Ja maar ik wilde met jou mee, niet met die gemenerd!quote:
Ik denk dat ik maar eens naar bed gaquote:Op zondag 30 januari 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh, zou je dat nu wel doen babs?
Hij is heel lief hoor.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ik wilde met jou mee, niet met die gemenerd!
Ik wilde net vragen wanneer wij een biertje gaan doenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eens naar bed ga
Slaap lekker allemaal
Lijkt me verstandig idd.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eens naar bed ga
Slaap lekker allemaal
Dinsdag als je rap bent.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen wanneer wij een biertje gaan doenMaar, slaap lekker
Kon je hem wel verstaan? Buitenlands schijnt moeilijk te zijnquote:Op zondag 30 januari 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ik wilde met jou mee, niet met die gemenerd!
Ik dm je morgen wel evenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen wanneer wij een biertje gaan doenMaar, slaap lekker
quote:
Je zat mij te versieren. Het was een noodgreep!quote:Op zondag 30 januari 2011 22:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij was me heel gemeen aan het uitlachen ja, heel vaak ook nog.
Hij en andere mannen (ik...) schijnen gemeen te zijn geweest tegen MissB, en ik geloof haar wel, en dat had ze niet verdient. Zij (en jij) warenquote:
Hmmm, had je het niet mee gekregen? Oom van me is vrijdag overleden, leek me niet zo een heel goed plan om dan toch hard te gaan feestenquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kon je hem wel verstaan? Buitenlands schijnt moeilijk te zijn
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Je zat mij te versieren. Het was een noodgreep!
???quote:Op zondag 30 januari 2011 22:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij en andere mannen (ik...) schijnen gemeen te zijn geweest tegen MissB, en ik geloof haar wel, en dat had ze niet verdient. Zij (en jij) waren
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gezoend sowieso, maar er waren dan ook tig stelletjes. Geneukt moet je bij Delan en E_M wezen, die hadden als enige een prive ruimte
Meisjes plagen kusjes vragenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij en andere mannen (ik...) schijnen gemeen te zijn geweest tegen MissB, en ik geloof haar wel, en dat had ze niet verdient. Zij (en jij) waren
Ik vond Miss ookquote:Op zondag 30 januari 2011 22:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:
Ja het viel echt op hoor.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hadden we wel gezegd toch?quote:
quote:
zo zie je maar weer dat wij vrouwen het heft in eigen handen moeten nemen, toen werder de foto's in 1x veeeeul beter, hahaquote:
Ze lijkt wel een beetje op mij.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm, alweer iets wat jij je niet herinnert.. toeval?
Ik vind dat echt niet leuk..quote:Op zondag 30 januari 2011 22:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm, alweer iets wat jij je niet herinnert.. toeval?
Ik heb herinneringen genoeg voor 2quote:
Echt met een pen en alles?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
ben er weer vandoornog even wat woorden op papier zetten en dan tukken.
terusten iedereen.
Uhuh! En meteen maar even de josti-foto's verwijderd.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:15 schreef Delan het volgende:
[..]
zo zie je maar weer dat wij vrouwen het heft in eigen handen moeten nemen, toen werder de foto's in 1x veeeeul beter, haha
Ik wel. Jij?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja, hahaha en toendus ik zo van
hullie van
dus ik zo foto van
maar nee die ene gast dus
en ik van
![]()
niet geneukt dus?
quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
terusten iedereen.
precies, je zou er niet aan moeten denken wat er gebeurd als die onlkine komen ergens, dat kan ECHT niet, hahaquote:Op zondag 30 januari 2011 22:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh! En meteen maar even de josti-foto's verwijderd.
truste snuit, em sterkte nogquote:Op zondag 30 januari 2011 22:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
terusten iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |