Beste leden,
Gezien het feit dat er op Fok altijd slimme adviezen worden gegeven stel ik het volgende probleen aan de kaak.
Hogeschool xx te Apeldoorn is een particuliere school die studenten werft met een flexibel rooster en een international karakter afijn ik kom meteen terzake.
Ik zit nu 3 jaar op deze school en doe de opleiding IBA op HBO niveau.
Ik betaal netjes elk jaar mijn schoolgeld a 3650 Euro, ja dan garanderen ze top leraren echter geven "leraren" les die uit de bijstand komen of een baan hadden in een fabriek, alle respect daarvoor maar die hebben niet alle kennis wat je verwacht van een leraar.
Nu zit ik in het 3e jaar en heb eind juli vorige jaar een gesprek gehad en aangegeven een jaar te willen werken. Dit was geen probleem ik hoefde geen studiegeld te betalen moest echter wel tijdelijk mijn stuffie stopzetten, natuurlijk meteen gedaan.
Nu was ik van plan aankomende mei weer met school te starten en vanaf dan mijn schoolgeld weer te betalen want ben bijna een jaar niet op school geweest.
Krijg ik vandaag een mailtje "Dat ik maar even 3650 Euro moet betalen" als ik dit niet binnen 10 dagen doe schrijven ze me totaal uit en mag ik alle stuffie van afgelopen jaren terug betalen.
Oke, klinkt vaag maar het is mij toegezegd dat ik geen schoolgeld hoefte te betalen aangezien ik niet op school kom, nu moet ik dat ineens wel.
Daarnaast heb ik getekend dat ik les in het Nederlands krijg maar heb vanaf jaar 2 alleen Engelse les gekregen ??!
Nu is dit niet opzich, enkele leerlingen is dit al overkomen waardoor ze diep in de shit zijn gekomen, ze beloven van alles maar maken niks waar en afspraken worden totaal niet nagekomen.
Nu hebben ze een tijd geleden een boete gekregen omdat ze niet aan bepaalde eisen voldoen, het is een school waar je veel betaald maar je leert ere ECHT niets.
Ik het wijs om een advocaat te nemen en dit eens goed in de openbaarheid te zetten want jongens kom op dit kan toch niet!!
Hoor graag jullie reacties fokkers...
Een wanhopig vrouwlijke studente van 20 jaar.
[ Bericht 0% gewijzigd door DarkElf op 31-01-2011 22:42:35 ]