Of de baas krijgt juist de "bonus"quote:
Naïefquote:Op zondag 30 januari 2011 21:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoi
Wat een niveau die blonde
Alberto is goed met gehandicapten !quote:Op zondag 30 januari 2011 21:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Geilt John op gehandicapten ofzo
En dan krijgen ze een baan bij DASquote:
Hoi Koosquote:Op zondag 30 januari 2011 21:44 schreef tralalala het volgende:
Oja, misschien checkt Koos dit topic wel!
maar.. dat is buiten de EU.. daar komt Alberto nietquote:
Ssst.. underkoffer damequote:Op zondag 30 januari 2011 21:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
maar.. dat is buiten de EU.. daar komt Alberto niet
Ga je ook een Bom fles achter de douane meenemenquote:
Nee, ik ga gewoon als een echte echte die stad onveilig makenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:47 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ga je ook een Bom fles achter de douane meenemen
Jaaaa! Doen! En dan filmen terwijl je roept DAT DIT KAN?!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:47 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ga je ook een Bom fles achter de douane meenemen
Zijn hoogst genoten opleiding is de HAVO en hij was politieagent, daarna werd ie journalist.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:47 schreef Maraca het volgende:
Is John trouwens ook misdaadjournalistverslaggeverjuristenmepperonderzoeker?
Hij is een PeterRwannabequote:Op zondag 30 januari 2011 21:47 schreef Maraca het volgende:
Is John trouwens ook misdaadjournalistverslaggeverjuristenmepperonderzoeker?
politieagentquote:Op zondag 30 januari 2011 21:48 schreef TheKC het volgende:
[..]
Zijn hoogst genoten opleiding is de HAVO en hij was politieagent, daarna werd ie journalist.
Dat dit kan in nederlandquote:Op zondag 30 januari 2011 21:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij is een PeterRwannabe
Peter R de Vries is een wannabe Peter de Vriesquote:Op zondag 30 januari 2011 21:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij is een PeterRwannabe
Misschien upload ik dan wel een foto vanuit New Yorkquote:Op zondag 30 januari 2011 21:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jaaaa! Doen! En dan filmen terwijl je roept DAT DIT KAN?!
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
Peter R de Vries is een wannabe Peter de Vries Alberto
Ook van ground zero ben wel benieuwd hoe ver ze zijn met de bouw van One world trade centerquote:Op zondag 30 januari 2011 21:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Misschien upload ik dan wel een foto vanuit New York
Check youtubequote:Op zondag 30 januari 2011 21:49 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ook van ground zero ben wel benieuwd hoe ver ze zijn met de bouw van One world trade center
En de moskeequote:Op zondag 30 januari 2011 21:49 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ook van ground zero ben wel benieuwd hoe ver ze zijn met de bouw van One world trade center
Ik snap dat ook niet, sorry hoor.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
een kreupele en een blinde met toch een kind
Ik vind het ook onverantwoordquote:Op zondag 30 januari 2011 21:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
een kreupele en een blinde met toch een kind
ik gun het ze best opzich maar of het werktquote:
Jawel, maar hij is een stuk duurderquote:
Dit. Gehandicapten denken altijd maar dat alles voor ze geregeld kan worden..quote:Op zondag 30 januari 2011 21:52 schreef Maraca het volgende:
Dit is een beetje eigen schuldKijk dan eerst wat de gemeente voor regels heeft als je gaat verhuizen
Maar die mensen hebben het al moeilijk genoeg met hun handicapquote:Op zondag 30 januari 2011 21:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit. Gehandicapten denken altijd maar dat alles voor ze geregeld kan worden..
Daar wennen ze toch wel aanquote:Op zondag 30 januari 2011 21:53 schreef TheKC het volgende:
[..]
Maar die mensen hebben het al moeilijk genoeg met hun handicap![]()
Ik heb de feestdagen ook thuis door gebrachtquote:
ja, ze doen alsof de gemeente ineens heeft besloten het pasje te blokkerenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:54 schreef Karina het volgende:
Het pasje wordt niet ingetrokken, het is gewoon een andere gemeente met andere regels.
zijn ze verhuisd dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
ja, ze doen alsof de gemeente ineens heeft besloten het pasje te blokkeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zijn ze verhuisd dan?
Dat dus.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:54 schreef Karina het volgende:
Het pasje wordt niet ingetrokken, het is gewoon een andere gemeente met andere regels.
Gemeente en vervoerder is vaak aaneengeschakeld.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:57 schreef TheKC het volgende:
Waarom klaagt John hier over bij de gemeente? Dit is toch een zaak van de vervoerder?
Precies. Dit lijkt me landelijkquote:Op zondag 30 januari 2011 21:57 schreef TheKC het volgende:
Waarom klaagt John hier over bij de gemeente? Dit is toch een zaak van de vervoerder?
je kan niks teruggeven wat ze niet hebben afgepaktquote:
Ja precies, terugverhuizen dan maar.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je kan niks teruggeven wat ze niet hebben afgepakt
vanwege de camera waarschijnlijkquote:Op zondag 30 januari 2011 21:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Speciaal voor haar...
Eerder "teruggeven" en "terugkrijgen"quote:Op zondag 30 januari 2011 21:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Het woord 'pasje' begint me nu enigszins te irriteren![]()
![]()
Je zou maar serieus en met inspanning een diploma hebben behaald bij InHolland, dan voel je je lullig als je al deze verhalen hoort.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mijn eerste gedachte inderdaad ook
ik had een medestagier die daar op school zat... die deed HBO en is een van de domste mensen die ik ooit heb ontmoetquote:Op zondag 30 januari 2011 22:02 schreef tralalala het volgende:
[..]
Je zou maar serieus en met inspanning een diploma hebben behaald bij InHolland, dan voel je je lullig als je al deze verhalen hoort.
Nietquote:Op zondag 30 januari 2011 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ben wel benieuwd hoe ze dit gaan oplossen
Ik vind Pepijn geiler.quote:
MISJOHN IMPOSSIBLEquote:Op zondag 30 januari 2011 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dit is wel een gevalletje DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!1
Je zult ze maar tegenkomenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:06 schreef Karina het volgende:
Weer eigen gaan maken> Het is te hopen voor de patienten dat ze alles nog weten.
Van ziekenhuis wisselen is al moeilijk.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:08 schreef Karina het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat ze geen diploma krijgen, die wil ik niet aan mijn ziekenhuisbed.
Volgens mij raken die twee heel snel in paniek als er iets anders gebeurt wat ze niet hadden verwachtquote:Op zondag 30 januari 2011 22:08 schreef Karina het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat ze geen diploma krijgen, die wil ik niet aan mijn ziekenhuisbed.
Verstond ik het toch goedquote:Op zondag 30 januari 2011 22:09 schreef Jor_Dii het volgende:
In mijn hyves heb ik een nieuwe vloer laten leggen??
Deze video is niet meer beschikbaar. Het YouTube-account dat aan deze video is gekoppeld, is beëindigd wegens meerdere meldingen van derden over auteursrechtschendingen.quote:
Ja godver:quote:Op zondag 30 januari 2011 22:11 schreef TheKC het volgende:
[..]
Deze video is niet meer beschikbaar. Het YouTube-account dat aan deze video is gekoppeld, is beëindigd wegens meerdere meldingen van derden over auteursrechtschendingen.
Het spijt ons.
Willibrord deed het beter, die werd aangevallen met een bijl.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:12 schreef tralalala het volgende:
Trouwens, John moet nog aangevallen worden met een hark, dus weer niet de laatste aflevering...
Laten we maar gaan want dit wordt niks.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heeft het confronteren uitgevonden
MisJohn Impossible!quote:Op zondag 30 januari 2011 22:16 schreef WcPot het volgende:
[TV SC #184] John en de malafide caravan handelaar.
Ja ik!quote:Op zondag 30 januari 2011 22:17 schreef tralalala het volgende:
Iemand die zo Nu we er toch zijn gaat kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |