Ik heb het dan dus niet over de stelletjesquote:Op zondag 30 januari 2011 22:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gezoend sowieso, maar er waren dan ook tig stelletjes. Geneukt moet je bij Delan en E_M wezen, die hadden als enige een prive ruimte
Nou ja, ik tel hoeheetienou ook mee, die zat er zo lang nog bij.quote:
Zoveel singels waren er nietquote:Op zondag 30 januari 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het dan dus niet over de stelletjes
Niet voor de thuisblijvers. Ik had gehoopt op wat relletjes over een week of watquote:Op zondag 30 januari 2011 22:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Feesten kan ook leuk zijn zonder nieuwe koppels
Dan nogmaals: voor zover ik weet.... (*kuch*) is er niks gebeurt.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja eh, sufkut, mijn reputatie staat op het spel!quote:
Nee je ego, want: leeftijd. Ik doorzie jou wel!quote:Op zondag 30 januari 2011 22:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, sufkut, mijn reputatie staat op het spel!
Doe datquote:Op zondag 30 januari 2011 22:03 schreef L-E het volgende:
Volgens mij is dat geouwehoer over een feestje vreselijk vervelend als je er niet bij was.
Dus we gaan lekker even door.
Snap ik, maar ik neem aan dat het prettiger was als ik in de keuken lag te snurkenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, ik tel hoeheetienou ook mee, die zat er zo lang nog bij.
zoveel single personen waren er nietquote:Op zondag 30 januari 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Oke.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zoveel single personen waren er niet
Mwah, wie weetquote:Op zondag 30 januari 2011 22:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet voor de thuisblijvers. Ik had gehoopt op wat relletjes over een week of wat
'Hoe zeg ik dat in het duits?'quote:
Cluedo >> MENquote:
PM me ff als er wat gebeurt, want ik ga er niet op zitten wachtenquote:
Ja ookquote:Op zondag 30 januari 2011 22:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee je ego, want: leeftijd. Ik doorzie jou wel!
En waarmee?quote:
Gaan we beerputten open trekkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |