quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Is het geen idee om met het beste apparaat (de PC dus) gewoon alles te doen ?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:02 schreef Barcaconia het volgende:
Ik lig nu met een PC, een iPad en een iPod tegelijk te kloten, software updates en synchronisaties enzo. Het ergste is nog dat het allemaal niet eens van/voor mij is
Niet manquote:
En dat moet allemaal samen gaan werken ?? arme jijquote:Op zondag 30 januari 2011 21:05 schreef Barcaconia het volgende:
De ipad is voor onderweg emailen, de PC voor thuis en de ipod voor muziek in de auto. Nee dus
Nee.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niet mandit is één van de weinige OP's met echte inhoud
Is die een beetje lekker de straat door te trappen ??quote:
Nee.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is die een beetje lekker de straat door te trappen ??
Ik heb tijd zatquote:Op zondag 30 januari 2011 21:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En dat moet allemaal samen gaan werken ?? arme jij
Waarom zou ik dan een Dangel moeten lenen ??quote:
En geld ook blijkbaarquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waarom zou ik dan een Dangel moeten lenen ??
Dangel is een kruising tussen MZ en DW maar dan in een Hema bloemetjes-soepjurk; geen cute blondjequote:
Nee, dangel was qua uiterlijk gebaseerd op een echt bestaand persoon. Alleen stuurde die persoon een boos mailtje naar de FA'squote:Op zondag 30 januari 2011 21:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dangel is een kruising tussen MZ en DW maar dan in een Hema bloemetjes-soepjurk; geen cute blondje
In mijn belevingswereld is Dangel een kruising tussen MZ en DW maar dan in een Hema bloemetjes-soepjurk, waar ze op gebaseerd wás ooit, is niet boeiendquote:Op zondag 30 januari 2011 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, dangel was qua uiterlijk gebaseerd op een echt bestaand persoon. Alleen stuurde die persoon een boos mailtje naar de FA's![]()
Het is beter in een fantasie te geloven dan de realiteit onder ogen te zien zullen we dan maar zeggenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
In mijn belevingswereld is Dangel een kruising tussen MZ en DW maar dan in een Hema bloemetjes-soepjurk, waar ze op gebaseerd wás ooit, is niet boeiend
Is dus helaas allemaal niet van mijquote:
Cute.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Peu post net op facebook een foto die ook dangel had kunnen zijn
Ah, jij kunt haar ook zien natuurlijk.quote:
de eerste paar weken wist niemand dat het een kloon was, allemaal hitsige mannen inde pm en zoquote:Op zondag 30 januari 2011 22:46 schreef Barcaconia het volgende:
Ik snap de hele gedachte achter Dangel niet eigenlijk, een kloon is toch gewoon een kloon?
Druppelkut had ik niet door, maar ik was dan ook niet zo'n geile chauffeur die haar 15PM's per dag stuurdequote:Op zondag 30 januari 2011 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die had ik meteen door, was erg doorzichtigRealZeus daarentegen
![]()
die stuurde 'haar' 15 pms per dagquote:Op zondag 30 januari 2011 22:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Druppelkut had ik niet door, maar ik was dan ook niet zo'n geile chauffeur die haar 15PM's per dag stuurde
Wat was er met RealZeus dan?
Ik zou zeggen, kijk eens terug naar de 'toeteren naar toontje' topicsquote:Op zondag 30 januari 2011 23:07 schreef Barcaconia het volgende:
Oeioeioei, die is hard.
Alhoewel hij zelf wel vaak aan het klagen was dat hij nog nooit een vriendin gehad had enzo. Dus.Tja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |