Bij mij verdwijnen ze niet meteen, volgens mij blijven ze een week staan (zoiets).quote:Op zondag 6 februari 2011 17:57 schreef Mallet het volgende:
[..]
Hahaha dat denk ik niet nee.
Edit: iemand enig idee wat het nut is van "mijn rit geschiedenis" op de site terwijl de ritten (bij mij in ieder geval) gewoon de dag nadat ze uitgevoerd zijn verdwijnen?
Hmm ik heb voor allebei die twee ritten de online ritbon gebruikt en voor één het autotransport formulier voor de km-stand. Toch zijn ze allebei verdwenen.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens mij zijn het ritjes die je nog niet in dat autotransportinvulformulier hebt ingevuld. Althans, dat is mijn ervaring met de ritgeschiedenis.
Een keer heb ik een hele nieuwe Crafter gereden (vanuit Delft, waar ze worden omgebouwd voor TNT), en daar zat geen startonderbreker meer op. Ze vertelden dat ze daarmee gestopt waren, nu heb je wel een extra vergrendeling voor de deur (auto gaat meteen in het slot zodra de deur dichtvalt).quote:Op zondag 6 februari 2011 19:35 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Weet iemand of zo'n Crafter van TNT ook zo'n startonderbreker ofzo heeft? Ik heb nog nooit eerder een TNT-busje gereden, maar ik lees hier soms verhalen...
Ik tik altijd even op mijn telefoon op google in 'Esso + plaatsnaam waar ik dan vlakbij ben' en dan krijg ik wel een adres. Die mik in de TomTom en dan ben ik zo bij de Esso.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:12 schreef Fleauris het volgende:
[..]
En de tankpas probeer ik ook zoveel te gebruiken, zeker bij volle tanks. Scheelt zo 50/60 euro voorschieten per tankbeurt! Ik weet alleen maar op een paar plekken Esso pompen te vinden..
Ik stuur je even een PM met het juiste webadres. Ik denk dat Joppie hierboven het woord "online" niet heeft gelezen.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:54 schreef MisterX333 het volgende:
Misschien een stomme vraag maar waar kan ik de online ritbon en transportformulieren uploader vinden?
Ik heb die lijst altijd bij me voor het geval dat..altijd handigquote:Op zondag 6 februari 2011 20:42 schreef Hojdhopper het volgende:
En voor als de elektronica ons in de steek laat, kun je hier een lijst met Esso stations downloaden:
http://www.euromap.be/esso/start.aspx?country=be&language=nl
Same here..quote:Op zondag 6 februari 2011 21:31 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik heb die lijst altijd bij me voor het geval dat..altijd handig
Nice, gefeliciteerd.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:53 schreef charlie511 het volgende:
Aait ben net aangenomen voor regio Rotterdam. Die BMW reed echt heerlijk!
Ik heb ze inderdaad even gebeld om 1 uur. Toen hadden ze nog geen goede combi's, maar als er iets was zouden ze het inderdaad op de site zetten zonder mij te bellen. En dan moet ik morgenochtend even zelf bellen om te bevestigen dat ik ze aan het rijden ben. Dus ik zit nu met een half oog op het college gericht en met een half oog op de EW-sitequote:Op maandag 7 februari 2011 11:30 schreef Fireblast het volgende:
Je kunt ze om 1 uur even bellen en vragen hoe je het 't beste kunt doen. Misschien kunnen ze voor een keer gewoon je rit inplannen zonder je te spreken ofzo.
Gefeliciteerd! Ik rij ook vanuit regio Rotterdam, dus zolang je mijn ritjes maar niet afpaktquote:Op maandag 7 februari 2011 12:53 schreef charlie511 het volgende:
Aait ben net aangenomen voor regio Rotterdam. Die BMW reed echt heerlijk!
1 keer gedaan. Toen stond op Facebook dat het heel druk was, maar ik was om 1715 nog niet gebeld. Toen zelf gedaan en ik kreeg een ritje Amsterdam - Rotterdam (terwijl ik zelf in regio Rotterdam woonquote:Op maandag 7 februari 2011 13:24 schreef warchaser44 het volgende:
bellen jullie zelf op als je niet gebeld wordt voor werk ?
Haha ik ook, toevallig naar veldhoven? Jezus wat vangen die dingen veel wind :pquote:Op zondag 6 februari 2011 19:47 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Een keer heb ik een hele nieuwe Crafter gereden (vanuit Delft, waar ze worden omgebouwd voor TNT), en daar zat geen startonderbreker meer op. Ze vertelden dat ze daarmee gestopt waren, nu heb je wel een extra vergrendeling voor de deur (auto gaat meteen in het slot zodra de deur dichtvalt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |