Johquote:Op zondag 30 januari 2011 21:18 schreef RacerDKB het volgende:
Niet betalen voor je producten die geld kosten lijkt me wel diefstal
Het is geen diefstal of oplichting, de casierre maakt dan een fout door verkeerd te scannen!quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:32 schreef gratis2011 het volgende:
[..]
Het is geen diefstal of oplichting, de casierre maakt dan een fout door verkeerd te scannen!
Daarom krijg je GRATIS een 5 Pack
Easy toch leden.
Het is egt geen diefstal, de cassiere maar hier de fout en die ziet dat niet!
Makkelijk niet dan?
ik denk dat ik de truc al weet, je moet de sixpack een beetje openmaken zodat de streepjescode van het blikje zichtbaar is, de streepjescode van de sixpack zelf ruk je er af en klaar.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:32 schreef gratis2011 het volgende:
[..]
Het is geen diefstal of oplichting, de casierre maakt dan een fout door verkeerd te scannen!
Daarom krijg je GRATIS een 5 Pack
Easy toch leden.
Het is egt geen diefstal, de cassiere maar hier de fout en die ziet dat niet!
Makkelijk niet dan?
nietquote:Op zondag 30 januari 2011 21:34 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Je lokt bewust uit dat de kassa de verkeerde barcode scant. Dat is best verwijtbaar.
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:34 schreef Dhaha het volgende:
[..]
ik denk dat ik de truc al weet, je moet de sixpack een beetje openmaken zodat de streepjescode van het blikje zichtbaar is, de streepjescode van de sixpack zelf ruk je er af en klaar.
Klopt hun maken de foutenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:37 schreef Tinos85 het volgende:
Overigens heb je dan wel een heel dom kassagrietje
Goed lezen het gaan niet om flessen maar blikjes in 6pack!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:40 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Overigens lijkt me twee liter cola per dag wel wat slecht voor je. Het typvermogen van TS lijdt er in elk geval al onder.
Ja om dit iedereen te vertellen en de delen om gratis cola te kunnen krijgen, wie wil dat dan niet ?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:38 schreef Tinos85 het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/333686
Goeie posthistorie! Heb je je hiervoor helemaal op FOK! aangemeld?
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:41 schreef gratis2011 het volgende:
[..]
Goed lezen het gaan niet om flessen maar blikjes in 6pack!
Wie zegt dat ik er meer dan 1 drink ??quote:Op zondag 30 januari 2011 21:43 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Hoeveel gaat er in 1 blikje? En doe dat dan eens maal zes?
Waarom, dit mag toch gewoon (zie voorwaarden fok)quote:Op zondag 30 januari 2011 21:45 schreef stef040 het volgende:
Kom op vertel het nou voordat er een mod komt die het feest verpest!
trips getquote:Op zondag 30 januari 2011 21:38 schreef Tinos85 het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/333686
Goeie posthistorie! Heb je je hiervoor helemaal op FOK! aangemeld?
Neuj ik drink nooit cola. Nou vooruit bijna nooitquote:Op zondag 30 januari 2011 21:42 schreef gratis2011 het volgende:
[..]
Ja om dit iedereen te vertellen en de delen om gratis cola te kunnen krijgen, wie wil dat dan niet ?
Juist iedereen wil GRATIS COCA
Mensen nogmaals lees goed;quote:Op zondag 30 januari 2011 22:23 schreef LoneWanderer het volgende:
Wat voor een pauper ben je als je serieus op die manier 5 gratis blikjes van de supermarkt aftroggelt
Ja ik snap het, maar ik ben geen pauper dus ik zou het nooit doen.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:39 schreef gratis2011 het volgende:
[..]
Mensen nogmaals lees goed;
- Ik ga nie stelen
- Ik verander nie de sreepjes code
- Ik ben geen oplichter
- Dit is geen diefstal het is geel simpel!
Je koop een sixpack coca cola en de vrouw achter de kassa scant bijna nooit de prijs van een sipack maar wel 1 blikje wan daar zit ook een barcode op!
Je beaald 1 blikje maar krijgt er 5 GRATIS!
Zo werkt het ong...Snap ge?
We zijn toch Nederlanders, als je iets goedkoper kun krijgen doe jij dat dan ook niet?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:40 schreef LoneWanderer het volgende:
[..]
Ja ik snap het, maar ik ben geen pauper dus ik zou het nooit doen.
Juist ja...quote:Op zondag 30 januari 2011 22:47 schreef gratis2011 het volgende:
[..]
We zijn toch Nederlanders, als je iets goedkoper kun krijgen doe jij dat dan ook niet?
Ben jij niet iemand die ook de aanbiedingen koopt, vast en zeker!
Of je bent juist dom en hebt geen geld om Cola te komen;)
Omdat de cassiere de fout maakt en het niet in de gaten heeft, natuurlijk kan ik zeggen ik betaal te weinig maar ik neem mijn winst had ze maar moeten opletten niet dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:47 schreef hooibaal het volgende:
en waarom was het ook weer geen diefstal dat je producten uit een winkel meeneemt die je niet hebt betaald?
24 jaar met een inkomen van 2890 per 4 weken oeps...quote:Op zondag 30 januari 2011 22:48 schreef LoneWanderer het volgende:
[..]
Juist ja...
en hoe oud ben jij ook al weer?
Dus als ik met een 6pack onder mijn jas naar buiten loop zonder dat de caissière dat in de gaten heeft, dat het dan geen diefstal is. Had ze maar op moeten letten. Dat bedoel je, toch?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:48 schreef gratis2011 het volgende:
[..]
Omdat de cassiere de fout maakt en het niet in de gaten heeft, natuurlijk kan ik zeggen ik betaal te weinig maar ik neem mijn winst had ze maar moeten opletten niet dan?
Geen Nederlander?!
Nog zieliger...heb je een normaal inkomen en je nog als een sloeber gedragenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:49 schreef gratis2011 het volgende:
[..]
24 jaar met een inkomen van 2890 per 4 weken oeps...
Tuurlijkquote:Op zondag 30 januari 2011 22:49 schreef gratis2011 het volgende:
[..]
24 jaar met een inkomen van 2890 per 4 weken oeps...
Mensen worden rijk door goed op te letten en zaken te doen om nog meer te verdienen, zo houdt je geld over!quote:Op zondag 30 januari 2011 22:50 schreef LoneWanderer het volgende:
[..]
Nog zieliger...heb je een normaal inkomen en je nog als een sloeber gedragen
Voel een kern van jaloezie....Verschil moet er zijn!quote:Op zondag 30 januari 2011 22:51 schreef 2dope het volgende:
[..]
Tuurlijk
Je bent gewoon een werkloze tokkie met je verkankerde cola gebit
quote:Hij die enig goed dat geheel of ten dele aan een ander toebehoort wegneemt, met het oogmerk om het zich wederrechtelijk toe te eigenen, wordt, als schuldig aan diefstal, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie.
Jongen, als jij je goed voelt bij zulke pauperpraktijken moet je het vooral doen. Mensen met fatsoen moeten er alleen niets van hebben, dat probeert het merendeel in dit topic je duidelijk te maken.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:52 schreef gratis2011 het volgende:
[..]
Mensen worden rijk door goed op te letten en zaken te doen om nog meer te verdienen, zo houdt je geld over!
En nee ik neem ze niet onder mijn arm, ik rekening af bijn de kassa!
Oke.quote:
Nee dat was niet mijn intentie, ik kwam er achter toen ik het wou kopen en dit gebeurde vaker bij meerdere winkels die truc, ik betaal soms ook de volle pot, soms lukt het!quote:Op zondag 30 januari 2011 22:53 schreef Tinos85 het volgende:
Je rekent 1 af, en 5 niet. Je bent van het begin af aan al niet van plan die andere 5 af te rekenen dus maak je je schuldig aan diefstal
[..]
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:20 schreef Ferry_76 het volgende:
Is idd. geen diefstal, maar oplichting.
En iedere keer ging het per ongeluk en had je bij de kassa niets door? Right.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:56 schreef gratis2011 het volgende:
[..]
Nee dat was niet mijn intentie, ik kwam er achter toen ik het wou kopen en dit gebeurde vaker bij meerdere winkels die truc, ik betaal soms ook de volle pot, soms lukt het!
Sjonge jonge wat ben jij dom. Er staat ook niet dat je dat doet, maar dat het HETZELFDE is als wanneer je dat zou doen, omdat daarvoor hetzelfde geldt wat betreft het opletten van de kassamuts! Echt, leer eens begrijpend lezen.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:52 schreef gratis2011 het volgende:
[..]
Mensen worden rijk door goed op te letten en zaken te doen om nog meer te verdienen, zo houdt je geld over!
En nee ik neem ze niet onder mijn arm, ik rekening af bijn de kassa!
Had je nog dat ene ding gezien gisteren.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:53 schreef gratis2011 het volgende:
[..]
Voel een kern van jaloezie....Verschil moet er zijn!
Graag offtopic
Je legt natuurlijk gewoon de hele 6pack op de band, omdat het kassa meisje zo snel mogelijk wil scannen scant ze niet (heeft ze niet in de gaten) het sixpack maar 1 blikje (heeft ook een barcode) natuurlijk is er een kans dat ze hem wel goed scant en dan betaal je de volle pond. van de 4 keer gebeurd het 2 keer. Als je bij een pin automaat 10 euro indrukt en krijgt 20, ga je dan ook langs de bank om te zeggen dat die teveel heeft gegeve ?quote:Op maandag 31 januari 2011 08:19 schreef RianaLuna het volgende:
Elk kassameisje dat daar in trapt is ook dom, want je moet altijd in zo'n spiegeltje kijken of er verder niks in de mand/wagen ligt..
blablaquote:Op maandag 31 januari 2011 18:32 schreef gratis2011 het volgende:
[..]
Je legt natuurlijk gewoon de hele 6pack op de band, omdat het kassa meisje zo snel mogelijk wil scannen scant ze niet (heeft ze niet in de gaten) het sixpack maar 1 blikje (heeft ook een barcode) natuurlijk is er een kans dat ze hem wel goed scant en dan betaal je de volle pond. van de 4 keer gebeurd het 2 keer. Als je bij een pin automaat 10 euro indrukt en krijgt 20, ga je dan ook langs de bank om te zeggen dat die teveel heeft gegeve ?
Nee!
Dit is hetzelfde
Hij heeft de tip al gegeven, en die is gebaseerd op gelukquote:Op maandag 31 januari 2011 18:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
blabla
ga je die tip nou nog geven van je
Slecht voorbeeld, want de bank komt dan vrolijk dat tientje weer terugeisen.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:32 schreef gratis2011 het volgende:
[..]
Je legt natuurlijk gewoon de hele 6pack op de band, omdat het kassa meisje zo snel mogelijk wil scannen scant ze niet (heeft ze niet in de gaten) het sixpack maar 1 blikje (heeft ook een barcode) natuurlijk is er een kans dat ze hem wel goed scant en dan betaal je de volle pond. van de 4 keer gebeurd het 2 keer. Als je bij een pin automaat 10 euro indrukt en krijgt 20, ga je dan ook langs de bank om te zeggen dat die teveel heeft gegeve ?
Nee!
Dit is hetzelfde
Jij bent echt ongelooflijk dom.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:32 schreef gratis2011 het volgende:
Als je bij een pin automaat 10 euro indrukt en krijgt 20, ga je dan ook langs de bank om te zeggen dat die teveel heeft gegeve ?
Nee!
Dit is hetzelfde
Jij zegt het !quote:Op maandag 31 januari 2011 20:30 schreef LoneWanderer het volgende:
[..]
Jij bent echt ongelooflijk dom.
Jij bent een kanker kneusje.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:30 schreef LoneWanderer het volgende:
[..]
Jij bent echt ongelooflijk dom.
Morgen alleen als er interesse is!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:02 schreef Floxcie het volgende:
Hallo gratis2011, wanneer ga je het vertellen?
JE ZOU HET VANDAAG VERTELLENquote:Op maandag 31 januari 2011 21:24 schreef gratis2011 het volgende:
[..]
Morgen alleen als er interesse is!
Ik heb genoeg vrienden ....quote:Op maandag 31 januari 2011 21:31 schreef Chinless het volgende:
Sukkel... toen zn bliepmiep dat eens gedaan had bij mij had ik dr eerlijk verteld dat ze maar 1 blikje scande i.p.v. 6. Sinds dat moment is het mijn vriendin.
Kankermongooltje denkt dat die iets nieuws heeft gevonden, terwijl die niet eens weet waarin ik post. Ga dan beter dood.quote:
Oké ..... ik snap werkelijk waar geen woord van je post.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:02 schreef gratis2011 het volgende:
People,
Mensen die het hier negatief zijn sturen een PM en willen het graag weten.
Hebben we de truc of hetgeen hoe dit kan gebeuren NIET gelezen ??
Ik snap alle woorden, maar verder...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:52 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Oké ..... ik snap werkelijk waar geen woord van je post.
Zo, da's vet cashen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:22 schreef Stefan het volgende:
Ik heb een 35% kortingsticker nagetekend en die plak ik altijd op een pak zout!
Ja oké, laten we het daarop houden!quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:05 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Ik snap alle woorden, maar verder...
Maar een sixpack is goedkoper dan 6 losse blikjesquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:59 schreef QuincydeKoster het volgende:
Dit trukje kan werken, niet vaak maar wel eens.. Hier bij de AH waar ik gewerkt heb doen ze standaard de code van het blikje zelf scannen alleen tikken ze ervoor in X6
Dat kan. Ik weet alleen dat ze het bij de AH hier op die manier doen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 02:05 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Maar een sixpack is goedkoper dan 6 losse blikjes
Ik heb een gevoel dat dit topic langzamerhand naar het niveau leedvermaak gaat gezien de laatste reacties.quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:22 schreef Stefan het volgende:
Ik heb een 35% kortingsticker nagetekend en die plak ik altijd op een pak zout!
ja jammer. Want we hadden ook rijk kunnen worden met zn allen #gemistekansquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:19 schreef galtfactory het volgende:
[..]
Ik heb een gevoel dat dit topic langzamerhand naar het niveau leedvermaak gaat gezien de laatste reacties.
En als ze het wel door heeft, wordt er aangifte van (poging tot) winkeldiefstal gedaan. Ben je ook mooi klaar mee.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:28 schreef Sokz het volgende:
Je kan ook de barcode van een sixpack water (á 50cent?) erafhalen (zijn stickers) en over de barcode van product 2. (fles wijn á ¤12?) plakken. Meeste Cassières hebben het niet door.
Dan weet jij van niks. Ik werk zelf in een supermarkt en de stickers van 6packs (die vervolgens per stuk in 't vak gezet worden) worden overal opgeplakt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:44 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En als ze het wel door heeft, wordt er aangifte van (poging tot) winkeldiefstal gedaan. Ben je ook mooi klaar mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |