij wil dan helpen omdat het onacceptabel is.
Alleen de manier waarop kom je niet verder mee met die 2 eigewijze mensen
Volgens mij niet hoor, hij is helemaal geen discipline-freak?quote:Op maandag 31 januari 2011 00:15 schreef john-x het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk bedoelen ze het wel goed. Maar Willem is echt zo iemand die iPods en Twitter zou verbieden voor z'n spelers. Totaal niet op z'n plek met de huidige generatie voetballers.
Haha preciesquote:Op maandag 31 januari 2011 00:16 schreef Paul-89 het volgende:
2 ego's met het hart op de tong, dat werkt niet.
Fucking hell wat ben jij een eindeloze ******. Ik vraag me serieus af waarom ze je keer op keer weer, ware het steeds met een andere kloonaccount, op dit forum toelaten.quote:Op maandag 31 januari 2011 00:10 schreef john-x het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat is nou juist de reden dat ik niet echt blij kan zijn: er is geen geld om te investeren. Als er dan wat komt is dat leuk, maar blij ben je als je geld hebt en je Mertens en Dost voor samen 9 miljoen haalt. Blij met Swerts ben ik niet, maar ik accepteer het omdat het niet beter kan voor deze transferperiode. Dat moet over 1 a 2 jaar wel anders zijn.
Haha preciesquote:Op maandag 31 januari 2011 00:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha precies![]()
Het zouden zo vader en zoon kunnen zijn.
De ouwe rot die wel ff komt uitleggen hoe het werkt in de voetballerij terwijl het jonge blaag zuchtend en steunend zich zit te verbijten dat de oplossingen van pa 'niet meer van deze tijd zijn' .
ja. Mario's eerste 2 seizoenen waren Van Hanegem's laatsten.quote:Op maandag 31 januari 2011 00:32 schreef Stokstaart het volgende:
Zouden Mario en Willem nog samengespeeld hebben trouwens?
Zal erom spannen... effe zoeken!quote:Op maandag 31 januari 2011 00:32 schreef Stokstaart het volgende:
Zouden Mario en Willem nog samengespeeld hebben trouwens?
Jij snapt er niet heel veel van.quote:Op maandag 31 januari 2011 07:18 schreef Keltie het volgende:
Marcel Meeuwis
Je trapt El Ahmadi weg om in de salarispost ruimte te maken voor een spits en dan kom je met deze lul op de proppenNee, Mario.. Je bent lekker bezig.
Koevermans..quote:Op maandag 31 januari 2011 08:04 schreef Freudie het volgende:
Ik lees dat Feyenoord 4 miljoen heeft geboden voor Bas Dost. Welke spits kost nog meer dat bedrag? Interessant...
quote:Inter verhoogt bod Castaignos naar vier miljoen
Luc Castaignos lijkt Feyenoord een aardig financieel voordeeltje op te leveren. Internazionale heeft het eerste bod op de spits naar boven bijgesteld. Dat meldt het AD.
Technisch directeur Marco Branca van de Italiaanse topclub sprak vrijdag met Onno Jacobs (financieel directeur) en Joris van Benthem (huisjurist). Een dag later rolde er een nieuwe email van Branca binnen in de Kuip. Inter maakt maximaal vier miljoen euro over naar de Kuip en laat de spits minimaal tot het einde van het seizoen in Rotterdam.
De hoogte van de transfersom heeft onder meer te maken met de prestaties van de jeugdinternational als hij eenmaal voor Internazionale speelt. De zaakwaarnemers van de Schiedammer, Karim El Atmani en Arie Treffers, hebben goede hoop dat de clubs er snel uit komen.
Algemeen directeur Eric Gudde denkt ook dat het tot een akkoord kan komen. ,,We praten nog met elkaar,'' zegt Gudde. ,,Dat Luc hier tot het einde van het seizoen zal blijven, haalt de tijdsdruk van de onderhandelingen.''
Voor 4 miljoen kom ik hem persoonlijk brengen..quote:Op maandag 31 januari 2011 09:06 schreef Hilgo het volgende:
Maar Koevermans wil nu niet weg dus niet haalbaar.
Heeft al aangegeven dat die in deze fase van de competitie, geen zin heeft om te komen.quote:
quote:'Gudjohnsen vraagt Feyenoord het viervoudige'
Eidur Gudjohnsen lijkt niet de nieuwe aanvalsleider van Feyenoord te worden. De Rotterdammers hoopten op een buitenkansje, maar de IJslandse spits vraagt vier keer zoveel als het bedrag dat Feyenoord hem in deze fase kan bieden.
De Rotterdammers zijn, met nog een kleine zeventien uur voor het sluiten van de transfermarkt, wanhopig op zoek naar een nieuwe aanvaller. Bas Dost lijkt echter naar Ajax te verkassen, Danny Koevermans wil PSV tot de zomer trouw blijven, de komst van Lasse Nilsson lijkt ook af te ketsen en Gudjohnsen is financieel niet haalbaar.
Algemeen directeur Eric Gudde, die voorlopig de taken van Leo Beenhakker heeft overgenomen, blijft hopen. "We zitten elk uur aan de telefoon en de situatie kan ook per uur veranderen", aldus Gudde in De Telegraaf.
Ik denk niet dat NEC hun topscoorder voor 3 miljoen laat gaan. Hij heeft er nu al 17 in liggen.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:39 schreef Siyara het volgende:
Misschien wel Vlemincks (of hoe je het ook spelt?). Die moest toch 3 miljoen opbrengen?
quote:
Hmmquote:De hoogte van de transfersom heeft onder meer te maken met de prestaties van de jeugdinternational als hij eenmaal voor Internazionale speelt
quote:Op de laatste dag van deze transferperiode dreigt een direct vertrek van Luc Castaignos uit Rotterdam, maar het is nog niet zeker of Feyenoord daar een vervanger voor kan aantrekken.
Ook als Castaignos de club trouw blijft wil trainer Mario Been graag een spits aan zijn selectie toevoegen. Maar vooralsnog heeft die zoektocht niets opgeleverd. Bas Dost (SC Heerenveen) hoopt via een arbitragezaal een transfer naar Ajax af te dwingen, terwijl Danny Koevermans heeft aangegeven niet halverwege het seizoen de overgang van PSV naar Feyenoord te maken.
Verder bereikte de Rotterdammers wel een akkoord met Toulouse over de huur van Sřren Larsen, maar de Deense spits werd zondag afgetest door assistent-trainers Patrick Lodewijks en André Hoekstra. Eidur Gudjohnsen (Stoke City) wil vier keer zoveel verdienen als Feyenoord hem kan bieden, terwijl Been in Lasse Nilsson (Vitesse) bij nader inzien geen diepe spits ziet.
Maandag neemt Feyenoord ook een beslissing over de toekomst van Luc Castaignos. Vanwege de onrechtmatige opties in het contract van de aanvaller kan het interesseerde Internazionale het hard gaan spelen, waardoor Feyenoord mogelijk eieren voor zijn geld kiest en Castaignos laat gaan. Been heeft dan in Jhonny van Beukering slechts één fitte spits tot zijn beschikking.
Da's iets heel anders dan: 4 miljoen in het handje om te herbesteden.quote:
Dan moeten ze het gewoon NIET doen.quote:
Nee dat niet, maar ik hoop dat het moddergooien gewoon eens stopt. Ik snap überhaupt niet dat zo'n man een column wil/moet hebben. Zal wel om de centen zijn want je helpt er verder niemand mee.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:14 schreef Dekatria het volgende:
Willem moet gewoon es z'n muil houden.
want? iets met vrijheid van meningsuiting enzulks. Of zullen we jou account meteen laten opheffen??quote:Op maandag 31 januari 2011 11:14 schreef Dekatria het volgende:
Willem moet gewoon es z'n muil houden.
Als hij echt zo graag iets voor de club wil betekenen had hij het de afgelopen weken slimmer moeten aanpakken, natuurlijk heeft Mario zich ook niet helemaal slim opgesteld maar ik vind dat Willem het meest onhandig heeft gehandeld.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:31 schreef Lastpost het volgende:
Willem doet geen vlieg kwaad, sowieso een van de weinige ECHTE Feyenoorders die zich openlijk uitspreekt over de zorgelijke situatie van de club en dat er eens iets gedaan moet worden.
Lijkt me weinig mis mee.
Willem is ook niet de persoon van de tactische aanpak heb ik het idee.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als hij echt zo graag iets voor de club wil betekenen had hij het de afgelopen weken slimmer moeten aanpakken, natuurlijk heeft Mario zich ook niet helemaal slim opgesteld maar ik vind dat Willem het meest onhandig heeft gehandeld.
quote:Als de clubs eruit komen gaat Soren Larsen naar Feyenoord. Deense spits, komt van Toulouse #Feyenoord
quote:Feyenoord huurt Larssen tot einde seizoen. De spits is 1 meter 93 en speelde ook voor Deense nationale elftal #Feyenoord
Las net dat ie afgetest was ??quote:
bron: http://fr-fans.nl/?p=lees&id=424quote:Ook Sřren Larsen is niet de aanvaller waar Feyenoord naar op zoek is. De Rotterdammers waren het met het Franse Toulouse eens over een verhuur van de aanvaller tot het einde van het seizoen, maar Voetbal International weet dat Larsen zondag is afgetest door assistent-trainers Patrick Lodewijks en André Hoekstra. Feyenoord zoekt verder en heeft nog ruim twaalf uur de tijd voor een nieuwe spits.
quote:wardCuil (EdwardVanCuilenborg)
Larsen, 29 jaar, scoorde 11x in 20 interlands, da's niet slecht.
quote:Feyenoord haalt spits Sören Larsen van Toulouse
ROTTERDAM - Feyenoord heeft vanmorgen Sören Larsen van Toulouse vastgelegd. De Rotterdammers huren de 29-jarige Deense aanvaller in elk geval voor de rest van het seizoen. Larsen speelde dit seizoen pas twee keer voor de Franse subtopper. Hij was wel namens Denemarken actief op het WK vorige zomer in Zuid-Afrika.
Larsen speelde eerder voor de Duitse clubs MSV Duisburg en Schalke 04 en speelde in Zweden voor Djurgardens.
Later meer.
Die komt dus echt.quote:JanDirkStouten (Jan Dirk Stouten)
Net Mario Been gesproken. Hij is erg positief over Larsen: 'Fysiek, sterke jongen en het aanspeelpunt dat we nodig hebben.' #feyenoord
He is red, he is white, he is Danish Dynamite, Sören Larsen, Sören Larsen
1 minute ago from Twitter for iPhone
Hij is wel een held hoor die Van Cuilenborg, haha. Zijn twitter is echt genieten.quote:
De vraag is natuurlijk of hij echt was afgetest, of een verkeerd bericht in de media...maar dat zullen we wel nooit weten.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:36 schreef Happel het volgende:
Dus hij is afgetest, maar wordt toch gehaald? De nood is wel erg hoog...
[..]
Hij is wel een held hoor die Van Cuilenborg, haha. Zijn twitter is echt genieten.
+quote:Op maandag 31 januari 2011 12:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
wardCuil EdwardVanCuilenborg
Larsen is van het type niet Sören (sorry, was net zo goed serieus bezig)!!
Vraag de Roda-fans er maar eens over.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:37 schreef Lastpost het volgende:
Misschien een gekke gedachte hoor, maar Yulu-Matondo vond ik altijd een fijne voetballer om naar te kijken en is inmiddels ook transfervrij bij Roda JC weg.
En hoeft ook nog eens geen buiten-EU salaris als 'Belg' zijnde.
Genoeg om te weten dat je met de ruil El Ahmadi/ Meeuwis kwaliteit in gaat leveren.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:03 schreef heiden6 het volgende:
Willem bedoelt het goed, maar hij is een ongeleid projectiel en hij moet zich sowieso niet zo opdringen en door blijven zeuren.
[quote]Op maandag 31 januari 2011 08:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jij snapt er niet heel veel van.
Soms heb je even behoefte aan minder (potentiële) kwaliteit en meer behoefte aan een leider en iemand die de lijnen uitzet. We hebben best wel wat middenvelders maar geen één daarvan kan het neerzetten, ik heb er vertrouwen in dat als Fer niet meer zo bezig hoeft te zijn met de rest om zich heen hijzelf ook beter gaat spelen. Daarbij is Meeuwis ook echt een spelverdeler waar Karim meer aan het kappen en aan het draaien was in de middencirkel.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Genoeg om te weten dat je met de ruil El Ahmadi/ Meeuwis kwaliteit in gaat leveren.
Inderdaad, Meeuwis is zeker geen betere voetballer dan El Ahmadi, maar wel belangrijker voor dit Feyenoord.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Soms heb je even behoefte aan minder (potentiële) kwaliteit en meer behoefte aan een leider en iemand die de lijnen uitzet. We hebben best wel wat middenvelders maar geen één daarvan kan het neerzetten, ik heb er vertrouwen in dat als Fer niet meer zo bezig hoeft te zijn met de rest om zich heen hijzelf ook beter gaat spelen. Daarbij is Meeuwis ook echt een spelverdeler waar Karim meer aan het kappen en aan het draaien was in de middencirkel.
For now: Prima aankopen lijken het me. Gedaan zonder Don Leo met dank aan investeerders en ook nog eens geheim gebleven tot het laatst.
Moet ik dat lezen als zeuren of scoren?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
wardCuil EdwardVanCuilenborg
Larsen is van het type niet Sören (sorry, was net zo goed serieus bezig)!!
Inderdaad! El Ahmadi heeft 1 geweldige wedstrijd gespeeld en dat was voor de beker tegen PSV vorig jaar. Verder is het alleen maar kappen, draaien en terug spelen geweest. Om over zijn afstandsschoten nog maar niet te beginnenquote:Op maandag 31 januari 2011 12:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Soms heb je even behoefte aan minder (potentiële) kwaliteit en meer behoefte aan een leider en iemand die de lijnen uitzet. We hebben best wel wat middenvelders maar geen één daarvan kan het neerzetten, ik heb er vertrouwen in dat als Fer niet meer zo bezig hoeft te zijn met de rest om zich heen hijzelf ook beter gaat spelen. Daarbij is Meeuwis ook echt een spelverdeler waar Karim meer aan het kappen en aan het draaien was in de middencirkel.
Nog even een reactie op deze nerd boven bij, sorry dat het in 'Het grote Feijenoord topic' moet:quote:Op zondag 30 januari 2011 22:28 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Verschil is dat ajaks zelf de aanstichter is. Daarnaast is er wel een verschilletje, tussen een speler die net door een subtopper is gekocht voor een fiks bedrag, die dan alleen weg mag naar een topper met winst, of een jeugdspeler die na een leuk toernooi voor een kapitaal naar een van de grootste clubs ter wereld kan.
Doeiquote:Ajax betreurt het feit dat de arbitragezaak die Bas Dost heeft aangespannen tegen SC Heerenveen doorgaat. "We hoopten er zelf met sc Heerenveen uit te komen", zei een woordvoerder de van de club tegen De Telegraaf. "We hebben Dost ook echt niet aangespoord om naar de arbitragecommissie te stappen. Dat heeft hij helemaal zelf besloten.”
Als ze het betreuren kunnen ze natuurlijk ook gewoon naar Dost bellen en zeggen dat'ie de tyfus ken krijgen.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nog even een reactie op deze nerd boven bij, sorry dat het in 'Het grote Feijenoord topic' moet:
[..]
Doei
Kan, maar denk niet dat Dost dan wil komenquote:Op maandag 31 januari 2011 13:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als ze het betreuren kunnen ze natuurlijk ook gewoon naar Dost bellen en zeggen dat'ie de tyfus ken krijgen.
De rest schiet niet eens van afstandquote:Op maandag 31 januari 2011 13:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Inderdaad! El Ahmadi heeft 1 geweldige wedstrijd gespeeld en dat was voor de beker tegen PSV vorig jaar. Verder is het alleen maar kappen, draaien en terug spelen geweest. Om over zijn afstandsschoten nog maar niet te beginnen
Goh, maar dat is dan nog altijd beter dan iets hypocriets zeggen.. Zoals ze nu doen.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kan, maar denk niet dat Dost dan wil komen
Niet van afstand schieten is beter dan de Karim schoten. Momenteel kunnen wij een Meeuwis gewoon beter gebruiken dan een El Ahmadi.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
De rest schiet niet eens van afstand
Daarnaast was El Ahmadi in veel wedstrijden 1 van de weinige gasten die de bal tenminste durfde te vragen ipv zichzelf constant te verstoppen.
Als Karim schiet op doel is het altijd hoogover of een zacht rollertje. Hij kan niet schieten.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
Daarnaast was El Ahmadi in veel wedstrijden 1 van de weinige gasten die de bal tenminste durfde te vragen ipv zichzelf constant te verstoppen.
Om er vervolgens niets mee te doen. Of kunnen doen, want het is ook niet makkelijk, in een bang elftal. Maar als die Meeuwis iemand is met wat pit in z'n donder die ballen verovert, er in kleunt en ook een afstandschot heeft, dan is dat waarschijnlijk iemand die Feyenoord meer nodig heeft dan de technisch begaafdere El Ahmadi.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 januari 2011 13:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Niet van afstand schieten is beter dan de Karim schoten.
Voetbal hé, zo gaat dat. Maar één ding is zeker, Ajax is niet de aanstichter.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Goh, maar dat is dan nog altijd beter dan iets hypocriets zeggen.. Zoals ze nu doen.
Het is vooral het kunnen doen, daarom is een Meeuwis compleet belachelijk. Die zal er niet veel meer mee kunnen doen.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Om er vervolgens niets mee te doen. Of kunnen doen, want het is ook niet makkelijk, in een bang elftal. Maar als die Meeuwis iemand is met wat pit in z'n donder die ballen verovert, er in kleunt en ook een afstandschot heeft, dan is dat waarschijnlijk iemand die Feyenoord meer nodig heeft dan de technisch begaafdere El Ahmadi.
Zet ze maar eens allemaal achterelkaar, ze zwaaien allemaal over/naast of ze rollen bij de keeper in de handen.quote:
Nou, da's dan in ieder geval al winst.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Op het schot na omschrijf je El Ahmadi
Ik vond het vaak al heel wat, na zo'n 30 tot 40 minuten gezien te hebben zonder een schot op doel. Als ons elftalletje eens wat meer ballen had getoond en zich niet constant verstopte hadden we ook veel en veel meer aan El Ahmadi gehad (meer dan we ooit aan die Meeuwis gaan hebben).quote:Op maandag 31 januari 2011 13:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zet ze maar eens allemaal achterelkaar, ze zwaaien allemaal over/naast of ze rollen bij de keeper in de handen.
Meeuwis en Karim zijn twee totaal verschillende voetballers. En Feyenoord heeft momenteel gewoon meer behoefte aan een type Meeuwis, maar blijf jij het maar belachelijk vinden hoor.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Het is vooral het kunnen doen, daarom is een Meeuwis compleet belachelijk. Die zal er niet veel meer mee kunnen doen.
Op het schot na omschrijf je El Ahmadi
Agh, we zien het over 6 maanden wel. Dan is'ie weer opgetyft.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Meeuwis en Karim zijn twee totaal verschillende voetballers. En Feyenoord heeft momenteel gewoon meer behoefte aan een type Meeuwis, maar blijf jij het maar belachelijk vinden hoor.
Stoere taal man.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
Agh, we zien het over 6 maanden wel. Dan is'ie weer opgetyft.
quote:JanDirkStouten (Jan Dirk Stouten)
Dit lijkt me het einde van Van Beukering bij #Feyenoord. Die kost gelukkig alleen geld als hij speelt. Niets meer dus.
Ik dacht iedere keer weer nu gaat hij hem erin rammen.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:00 schreef Cara het volgende:
Ik lachte me altijd kapot als El Ahmadi weer eens ging aanzetten om op doel ging schieten.
Je WIST gewoon dat de bal over zou gaan, 100%.
Zat dan altijd met een maat te dollen wie het eerst 'over' kon zeggen als El Ahmadi aanging zetten voor een schot, zo triest was het
quote:Sinds de zomer van 2006 scoorde hij slechts vijf keer, in de veertig competitieduels die achter zijn naam staan. Die goals scoorde hij tijdens zijn verblijf bij MVS Duisburg in de Tweede Bundesliga, in het seizoen 2009/2010.
Gisteravond al.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:09 schreef Ebbao het volgende:
"1304: Aston Villa boss Gerard Houllier has revealed US midfielder Michael Bradley is undergoing a medical ahead of a proposed loan deal from Borussia Monchengladbach, with a view to a permanent move."
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/9380667.stm
Of wat dit al bekend?
Dus? Afgelopen seizoen scoorde hij 5x uit 10 wedstrijden, als hij bij Feyenoord dezelfde statistieken heeft en er 6/7 in 13 wedstrijden inlegt ben ik erg tevreden.quote:
Koevermans toch?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee, maar een 'gedroomde spits halen is niet echt realistisch.
Er zullen ongetwijfeld betere opties zijn geweest maar die zijn niet haalbaar gebleken.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Koevermans toch?
Ok gedroomde dan misschien niet:P
Nee halen ze weer een pannenkoek waarvan je eerst de naam moet Googlen. Zal vast weer een groot succes gaan worden dit. Die stats man
Ze hebben 4 miljoen gebodenquote:Op maandag 31 januari 2011 14:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe was Feyenoord van plan om Dost te halen als de vraagprijs 5 miljoen is?
Bron?quote:
Dat moét dan wel extern gefinancierd zijn dus.quote:
Is onzin man wat denk je zelf.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat moét dan wel extern gefinancierd zijn dus.
quote:
Bron: http://www.telegraaf.nl/t(...)__.html?sn=telesportquote:Afgelopen vrijdag zette de club fors in op de komst van Bas Dost van Heerenveen. Het bod van Feyenoord, zon vier miljoen euro, ligt nog altijd op tafel bij Heerenveen. Maar algemeen directeur Eric Gudde had de hoop op de komst van de Jong Oranje-international gisteravond eigenlijk al opgegeven. "Ik ga ervan uit dat er een deal komt tussen Ajax en Heerenveen. Ik geloof niet dat wij nog partij zijn", aldus Gudde.
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:53 schreef Freudie het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://www.telegraaf.nl/t(...)__.html?sn=telesport
Wat ik zei: extern dus.quote:
Patrick Paauwe stopt Per Direct met voetbal. En nou niet zeggen dat ie daar al mee gestopt was. Speelde 8 jaar voor #Feyenoord. Won UEFA cup
Per Direct stop ookquote:
Bod van Ajax ligt vooralsnog hoger, dus tenzij Heerenveen denkt "we fucken die boys in Amsterdam even" of het bod wordt verhoogd (met 2-3 miljoenquote:Op maandag 31 januari 2011 15:00 schreef Stokstaart het volgende:
Als het klopt is het een raar verhaal. We kunnen niets maar Pim wil zo uit eigen zak samen met de VVF 4 miljoen neerleggen voor een spits?
Nouja niet over zeiken dan
Dat in acht nemende trouwens wel raar dat ze nu dan met zo'n Sorensen aankomen.
Zo zie je maar gewoon je poot stijf houden.quote:'Inter verhoogt bod Castaignos naar vier miljoen'
Luc Castaignos lijkt Feyenoord een aardig financieel voordeeltje op te leveren. Internazionale heeft het eerste bod op de spits naar boven bijgesteld. Dat meldt het AD.
Technisch directeur Marco Branca van de Italiaanse topclub sprak vrijdag met Onno Jacobs (financieel directeur) en Joris van Benthem (huisjurist). Een dag later rolde er een nieuwe email van Branca binnen in de Kuip. Inter maakt maximaal vier miljoen euro over naar de Kuip en laat de spits minimaal tot het einde van het seizoen in Rotterdam.
De hoogte van de transfersom heeft onder meer te maken met de prestaties van de jeugdinternational als hij eenmaal voor Internazionale speelt. De zaakwaarnemers van de Schiedammer, Karim El Atmani en Arie Treffers, hebben goede hoop dat de clubs er snel uit komen.
Algemeen directeur Eric Gudde denkt ook dat het tot een akkoord kan komen. ,,We praten nog met elkaar,'' zegt Gudde. ,,Dat Luc hier tot het einde van het seizoen zal blijven, haalt de tijdsdruk van de onderhandelingen.''
Bron: AD.nl
Idd . Die hele Dost interesseert me vrij weinig.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:05 schreef Paul-89 het volgende:
Lekker boeiend die Dost, met zijn Ajax pyjama.
Jij durftquote:
Ik heb een deja-vu.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:17 schreef Stokstaart het volgende:
Ben ik blij dat Dost niet komt, na een half jaar al gaan huilen dat je weg wilt als er iets beters komt. Niet echt een knokker
Dit zag men al van tevoren aankomen, die zou al in zijn Heracles periode naar Ajax komen maar toen niet nodig. Zal ook wel een van de redenen zijn geweest dat Ron zoiets had van laat 'm maar lekker op de bank zitten, kijken hoe populair hij dan nog is bij andere clubs.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:17 schreef Stokstaart het volgende:
Ben ik blij dat Dost niet komt, na een half jaar al gaan huilen dat je weg wilt als er iets beters komt. Niet echt een knokker
Wel weer mooi dat ze meer vragen aan jullie dan aan ons. Maar alleen al daarom zou ik ze het lekker laten uitzoeken.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Dit zag men al van tevoren aankomen, die zou al in zijn Heracles periode naar Ajax komen maar toen niet nodig. Zal ook wel een van de redenen zijn geweest dat Ron zoiets had van laat 'm maar lekker op de bank zitten, kijken hoe populair hij dan nog is bij andere clubs.
Ben alleen niet overtuigd van zijn kwaliteiten, vooral voor zo'n hoge prijs (7 mil wut), maar voor Feijenoord zou het denk ik zeker wel een aanwinst zijn.
quote:
Net als met De Guzman bedoel je?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo zie je maar gewoon je poot stijf houden.
Dat vind ik ook niet zo gek. Ajax heeft net een financiële klapper gemaakt, laat ze dan ook maar de hoofdprijs betalen.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wel weer mooi dat ze meer vragen aan jullie dan aan ons. Maar alleen al daarom zou ik ze het lekker laten uitzoeken.
Stelletje zakenvullers.
Dus omdat die transfervrij is weggelopen mogen we nooit meer een fatsoenlijke prijs vragen voor een spelertquote:Op maandag 31 januari 2011 15:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Net als met De Guzman bedoel je?
Stelletje hypocrieten hier.
Het is inmiddels dagelijks, zolang de transfermarkt open is hčquote:Op maandag 31 januari 2011 15:48 schreef Paul-89 het volgende:
Het wekelijkse De Guzman momentje is weer gearriveerd.
Jawel hoor, maar toen werd massaal geroepen dat dat bod geaccepteerd had moeten worden en moest het bestuur weer eens opgeknoopt worden.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dus omdat die transfervrij is weggelopen mogen we nooit meer een fatsoenlijke prijs vragen voor een spelert
Dat ging dan ook over iets andere bedragen dan ditquote:Op maandag 31 januari 2011 15:54 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar toen werd massaal geroepen dat dat bod geaccepteerd had moeten worden en moest het bestuur weer eens opgeknoopt worden.
Ik volg 'm voor de nieuwtjes, die grappen zijn echt slecht, niveautje SBS6quote:Op maandag 31 januari 2011 12:36 schreef Happel het volgende:
Hij is wel een held hoor die Van Cuilenborg, haha. Zijn twitter is echt genieten.
Heerlijk om de ochtend mee te beginnen, joh.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:04 schreef Ruud het volgende:
Ik volg 'm voor de nieuwtjes, die grappen zijn echt slecht, niveautje SBS6
Ja op Wikipedia ja, ik wacht toch altijd even op Feyenoord.nlquote:Op maandag 31 januari 2011 16:49 schreef dakraam het volgende:
Op larsen zijn wiki staat Feyenoord al bij zijn clubs
http://nl.wikipedia.org/wiki/S%C3%B8ren_Larsen
Klopt, maar toch vreemd dat iemand dat post voordat het al definitief is.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja op Wikipedia ja, ik wacht toch altijd even op Feyenoord.nl
Achja iedereen kan Wikipedia's aanpassen.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:51 schreef dakraam het volgende:
[..]
Klopt, maar toch vreemd dat iemand dat post voordat het al definitief is.
quote:Feyenoord heeft maandag de overgang op huurbasis afgerond van Marcel Meeuwis. De 30-jarige middenvelder komt tot het einde van het seizoen over van het Duitse Borussia Mönchengladbach. Marcel Meeuwis werd vanmiddag gekeurd en fit bevonden en ondertekende in De Kuip een overeenkomst tot het einde van dit seizoen. In Nederland kwam hij eerder uit voor Roda JC, VVV en Willem II. Tot dusver speelde Meeuwis 239 wedstrijden in het betaalde voetbal. Hij zal bij Feyenoord gaan spelen met rugnummer 6.
quote:Meeuwis: Eer om voor Feyenoord te voetballen
Marcel Meeuwis is blij dat hij maandag definitief overeenstemming heeft bereikt met Feyenoord. De middenvelder noemt het een eer dat hij tot het eind van het seizoen zal uitkomen voor de Rotterdamse club, zo vertelde hij maandagmiddag in De Kuip. Ik denk dat elke voetballer het een eer vindt als hij gevraagd wordt door Feyenoord, zei Meeuwis. Er heeft ook een buitenlandse club interesse getoond, maar ik hoopte vanaf het begin dat het Feyenoord zou worden.
Meeuwis hoopt Feyenoord het komende half jaar te helpen om de onderste regionen van de competitie te verlaten. Feyenoord staat nu op een plek op de ranglijst waar het niet hoort te staan. Ik hoop een steentje eraan bij te dragen dat we de komende maanden wedstrijden kunnen gaan winnen en kunnen stijgen op de ranglijst. Die kwaliteiten heeft deze ploeg zeker. Het is belangrijk dat we er in de wedstrijden als één team tegenaan gaan.
De middenvelder, die zijn laatste doelpunt in de eredivisie uitgerekend tegen Feyenoord maakte, sprak al uitvoerig met trainer Mario Been over zijn rol in het elftal. Aanstaande zondag kan Meeuwis al zijn debuut maken, als voor Feyenoord de uitwedstrijd tegen Vitesse op het programma staat. Het is aan de trainer of hij mij dan ook al opstelt, vertelde Meeuwis. Ik probeer de rol die hij voor mij voor ogen heeft de komende tijd in ieder geval zo goed mogelijk in te vullen en met de kwaliteiten die ik heb iets bij te dragen aan dit team.
Als kleine jongen al had Meeuwis een bijzondere band met Feyenoord. Zijn vader had een winkel op ongeveer een kilometer afstand van De Kuip en Meeuwis zelf kwam geregeld naar de training bij het stadion kijken. Ik heb hier als kleine jongen trainingen gezien met John de Wolf en Joszef Kiprich, zei hij. Tijdens mijn carričre heb ik het ook altijd bijzonder gevonden om in De Kuip te spelen, dus ik kijk ernaar uit om nu als speler van Feyenoord in dit stadion te voetballen.
Bij Borussia Mönchengladbach kwam Meeuwis dit seizoen nog maar in twee wedstrijden in actie. De middenvelder heeft daardoor weinig wedstrijdritme, maar desondanks heeft hij het gevoel dat hij er conditioneel goed voorstaat. Ik heb de afgelopen weken zowel op de club als voor mezelf doorgetraind, dus ik ben fit. Als ik komende week volledig meetrain, ben ik klaar voor de wedstrijd van zondag.
Ik snap die negativiteit ook niet helemaal in dit topic, als je dan toch strijd mist bij een team. Dan is hij DE speler die je moet hebben.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Meeuwis, vond het altijd al een leuke spelert.
Volgens mij is iedereen wel redelijk positief over Meeuwis alleen Keltie had volgens mij liever El Ahmadi gehouden.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap die negativiteit ook niet helemaal in dit topic, als je dan toch strijd mist bij een team. Dan is hij DE speler die je moet hebben.
Meer omdat je elke week verliest en je 15e staat hequote:Op maandag 31 januari 2011 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap die negativiteit ook niet helemaal in dit topic, als je dan toch strijd mist bij een team. Dan is hij DE speler die je moet hebben.
Je snapt niet waarom?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:48 schreef Paul-89 het volgende:
Het wekelijkse De Guzman momentje is weer gearriveerd.
We zullen hem missenquote:
staat nergens een bedrag genoemd, dus gratis?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Castaignos rond. Hij vertrekt in de zomer.
Hoezo gratis?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
staat nergens een bedrag genoemd, dus gratis?
Twitter Edward van Cuilenborgquote:Op maandag 31 januari 2011 17:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
Rond de 4 miljoen.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
gratis naar inter bedoel ik. Contract loopt af deze zomer!quote:
Niet waar, Feyenoord heeft zijn optie gelicht.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
gratis naar inter bedoel ik. Contract loopt af deze zomer!
Treffers is daar toch tegen? of mis ik weer iets?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Niet waar, Feyenoord heeft zijn optie gelicht.
Treffers riep dat het niet rechtsgeldig was maar dat is nog nooit ergens getoetst volgens mij.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
Treffers is daar toch tegen? of mis ik weer iets?
Dus contract tot 2014? En dan weg doen voor 4 miljoen...quote:Op maandag 31 januari 2011 17:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Niet waar, Feyenoord heeft zijn optie gelicht.
Iddquote:Op maandag 31 januari 2011 17:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Treffers riep dat het niet rechtsgeldig was maar dat is nog nooit ergens getoetst volgens mij.
Wat had je dan voor een bedrag in je hoofd?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:58 schreef Ruud het volgende:
[..]
Dus contract tot 2014? En dan weg doen voor 4 miljoen...
Nu al
quote:Feyenoord en Internazionale zijn het eens over Luc Castaignos
Feyenoord en Internazionale hebben een principeovereenstemming bereikt over een overgang van Luc Castaignos. Indien de spits er met de Italiaanse club uitkomt, verruilt hij De Kuip in de zomer van 2011 in principe voor het Giuseppe Meazza-stadion in Milaan. Over de vergoeding die de Milanese club die in 2010 alles won wat er te winnen valt voor de transfer van Castaignos zal betalen, worden geen verdere mededelingen gedaan.
Geen bedrag. Nog niet weg doen.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat had je dan voor een bedrag in je hoofd?
Ik snap het ook niet hoor. Waarom zou je dat moeten blijven herhalen? Het is jammer dat hij gratis de deur uit is gelopen, natuurlijk zijn daar fouten gemaakt, maar dat is nou eenmaal zo. Maar week op week het herhalen als het over de contracten van spelers gaat. Maar blijkbaar heb jij een soort superieur brein die dat wel snapt.quote:
van feyenoord.nlquote:Feyenoord heeft zich voor de rest van het seizoen versterkt met Sřren Larsen. De 29-jarige spits komt op huurbasis over van het Franse Toulouse, waar hij sinds de zomer van 2008 onder contract stond. De 1 meter 94 lange Larsen speelde eerder onder meer voor MSV Duisburg, Schalke 04 en Djurgardens IF en was ook nog actief op het WK 2010 in Zuid-Afrika. Larsen speelde vooralsnog 20 interlands voor Denemarken en scoorde daarin 11 treffers.
Joepiedepoepiequote:
Nee, de betrokkenen zeggen dat er nooit een zwart op wit bod is binnengekomen van Manchester City wel van CSKA (ong. 9 miljoen) maar daar wou de Guzman niet naartoe. Maar je zult het vast wel weer niet geloven.quote:
Maar dan had je een schadevergoeding bij de KNVB kunnen eisen toch?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:06 schreef Paul-89 het volgende:
Inter had het ook hard kunnen spelen en dan was Luc zéér waarschijnlijk aanstaande zomer voor niks vertrokken.
Geen idee maar die was dan toch nooit boven de 4 miljoen gekomen.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:07 schreef Ruud het volgende:
[..]
Maar dan had je een schadevergoeding bij de KNVB kunnen eisen toch?
Al zou je die zaak winnen. Een rechter gaat echt de KNVB niet sommeren 10 miljoen ofzo te betalen.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:07 schreef Ruud het volgende:
[..]
Maar dan had je een schadevergoeding bij de KNVB kunnen eisen toch?
Dat is ook zo ja.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Geen idee maar die was dan toch nooit boven de 4 miljoen gekomen.
Ik roep het nog maar een keer: contracten laten afhandelen door iemand die uit het bedrijfleven komt.quote:Ik neem het Leo wel kwalijk, maar met Treffers aan zijn zijde was het hoe dan ook toch wel op een transfer uitgelopen.
Andere UI nu ook?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:01 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ok hijs weg. Jammer. Op de bank ermee.
Lekker kinderachtig.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:01 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ok hijs weg. Jammer. Op de bank ermee.
Lijkt me niet he. Ze zijn het eens. Dus er is reeds een transfersom overeengekomen.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:10 schreef dakraam het volgende:
Kan Feyenoord eigenlijk nog een hoger bedrag vragen in de zomer? Want het is pas een principe-akkoord, al schiet Luc er de rest van het seizoen 10 in, dan kan je toch wel wat meer vragen.
En twee van de nieuwelingen hebben zelfs al gescoordquote:Op maandag 31 januari 2011 18:11 schreef Paul-89 het volgende:
In :
- Swerts
- Simon
- Larsen
- Meeuwis
- Lamprou
Out :
- Smolov
- Lumb
- El Ahmadi
Kan slechter.
Bedoel je nu dat Feyenoord Inter zijn bitch is ofzo?quote:
Ik snap 'm ook niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:19 schreef dakraam het volgende:
Bedoel je nu dat Feyenoord Inter zijn bitch is ofzo?
Is gewoon de foto uit het AD.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:19 schreef dakraam het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat Feyenoord Inter zijn bitch is ofzo?
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:32 schreef Paul-89 het volgende:
En nu die Treffers nooit meer de Kuip in laten, of heeft hij nog zijn kantoortje in de Kuip ?
quote:Wij hebben een eigen idee hoe we spelers het beste kunnen begeleiden, zegt Treffers in gesprek met Voetbal International. Dat is niet altijd even goed begrepen en ik heb inderdaad mijn neus gestoten. En toch gaan we door, omdat wij denken dat dit voor jonge spelers gewoon een goede zaak is. Wat Feyenoord ervan vindt dat we in De Kuip een kantoor hebben? Geen idee. Global Sportsmanagement huurt die businessunit voor vijf jaar en we mogen zelf weten op welke manier we van die ruimte gebruik maken.
quote:ARSENAL NEWS: Feyenoord confirm they've signed Ryo Miyaichi on loan from Arsenal until the end of the season.
1 op 2 seizoenen bedoel je zekerquote:Op maandag 31 januari 2011 18:39 schreef PIETR het volgende:
Hoezo moet die Larsen eigenlijk weg bij Duisburg? Loopt daar één op twee ..
En we zwaaien met z'n allen naar Leoquote:Op maandag 31 januari 2011 18:49 schreef Paul-89 het volgende:
En complimenten richting bestuur/vvf voor het verwezenlijken van de transfers.![]()
Of het prima materiaal is moet nog blijken...ik verwacht persoonlijk het meest van Meeuwis en Miyaichi. Ben vooral naar die laatste benieuwd...schijnt een redelijke versnelling te hebben.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:49 schreef Paul-89 het volgende:
Nu heeft Mario prima materiaal, eens kijken wat we ervan gaan bakken.
En complimenten richting bestuur/vvf voor het verwezenlijken van de transfers.![]()
Meeuwis, Swerts sowieso, Simon is aardig ik denk alleen dat hij te weinig kan laten zien in deze korte periode. De rest heb ik nooit gezien.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Of het prima materiaal is moet nog blijken...ik verwacht persoonlijk het meest van Meeuwis en Miyaichi. Ben vooral naar die laatste benieuwd...schijnt een redelijke versnelling te hebben.
Inderdaad...we moeten niet vergeten dat Simon ook maar een 19 jarig kereltje is. Die kan een keer een leuke uitspatting hebben en een goaltje meepikken, maar die zal het team niet dragen. Hij is mocht niet voor niks vertrekken natuurlijk...quote:Op maandag 31 januari 2011 19:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Meeuwis, Swerts sowieso, Simon is aardig ik denk alleen dat hij te weinig kan laten zien in deze korte periode. De rest heb ik nooit gezien.
Toch blijf ik het ongelooflijk vinden. Heb je eens een groot talent, is hij na een half seizoen al weg voor een paar knaken.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Meeuwis, Swerts sowieso, Simon is aardig ik denk alleen dat hij te weinig kan laten zien in deze korte periode. De rest heb ik nooit gezien.
quote:Dzsudzsák 'kiest bewust voor PSV' en verlengt
Balázs Dzsudzsák heeft zijn contract bij PSV verlengd tot de zomer van 2015. Dat maakt de club uit Eindhoven maandag bekend. Het oude contract van de Hongaar liep af in 2013.
Dzsudzsák stond de afgelopen periode in belangstelling van diverse clubs. Met name Lille, komende maand de tegenstander van PSV in het Europa League-toernooi, was concreet in de markt. Een vertrek is echter niet aan de orde, zo blijkt maandag. Dzsudzsák kiest voor een langer verblijf in Eindhoven.
"PSV is mijn club geworden. Ik ben blij hier en heb ik het hier heel goed naar mijn zin. Ik voel dat wij met deze groep in staat zijn om heel mooie dingen voor de club te bereiken", vertelt de Hongaar in een persbericht. "Ik zit ook midden in mijn ontwikkeling als voetballer en dit is voor mij de beste club om dit proces door te trekken. Er was belangstelling vanuit het buitenland, maar ik kies nu bewust voor PSV."
Technisch directeur Marcel Brands is blij met het akkoord. "Balázs is uitgegroeid tot een van de belangrijkste spelers in het team van PSV en ook een van de meest productieve voetballers in de hele Eredivisie. Hij is volop in ontwikkeling en voelt zich thuis in Eindhoven. Deze contractverlenging past precies in de ambities van PSV."
Verkeerde zaakwaarnemer en slecht handelen van Leo en Luc is niet slim genoeg.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:18 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Toch blijf ik het ongelooflijk vinden. Heb je eens een groot talent, is hij na een half seizoen al weg voor een paar knaken.
en zie dan dit eens
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |