Bij het vorige topic was het nog vroegerquote:Op zondag 30 januari 2011 19:34 schreef gehotseflotst het volgende:
Een drukke nacht... om half negen?
Ach, je kan altijd nog gaan kokenquote:Op zondag 30 januari 2011 19:35 schreef Olga het volgende:
[..]
Bij het vorige topic was het nog vroeger
allang gedaanquote:
quote:mustaphaoukbih Mustapha Oukbih
VS lijkt rekening te houden met de val van het regime van Mubarak http://nyti.ms/geK3VZ
gele armbanden verkopen kan een goede business worden...quote:sharifkouddous Sharif Kouddous
passed thru neighborhood patrol. Most holding sticks, teenager holding shotgun. They gave me yellow armband to wear to avoid harassment
3 minutes ago Favorite Retweet Reply
Armstrong heeft er misschien nog enkele liggenquote:Op zondag 30 januari 2011 19:36 schreef cptmarco het volgende:
een tweet als tvp
[..]
gele armbanden verkopen kan een goede business worden...
Gele... Livestrong?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:36 schreef cptmarco het volgende:
een tweet als tvp
[..]
Livestrong bandjes, 2 goede doelen in-1quote:Op zondag 30 januari 2011 19:36 schreef cptmarco het volgende:
een tweet als tvp
[..]
quote:Chaos op luchthaven Caïro
CAIRO - Duizenden toeristen, werknemers van buitenlandse ondernemingen en bezorgde Egyptenaren zijn zondag neergestreken op de luchthaven van Caïro in de hoop het land snel te kunnen verlaten. Vrijwel alle vluchten zijn vertraagd en de vraag is vele malen groter dan het aanbod.
Foto: afp
Wij zijn vrijdag aangekomen voor een 12-daagse cruise op de Nijl, vertelt Dorothy Redding, een 62-jarige Amerikaanse toeriste. Het duurde uren voor we in het hotel waren. Het was een nachtmerrie. Ik heb alleen de piramides gezien, vanuit het raam van de hotelkamer. Nu vliegen we naar Amsterdam, of waar dan ook naartoe, zolang we hier maar weg zijn.
Ondanks een oproep van het luchthavenpersoneel om het vliegveld te verlaten en de veiligheid van een hotel op te zoeken, zijn veel mensen gebleven. Sommigen gaven daarmee gehoor aan een oproep van hun werkgever of reisagentschap om het land te verlaten.
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:37 schreef Jump het volgende:
[..]
Armstrong heeft er misschien nog enkele liggen
Ze zijn lekker aan het zingen, iddquote:Op zondag 30 januari 2011 19:39 schreef Bartholomaeus het volgende:
NRC Live:
Diverse media melden nu dat de politie reeds aan het terugkeren is in het straatbeeld. Ze hebben er blijkbaar zin in.
Wie wint? Volk of Leger?quote:(Reuters) - Egyptian President Hosni Mubarak's ruling apparatus has relied on the military since he came to power in 1981.
All four Egyptian presidents since the 1950's have come from the military, now led by Field Marshal Mohamed Hussein Tantawi.
The army now guards key installations after police lost control of the streets, but it has neglected to enforce the curfew and has often fraternised with protesters rather than confront them.
Here are some details of Egypt's military which totals around 468,500 active personnel, plus a reserve of 479,000:
* ARMY:
Numbers: 280,000 - 340,000 including conscripts.
Main Battle Tanks - 3,723, including 973 A1M1 Abrams tanks.
Reconnaissance vehicles - 410.
Armoured Infantry Fighting vehicles - 610.
Armoured personnel carriers - 4,160.
Artillery pieces 4,480 (including 492 self-propelled, 962 towed).
Mortars - 2,528.
Air Defence surface-to-air missiles - at least 2,100.
Tactical surface-to-surface missiles - over 42.
* NAVY:
Numbers: 18,500 including conscripts.
Geen goed nieuws.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:39 schreef Bartholomaeus het volgende:
NRC Live:
Diverse media melden nu dat de politie reeds aan het terugkeren is in het straatbeeld. Ze hebben er blijkbaar zin in.
wow of ik moet echt vanachter mn pc vandaan of je was aan het "editen 'ofiets ....quote:Op zondag 30 januari 2011 19:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
1: Politie: Verslagen
2: Leger: Wilde niet.
3: Thugs: Verslagen
4: F16's: Verslagen
5: Politie: Volgt.
Auto-update zal ook wel werken voor aanpassingen in posts lijkt me..quote:Op zondag 30 januari 2011 19:46 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
wow of ik moet echt vanachter mn pc vandaan of je was aan het "editen 'ofiets ....
ik zag letters verschuiven???????
Hoe groot is de politiemacht eigenlijk?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:39 schreef Bartholomaeus het volgende:
NRC Live:
Volkskrant:Chaos op luchthaven Caïroquote:Op zondag 30 januari 2011 19:44 schreef Staal het volgende:
[..]
Geen goed nieuws.
Overigens grof hoe weinig er op het nieuws is in Nederland.
Waarom bemoeit Turkije zich niet wat meer met het midden-oosten als democratisch moslim land? Zij houden zich nu wel heel erg op de vlakte terwijl ze toch de plicht hebben om de democratie aldaar te bevorderen.quote:
dus het lag niet aan mij ? fijn hahah , ik ken deze site niet zo goed, dus ik weet niet wat ie allemaal kan ....quote:Op zondag 30 januari 2011 19:47 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Auto-update zal ook wel werken voor aanpassingen in posts lijkt me..
quote:JoniYeahBuddy RT @jonathanfryer: Army tank protecting protest marchers in #Alexandria says #AlJazeera correspondent there #Egypt #Jan25 10 minutes ago via web
Ik was edittenquote:Op zondag 30 januari 2011 19:46 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
wow of ik moet echt vanachter mn pc vandaan of je was aan het "editen 'ofiets ....
ik zag letters verschuiven???????
kloptquote:Op zondag 30 januari 2011 19:47 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Auto-update zal ook wel werken voor aanpassingen in posts lijkt me..
Vierkante oogjes-aanvalquote:Op zondag 30 januari 2011 19:50 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik dacht al "ik word gek"....
vaag momentje , weet ik veel ..
nogal! ik krijg ook beetje harde reet van mn nogal hinderlijke bureau stoel , dacht even Dit is het teken dat ik echt achter mn pc vandaan moet ..quote:
Geen idee, maar wat zou hun rol zijn? Ik snap best dat niemand daar zijn vingers aan wil branden, elk land daar heeft ook nog interne problemen..quote:Op zondag 30 januari 2011 19:48 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Waarom bemoeit Turkije zich niet wat meer met het midden-oosten als democratisch moslim land? Zij houden zich nu wel heel erg op de vlakte terwijl ze toch de plicht hebben om de democratie aldaar te bevorderen.
Hoe bedoel je er gebeurt niks meer?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:49 schreef BrandX het volgende:
er gebeurt niets meer.
snap het niet.
er veranderd bij mubarak niets, hoe lang blijven de burgers dit accepteren?
Dat zal zeker niet gebeuren tot Mubarak definitief pleite is. Tenminste, dat hoorde ik in de woorden van Clinton.quote:
naja, men zit nog steeds op het plein, maar verder gebeurt er toch niet veel meer? Of heb ik nou van alles gemist tijdens het kokenquote:
"Kilroy was here"quote:Op zondag 30 januari 2011 19:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan iemand vertalen wat er op staat?
Dat zou ik ook wel tof vinden ja.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, het is zo al de hele dag.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
naja, men zit nog steeds op het plein, maar verder gebeurt er toch niet veel meer? Of heb ik nou van alles gemist tijdens het koken?
Nee hoor, alles is normaal in Egypte.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
naja, men zit nog steeds op het plein, maar verder gebeurt er toch niet veel meer? Of heb ik nou van alles gemist tijdens het koken?
Down with Mubarak.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:54 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee hoor, het is zo al de hele dag.
ah kijk, dan herhaal ik:quote:Op zondag 30 januari 2011 19:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee hoor, alles is normaal in Egypte.
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:49 schreef BrandX het volgende:
er gebeurt niets meer.
snap het niet.
er veranderd bij mubarak niets, hoe lang blijven de burgers dit accepteren?
Sssst!quote:Op zondag 30 januari 2011 20:01 schreef intellectuele_user het volgende:
We are not naming our correspondent... tja wie zou deze gast nou zijn? Ik gok Ayman M.
Hahaha, zei 'ie dat echt? Overduidelijk Mohyeldinquote:Op zondag 30 januari 2011 20:01 schreef intellectuele_user het volgende:
We are not naming our correspondent... tja wie zou deze gast nou zijn? Ik gok Ayman M.
Ja sinds vandaag doen ze dat omdat al-Jazeera niet meer welkom is in Egyptequote:Op zondag 30 januari 2011 20:02 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Hahaha, zei 'ie dat echt? Overduidelijk Mohyeldin
quote:8:20pm Media blogger Jeff Jarvis writes that US cable companies should begin carrying Al Jazeera English:
What the Gulf War was to CNN, the peoples revolutions of the Middle East are to Al Jazeera English. But in the U.S., in a sad vestige of the era of Freedom Fries, hardly anyone can watch the channel on cable TV. Cable companies: Add Al Jazeera English NOW!
It is downright un-American to still refuse to carry it. Vital, world-changing news is occurring in the Middle East and no onenot the xenophobic or celebrity-obsessed or cut-to-the-bone American mediacan bring the perspective, insight, and on-the-scene reporting Al Jazeera English can.
onconfirmed tweed natuurlijkquote:***BREAKING*** Massacre at prison near #Cairo, nearly 500 dead and wounded
In 1 van die pizzadozen van jequote:Op zondag 30 januari 2011 20:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeft iemand de afstandsbediening van min TV gezien?
Op dat kastje.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Niet dat het ook maar enig nut heeftquote:Op zondag 30 januari 2011 20:05 schreef deleriouz het volgende:
dag- en avondklok wordt het zo langzaam aan
Hoewel twitter natuurlijk de laatste paar dagen weer zijn kracht heeft laten zien, laat het met dit soort berichten ook meteen zijn zwakte zien als nieuws"bron".quote:
Wil je zappen naar Boer zoekt vrouw?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
daarom zet ik het erbijquote:Op zondag 30 januari 2011 20:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoewel twitter natuurlijk de laatste paar dagen weer zijn kracht heeft laten zien, laat het met dit soort berichten ook meteen zijn zwakte zien als nieuws"bron".
Iemand was gisteren ook gaan Twitteren dat er massaal werd geschoten op het Tahrir plein...quote:Op zondag 30 januari 2011 20:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoewel twitter natuurlijk de laatste paar dagen weer zijn kracht heeft laten zien, laat het met dit soort berichten ook meteen zijn zwakte zien als nieuws"bron".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |