Da's goed te doen danquote:Op zondag 30 januari 2011 21:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
2zakjes voor n euro bij Aziatische supermarkt
zeker weten voor herhaling vatbaarquote:Op zondag 30 januari 2011 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ja, had ik ook. Mja, niks aan te doen.
Fijn dat 't een tof feest wasVoor herhaling vatbaar? *hint hint*
Dat valt meequote:Op zondag 30 januari 2011 21:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
2zakjes voor n euro bij Aziatische supermarkt
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Laarzen met een hak van 11 cm.
Een ode aan missbehavin!quote:
Die wordt al in DTC? Of nog in Utrecht?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:21 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga eens kijken of ik mijn verjaardag over een maand in die stemming kan krijgen
Kwaliteit mag even duren.quote:
hippiebank aanschaffen, succes gegarandeerd!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:21 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga eens kijken of ik mijn verjaardag over een maand in die stemming kan krijgen
Jammer...quote:
Utcquote:Op zondag 30 januari 2011 21:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die wordt al in DTC? Of nog in Utrecht?
8 persoons lederen hoekbank goed?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:23 schreef Delan het volgende:
[..]
hippiebank aanschaffen, succes gegarandeerd!
quote:
quote:
Top!quote:
das geen hippiebankquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga voor trots!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:24 schreef missbehavin het volgende:
Ik tintel gewoon van trots! Of oververmoeidheid
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:25 schreef Delan het volgende:
[..]
das geen hippiebank
Maar hij zit wel geweldig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wij ukkies kunnen er massaal op crashen!
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
denk het laatste!!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik tintel gewoon van trots! Of oververmoeidheid
naar mn ouders, huur opgezegd, spullen te koop etc.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
DTC? Waar ga je naartoe PeuRac?
Mja, geen kaas meer nodig iddquote:Op zondag 30 januari 2011 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, jij staat stijf van de pillen idd
haha, das waar!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar hij zit wel geweldig!
En wij ukkies kunnen er massaal op crashen!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dankjewel! Ik was best jaloers op jouw lage schoenen na uren dansenquote:
Wanneer ga je naar het buitenland?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
naar mn ouders, huur opgezegd, spullen te koop etc.
Ja mieters! Maar jij bent groot!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tenzij ik met een man ben die lang genoeg is.
Wanneer gaan wij samen zijn dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:26 schreef Myraela het volgende:
Tenzij ik met een man ben die lang genoeg is.
quote:
I'm so confusedquote:
Ja, dat dus.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja mieters! Maar jij bent groot!
ik had ze niet geruildquote:Op zondag 30 januari 2011 21:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dankjewel! Ik was best jaloers op jouw lage schoenen na uren dansen
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Nee dat weet ik... zelfspot enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
quote:
hey, hoe is t nu?quote:
Morgen is alles beterquote:
Volgende keer neem ik niets in, dan durf ik wel.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vrouwtje! You owe me a dance little lady
Je weet 't maar nooit met zo'n labiel persoonquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Volgende keer neem ik niets in, dan durf ik wel.
Hoe lang ben jij?quote:
ik ben echt nog steeds in een top stemming en zit nog steeds niet stilquote:
Gelukkig al tijden niet meer labiel... maar sinds een paar dagen weer een verhoging van de pillen...quote:Op zondag 30 januari 2011 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet 't maar nooit met zo'n labiel persoon
Maar, verder gaat het nu goed toch?
Vanmorgen/vanmiddag goed ziek geworden in Limburg, en aangezien de griep heeft geheerst in huize Rifoki denk ik dat ik 'm te pakken heb. Een kater kan het niet zijn van twee wijn, wellicht dat er gisteren al iets aan het broeien was en ik daarom zo licht in mijn hoofd was?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgende keer vraag ik het niet meer zo lief, dan sleep ik je gewoon mee.
Hmmmm.... Jammerquote:Op zondag 30 januari 2011 21:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gelukkig al tijden niet meer labiel... maar sinds een paar dagen weer een verhoging van de pillen...
Ben er blijkbaar nog niet klaar voor om in een drukke winkel te staan. Ga morgen ook mijn ontslag indienen.
wie, wie, wie?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:32 schreef PeuRac het volgende:
WOW, ik word even stil, dr komt iemand binnen
Beterschap, meisquote:Op zondag 30 januari 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Vanmorgen/vanmiddag goed ziek geworden in Limburg, en aangezien de griep heeft geheerst in huize Rifoki denk ik dat ik 'm te pakken heb. Een kater kan het niet zijn van twee wijn, wellicht dat er gisteren al iets aan het broeien was en ik daarom zo licht in mijn hoofd was?
Een decimeter langer dan jij maar liefst.quote:
Waren die ook al niet de schuld van je herhaaldelijke rond paraderen in ondergoed?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ben echt nog steeds in een top stemming en zit nog steeds niet stilmijn nieren zijn nogal raar door een mountainbike ongeluk, misschien dat dat er iets mee te maken heeft ofso. Of t komt omdat ik nu alles op een rijtje heb en eemn tof weekend had
Dat is wel heel jammer jaquote:Op zondag 30 januari 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Vanmorgen/vanmiddag goed ziek geworden in Limburg, en aangezien de griep heeft geheerst in huize Rifoki denk ik dat ik 'm te pakken heb. Een kater kan het niet zijn van twee wijn, wellicht dat er gisteren al iets aan het broeien was en ik daarom zo licht in mijn hoofd was?
De epische tieten van Evie?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:32 schreef PeuRac het volgende:
WOW, ik word even stil, dr komt iemand binnen
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waren die ook al niet de schuld van je herhaaldelijke rond paraderen in ondergoed?
Ja heel erg klote... zie er ook heel erg tegenop om mijn ontslag in te dienen...quote:
jij let op, maar dan in een héél mooi corselet/blousje verpaktquote:
Beter? Ik heb een prima avond gehad hoor, achterover leunen en de liefde voelen is ook heerlijk.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel heel jammer javolgende keer beter
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
[..]
dat is ook zeker primaquote:Op zondag 30 januari 2011 21:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Beter? Ik heb een prima avond gehad hoor, achterover leunen en de liefde voelen is ook heerlijk.
Is er niet een mogelijkheid om op de rustige uren te werken? Bijvoorbeeld.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja heel erg klote... zie er ook heel erg tegenop om mijn ontslag in te dienen...
Oh, dan kan ik mijn pumps wel aan.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een decimeter langer dan jij maar liefst.
en dat straalde ook heerlijk van jullie af!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Beter? Ik heb een prima avond gehad hoor, achterover leunen en de liefde voelen is ook heerlijk.
Zonder lenzen en met hele oude bril ben ik zo goed als een molmeisjequote:
Oh god, was het zo erg?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:34 schreef Delan het volgende:
[..]
en dat straalde ook heerlijk van jullie af!
Nog een brillenmeisjequote:Op zondag 30 januari 2011 21:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zonder lenzen en met hele oude bril ben ik zo goed als een molmeisjeJe was niet meer dan een bleke vage vlek
Nice!quote:
Proost, zit ook net aan de baco!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:35 schreef Memento-Mori het volgende:
heb opeens een kuthumer, ga maar ff n borrel inschenken
Knuffel nodig?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Vage bananenchips dan zegquote:Op zondag 30 januari 2011 21:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja, waardeloos dus zonder begeleidende foto's.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:34 schreef PeuRac het volgende:
jij let op, maar dan in een héél mooi corselet/blousje verpakt
Wat een gemis, want ik kan me goed voorstellen hoe dat isquote:Op zondag 30 januari 2011 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, waardeloos dus zonder begeleidende foto's.
We konden er niet bij, zelfs babs niet, zo hoog was die wolk.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:38 schreef L-E het volgende:
[..]
En niemand die dan even zegt hoe vervelend overdreven we zijn he.
het was niet vervelend en ook niet overdreven. jullie genoten lekker van elkaar, zoals het hoortquote:Op zondag 30 januari 2011 21:38 schreef L-E het volgende:
[..]
En niemand die dan even zegt hoe vervelend overdreven we zijn he.
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:39 schreef missbehavin het volgende:
Oh en ik had sjans met een dude'tje van 18
Pics, dan kunnen we meepraten!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:39 schreef Evie het volgende:
jeej ik zie er zo raar uit dat ik niet meer over straat kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |