Da's goed te doen danquote:Op zondag 30 januari 2011 21:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
2zakjes voor n euro bij Aziatische supermarkt
zeker weten voor herhaling vatbaarquote:Op zondag 30 januari 2011 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ja, had ik ook. Mja, niks aan te doen.
Fijn dat 't een tof feest wasVoor herhaling vatbaar? *hint hint*
Dat valt meequote:Op zondag 30 januari 2011 21:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
2zakjes voor n euro bij Aziatische supermarkt
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Laarzen met een hak van 11 cm.
Een ode aan missbehavin!quote:
Die wordt al in DTC? Of nog in Utrecht?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:21 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga eens kijken of ik mijn verjaardag over een maand in die stemming kan krijgen
Kwaliteit mag even duren.quote:
hippiebank aanschaffen, succes gegarandeerd!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:21 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga eens kijken of ik mijn verjaardag over een maand in die stemming kan krijgen
Jammer...quote:
Utcquote:Op zondag 30 januari 2011 21:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die wordt al in DTC? Of nog in Utrecht?
8 persoons lederen hoekbank goed?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:23 schreef Delan het volgende:
[..]
hippiebank aanschaffen, succes gegarandeerd!
quote:
quote:
Top!quote:
das geen hippiebankquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga voor trots!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:24 schreef missbehavin het volgende:
Ik tintel gewoon van trots! Of oververmoeidheid
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:25 schreef Delan het volgende:
[..]
das geen hippiebank
Maar hij zit wel geweldig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wij ukkies kunnen er massaal op crashen!
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
denk het laatste!!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik tintel gewoon van trots! Of oververmoeidheid
naar mn ouders, huur opgezegd, spullen te koop etc.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
DTC? Waar ga je naartoe PeuRac?
Mja, geen kaas meer nodig iddquote:Op zondag 30 januari 2011 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, jij staat stijf van de pillen idd
haha, das waar!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar hij zit wel geweldig!
En wij ukkies kunnen er massaal op crashen!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dankjewel! Ik was best jaloers op jouw lage schoenen na uren dansenquote:
Wanneer ga je naar het buitenland?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
naar mn ouders, huur opgezegd, spullen te koop etc.
Ja mieters! Maar jij bent groot!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tenzij ik met een man ben die lang genoeg is.
Wanneer gaan wij samen zijn dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:26 schreef Myraela het volgende:
Tenzij ik met een man ben die lang genoeg is.
quote:
I'm so confusedquote:
Ja, dat dus.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja mieters! Maar jij bent groot!
ik had ze niet geruildquote:Op zondag 30 januari 2011 21:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dankjewel! Ik was best jaloers op jouw lage schoenen na uren dansen
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Nee dat weet ik... zelfspot enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
quote:
hey, hoe is t nu?quote:
Morgen is alles beterquote:
Volgende keer neem ik niets in, dan durf ik wel.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vrouwtje! You owe me a dance little lady
Je weet 't maar nooit met zo'n labiel persoonquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Volgende keer neem ik niets in, dan durf ik wel.
Hoe lang ben jij?quote:
ik ben echt nog steeds in een top stemming en zit nog steeds niet stilquote:
Gelukkig al tijden niet meer labiel... maar sinds een paar dagen weer een verhoging van de pillen...quote:Op zondag 30 januari 2011 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet 't maar nooit met zo'n labiel persoon
Maar, verder gaat het nu goed toch?
Vanmorgen/vanmiddag goed ziek geworden in Limburg, en aangezien de griep heeft geheerst in huize Rifoki denk ik dat ik 'm te pakken heb. Een kater kan het niet zijn van twee wijn, wellicht dat er gisteren al iets aan het broeien was en ik daarom zo licht in mijn hoofd was?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgende keer vraag ik het niet meer zo lief, dan sleep ik je gewoon mee.
Hmmmm.... Jammerquote:Op zondag 30 januari 2011 21:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gelukkig al tijden niet meer labiel... maar sinds een paar dagen weer een verhoging van de pillen...
Ben er blijkbaar nog niet klaar voor om in een drukke winkel te staan. Ga morgen ook mijn ontslag indienen.
wie, wie, wie?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:32 schreef PeuRac het volgende:
WOW, ik word even stil, dr komt iemand binnen
Beterschap, meisquote:Op zondag 30 januari 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Vanmorgen/vanmiddag goed ziek geworden in Limburg, en aangezien de griep heeft geheerst in huize Rifoki denk ik dat ik 'm te pakken heb. Een kater kan het niet zijn van twee wijn, wellicht dat er gisteren al iets aan het broeien was en ik daarom zo licht in mijn hoofd was?
Een decimeter langer dan jij maar liefst.quote:
Waren die ook al niet de schuld van je herhaaldelijke rond paraderen in ondergoed?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ben echt nog steeds in een top stemming en zit nog steeds niet stilmijn nieren zijn nogal raar door een mountainbike ongeluk, misschien dat dat er iets mee te maken heeft ofso. Of t komt omdat ik nu alles op een rijtje heb en eemn tof weekend had
Dat is wel heel jammer jaquote:Op zondag 30 januari 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Vanmorgen/vanmiddag goed ziek geworden in Limburg, en aangezien de griep heeft geheerst in huize Rifoki denk ik dat ik 'm te pakken heb. Een kater kan het niet zijn van twee wijn, wellicht dat er gisteren al iets aan het broeien was en ik daarom zo licht in mijn hoofd was?
De epische tieten van Evie?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:32 schreef PeuRac het volgende:
WOW, ik word even stil, dr komt iemand binnen
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waren die ook al niet de schuld van je herhaaldelijke rond paraderen in ondergoed?
Ja heel erg klote... zie er ook heel erg tegenop om mijn ontslag in te dienen...quote:
jij let op, maar dan in een héél mooi corselet/blousje verpaktquote:
Beter? Ik heb een prima avond gehad hoor, achterover leunen en de liefde voelen is ook heerlijk.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel heel jammer javolgende keer beter
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
[..]
dat is ook zeker primaquote:Op zondag 30 januari 2011 21:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Beter? Ik heb een prima avond gehad hoor, achterover leunen en de liefde voelen is ook heerlijk.
Is er niet een mogelijkheid om op de rustige uren te werken? Bijvoorbeeld.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja heel erg klote... zie er ook heel erg tegenop om mijn ontslag in te dienen...
Oh, dan kan ik mijn pumps wel aan.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een decimeter langer dan jij maar liefst.
en dat straalde ook heerlijk van jullie af!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Beter? Ik heb een prima avond gehad hoor, achterover leunen en de liefde voelen is ook heerlijk.
Zonder lenzen en met hele oude bril ben ik zo goed als een molmeisjequote:
Oh god, was het zo erg?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:34 schreef Delan het volgende:
[..]
en dat straalde ook heerlijk van jullie af!
Nog een brillenmeisjequote:Op zondag 30 januari 2011 21:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zonder lenzen en met hele oude bril ben ik zo goed als een molmeisjeJe was niet meer dan een bleke vage vlek
Nice!quote:
Proost, zit ook net aan de baco!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:35 schreef Memento-Mori het volgende:
heb opeens een kuthumer, ga maar ff n borrel inschenken
Knuffel nodig?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Vage bananenchips dan zegquote:Op zondag 30 januari 2011 21:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja, waardeloos dus zonder begeleidende foto's.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:34 schreef PeuRac het volgende:
jij let op, maar dan in een héél mooi corselet/blousje verpakt
Wat een gemis, want ik kan me goed voorstellen hoe dat isquote:Op zondag 30 januari 2011 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, waardeloos dus zonder begeleidende foto's.
We konden er niet bij, zelfs babs niet, zo hoog was die wolk.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:38 schreef L-E het volgende:
[..]
En niemand die dan even zegt hoe vervelend overdreven we zijn he.
het was niet vervelend en ook niet overdreven. jullie genoten lekker van elkaar, zoals het hoortquote:Op zondag 30 januari 2011 21:38 schreef L-E het volgende:
[..]
En niemand die dan even zegt hoe vervelend overdreven we zijn he.
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:39 schreef missbehavin het volgende:
Oh en ik had sjans met een dude'tje van 18
Pics, dan kunnen we meepraten!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:39 schreef Evie het volgende:
jeej ik zie er zo raar uit dat ik niet meer over straat kan
ik zei toch, het word het jaar van de liefdequote:Op zondag 30 januari 2011 21:39 schreef missbehavin het volgende:
Jij cougarquote:Op zondag 30 januari 2011 21:39 schreef missbehavin het volgende:
Nee, het is midden in Utrecht... is eigenlijk altijd drukquote:Op zondag 30 januari 2011 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is er niet een mogelijkheid om op de rustige uren te werken? Bijvoorbeeld.
Hmmm, dan wordt 't inderdaad moeilijk. Jammer hoor.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, het is midden in Utrecht... is eigenlijk altijd druk
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:39 schreef Delan het volgende:
[..]
het was niet vervelend en ook niet overdreven. jullie genoten lekker van elkaar, zoals het hoort
Hoe is t met hem eigenlijk?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We konden er niet bij, zelfs babs niet, zo hoog was die wolk.
Mja, ALS ik al een baan aanneem, dan moet het een baan zijn waar ik part-time lekker autistisch ergens in een kantoortje moet gaan archiveren enzoquote:Op zondag 30 januari 2011 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm, dan wordt 't inderdaad moeilijk. Jammer hoor.
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:40 schreef Delan het volgende:
[..]
ik zei toch, het word het jaar van de liefde
Ik heb het cubje uiteraard direct weggestuurdquote:
Daar is niks mis meequote:Op zondag 30 januari 2011 21:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mja, ALS ik al een baan aanneem, dan moet het een baan zijn waar ik part-time lekker autistisch ergens in een kantoortje moet gaan archiveren enzo
Die lag dus snikkend met z'n hoofdje begraven in zijn kussen die avond.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het cubje uiteraard direct weggestuurd
Naar een donker hoekje zodat je 'm es goed kan onderwijzen in de kunsten van de geilheid?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:42 schreef missbehavin het volgende:
Tja, die kent zijn plek weer hequote:
Met welke woorden/acties?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Wie heeft er anno 2011 nou geen camera? Zo'n ding zit tegenwoordig op iedere telefoon.quote:
Wat heb je gedaan?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, die kent zijn plek weer he
Maar volgens mij wel goed hoor
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Naar een donker hoekje zodat je 'm es goed kan onderwijzen in de kunsten van de geilheid?
Alvast naar je huis gestuurd?quote:
Zeker nietquote:
L-E en ik hadden 'm al ingeschat op barely legalquote:
Dat was niet te zien aan de puistjes?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
L-E en ik hadden 'm al ingeschat op barely legalDus naar zijn leeftijd gevraagd...
":o Oh my god, 18? You're just a baby" ofzo
Waarom weet ik dit niet meer?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
L-E en ik hadden 'm al ingeschat op barely legalDus naar zijn leeftijd gevraagd...
Sterktequote:Op zondag 30 januari 2011 21:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zeker niet
Maar eerst even een week bijkomen van de stress van het niet aankunnen van werk en het morgen op moeten zeggen van het werk
Niks!quote:
Niet eens heel stoer in het Duits?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat was niet te zien aan de puistjes?
RTL5?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:48 schreef -Engel- het volgende:
zo... doen ze goed in die ene serie.... gelijk al drie doden
foto's blijven off-linequote:Op zondag 30 januari 2011 21:44 schreef Watertornado het volgende:
Was er in Aachen nog iemand met een camera?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Die cubs van tegenwoordig...quote:
quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
foto's blijven off-linecarriëre enzo
![]()
Hier wel een cadeautje van Evie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Butfoto!
dus
Die was er en die foto's komen niet onlinequote:Op zondag 30 januari 2011 21:44 schreef Watertornado het volgende:
Was er in Aachen nog iemand met een camera?
Zit je me te fucken?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wát? Hoe kun je dat nou vergeten? Je zat naast me en we hebben er samen nog zo hard om gelachen
Hier wel een cadeautje van Evie:Nice Evie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
[..]
![]()
Hier wel een cadeautje van Evie:Niets mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Nee, heb de hele nacht engels gepraat, gewoon omdat het kon.quote:
Wat?quote:
Pfff... Jammerquote:Op zondag 30 januari 2011 21:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, heb de hele nacht engels gepraat, gewoon omdat het kon.
[..]
![]()
Hier wel een cadeautje van Evie:Copy to Singles.rarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:
Behalve tegen mijquote:Op zondag 30 januari 2011 21:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, heb de hele nacht engels gepraat, gewoon omdat het kon.
Nee, dan had je je om moeten draaienquote:
Neuh, onscherp, niks te zien...quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die was er en die foto's komen niet online
Heb je MissB nu eindelijk kunnen hosselen of wat?quote:
Helemaal niet, ik kon toch niet het risico nemen dat ik per ongeluk verkeerde dingen zei!quote:
MissB heeft mijn vriendin gehosseldquote:Op zondag 30 januari 2011 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je MissB nu eindelijk kunnen hosselen of wat?
[..]
![]()
Hier wel een cadeautje van Evie:wtf die sokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
Die zit toch in Oostenrijk?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
MissB heeft mijn vriendin gehosseld
Je weet nooit wanneer het van pas komtquote:
Geboortedatum 15-09-1981quote:Op zondag 30 januari 2011 21:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Verdomme, dit vind ik best een beetje naar eigenlijk. Kan het me oprecht niet herinneren.
Fair pointquote:Op zondag 30 januari 2011 21:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik kon toch niet het risico nemen dat ik per ongeluk verkeerde dingen zei!
Ik geloof dat EM 'm zelfs nog per ongeluk op de foto heeft gezet.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Verdomme, dit vind ik best een beetje naar eigenlijk. Kan het me oprecht niet herinneren.
Misschien dat die foto dan iets naar boven haalt. Wanneer was het precies? Waar waren we? Wie waren erbij? Hoe zat mijn haar?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik geloof dat EM 'm zelfs nog per ongeluk op de foto heeft gezet.
Jup mn vloer is vies en is lekker warm in mn laarsjesquote:
Maar je hebt me wel wakker gehouden de hele nachtquote:Op zondag 30 januari 2011 21:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, was ook meer gein
Maar nee, MissB heb ik niet gehosseld.
Is er überhaupt wel wat gehosseld?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, was ook meer gein
Maar nee, MissB heb ik niet gehosseld.
Ik kan datquote:Op zondag 30 januari 2011 21:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar je hebt me wel wakker gehouden de hele nacht
Het ging er ook alleen om om een idee te krijgen waar het nou over ging. Voor het idee was het voldoende, voor het charmante hadden die sokken tenminste uit gemoeten, die sigaret weg, die foto scherp etc. etc.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:52 schreef Evie het volgende:
IS niet een charmante foto... maar ok laat m wel lekker staan
dat gaan we even terugzoeken, ik stuur de foto's wel doorquote:Op zondag 30 januari 2011 21:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik geloof dat EM 'm zelfs nog per ongeluk op de foto heeft gezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeur.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het ging er ook alleen om om een idee te krijgen waar het nou over ging. Voor het idee was het voldoende, voor het charmante hadden die sokken tenminste uit gemoeten, die sigaret weg, die foto scherp etc. etc.
Altijd geschikte sokken aan, dame!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Jup mn vloer is vies en is lekker warm in mn laarsjes![]()
Maar die moest ik nog aantrekken en moet ik nog aantrekken
Ik zal nog es een drankje voor je maken.quote:
Scherpe en duidelijke foto's tolereer ik sowieso nietquote:Op zondag 30 januari 2011 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het ging er ook alleen om om een idee te krijgen waar het nou over ging. Voor het idee was het voldoende, voor het charmante hadden die sokken tenminste uit gemoeten, die sigaret weg, die foto scherp etc. etc.
Nee serieus, voor zover ik weet is er niks gehosseld!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, oke. Hoe stom denk je dat ik ben?
Niet boos is goedquote:Op zondag 30 januari 2011 21:55 schreef Evie het volgende:
[..]
O dan heb je me niet goed boos gemaakt.. arme JFK
Nee ik heb een geen dezelfde sokken aandoe periodequote:Op zondag 30 januari 2011 21:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Altijd geschikte sokken aan, dame!
Waarom ben ik nu teleurgesteld?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee serieus, voor zover ik weet is er niks gehosseld!
Pfff, halverwege de avond. In die zachte stoeltjes. Jij en ik. Jouw haar zat geweldig uiteraard.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Misschien dat die foto dan iets naar boven haalt. Wanneer was het precies? Waar waren we? Wie waren erbij? Hoe zat mijn haar?
Graagquote:Op zondag 30 januari 2011 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal nog es een drankje voor je maken.
Aan de andere kant, heel lief dat je anderen hun plezier gunt, maar als er niet gehosseld is dan zijn de aanwezige heren ook nog beschikbaar en is dus meer keuzequote:
Waarom las ik 'ongesteld'?quote:
quote:
Goed punt.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Aan de andere kant, heel lief dat je anderen hun plezier gunt, maar als er niet gehosseld is dan zijn de aanwezige heren ook nog beschikbaar en is dus meer keuze
Zegt me niets. Misschien verwar je me met babs ofzo, kan dat?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pfff, halverwege de avond. In die zachte stoeltjes. Jij en ik. Jouw haar zat geweldig uiteraard.
Hij liep langs en wilde met me dansen en daar moesten wij om lachen. Toen we idd gelijk bleken te hebben over zijn leeftijd en hij was afgewimpeld, hebben we elkaar nog ge-high fived
nergens last van gehad, heeeeeeeeeerlijk zo'n prive-slaapkamerquote:Op zondag 30 januari 2011 21:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgende keer maak ik er wel een eind aan, aan peu hadden we ook niets, met zijn zwoele 'babs, babs, hou op'
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:55 schreef Delan het volgende:
[..]
dat gaan we even terugzoeken, ik stuur de foto's wel doorJa, doe maar, er zaten sowieso een paar hele leuke van ons bij! Maar EM heeft mijn email adres al lang!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Helaas wel jaquote:
En dan zeg je dat ik dingen fout kan laten klinkenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgende keer maak ik er wel een eind aan, aan peu hadden we ook niets, met zijn zwoele 'babs, babs, hou op'
2nd thatquote:Op zondag 30 januari 2011 21:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee serieus, voor zover ik weet is er niks gehosseld!
Ja, we hebben veel van elkaar weg hequote:Op zondag 30 januari 2011 21:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Zegt me niets. Misschien verwar je me met babs ofzo, kan dat?
Nou ja, ik heb wel bij vier mannen gelegen hoor.quote:
oke, dan komt dat helemaal goed! ja he? we waren best wel fotogeniek, haha, al moesten we af en toe lang wachten tot de fotograaf zover wasquote:Op zondag 30 januari 2011 21:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, doe maar, er zaten sowieso een paar hele leuke van ons bij! Maar EM heeft mijn email adres al lang!
Rustig avondje dus voor jouw doen.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:00 schreef missbehavin het volgende:
Nou ja, ik heb wel bij vier mannen gelegen hoor.
Ik ook.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, we hebben veel van elkaar weg he
En ik was ook echt heel erg helder enzo
Waren het er maar driequote:Op zondag 30 januari 2011 22:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet opeens denken aan dat liedje 'kassameisjes' en je laten 'dubbel dekken' (zoiets)quote:Op zondag 30 januari 2011 22:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waar is iedereen dan zo laaiend enthousiast over? Klinkt mij behoorlijk saai in de orenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zijn geen nieuwe stelletjes onstaan, laten we het zo zeggen.
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Zegt me niets. Misschien verwar je me met babs ofzo, kan dat?
Ah, er is dus wel geneukt en/of gezoend.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zijn geen nieuwe stelletjes onstaan, laten we het zo zeggen.
Gezoend sowieso, maar er waren dan ook tig stelletjes. Geneukt moet je bij Delan en E_M wezen, die hadden als enige een prive ruimtequote:
Doe eens niet zo beschuldigend!quote:Op zondag 30 januari 2011 22:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, wat denk je zelf? JIJ WAS HET!
Feesten kan ook leuk zijn zonder nieuwe koppelsquote:Op zondag 30 januari 2011 22:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waar is iedereen dan zo laaiend enthousiast over? Klinkt mij behoorlijk saai in de oren
'That Christian dude'quote:Op zondag 30 januari 2011 22:00 schreef Delan het volgende:
[..]
oke, dan komt dat helemaal goed! ja he? we waren best wel fotogeniek, haha, al moesten we af en toe lang wachten tot de fotograaf zover was
Ik heb het dan dus niet over de stelletjesquote:Op zondag 30 januari 2011 22:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gezoend sowieso, maar er waren dan ook tig stelletjes. Geneukt moet je bij Delan en E_M wezen, die hadden als enige een prive ruimte
Nou ja, ik tel hoeheetienou ook mee, die zat er zo lang nog bij.quote:
Zoveel singels waren er nietquote:Op zondag 30 januari 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het dan dus niet over de stelletjes
Niet voor de thuisblijvers. Ik had gehoopt op wat relletjes over een week of watquote:Op zondag 30 januari 2011 22:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Feesten kan ook leuk zijn zonder nieuwe koppels
Dan nogmaals: voor zover ik weet.... (*kuch*) is er niks gebeurt.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja eh, sufkut, mijn reputatie staat op het spel!quote:
Nee je ego, want: leeftijd. Ik doorzie jou wel!quote:Op zondag 30 januari 2011 22:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, sufkut, mijn reputatie staat op het spel!
Doe datquote:Op zondag 30 januari 2011 22:03 schreef L-E het volgende:
Volgens mij is dat geouwehoer over een feestje vreselijk vervelend als je er niet bij was.
Dus we gaan lekker even door.
Snap ik, maar ik neem aan dat het prettiger was als ik in de keuken lag te snurkenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, ik tel hoeheetienou ook mee, die zat er zo lang nog bij.
zoveel single personen waren er nietquote:Op zondag 30 januari 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Oke.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zoveel single personen waren er niet
Mwah, wie weetquote:Op zondag 30 januari 2011 22:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet voor de thuisblijvers. Ik had gehoopt op wat relletjes over een week of wat
'Hoe zeg ik dat in het duits?'quote:
Cluedo >> MENquote:
PM me ff als er wat gebeurt, want ik ga er niet op zitten wachtenquote:
Ja ookquote:Op zondag 30 januari 2011 22:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee je ego, want: leeftijd. Ik doorzie jou wel!
En waarmee?quote:
Gaan we beerputten open trekkenquote:
Het balkon desnoods!quote:Op zondag 30 januari 2011 22:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik neem aan dat het prettiger was als ik in de keuken lag te snurken
Alleen als je tegelijkertijd over één of meerdere van de aanwezigen lag te dromen.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:06 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb ws. wel in mijn slaap tegen mijn hand aangereden, telt dat?
Je mocht met ons mee, sufmuts.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het balkon desnoods!Zelfs de ipod kon het niet wegblocken
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
'Hoe zeg ik dat in het duits?'
'Apfelsapf?'
'Oh ja!' Hier b, je biertje
Oeh, zou je dat nu wel doen babs?quote:
Ja maar ik wilde met jou mee, niet met die gemenerd!quote:
Ik denk dat ik maar eens naar bed gaquote:Op zondag 30 januari 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh, zou je dat nu wel doen babs?
Hij is heel lief hoor.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ik wilde met jou mee, niet met die gemenerd!
Ik wilde net vragen wanneer wij een biertje gaan doenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eens naar bed ga
Slaap lekker allemaal
Lijkt me verstandig idd.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eens naar bed ga
Slaap lekker allemaal
Dinsdag als je rap bent.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen wanneer wij een biertje gaan doenMaar, slaap lekker
Kon je hem wel verstaan? Buitenlands schijnt moeilijk te zijnquote:Op zondag 30 januari 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ik wilde met jou mee, niet met die gemenerd!
Ik dm je morgen wel evenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen wanneer wij een biertje gaan doenMaar, slaap lekker
quote:
Je zat mij te versieren. Het was een noodgreep!quote:Op zondag 30 januari 2011 22:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij was me heel gemeen aan het uitlachen ja, heel vaak ook nog.
Hij en andere mannen (ik...) schijnen gemeen te zijn geweest tegen MissB, en ik geloof haar wel, en dat had ze niet verdient. Zij (en jij) warenquote:
Hmmm, had je het niet mee gekregen? Oom van me is vrijdag overleden, leek me niet zo een heel goed plan om dan toch hard te gaan feestenquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kon je hem wel verstaan? Buitenlands schijnt moeilijk te zijn
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Je zat mij te versieren. Het was een noodgreep!
???quote:Op zondag 30 januari 2011 22:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij en andere mannen (ik...) schijnen gemeen te zijn geweest tegen MissB, en ik geloof haar wel, en dat had ze niet verdient. Zij (en jij) waren
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gezoend sowieso, maar er waren dan ook tig stelletjes. Geneukt moet je bij Delan en E_M wezen, die hadden als enige een prive ruimte
Meisjes plagen kusjes vragenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij en andere mannen (ik...) schijnen gemeen te zijn geweest tegen MissB, en ik geloof haar wel, en dat had ze niet verdient. Zij (en jij) waren
Ik vond Miss ookquote:Op zondag 30 januari 2011 22:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:
Ja het viel echt op hoor.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hadden we wel gezegd toch?quote:
quote:
zo zie je maar weer dat wij vrouwen het heft in eigen handen moeten nemen, toen werder de foto's in 1x veeeeul beter, hahaquote:
Ze lijkt wel een beetje op mij.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm, alweer iets wat jij je niet herinnert.. toeval?
Ik vind dat echt niet leuk..quote:Op zondag 30 januari 2011 22:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm, alweer iets wat jij je niet herinnert.. toeval?
Ik heb herinneringen genoeg voor 2quote:
Echt met een pen en alles?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
ben er weer vandoornog even wat woorden op papier zetten en dan tukken.
terusten iedereen.
Uhuh! En meteen maar even de josti-foto's verwijderd.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:15 schreef Delan het volgende:
[..]
zo zie je maar weer dat wij vrouwen het heft in eigen handen moeten nemen, toen werder de foto's in 1x veeeeul beter, haha
Ik wel. Jij?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja, hahaha en toendus ik zo van
hullie van
dus ik zo foto van
maar nee die ene gast dus
en ik van
![]()
niet geneukt dus?
quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
terusten iedereen.
precies, je zou er niet aan moeten denken wat er gebeurd als die onlkine komen ergens, dat kan ECHT niet, hahaquote:Op zondag 30 januari 2011 22:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh! En meteen maar even de josti-foto's verwijderd.
truste snuit, em sterkte nogquote:Op zondag 30 januari 2011 22:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
terusten iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |