quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Is het geen idee om met het beste apparaat (de PC dus) gewoon alles te doen ?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:02 schreef Barcaconia het volgende:
Ik lig nu met een PC, een iPad en een iPod tegelijk te kloten, software updates en synchronisaties enzo. Het ergste is nog dat het allemaal niet eens van/voor mij is
Niet manquote:
En dat moet allemaal samen gaan werken ?? arme jijquote:Op zondag 30 januari 2011 21:05 schreef Barcaconia het volgende:
De ipad is voor onderweg emailen, de PC voor thuis en de ipod voor muziek in de auto. Nee dus
Nee.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niet mandit is één van de weinige OP's met echte inhoud
Is die een beetje lekker de straat door te trappen ??quote:
Nee.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is die een beetje lekker de straat door te trappen ??
Ik heb tijd zatquote:Op zondag 30 januari 2011 21:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En dat moet allemaal samen gaan werken ?? arme jij
Waarom zou ik dan een Dangel moeten lenen ??quote:
En geld ook blijkbaarquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waarom zou ik dan een Dangel moeten lenen ??
Dangel is een kruising tussen MZ en DW maar dan in een Hema bloemetjes-soepjurk; geen cute blondjequote:
Nee, dangel was qua uiterlijk gebaseerd op een echt bestaand persoon. Alleen stuurde die persoon een boos mailtje naar de FA'squote:Op zondag 30 januari 2011 21:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dangel is een kruising tussen MZ en DW maar dan in een Hema bloemetjes-soepjurk; geen cute blondje
In mijn belevingswereld is Dangel een kruising tussen MZ en DW maar dan in een Hema bloemetjes-soepjurk, waar ze op gebaseerd wás ooit, is niet boeiendquote:Op zondag 30 januari 2011 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, dangel was qua uiterlijk gebaseerd op een echt bestaand persoon. Alleen stuurde die persoon een boos mailtje naar de FA's![]()
Het is beter in een fantasie te geloven dan de realiteit onder ogen te zien zullen we dan maar zeggenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
In mijn belevingswereld is Dangel een kruising tussen MZ en DW maar dan in een Hema bloemetjes-soepjurk, waar ze op gebaseerd wás ooit, is niet boeiend
Is dus helaas allemaal niet van mijquote:
Cute.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Peu post net op facebook een foto die ook dangel had kunnen zijn
Ah, jij kunt haar ook zien natuurlijk.quote:
de eerste paar weken wist niemand dat het een kloon was, allemaal hitsige mannen inde pm en zoquote:Op zondag 30 januari 2011 22:46 schreef Barcaconia het volgende:
Ik snap de hele gedachte achter Dangel niet eigenlijk, een kloon is toch gewoon een kloon?
Druppelkut had ik niet door, maar ik was dan ook niet zo'n geile chauffeur die haar 15PM's per dag stuurdequote:Op zondag 30 januari 2011 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die had ik meteen door, was erg doorzichtigRealZeus daarentegen
![]()
die stuurde 'haar' 15 pms per dagquote:Op zondag 30 januari 2011 22:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Druppelkut had ik niet door, maar ik was dan ook niet zo'n geile chauffeur die haar 15PM's per dag stuurde
Wat was er met RealZeus dan?
Ik zou zeggen, kijk eens terug naar de 'toeteren naar toontje' topicsquote:Op zondag 30 januari 2011 23:07 schreef Barcaconia het volgende:
Oeioeioei, die is hard.
Alhoewel hij zelf wel vaak aan het klagen was dat hij nog nooit een vriendin gehad had enzo. Dus.Tja.
hij heeft ondertussen een paar keer sex gehad, maar dat liep zo raar, dat die er voorlopig weer even mee klaar isquote:Op zondag 30 januari 2011 23:07 schreef Barcaconia het volgende:
Oeioeioei, die is hard.
Alhoewel hij zelf wel vaak aan het klagen was dat hij nog nooit een vriendin gehad had enzo. Dus.Tja.
Details willen we.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hij heeft ondertussen een paar keer sex gehad, maar dat liep zo raar, dat die er voorlopig weer even mee klaar is
heeft ie ook in socios zijn 'ik laat me door een hoer ontmaagden' topic gepost?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hij heeft ondertussen een paar keer sex gehad, maar dat liep zo raar, dat die er voorlopig weer even mee klaar is
zijn R&P posts lezenquote:
quote:
quote:
doe jenog wta nuttigs met je tijd. kom maar op met die loinkjes, heb ik morgen op t werk wat te lezenquote:Op zondag 30 januari 2011 23:39 schreef Barcaconia het volgende:
kak, moet ik zelf weer gaan zoeken en teruglezen, ik dacht, ik kan lekker lui doen.
Beetje mn ex zitten dissenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Peu post net op facebook een foto die ook dangel had kunnen zijn
quote:Op zondag 30 januari 2011 23:42 schreef Barcaconia het volgende:
Moet jij op je werk niet werken trouwens?
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die stinksnol die hier door de weeks van 9:30-9:45, 12:00-12:30 en 15:30-15:45 post.
waarompost je die foto dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beetje mn ex zitten dissenzo dangel achtig is ze totaal niet. Alleen komt de kleding niet tot haar recht op de foto
Spul uitwerken?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:47 schreef PeuRac het volgende:
ohja slapen, nu t spul allemaal uit begint te werken, wordt het na 40u wel eens tijd om mn ogen te sluiten
wees maar trots op je gebruik van pepmiddelen....quote:Op zondag 30 januari 2011 23:47 schreef PeuRac het volgende:
ohja slapen, nu t spul allemaal uit begint te werken, wordt het na 40u wel eens tijd om mn ogen te sluiten
was voor haar, om aan iemand te laten zien hoe t er uit ziet. Uploaden gaat nu eenmaal t snelste via facebookquote:
Ik ga ook slapen na een flinke hertenbiefstuk, aardappelstjes, spruiten en zoete appeltjes bij mamaquote:Op zondag 30 januari 2011 23:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wees maar trots op je gebruik van pepmiddelen....
die 3/4x per jaar dat ik wat neemquote:Op zondag 30 januari 2011 23:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wees maar trots op je gebruik van pepmiddelen....
grapjequote:
quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 30-01-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 045 Sounddragon
02. 038 Alexxxxx
03. 038 Barcaconia
04. 023 Anne
05. 016 bietelboer
06. 012 Dr_Flash
07. 011 Duvel
08. 009 lipje
09. 009 Alfisti
10. 007 BaraCuda
11. 007 PeuRac
12. 001 Sjoem
13. 001 Dartanion
14. 001 daNpy
15. 001 Paladijn
Reeks-statistieken!
Zo doe ik nog wat met mijn levenquote:
Want? Grijs en koud?quote:Op maandag 31 januari 2011 09:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguhben niet zo te spreken over het weer vandaag
mja nou ja, het is wel droog en het waait niet en het is ook bniet glad natuurlijkquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 13:43 schreef Barcaconia het volgende:
Zo, net ontwaakt uit mijn dutje. Nu eerst een bakje koffie en dan misschien weer een dutje. Wat is het leven van een probleemwijker toch goed.
Leer jij anders wat fatsoenlijks ofzp.quote:
suggesties ??quote:Op maandag 31 januari 2011 17:05 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Leer jij anders wat fatsoenlijks ofzp.
Brabants! Cuijks kan ook nog net, verder in Limburg moet je niet zakkenquote:
Oh, dan ben ik achterlijk. Sorry.quote:
Omdat ??quote:Op maandag 31 januari 2011 17:28 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Brabants! Cuijks kan ook nog net, verder in Limburg moet je niet zakken
Da hedde mèj.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik achterlijk. Sorry.
Daarom. Je moet toch wat te doen hebben?quote:
Het ligt ook wel echt op de grens, hoe moet ik dat nu weten?quote:
Ik heb zát te doen, en er gaan maanden voorbij zonder dat ik ook maar een seconde de behoefte voel opkomen om een verkrachte versie van de nederlandse taal te gaan studerenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Daarom. Je moet toch wat te doen hebben?
Dat is slechts een mening.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb zát te doen, en er gaan maanden voorbij zonder dat ik ook maar een seconde de behoefte voel opkomen om een verkrachte versie van de nederlandse taal te gaan studeren
Jep, en 'dat ik niks te doen heb' is een aanname..quote:
Mijn welgemeende excuses.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, en 'dat ik niks te doen heb' is een aanname..
geaccepteerd natuurlijkquote:
Daar-zijn-we-<bliep>-mooi-klaar-mee-dan-<bliep>.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik-ben-de-ro-bot-van-de-toe-komst
Jan neukt geiten.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar-zijn-we-<bliep>-mooi-klaar-mee-dan-<bliep>.
De lach van mijn dagquote:
Nog grotere lachquote:
Jawel maar deze nog niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kende je kabouter Wesley nog niet?
Ik vind vooral die 2de erg sterkquote:
Wegblijven dan.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:42 schreef Sounddragon het volgende:
Ik moet nog een hoop leren voordat ik naar Brabant kan verhuizen
U bent van de ballotage ??quote:
Ja, maar die heeft een serieuze kern van waarheid!quote:Op maandag 31 januari 2011 18:43 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik vind vooral die 2de erg sterk
Die van het belang van bronnen checken is ook leuk.
Nou, ik voel me nu al welkomquote:Op maandag 31 januari 2011 18:46 schreef Barcaconia het volgende:
Nee het welkomstcomite. Kun je nagaan wat de ballotage is.
Cuijk mag. Ik heb besloten dat me dat niet boeit omdat het praktisch Limburg is.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nou, ik voel me nu al welkom![]()
![]()
![]()
Ballotage doe ik niet aan
Cuijk is sinds vandaag verleden tijd, de plek des onheils is nog niet bekend; dat ligt eraan waar kleine smurf haar goedkeuring aan gaat gevenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:49 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Cuijk mag. Ik heb besloten dat me dat niet boeit omdat het praktisch Limburg is.
beetje in de buurt van de grens ??quote:Op maandag 31 januari 2011 18:52 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb nog een appartementje in België leegstaan
Op de grens, op 30 seconde rijden van Nederland.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
beetje in de buurt van de grens ??
We.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Cuijk is sinds vandaag verleden tijd, de plek des onheils is nog niet bekend; dat ligt eraan waar kleine smurf haar goedkeuring aan gaat geven
en tijdelijk te verhuren aan een lief meisje ook nog ?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:58 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Op de grens, op 30 seconde rijden van Nederland.
Eensch, excusesquote:
Mijn eigen apt is slechts een paar weken beschikbaar, de bovenverdieping is te huur. Zoek je iets voor kort of lang en in welke locatie en prijs? Mag ook via DMquote:Op maandag 31 januari 2011 18:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
en tijdelijk te verhuren aan een lief meisje ook nog ?
Neuh, misschien voor sommige projektjes ooit, maar geen long term ietsquote:
Neuh, niet echt, maar we moeten wel FF oppassen wat we waar huren ivbm gezamelijke inkomens enzo; we hebben weinig zin om meteen vrije sector te gaan huren ..quote:Op maandag 31 januari 2011 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vergeten dat je gaat samenwonen?
woon nu nog samenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:14 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb alleen ooit samengewoond waar van tevoren afgesproken was dat het tijdelijk zou zijn, werkt veel beter
Psiesjhquote:Op maandag 31 januari 2011 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
na een half jaar samenwonen heb ik ook twee keer gedaan, werkte goed!
scharrelkippenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:39 schreef Barcaconia het volgende:
Ik vind het wel ff leuk nu. Alleen wonen vind ik fijner en af en toe een scharrel meenemen, ik ben nog te jong om te settlen
WUT ?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Wanneer kan ik mijn spullen naar jou toe verhuizen SD?
Ow, ga jij het pandje van SD kopen?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Wanneer kan ik mijn spullen naar jou toe verhuizen SD?
Nah, ik heb nog geen nudepics gezien, en zonder dat vind ik: "ik ken hem van FOK!" toch wel een heel magere basis om te gaan samenwonen, tevens, en da's ook wel een belangrijke, ben jij volgens mij info geboren met een slurfje, en dat maakt die foto's dan eigenlijk alvast weer een soort van overbodigquote:Op maandag 31 januari 2011 20:06 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij gingen samenwonen
Ben je daarom op Anne gevallen?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nah, ik heb nog geen nudepics gezien, en zonder dat vind ik: "ik ken hem van FOK!" toch wel een heel magere basis om te gaan samenwonen, tevens, en da's ook wel een belangrijke, ben jij volgens mij info geboren met een slurfje, en dat maakt die foto's dan eigenlijk alvast weer een soort van overbodig
En wederom een kansloze kutopmerking achter uit het autistenhandboekquote:
* Alfisti gaat een potje janken na deze afwijzingquote:Op maandag 31 januari 2011 20:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nah, ik heb nog geen nudepics gezien, en zonder dat vind ik: "ik ken hem van FOK!" toch wel een heel magere basis om te gaan samenwonen, tevens, en da's ook wel een belangrijke, ben jij volgens mij info geboren met een slurfje, en dat maakt die foto's dan eigenlijk alvast weer een soort van overbodig
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:35 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti gaat een potje janken na deze afwijzing
aan de andere kant, ik in 010 wonen gaat ook niet gebeuren
Moet je ook niet te vaak doenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:24 schreef bietelboer het volgende:
Best vermoeiend zo'n dagje werken na een week uitslapen
Werken bedoel je?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Moet je ook niet te vaak doen
duh ?quote:
En morgen dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:27 schreef Barcaconia het volgende:
Had je vandaag gewoon vrij moeten pakken.
Problem solved, slotje !quote:
Dat ligt eraan welke fuckups er die week dienst hebbenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:45 schreef bietelboer het volgende:
Hoe snel krijg je geld van het UWV dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:39 schreef Barcaconia het volgende:
Ik vind het wel ff leuk nu. Alleen wonen vind ik fijner en af en toe een scharrel meenemen, ik ben nog te jong om te settlen
Gefeli met je 'kansloos' status trouwens Barcaquote:Top 20 in de PTA SC-reeks op 31-01-2011
01. 032 Barcaconia
02. 031 Sounddragon
03. 013 Alexxxxx
04. 012 Anne
05. 010 Alfisti
06. 010 bietelboer
07. 004 Dangel
08. 003 lipje
09. 002 Duvel
10. 002 Dr_Flash
11. 001 Xtreem
12. 001 PeuRac
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
op het station zelf niet, maar op de perrons wel toch ??quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
OP de NS-stations heb je geen VERVOERbewijs nodig
Ik heb officieel geen leven meerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:47 schreef Sounddragon het volgende:
Lekker rustig hier
[..]
Gefeli met je 'kansloos' status trouwens Barca
Heb je met Anne gezoend ??quote:
quote:
hmm, ik dacht dat je kieskeuriger wasquote:
Anne wel, Arneaux nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
hmm, ik dacht dat je kieskeuriger was
Whehe, mocht 'ie willenquote:
quote:
Paasraces op Zandvoort.... en verder weet ik t nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:05 schreef Alexxxxx het volgende:
iemand de autosportagenda van de komende paasdagen bij de hand?
Autosport in Oost-Europa
Mooi kutquote:
Fistfuckyquote:
wie wil er nou een gepeumpte roestbak?quote:
1 Op de Boarnsylsterwei direct Skierhusterwei rechts afslaan naar de Skierhusterweiquote:
12 uur rijden... met een normale autoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:36 schreef lipje het volgende:
klein stukkie dus... kan je mooi naar CPZ rijden
Hehe, volgens mij vat jij hem anders dan dat ik bedoelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
hmm, ik dacht dat je kieskeuriger was
Lees: 36 uur met een Nivaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
12 uur rijden... met een normale auto
we gaan met een heel groep klassieke lada's, voor de heenreis hebben we 2 dagen uitgetrokkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:39 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Lees: 36 uur met een Niva![]()
exclusief het vervangen van differentiëlen
en dan moet je nog aardig doorrijdenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
we gaan met een heel groep klassieke lada's, voor de heenreis hebben we 2 dagen uitgetrokkenvandaag bevestigd
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Hehe, volgens mij vat jij hem anders dan dat ik bedoel.
Bara en Dingest natuurlijk, flappie!
Het wordt eigenliijk meer een survival/sleutelrit dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
we gaan met een heel groep klassieke lada's, voor de heenreis hebben we 2 dagen uitgetrokkenvandaag bevestigd
de topsnelheid van de langzaamste is net geen 100quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:48 schreef lipje het volgende:
[..]
en dan moet je nog aardig doorrijden
waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het wordt eigenliijk meer een survival/sleutelrit dus
Een wát ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:24 schreef lipje het volgende:
dan zit je met een kakelkanon naast je op de weg....
Vermoedelijk een organisme dat technisch gesproken als een vrouwelijk specimen van de soort Homo Sapiens Sapiens geclassificeerd moet worden.quote:
Welke weer alle rammeltjes overtreft? Is een optiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:24 schreef lipje het volgende:
dan zit je met een kakelkanon naast je op de weg....
Een autoradio is goedkoperquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Welke weer alle rammeltjes overtreft? Is een optie
Ook al eens geprobeerd trouwens.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:39 schreef Paladijn het volgende:
Het wordt pas eng als er een trein gestolen wordt.
Hence the word.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Lipjes kakelkanon is iig flink luidruchtig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
die ken je niet!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Lipjes kakelkanon is iig flink luidruchtig
whehe inderdaadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:01 schreef lipje het volgende:
[..]
die ken je niet!!!![]()
oeps, ze was er een weekend bij @ de ring
en toen was ze aardig stilquote:
snachts ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:22 schreef lipje het volgende:
[..]
snachts ook, alleen was jij toen met een schaap bezig
ik probeerde idd schapen te tellen, maar dat lukte niet zo omdat in een andere kamer vlak bij ons het bed de hele tijd tegen de muur bonkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(de laatste keer dat ik er sliep zat er een sexy lesbisch stel in e kamer naast ons, die maakten nog meer kabaal btw)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan heeft 'de volgende is leeg' niet zovel nut heah; ik zie ze dan alle drie tegelijk![]()
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno![]()
dat was je zelfquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik probeerde idd schapen te tellen, maar dat lukte niet zo omdat in een andere kamer vlak bij ons het bed de hele tijd tegen de muur bonkte
ik probeerde een boom om te zagen
Return of the Unox-muts
voor SD nog een spoiler :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
vandaar dat Paal zo vreemd liep op de zondagquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:34 schreef lipje het volgende:
[..]
dat was je zelf
ik probeerde een boom om te zagen![]()
![]()
Sta je dan met je mod powurzzzzquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:27 schreef Sounddragon het volgende:
Flikker eens op met die spoilers; ik zit mobiel![]()
![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Mijn mod-powerZ doen het prima @ mobielquote:
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden![]()
![]()
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker![]()
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker![]()
CelicaDe wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden![]()
Clean Direct kan hem wel weer mooi maken denk ik
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Ik maak geen nieuwe trouwens, 14.gifDe wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden![]()
Tattoo Michel maakt er ook wel wat van met een mooie schildering.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]![]()
Ik heb tijd zat om een nieuwe te maken maar geen zin in.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]![]()
Zeg, hork.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:12 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb tijd zat om een nieuwe te maken maar geen zin in.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe![]()
Zal ik FB alvast dichtgooien ??
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Forum Opties Forumhop: Hop naar: