Johquote:Op zondag 30 januari 2011 21:18 schreef RacerDKB het volgende:
Niet betalen voor je producten die geld kosten lijkt me wel diefstal
Het is geen diefstal of oplichting, de casierre maakt dan een fout door verkeerd te scannen!quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:32 schreef gratis2011 het volgende:
[..]
Het is geen diefstal of oplichting, de casierre maakt dan een fout door verkeerd te scannen!
Daarom krijg je GRATIS een 5 Pack
Easy toch leden.
Het is egt geen diefstal, de cassiere maar hier de fout en die ziet dat niet!
Makkelijk niet dan?
ik denk dat ik de truc al weet, je moet de sixpack een beetje openmaken zodat de streepjescode van het blikje zichtbaar is, de streepjescode van de sixpack zelf ruk je er af en klaar.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:32 schreef gratis2011 het volgende:
[..]
Het is geen diefstal of oplichting, de casierre maakt dan een fout door verkeerd te scannen!
Daarom krijg je GRATIS een 5 Pack
Easy toch leden.
Het is egt geen diefstal, de cassiere maar hier de fout en die ziet dat niet!
Makkelijk niet dan?
nietquote:Op zondag 30 januari 2011 21:34 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Je lokt bewust uit dat de kassa de verkeerde barcode scant. Dat is best verwijtbaar.
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:34 schreef Dhaha het volgende:
[..]
ik denk dat ik de truc al weet, je moet de sixpack een beetje openmaken zodat de streepjescode van het blikje zichtbaar is, de streepjescode van de sixpack zelf ruk je er af en klaar.
Klopt hun maken de foutenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:37 schreef Tinos85 het volgende:
Overigens heb je dan wel een heel dom kassagrietje
Goed lezen het gaan niet om flessen maar blikjes in 6pack!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:40 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Overigens lijkt me twee liter cola per dag wel wat slecht voor je. Het typvermogen van TS lijdt er in elk geval al onder.
Ja om dit iedereen te vertellen en de delen om gratis cola te kunnen krijgen, wie wil dat dan niet ?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:38 schreef Tinos85 het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/333686
Goeie posthistorie! Heb je je hiervoor helemaal op FOK! aangemeld?
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:41 schreef gratis2011 het volgende:
[..]
Goed lezen het gaan niet om flessen maar blikjes in 6pack!
Wie zegt dat ik er meer dan 1 drink ??quote:Op zondag 30 januari 2011 21:43 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Hoeveel gaat er in 1 blikje? En doe dat dan eens maal zes?
Waarom, dit mag toch gewoon (zie voorwaarden fok)quote:Op zondag 30 januari 2011 21:45 schreef stef040 het volgende:
Kom op vertel het nou voordat er een mod komt die het feest verpest!
trips getquote:Op zondag 30 januari 2011 21:38 schreef Tinos85 het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/333686
Goeie posthistorie! Heb je je hiervoor helemaal op FOK! aangemeld?
Neuj ik drink nooit cola. Nou vooruit bijna nooitquote:Op zondag 30 januari 2011 21:42 schreef gratis2011 het volgende:
[..]
Ja om dit iedereen te vertellen en de delen om gratis cola te kunnen krijgen, wie wil dat dan niet ?
Juist iedereen wil GRATIS COCA
Mensen nogmaals lees goed;quote:Op zondag 30 januari 2011 22:23 schreef LoneWanderer het volgende:
Wat voor een pauper ben je als je serieus op die manier 5 gratis blikjes van de supermarkt aftroggelt
Ja ik snap het, maar ik ben geen pauper dus ik zou het nooit doen.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:39 schreef gratis2011 het volgende:
[..]
Mensen nogmaals lees goed;
- Ik ga nie stelen
- Ik verander nie de sreepjes code
- Ik ben geen oplichter
- Dit is geen diefstal het is geel simpel!
Je koop een sixpack coca cola en de vrouw achter de kassa scant bijna nooit de prijs van een sipack maar wel 1 blikje wan daar zit ook een barcode op!
Je beaald 1 blikje maar krijgt er 5 GRATIS!
Zo werkt het ong...Snap ge?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |