Cu2 was geweldig inderdaad. Als je dat niet had dan maakte je ook gewoon geen deel uit van het leven.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:50 schreef -Vaduz- het volgende:
cu2 en netlog winnen altijd. Goede dubbelspelers.
IRC, dat had mijn broer ook nog een tijdje geloof ik ja.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
CU2 was er niet in mijn tienertijd.
Ik ben de IRC periode
Awquote:Op zondag 30 januari 2011 19:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had er een met plaatjes met glitter beertjes, ik snapte er niets van.
Wie is Ren en wie is Stimpy dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
Bel- en Dushka waarom gaan jullie niet als Ren & Stimpy met Carnaval?
Oh ja die vragenlijstjesquote:Op zondag 30 januari 2011 19:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Aw
Ik had teveel vragenlijstjes. En ook glitterplaatjes inderdaad.
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wie is Ren en wie is Stimpy dan?
Ik denk het ookquote:Op zondag 30 januari 2011 19:11 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zie het serieus al voor me.Zou wel een ongekend succes zijn.
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:17 schreef Bellatrix het volgende:
Dushi is overal voor in. Als het maar schaamteloos en schokkend is. Wat dat betreft echt een zielenmaat hoor.
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Als ik de tijd had dan zou ik achter de naaimachine kruipen en de Ren en Stimpy-pakken voor jullie maken
Ja doenquote:Op zondag 30 januari 2011 19:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lief van je.
Vriendin van mijn moeder is ook een hele goede naaister, ik kan het haar vragen.
Dan heb je wat in te halen, Ren & Stimpy is geweldig, vind ik iigquote:Op zondag 30 januari 2011 19:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik was efkes afwassen. Ik kende het duo niet, maar ziet er wel passend uit. Zeker als ik de vrome ben.
Ik keek het eerst altijd met vrienden als we al wat op hadden, dan is het nog beter.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan heb je wat in te halen, Ren & Stimpy is geweldig, vind ik iig
Je hebt nog zo'n 86 jaar!quote:Op zondag 30 januari 2011 20:19 schreef -Vaduz- het volgende:
En toen was mijn batterij leeg. Gelukkig ligt hier een zelfde lader. En nog meer in te halen. Aaaaaah.
Ik keek eerst naar de tijd van deze postquote:
En toen naar de tijd van deze post, en ik dacht dat het 21:14 was dus had even een moment dat ik dacht dat je kon tijdreizen.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:14 schreef -Vaduz- het volgende:
En weer thuis! Nu de spanning van de J's oppikken.
Heyquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 23:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan ik ook, alleen kloppen de posttijden hier niet.
Wat een draken allemaal, voor zover ik meegekregen heb. Gingen ze hier nou een week voor in Frankrijk zitten om te schrijven?quote:
Oh gunst, post je een zelfportret na een paar nachten amper slaap. Dat motiveert!quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 23:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oh gunst, post je een zelfportret na een paar nachten amper slaap. Dat motiveert!
Nummer 2, de stroom, was wel lekker geweest voor op ESFquote:Op zondag 30 januari 2011 23:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat een draken allemaal, voor zover ik meegekregen heb. Gingen ze hier nou een week voor in Frankrijk zitten om te schrijven?
Die begon wel veelbelovend, maar daarna vond ik het steeds irritanter worden.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nummer 2, de stroom, was wel lekker geweest voor op ESF
Dushkaquote:Op maandag 31 januari 2011 10:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Pgr en de man met het gewei en spinaziehaar.
Het was echt onwijs gezelligquote:Op maandag 31 januari 2011 11:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee Tombs! Wat vond je van het Songfestival gisteren?
Een beetje een kruising tussen een 3Js concert en het Tros-muziekfeest? Ik vond de setting met die stoelen zo suf.quote:
Ik ben bij alletwee nog nooit geweestquote:Op maandag 31 januari 2011 11:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een beetje een kruising tussen een 3Js concert en het Tros-muziekfeest? Ik vond de setting met die stoelen zo suf.
quote:Op maandag 31 januari 2011 11:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben bij alletwee nog nooit geweest
Maar het was gewoon een feest met de groep die er was
Ik ben vol in beeld geweest
Nah, Greys zei bij welke tijd Ingetje en ik in beeld kwamenquote:Op maandag 31 januari 2011 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Goh, wat verrassend. Zou ook opvallend zijn als je je internetvriendinnetje niet zag staan.
Kan ook.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nah, Greys zei bij welke tijd Ingetje en ik in beeld kwamen
Geen van tweeënquote:Op maandag 31 januari 2011 11:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een beetje een kruising tussen een 3Js concert en het Tros-muziekfeest? Ik vond de setting met die stoelen zo suf.
Oeh heb je zitten hunten?quote:
Ik kreeg een tip op welke tijd ik moest kijkenquote:Op maandag 31 januari 2011 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Goh, wat verrassend. Zou ook opvallend zijn als je je internetvriendinnetje niet zag staan.
Nee in F&F zei Greys even doodleuk op welk tijdstip Ingetje en Tombo recht in beeld staanquote:
Paul de Leeuw was vernietigend over het geheel, hoorde ik vanmorgen.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen van tweeënDat zijn beide echt feestjes, dit is min of meer toch een officieel dingetje.
Die zeikt over alles waar maar over te zeiken valt, what's newquote:Op maandag 31 januari 2011 11:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Paul de Leeuw was vernietigend over het geheel, hoorde ik vanmorgen.
Dat is helemaal waar.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die zeikt over alles waar maar over te zeiken valt, what's new
Wat zeg je dat mooiquote:Op maandag 31 januari 2011 11:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een dynamisch geheel, waar een puzzelstuk aan ontbrak de afgelopen dagen.
Ahhhquote:Op maandag 31 januari 2011 11:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een dynamisch geheel, waar een puzzelstuk aan ontbrak de afgelopen dagen.
quote:Op maandag 31 januari 2011 11:53 schreef -Miauw- het volgende:
Of was je echt bezig met 'Stadsgezicht in 10.000 stukjes?'
Slijmbalquote:Op maandag 31 januari 2011 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
Al was Vaduz écht aan het puzzelen dan zou het jammerlijk falen. De afgelopen dagen mistten we gewoon de lijm die alle stukjes samen hield
Nee, dat niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:53 schreef -Miauw- het volgende:
Of was je echt bezig met 'Stadsgezicht in 10.000 stukjes?'
Waarom als Vaduz het zegt is het 'oeh' en ' aaah' en als ik het zeg ben ik een slijmbalquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je denkt dat dat hele circus wat gaat knipperen, rinkelen, en pop-uppen niet voldoende is?
quote:Op maandag 31 januari 2011 11:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom als Vaduz het zegt is het 'oeh' en ' aaah' en als ik het zeg ben ik een slijmbal
Miauw is toch gewoon de kers op de taart, de slagroom in de choco, het schuim op het bier, de ene helft van dubbelvla, de puntjes op de 'i'.
Mijn ogen stromen volquote:Op maandag 31 januari 2011 11:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom als Vaduz het zegt is het 'oeh' en ' aaah' en als ik het zeg ben ik een slijmbal
Miauw is toch gewoon de kers op de taart, de slagroom in de choco, het schuim op het bier, de ene helft van dubbelvla, de puntjes op de 'i'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tombo, hoe is het met de keuken?With the stars as her umbrella
quote:Op maandag 31 januari 2011 11:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mijn ogen stromen vol
Hoe gaat het met je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tombo, hoe is het met de keuken?
Nog thuis neem ik aan?
Zo welquote:Op maandag 31 januari 2011 12:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Miauw, ik vind je een puzzelstuk.
Hmm, is dat vleiend?
Ik ben nu op mijn werk maar ik ga zo weer naar huisquote:Op maandag 31 januari 2011 11:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je?
Nog thuis neem ik aan?
bah, het zit je niet mee hequote:Op maandag 31 januari 2011 12:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben nu op mijn werk maar ik ga zo weer naar huis
Heel ergquote:Op maandag 31 januari 2011 12:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Miauw, ik vind je een puzzelstuk.
Hmm, is dat vleiend?
quote:Op maandag 31 januari 2011 12:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heel ergIk had vroeger ook favoriete puzzelstukjesvormen.
Ik zoek er even eentje op...
Nee, het valt tegen iddquote:Op maandag 31 januari 2011 12:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bah, het zit je niet mee he
Keuken staat even stil
Doe rustig aan hèquote:Op maandag 31 januari 2011 12:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gewoon doen als je je niet goed voelt, anders blijf je er ook maar mee lopenquote:Op maandag 31 januari 2011 12:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaquote:
geen plaatjequote:
Kwakkenquote:Op maandag 31 januari 2011 12:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon doen als je je niet goed voelt, anders blijf je er ook maar mee lopenMaar klote zeg, je loopt nu al aardig wat weekjes te kwakkenlen
Ja leuk! Was goed feestje, nog even gepokerd, ik faalde jammerlijk maar m'n vriendin die deed een ultieme poging om ook te falen zodat we weer verder konden maar toen had ze meteen bij de flop een full house en ging ze dus door naar de finaletafelquote:
Ja klopt, maar ik ging er bijvoorbeeld met K10 uit tegen zo'n noob die dan meegaat met 9/6 ofzo en dan een 9'tje hit en ik niksquote:Op maandag 31 januari 2011 12:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dan alsnog wel een edge op de noobs te hebben. Aanpassen aan de omstandigheden en wat geluk moet je dan zeker hebben. Hopen op wat handen waarmee je kunt verdubbelen.
quote:Op maandag 31 januari 2011 12:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, niet te voorkomen die onzin.
Knakworsttime nu.
lunchen bij zwager die net boodschappen heeft gedaan dus verrassingquote:
Ik heb geen pokerverstand maar het klinkt wel goedquote:Op maandag 31 januari 2011 12:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja leuk! Was goed feestje, nog even gepokerd, ik faalde jammerlijk maar m'n vriendin die deed een ultieme poging om ook te falen zodat we weer verder konden maar toen had ze meteen bij de flop een full house en ging ze dus door naar de finaletafeldaar wel verloren, maar ach.
Was wel leuk feestjeMensen in hele grappige kostuums, leuke artiesten, mooie locatie
Ghostbustersquote:Op maandag 31 januari 2011 13:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb geen pokerverstand maar het klinkt wel goed
Wat hadden jullie aan?
quote:
Wel 2 supersoakers die als guns moesten dienenquote:Op maandag 31 januari 2011 13:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hadden jullie ook een Slimer?
En ik moest laatst nog aan je denken:
[ afbeelding ]
Een vuurbal jonguh![]()
Oh tofquote:Op maandag 31 januari 2011 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel 2 supersoakers die als guns moesten dienenen overalls aan, en dan dat logo er op geplakt
BAM!
Ik niet zoquote:Op maandag 31 januari 2011 13:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh tof![]()
Ik houd van verkleedfeestjes
Hahaha, waar kan ik de exclusieve foto's zien?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik niet zomaar als je er dan eenmaal bent is het wel leuk
Overigens ging het soms van![]()
naar
![]()
Als je zag wat er allemaal echt in spandex superman-pakjes liep, of Mega Mindy, of Spiderman etc. etc. Sommigen stond het goed, bij anderen dacht je echt 'whyyyyyyyyyyy'
Nog nergensquote:Op maandag 31 januari 2011 13:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha, waar kan ik de exclusieve foto's zien?
Megaaaaaaa Meerdyquote:Op maandag 31 januari 2011 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nog nergens![]()
Maar bij de vrouwen was het super(wo)man pakje wel de favoriet geloof ik. Heel veel vrouwen iig in zo'n blauw topje met superman logo, en dan rood rokje. Die zag je veel, en een paar Mega Mindy'sOok een redelijk bol vrouwtje wat zich toch nog in zo'n MM pak had gepropt
morgen m' n eerste tentamen pasquote:Op maandag 31 januari 2011 13:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat?
En hallo! Hoe gingen je tentamens?
in het kort, mensen die er uit zien alsof ze uit jules verne boeken zijn gelopenquote:Op maandag 31 januari 2011 13:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat?
En hallo! Hoe gingen je tentamens?
prima op zich, heb nog geen resultatent terugquote:
Leuk, als verkleedfeestjequote:Op maandag 31 januari 2011 13:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
in het kort, mensen die er uit zien alsof ze uit jules verne boeken zijn gelopen
Oh balen, wanneer hoor je dat?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
prima op zich, heb nog geen resultatent terug
maar heb m' n presentatie een beetje verpest dus gok dat ik een nieuwe opdracht mag doen
Presenteren kan best leuk zijnquote:Op maandag 31 januari 2011 14:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
pff, geen idee
maar het is geen ramp, vind het leuk om te doen, en presenteren moet ik leren
Hangt van het onderwerp en de groep af. Ik kan het echt heel leuk vindenquote:
Coolquote:
Haha, garanties geef ik niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hangt van het onderwerp en de groep af. Ik kan het echt heel leuk vinden
[..]
Cool
Wanneer?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En bij mij zat niet alleen mijn eigen groep, ik was een attractie.
Hogeschool. Het ging als een lopend vuurtje rond, de dag en tijd dat ik moest presenteren. Ik maakte er echt altijd een potje van, maar kreeg een aardig cijfer vanwege de charmefactor.quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hogeschool. Het ging als een lopend vuurtje rond, de dag en tijd dat ik moest presenteren. Ik maakte er echt altijd een potje van, maar kreeg een aardig cijfer vanwege de charmefactor.
Ik het begin wel, maar op een gegeven moment ging ik nog meer mijn best doen omdat ik de extra mensen niet teleur wilde stellen.quote:
Hahahaha, je maakte er gewoon een show vanquote:Op maandag 31 januari 2011 14:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik het begin wel, maar op een gegeven moment ging ik nog meer mijn best doen omdat ik de extra mensen niet teleur wilde stellen.
Wat is er allemaal rond dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Zoiets. Hoort gewoon bij mij, doe ik onbewust al vaak zat.
Heel wat anders, die transfermarkt in de voetbalwereld. Iedereen gaat loesoe op de laatste dag.
*dubbelhint*quote:
Iedereen vecht om Basquote:Op maandag 31 januari 2011 14:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Zoiets. Hoort gewoon bij mij, doe ik onbewust al vaak zat.
Heel wat anders, die transfermarkt in de voetbalwereld. Iedereen gaat loesoe op de laatste dag.
Ik vind Heerenveen de grootste verliezer. Ze zitten straks met een ontevreden speler waar ze weinig mee kunnen. Ajax heeft met Cvitanich en El Hamdaoui nog opties voorin. Ze gaan vast niet teveel uitgeven, dan kijken ze aan het eind van het seizoen wel verder. Dost vind ik maar een naar mannetje.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:58 schreef Loveless85 het volgende:
Oh, Heerenveen ruikt geld![]()
en terecht natuurlijk. Ajax zit echt in een kut-positie, zeker als Heerenveen door die arbitrage-commissie in het gelijk wordt gesteld. Het is last-minute, dus dat kost ze extra, en Heerenveen weet precies hoeveel knaken ze hebben na de verkoop van Suarez, dus die willen daar mooi wat van meepikken alstie vertrekt
Heerlijkquote:Op maandag 31 januari 2011 14:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Onbedoelde genialiteit. Stomme knopcombi.
Ja hij balt pas een half jaar bij Heerenveen hé? Een contract is echt niks meer waard tegenwoordig, een ander hoeft maar met wat knaken te wapperen en ze willen zo weer weg...quote:Op maandag 31 januari 2011 15:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind Heerenveen de grootste verliezer. Ze zitten straks met een ontevreden speler waar ze weinig mee kunnen. Ajax heeft met Cvitanich en El Hamdaoui nog opties voorin. Ze gaan vast niet teveel uitgeven, dan kijken ze aan het eind van het seizoen wel verder. Dost vind ik maar een naar mannetje.
El Hamdoui, die wordt toch door iedereen uitgekotst en verguisd?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind Heerenveen de grootste verliezer. Ze zitten straks met een ontevreden speler waar ze weinig mee kunnen. Ajax heeft met Cvitanich en El Hamdaoui nog opties voorin. Ze gaan vast niet teveel uitgeven, dan kijken ze aan het eind van het seizoen wel verder. Dost vind ik maar een naar mannetje.
Ja, een Tsjech waar ze niets mee konden. Goed dat die wegwappert naar een vage club.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hij balt pas een half jaar bij Heerenveen hé? Een contract is echt niks meer waard tegenwoordig, een ander hoeft maar met wat knaken te wapperen en ze willen zo weer weg...
Heerenveen is ook al een andere spits kwijt lees ik net? En idd, Ajax zal dan eieren voor z'n geld kiezen, als ze verder niemand verliezen hebben ze nog best een redelijke voorhoede.
En Feyenoord dat maar van alles wil, maar het mag niks kosten![]()
ze hebben nu wel iemand gehuurd toch?
Ach, het is maar Ajaxquote:Op maandag 31 januari 2011 15:15 schreef Loveless85 het volgende:
Of Sulejmani, die een fortuin (voor NL-begrippen) moest kosten en er amper een bal in schoot
Was volgens hem allemaal grote onzin, lijkt allemaal goed te gaan.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
El Hamdoui, die wordt toch door iedereen uitgekotst en verguisd?
Ja, ik las het op AT5.nlquote:Op maandag 31 januari 2011 15:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Was volgens hem allemaal grote onzin, lijkt allemaal goed te gaan.
Feyenoord heeft wat dat betreft niks te verliezen natuurlijk. Ik snap niet waarom ze Castaignos niet voor een leuke prijs naar Inter doen. Het seizoen is toch al verloren, het geld kunnen ze goed gebruiken, en mochten er dan nog wat van die illustere 'investeerders' komen waar je zoveel over hoort (en weinig van ziet) kunnen ze na het seizoen misschien wat goede aankopen doen.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, een Tsjech waar ze niets mee konden. Goed dat die wegwappert naar een vage club.![]()
En Feyenoord huurt nu een spits die flopte bij Schalke en ook Toulouse, (of to lose) dus. Is een Houten Klaas, maar hij kan wel scoren.
Hij heeft een mooie naamquote:Op maandag 31 januari 2011 15:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat Inter in Castaignos ziet snap ik ook niets van, lekker cashen nu het kan.
Maar genoeg voetbal weer, dank voor het pleziertje.
Over 8,5 uur is het al Februariquote:
Ik zag jou voor me als de man van de geweldige presentatiesquote:Op maandag 31 januari 2011 14:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hogeschool. Het ging als een lopend vuurtje rond, de dag en tijd dat ik moest presenteren. Ik maakte er echt altijd een potje van, maar kreeg een aardig cijfer vanwege de charmefactor.
Dat waren ze ook, maar net met een andere twist!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag jou voor me als de man van de geweldige presentaties
Echt woar? Wat vreemdquote:
Op z'n Italiaans, ik kan me er niets bij voorstellen.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij heeft een mooie naamKlinkt daar vast helemaal mooi over de tv.
Oke, geen geweldige presentaties maar wel een geweldige presentator dan toch zekerquote:Op maandag 31 januari 2011 15:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat waren ze ook, maar net met een andere twist!
Geef me een microfoon en ik ben blij.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, geen geweldige presentaties maar wel een geweldige presentator dan toch zeker
Ja dát bedoelde ik dusquote:Op maandag 31 januari 2011 15:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Geef me een microfoon en ik ben blij.
Op maandag 24 januari zei je dat ik nog 8 dagen had maar dat is dus idd de 1e van de maandquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:18 schreef Pisces29 het volgende:
En als we dan toch even druk op dingen zetten, kleine mededeling voor Miauw.
Ik herhaal; kleine mededeling voor Miauw:
8 dagen heb je nog Poezel
Ja ik zal al te denkenquote:Op maandag 31 januari 2011 15:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Op maandag 24 januari zei je dat ik nog 8 dagen had maar dat is dus idd de 1e van de maand![]()
Morgen dus
Haha ehmm...een foto zal makkelijker gaan denk ikquote:Op maandag 31 januari 2011 15:35 schreef Pisces29 het volgende:
Maar omdat je je niet lekker voelt volstaat een snel gekrabbelde paint anders ook goed
Een 10 seconden krabbel in Paint gaat snel hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 15:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha ehmm...een foto zal makkelijker gaan denk ik
Nu wil ik een foto zien om de 10 verschillen te zoeken.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:53 schreef -Miauw- het volgende:
Le banque de Miauw![]()
[ afbeelding ]
Een foto maken was makkelijker geweest
Hij is mooi Miauw, de bankquote:Op maandag 31 januari 2011 15:53 schreef -Miauw- het volgende:
Le banque de Miauw![]()
[ afbeelding ]
Een foto maken was makkelijker geweest
Het zullen er meer dan 10 zijn. Ik kan niet zo goed perspectief tekenen en behalve dat zijn er nog meer kleine dingetjesquote:Op maandag 31 januari 2011 15:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nu wil ik een foto zien om de 10 verschillen te zoeken.
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij is mooi Miauw, de bank
En ook je Paint, maar hij haalt het niet bij je 'killerbenen en hakjes-paint'
Ik, een ram? No wayquote:Op maandag 31 januari 2011 16:00 schreef -Miauw- het volgende:
Maar, maar Pisces, ben je toevallig een Ram? Ik las vanochtend namelijk dat dat sterrenbeeld het tegenovergestelde is van het mijne. Dat zou een hoop verklaren![]()
Al doet je username toch anders vermoeden eigenlijk.
Laat je gaanquote:
ik ben een ram, en blijkbaar een slechtequote:Op maandag 31 januari 2011 16:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik, een ram? No wayDaar ben ik echt een te zacht ei voor. Ram bokt en stoot alle kanten
![]()
Ik ben tweeling
Meer een rambo.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben een ram, en blijkbaar een slechte
Nee hoor, maar ram is een vuurteken, dat past net als leeuw zo'n beetje als laatste bij mijn karakterquote:Op maandag 31 januari 2011 16:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Aah tweelingquote:Op maandag 31 januari 2011 16:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik, een ram? No wayDaar ben ik echt een te zacht ei voor. Ram bokt en stoot alle kanten
![]()
Ik ben tweeling
Je bent nog een bokjequote:Op maandag 31 januari 2011 16:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarigquote:Op maandag 31 januari 2011 16:07 schreef Avey het volgende:
Iemand vroeg laatst wat mijn sterrebeeld was, en ik heb echt geen idee
ik doelde er meer op dat ik een slechte ram ben, als ik zoveel zou moeten stoten en bokkenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
En er is geen slecht teken, je horoscoop bestaat uit zoveel tekens
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:07 schreef Avey het volgende:
Nou je bent wel een superzacht ding jaquote:Op maandag 31 januari 2011 16:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik doelde er meer op dat ik een slechte ram ben, als ik zoveel zou moeten stoten en bokken
Lesboquote:Op maandag 31 januari 2011 16:07 schreef Avey het volgende:
quote:
Ja veel mensen hebben soms echt hun eigen sterrenbeeld of ascendant in hun vriendengroep.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Aah tweelinggrappig.
Ik weet niet erg veel van sterrenbeelden af hoor. Ik heb toevallig wel vaal van dezelfde soort in mijn omgeving.
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:11 schreef Loveless85 het volgende:
Ik veel maagden, maar dat komt gewoon omdat ik met geeks omga
Ja, en als je alle standen van planeten er nog bij op moet tellen...quote:Op maandag 31 januari 2011 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
En er is geen slecht teken, je horoscoop bestaat uit zoveel tekens
Mijn moeder heeft veel met astrologie gedaan, leuk als ze mijn ex-en niet kende en volledig het karakter op tafel kon leggen, zonder dat ik iets gezegd had.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, en als je alle standen van planeten er nog bij op moet tellen...
Een vriendin van mij heeft mijn horoscoop een keer helemaal nagetrokken. Was best leuk
Ik ben een weegschaal-waterman, lekkere airhead.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Ja veel mensen hebben soms echt hun eigen sterrenbeeld of ascendant in hun vriendengroep.
Ik heb heel veel tweelingen
Kneusquote:Op maandag 31 januari 2011 16:11 schreef Loveless85 het volgende:
Ik veel maagden, maar dat komt gewoon omdat ik met geeks omga
Het is hier heel heel erg koud Phenoquote:Op maandag 31 januari 2011 16:12 schreef Pheno het volgende:
Tering, over drie dagen mijn eerste dag in NL in 2011. Geen zin.
Oh wat grappigquote:Op maandag 31 januari 2011 16:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft veel met astrologie gedaan, leuk als ze mijn ex-en niet kende en volledig het karakter op tafel kon leggen, zonder dat ik iets gezegd had.
Welk sterrenbeeld ben je? Zoals je je zelf omschrijft zie ik altijd weegschaal dingen voor mequote:Op maandag 31 januari 2011 16:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben een weegschaal-waterman, lekkere airhead.
Ik heb veel vuurtekens en hier en daar wat water.
Bijna geen maagden, steenbokken of stieren.
Het kloptquote:Op maandag 31 januari 2011 16:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wat grappigJa, toch frapant hoe sommige dingen lijken te kloppen
Ik weet het. Hier niet. Dertig plus. It's gonna hurt.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is hier heel heel erg koud Pheno
quote:
Oja, nee daar geloof ik ook niet in.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het klopt, maar niet die bullshit in een tijdschrift wat er deze week komt voor alle tweelingen bijvoorbeeld
na donderdag wordt het zo'n 8 tot 13 graden. Het valt mee...quote:Op maandag 31 januari 2011 16:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet het. Hier niet. Dertig plus. It's gonna hurt.
Uhuh. Ik heb de airco hier op 26 graden, en dat voelt erg koel als je binnenkomt.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
na donderdag wordt het zo'n 8 tot 13 graden. Het valt mee...
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhuh. Ik heb de airco hier op 26 graden, en dat voelt erg koel als je bunnenkomt.
Nou dat is wel te doenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
na donderdag wordt het zo'n 8 tot 13 graden. Het valt mee...
18 is het minimum. Kut. Naakt in het vliegtuig dan maar.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Nou schakel die maar in zo rond de 13 graden
Ja, het is nu gewoon echt brrr. Maar dat komt vooral door de wind.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou dat is wel te doen, als het zoals nu is dan is het echt ff doorbijten ja
Dat is ook een optie jaquote:Op maandag 31 januari 2011 16:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
18 is het minimum. Kut. Naakt in het vliegtuig dan maar.
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
18 is het minimum. Kut. Naakt in het vliegtuig dan maar.
Een verschil van twintig graden of meer voelt sowieso brrr. Hier is de buitenlucht de warme deken, in nl heb ik straks een bontjas onder mijn eigen warme deken nodigquote:Op maandag 31 januari 2011 16:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, het is nu gewoon echt brrr. Maar dat komt vooral door de wind.
Op zich is het maar rond het vriespunt.
Heb het even opgezocht, ben blijkbaar een ramquote:
Ik zit 's nachts altijd op Twitter als ik niet kan slapenquote:
Gewoon rondlopen met een warme kruikquote:Op maandag 31 januari 2011 16:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een verschil van twintig graden of meer voelt sowieso brrr. Hier is de buitenlucht de warme deken, in nl heb ik straks een bontjas onder mijn eigen warme deken nodig
Oja, dat dácht ik al!quote:Op maandag 31 januari 2011 16:31 schreef Avey het volgende:
[..]
Heb het even opgezocht, ben blijkbaar een ramGoed om te weten, sommige mensen geven echt om die onzin
Slaap lekker en geniet nog even van de warmte die wij hier niet hebbenquote:
Mag ik jou followen?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit 's nachts altijd op Twitter als ik niet kan slapen
Zijn er ook wel eens dingen die hier voorbij komen die jij wel leuk vindt?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:31 schreef Avey het volgende:
[..]
Heb het even opgezocht, ben blijkbaar een ramGoed om te weten, sommige mensen geven echt om die onzin
Hoezo, ben ik een stereotype ram?quote:
Ik denk dat ik jou beter kan followen, want ik schrijf zelden ietsquote:
Al lang niet meerquote:Op maandag 31 januari 2011 16:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
HAAI... doe jij niet meer aan cv?
GRRR, ok!!quote:Op maandag 31 januari 2011 16:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Al lang niet meer![]()
Was het echt zat...
Vast wel, maar ik kijk hier eigenlijk te weinigquote:Op maandag 31 januari 2011 16:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn er ook wel eens dingen die hier voorbij komen die jij wel leuk vindt?
Uitziekzequote:
Dushaaltjequote:
Ik hoorde chocoquote:Op maandag 31 januari 2011 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dushaaltje![]()
Ik heb een koude choco, de enige echte
Lust je deze?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
juist met die laagstaande zon is een zonnebril veiliger op de wegquote:Op maandag 31 januari 2011 19:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het is winter![]()
Zet dat ding es af.
Ik loop ook de halve dag met zonnebril buiten met die knalblauwe zon lucht, zoals vorige weekquote:Op maandag 31 januari 2011 19:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het is winter![]()
Zet dat ding es af.
Dan helemaal jaquote:Op maandag 31 januari 2011 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
juist met die laagstaande zon is een zonnebril veiliger op de weg
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lust je deze?WhaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het echt een tijd niet gedronkenquote:
Keeltje weer gesmeerd dus.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dushaaltje![]()
Ik heb een koude choco, de enige echte
Moet je er wel wat mee doen dan he.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
alhoewel ik altijd open sta voor goeie ideeen natuurlijk
Samen een hapje eten die avondquote:Op maandag 31 januari 2011 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
Stop een komkommer in je kont en vraag of ze een hapje wil!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
dat ik daar nog niet eerder aan gedacht heb!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Stop een komkommer in je kont en vraag of ze een hapje wil!
Wel etbij zeggen dat jij nog tzaziki hebt!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat ik daar nog niet eerder aan gedacht heb!
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel etbij zeggen dat jij nog tzaziki hebt!
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel etbij zeggen dat jij nog tzaziki hebt!
Me 2, geen andere chickies, Dushka to myselfquote:
van lego!quote:
NOESquote:
Haha, geen half gedoe, gewoon bij de stropdas gegrepen.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Me 2, geen andere chickies, Dushka to myself
Jewaidsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |