Cu2 was geweldig inderdaad. Als je dat niet had dan maakte je ook gewoon geen deel uit van het leven.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:50 schreef -Vaduz- het volgende:
cu2 en netlog winnen altijd. Goede dubbelspelers.
IRC, dat had mijn broer ook nog een tijdje geloof ik ja.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
CU2 was er niet in mijn tienertijd.
Ik ben de IRC periode
Awquote:Op zondag 30 januari 2011 19:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had er een met plaatjes met glitter beertjes, ik snapte er niets van.
Wie is Ren en wie is Stimpy dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
Bel- en Dushka waarom gaan jullie niet als Ren & Stimpy met Carnaval?
Oh ja die vragenlijstjesquote:Op zondag 30 januari 2011 19:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Aw
Ik had teveel vragenlijstjes. En ook glitterplaatjes inderdaad.
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wie is Ren en wie is Stimpy dan?
Ik denk het ookquote:Op zondag 30 januari 2011 19:11 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zie het serieus al voor me.Zou wel een ongekend succes zijn.
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:17 schreef Bellatrix het volgende:
Dushi is overal voor in. Als het maar schaamteloos en schokkend is. Wat dat betreft echt een zielenmaat hoor.
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Als ik de tijd had dan zou ik achter de naaimachine kruipen en de Ren en Stimpy-pakken voor jullie maken
Ja doenquote:Op zondag 30 januari 2011 19:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lief van je.
Vriendin van mijn moeder is ook een hele goede naaister, ik kan het haar vragen.
Dan heb je wat in te halen, Ren & Stimpy is geweldig, vind ik iigquote:Op zondag 30 januari 2011 19:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik was efkes afwassen. Ik kende het duo niet, maar ziet er wel passend uit. Zeker als ik de vrome ben.
Ik keek het eerst altijd met vrienden als we al wat op hadden, dan is het nog beter.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan heb je wat in te halen, Ren & Stimpy is geweldig, vind ik iig
Je hebt nog zo'n 86 jaar!quote:Op zondag 30 januari 2011 20:19 schreef -Vaduz- het volgende:
En toen was mijn batterij leeg. Gelukkig ligt hier een zelfde lader. En nog meer in te halen. Aaaaaah.
Ik keek eerst naar de tijd van deze postquote:
En toen naar de tijd van deze post, en ik dacht dat het 21:14 was dus had even een moment dat ik dacht dat je kon tijdreizen.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:14 schreef -Vaduz- het volgende:
En weer thuis! Nu de spanning van de J's oppikken.
Heyquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 23:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan ik ook, alleen kloppen de posttijden hier niet.
Wat een draken allemaal, voor zover ik meegekregen heb. Gingen ze hier nou een week voor in Frankrijk zitten om te schrijven?quote:
Oh gunst, post je een zelfportret na een paar nachten amper slaap. Dat motiveert!quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 23:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oh gunst, post je een zelfportret na een paar nachten amper slaap. Dat motiveert!
Nummer 2, de stroom, was wel lekker geweest voor op ESFquote:Op zondag 30 januari 2011 23:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat een draken allemaal, voor zover ik meegekregen heb. Gingen ze hier nou een week voor in Frankrijk zitten om te schrijven?
Die begon wel veelbelovend, maar daarna vond ik het steeds irritanter worden.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nummer 2, de stroom, was wel lekker geweest voor op ESF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |