nogal! ik krijg ook beetje harde reet van mn nogal hinderlijke bureau stoel , dacht even Dit is het teken dat ik echt achter mn pc vandaan moet ..quote:
Geen idee, maar wat zou hun rol zijn? Ik snap best dat niemand daar zijn vingers aan wil branden, elk land daar heeft ook nog interne problemen..quote:Op zondag 30 januari 2011 19:48 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Waarom bemoeit Turkije zich niet wat meer met het midden-oosten als democratisch moslim land? Zij houden zich nu wel heel erg op de vlakte terwijl ze toch de plicht hebben om de democratie aldaar te bevorderen.
Hoe bedoel je er gebeurt niks meer?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:49 schreef BrandX het volgende:
er gebeurt niets meer.
snap het niet.
er veranderd bij mubarak niets, hoe lang blijven de burgers dit accepteren?
Dat zal zeker niet gebeuren tot Mubarak definitief pleite is. Tenminste, dat hoorde ik in de woorden van Clinton.quote:
naja, men zit nog steeds op het plein, maar verder gebeurt er toch niet veel meer? Of heb ik nou van alles gemist tijdens het kokenquote:
"Kilroy was here"quote:Op zondag 30 januari 2011 19:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan iemand vertalen wat er op staat?
Dat zou ik ook wel tof vinden ja.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, het is zo al de hele dag.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
naja, men zit nog steeds op het plein, maar verder gebeurt er toch niet veel meer? Of heb ik nou van alles gemist tijdens het koken?
Nee hoor, alles is normaal in Egypte.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
naja, men zit nog steeds op het plein, maar verder gebeurt er toch niet veel meer? Of heb ik nou van alles gemist tijdens het koken?
Down with Mubarak.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:54 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee hoor, het is zo al de hele dag.
ah kijk, dan herhaal ik:quote:Op zondag 30 januari 2011 19:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee hoor, alles is normaal in Egypte.
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:49 schreef BrandX het volgende:
er gebeurt niets meer.
snap het niet.
er veranderd bij mubarak niets, hoe lang blijven de burgers dit accepteren?
Sssst!quote:Op zondag 30 januari 2011 20:01 schreef intellectuele_user het volgende:
We are not naming our correspondent... tja wie zou deze gast nou zijn? Ik gok Ayman M.
Hahaha, zei 'ie dat echt? Overduidelijk Mohyeldinquote:Op zondag 30 januari 2011 20:01 schreef intellectuele_user het volgende:
We are not naming our correspondent... tja wie zou deze gast nou zijn? Ik gok Ayman M.
Ja sinds vandaag doen ze dat omdat al-Jazeera niet meer welkom is in Egyptequote:Op zondag 30 januari 2011 20:02 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Hahaha, zei 'ie dat echt? Overduidelijk Mohyeldin
quote:8:20pm Media blogger Jeff Jarvis writes that US cable companies should begin carrying Al Jazeera English:
What the Gulf War was to CNN, the peoples revolutions of the Middle East are to Al Jazeera English. But in the U.S., in a sad vestige of the era of Freedom Fries, hardly anyone can watch the channel on cable TV. Cable companies: Add Al Jazeera English NOW!
It is downright un-American to still refuse to carry it. Vital, world-changing news is occurring in the Middle East and no onenot the xenophobic or celebrity-obsessed or cut-to-the-bone American mediacan bring the perspective, insight, and on-the-scene reporting Al Jazeera English can.
onconfirmed tweed natuurlijkquote:***BREAKING*** Massacre at prison near #Cairo, nearly 500 dead and wounded
In 1 van die pizzadozen van jequote:Op zondag 30 januari 2011 20:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeft iemand de afstandsbediening van min TV gezien?
Op dat kastje.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Niet dat het ook maar enig nut heeftquote:Op zondag 30 januari 2011 20:05 schreef deleriouz het volgende:
dag- en avondklok wordt het zo langzaam aan
Hoewel twitter natuurlijk de laatste paar dagen weer zijn kracht heeft laten zien, laat het met dit soort berichten ook meteen zijn zwakte zien als nieuws"bron".quote:
Wil je zappen naar Boer zoekt vrouw?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
daarom zet ik het erbijquote:Op zondag 30 januari 2011 20:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoewel twitter natuurlijk de laatste paar dagen weer zijn kracht heeft laten zien, laat het met dit soort berichten ook meteen zijn zwakte zien als nieuws"bron".
Iemand was gisteren ook gaan Twitteren dat er massaal werd geschoten op het Tahrir plein...quote:Op zondag 30 januari 2011 20:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoewel twitter natuurlijk de laatste paar dagen weer zijn kracht heeft laten zien, laat het met dit soort berichten ook meteen zijn zwakte zien als nieuws"bron".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |