die dude nu op AJ bedoel je?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ah! Wordt weer regeringswoordvoerder gegrild
''Millions want the president to stay"quote:Op zondag 30 januari 2011 20:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ah! Wordt weer regeringswoordvoerder gegrild
Ja, waar hebben ze die troll gevonden zeg...quote:Op zondag 30 januari 2011 20:15 schreef cptmarco het volgende:
oh, de meeste Egyptenaren willen dat Mubarak blijft...
quote:In navolging van enkele Palestijnen die na uitbraak uit gevangenissen de grens met Gaza zijn overgstoken, heeft Egypte de grens met Gaza dichtgegooid.
And deliveredquote:Op zondag 30 januari 2011 20:16 schreef RvLaak het volgende:
[ afbeelding ]
Milions of Egyptians want the president to stay
Mocht niet achterblijvenquote:Op zondag 30 januari 2011 20:16 schreef RvLaak het volgende:
[ afbeelding ]
zeker een broer van hem, die woordvoerderquote:Op zondag 30 januari 2011 20:16 schreef RvLaak het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren ook al 1quote:Op zondag 30 januari 2011 20:16 schreef Refragmental het volgende:
Oh god deze woordvoerder wordt compleet afgeserveerd
Als het klopt dat de politie opnieuw is ingezet, kan een escalatie best wel eens dichtbij zijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:18 schreef tass het volgende:
Ik weet niet wat er nu verder kan gebeuren nog.
Als er daadwerkelijk m aar 10 duizend mensen op het plein staan, dan kan ik me eigenlijk wel voorstellen dat Mubarak heel hard ligt te lachen op zijn sofa.
Als er 100.000 mensen staan wordt het toch een ander verhaal.
Vergeet niet dat Caïro 8 miljoen inwoners heeft hè.
Ik denk dat er niets gebeurt. Er zal iets ingrijpends moeten gebeuren voordat er daadwerkelijk wat verandert. En ik denk dat die kans niet groot is.
Kan me alleen maar voorstellen dat er geweld gebruikt gaat worden en dan is het hek van de dam ben ik bang. Niet alleen voor Egypte maar voor de rest van het M-O ook...
Dat plaatje zocht ik gister!quote:Op zondag 30 januari 2011 20:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[ afbeelding ]
Still no protesters on Tahrir Square!
Dan is het alles of niets. De demo's houden voorlopig niet op.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als het klopt dat de politie opnieuw is ingezet, kan een escalatie best wel eens dichtbij zijn.
Sorry, ik lever nooit service op de sabbatquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:21 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Sorry, ik lever nooit service op de sabbat
ja joh , hebben ze dat echt zo gedaan , of jij net zelf??quote:Op zondag 30 januari 2011 20:19 schreef intellectuele_user het volgende:
Mubarak in betere tijden (een paar maanden geleden), kun je goed zien hoe men het volk voor de gek houdt:
Mubarak photoshopped
http://knowyourmeme.com/memes/mubarak-photoshopped
Original picture
[ afbeelding ]
Fabricated Image
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |