Wat dacht je er van om de link eens te lezen die hij gepost heeftquote:Op zondag 30 januari 2011 20:21 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja joh , hebben ze dat echt zo gedaan , of jij net zelf??
En dan wordt het (alweer) de vraag wat het leger gaat doen. eerder hoorde ik over schermutselingen tussen leger en politie, is daar bevestiging van geweest?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan is het alles of niets. De demo's houden voorlopig niet op.
Helemaal na de verklaring dat de protestanten elke terugkerende politieagent zelf zouden arresteren... Misschien dat ze daarom extra vroeg terug komen, om te voorkomen dat zoiets voorbereid zou kunnen worden.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als het klopt dat de politie opnieuw is ingezet, kan een escalatie best wel eens dichtbij zijn.
Echt:quote:Op zondag 30 januari 2011 20:21 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
Echt gedaan door Egyptische krant, om Mubarak belangrijker te laten lijken door hem vooraan de groep te zetten.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:21 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
was gisteren toch? En ook dat ze de burgers beschermden tegen de politiequote:Op zondag 30 januari 2011 20:22 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En dan wordt het (alweer) de vraag wat het leger gaat doen. eerder hoorde ik over schermutselingen tussen leger en politie, is daar bevestiging van geweest?
Dat van dat arresteren is vandaag (ook) de wereld in gebracht.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:23 schreef Olga het volgende:
[..]
was gisteren toch? En ook dat ze de burgers beschermden tegen de politie
die was nog aan het openen ; pc erg traag .....quote:Op zondag 30 januari 2011 20:22 schreef Xylon het volgende:
[..]
Wat dacht je er van om de link eens te lezen die hij gepost heeft
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:21 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
quote:EU-officials zeggen at de situatie in Egypte morgen hoog op de agenda staat wanneer de ministers van BuZa uit de EU-landen in Brussel om de tafel gaan. Van Rompuy zei gisteren al dat de EU "ernstige zorgen" had over het geweld in Egypte.
Beter als die van Mubarak eigenlijk.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:25 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
whahahahah LOL
kijk dat is duidelijk zelf gedaan
link is ondertussen open ik heb gezienquote:Op zondag 30 januari 2011 20:22 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Echt:
http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-11313738
Zat al te kijken.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Docu over Egypte op NL2, VPRO
Dank!quote:Op zondag 30 januari 2011 20:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Docu over Egypte op NL2, VPRO
Knippen en plakken.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:27 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
whahah hoe doen jullie dat zo snel ?? * ik ben echt een digibeet geloof ik*
uhm .. ik kan net dit forum en wat streams bijhouden ....quote:Op zondag 30 januari 2011 20:28 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Knippen en plakken.
En je maakt het in photoshop, 10 minuten werk en je bent klaar.
Als je kan photoshoppen tenminste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |