uiteraardquote:Op zondag 30 januari 2011 18:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mag ik ook een verzoekje insturen?
komt op het zelfde neerquote:
wat?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:07 schreef dragems het volgende:
maar hoe gaat hij koelkast alles gleuf???
jaaa gleuf vraag maar aan de koelkastquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mag ik ook een verzoekje insturen?
Knul, gebruik eens komma's en punten.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:08 schreef dragems het volgende:
[..]
jaaa gleuf vraag maar aan de koelkast
ik snaptte 'm gelijkquote:Op zondag 30 januari 2011 18:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik moest de zin 4x overlezen voordat ik het snaptte
Ik snap hem nog steeds nietquote:
he, ik zit hier niet in de ridderzaal. was volgens mij nog steeds onzin @ fok forumquote:Op zondag 30 januari 2011 18:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Knul, gebruik eens komma's en punten.
quote:
Dat weerhoudt je ervan om komma's en punten te gebruiken zodat mensen je beter begrijpen?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:10 schreef dragems het volgende:
[..]
he, ik zit hier niet in de ridderzaal. was volgens mij nog steeds onzin @ fok forum
ja snellerquote:Op zondag 30 januari 2011 18:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat weerhoudt je ervan om komma's en punten te gebruiken zodat mensen je beter begrijpen?
IK WIL GITARENquote:Op zondag 30 januari 2011 18:11 schreef naatje_1 het volgende:
Iemand verzoekjes voor tijdslot 21-22, ik draai WEL gitaar
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat weerhoudt je ervan om komma's en punten te gebruiken zodat mensen je beter begrijpen?
KOEKJESquote:
Iets van Devildriverquote:Op zondag 30 januari 2011 18:11 schreef naatje_1 het volgende:
Iemand verzoekjes voor tijdslot 21-22, ik draai WEL gitaar
Ik moest lachenquote:Op zondag 30 januari 2011 18:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
COOKIES? DIE WIS IK ALLEMAAL VAN MIJN PC
KOEKIESquote:Op zondag 30 januari 2011 18:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
COOKIES? DIE WIS IK ALLEMAAL VAN MIJN PC
Hey hallo, heb je al een date met Marokkaanse kunnen regelen?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:13 schreef Ragboer het volgende:
Daar ben ik weer, moest even Nana Asare uit de selectie zetten.
'je' is onderwerp dus zonder 't'quote:Op zondag 30 januari 2011 18:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]ik voerde lopen in.
(Dat loopt je ervan..)
Dus stam+t
KOEKIESquote:Op zondag 30 januari 2011 18:13 schreef naatje_1 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Neequote:Op zondag 30 januari 2011 18:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey hallo, heb je al een date met Marokkaanse kunnen regelen?
wtfquote:Op zondag 30 januari 2011 18:13 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
'je' is onderwerp dus zonder 't'
KOEKIESquote:
Hooooiquote:
Loop je?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wtfik snap daar niks van. Zal ik ook nooit doen.
Ook niet mijn beste vak hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 18:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wtfik snap daar niks van. Zal ik ook nooit doen.
JAAPquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:15 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Ik dacht serieus door dat 'hooooi' dat jij Knetterkrankjorum was
IK WIL KOEKIESquote:
chill ik weet alleen nog niet of ik dan kan luisterenquote:Op zondag 30 januari 2011 18:15 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en ik ga bomba draaien in mijn show
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:15 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en ik ga bomba draaien in mijn show
okquote:
HEB JIJ WEL KOEKIESquote:
HEB JIJ KOEKIES?quote:
Oquote:Op zondag 30 januari 2011 18:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]![]()
![]()
ik heb het geduld er niet eens voor om hierop serieus te gaan reageren.
IK HEB OOK CHIPSquote:
MAG IK KOEKIESquote:
NEE KOEKIESquote:
rooksequote:Op zondag 30 januari 2011 18:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga mijn hond uitlaten en daarna etentot straks
OM NOM NOM NOM NOMquote:
Eetsmakelijkquote:Op zondag 30 januari 2011 18:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
Laatste voyeur(s) Dhahaquote:Op zondag 30 januari 2011 18:17 schreef Beach het volgende:
klinkerbotsing blijf eens uit mijn fobo ok
OM NOM NOM NOM NOM NOMquote:
21-22, dat gaat toch wel?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:15 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
chill ik weet alleen nog niet of ik dan kan luisteren
Doeeeiquote:Op zondag 30 januari 2011 18:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ja denk het wel.. Ik zal kijken okequote:
Jaquote:
Nee ben offline. Omdat anders irritante mensen gaan praten. Ik zeg wel even hoi.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:18 schreef JApieman het volgende:
Sabinen heb je me nou geblokkeerd op msn.
Mag ik ook je msnquote:Op zondag 30 januari 2011 18:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee ben offline. Omdat anders irritante mensen gaan praten. Ik zeg wel even hoi.
IK DACHT AL, IK HELEMAAL BEZORGD ENZOquote:Op zondag 30 januari 2011 18:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee ben offline. Omdat anders irritante mensen gaan praten. Ik zeg wel even hoi.
Blauwe wafel?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:18 schreef dragems het volgende:
zoo dat blauwe monster is ook weer weg. kan ik weer op de pc
FOCUS![]()
![]()
![]()
![]()
BEKKIE JIJ! net gegetenquote:
De Dj. Koelkast & Dj. Darcli multimix is tofferquote:Op zondag 30 januari 2011 18:19 schreef naatje_1 het volgende:
DEZE ZAT OOK IN DE DJ SANDSTORM JAARMIX
nee geen wafel wel koekjesquote:
Zat daar ook focus in, en zoja, waarom draai je die dan niet?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De Dj. Koelkast & Dj. Darcli multimix is toffer
Piel ging naar de efteling vandaagquote:Op zondag 30 januari 2011 18:20 schreef Ragboer het volgende:
Waar is Nitrouz nou? Issie dood ofzo?
En Pielletje?
En Snuf. ik mis hem.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:20 schreef Ragboer het volgende:
Waar is Nitrouz nou? Issie dood ofzo?
En Pielletje?
Neequote:Op zondag 30 januari 2011 18:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zat daar ook focus in, en zoja, waarom draai je die dan niet?
ow, ook op onz radio?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee
Hij duurt een uur, al 2x gedraaid.
sabbel-@hotmail.comquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
sabbel-@hotmail.com
Hij kan alleen vaag doen met uitnodigingen, dus ik denk dat ik je niet meteen kan accepteren.
neequote:Op zondag 30 januari 2011 18:21 schreef JApieman het volgende:
JONGENS HEEFT IEMAND SNUF VANDAAG AL GEZIEN?
Je zit onder het verkeerde accountquote:Op zondag 30 januari 2011 18:21 schreef JApieman het volgende:
JONGENS HEEFT IEMAND SNUF VANDAAG AL GEZIEN?
goed, met jou?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:21 schreef Driepink het volgende:
Hallon trouwens, trouwe volgers, hoe gaat het met jullie?
driepinkquote:Op zondag 30 januari 2011 18:21 schreef Driepink het volgende:
Hai !quote:Op zondag 30 januari 2011 18:21 schreef Driepink het volgende:
Ik maak me zorgen om hemquote:Op zondag 30 januari 2011 18:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je zit onder het verkeerde account
Half uurtje stampeeeeee zo!quote:Op zondag 30 januari 2011 18:21 schreef Driepink het volgende:
Hoooi en goed hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 18:21 schreef Driepink het volgende:
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat deed ik nou weer verkeerd.
Gelukkig ben ik dan etenquote:
Haha, geloof je dat echtquote:Op zondag 30 januari 2011 18:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jullie zijn kloons, dus eeh vraag het hem?
Het is maar voor half uurtjequote:
Sabbel?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
sabbel-@hotmail.com
Hij kan alleen vaag doen met uitnodigingen, dus ik denk dat ik je niet meteen kan accepteren.
Happy kun je niet mixen, maar ik zal proberen er wat tussen te schuiven.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:22 schreef naatje_1 het volgende:
Wordt dat weer thunderdome, of wordt dat een keertje happy hardcore djkoelkast?
quote:
naja, ik ken alles van thunderdome nietquote:Op zondag 30 januari 2011 18:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Happy kun je niet mixen, maar ik zal proberen er wat tussen te schuiven.
Thunderdome is ook 50% happy trouwens, maar wat harder.
Het is wel een beetje herkenbaarquote:
Door michiel denk ik zomaarquote:Op zondag 30 januari 2011 18:23 schreef Gelebadeend het volgende:
GELEBADEEND@HOTMAIL.COM IS AL BEZET
Eet smakelijk!quote:
Aan het downloadenquote:Op zondag 30 januari 2011 18:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
naja, ik ken alles van thunderdome nietDus happy hardcore zou voor mij leuker zijn
Ik shine harder dan de zonquote:Op zondag 30 januari 2011 18:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben wel warm, maar ik geef geen licht.
lilboy@hotmail.comquote:Op zondag 30 januari 2011 18:24 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Het is wel een beetje herkenbaar
De dingen die we stiekem kunnen doen in het donker.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben wel warm, maar ik geef geen licht.
Wat?quote:
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De dingen die we stiekem kunnen doen in het donker.
enge ventquote:
okequote:
Over 3 minutenquote:
The Killersquote:Op zondag 30 januari 2011 18:27 schreef naatje_1 het volgende:
kontrust is bijna binnen, nu beginnen aan the killers
Je bent toch geen kloon he?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:28 schreef JApieman het volgende:
Koelkast denk je echt dat Snuf. en ik kloons zijn?
quote:
Nee Snuf. is mijn vriend.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je bent toch geen kloon he?
Wat lurkt iedereen in mn foboquote:
Ik luisterde alleen maar Day & Agequote:Op zondag 30 januari 2011 18:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Bepaal jij maar, moet iets van Hot Fuss album zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
elk nummer behalve human want die zuigtquote:
jij snapt hetquote:Op zondag 30 januari 2011 18:30 schreef dragems het volgende:
[..]
elk nummer behalve human want die zuigt
mr. brightsidequote:Op zondag 30 januari 2011 18:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mr Brightside!quote:
quote:
Die is ook baasquote:Op zondag 30 januari 2011 18:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Somebody told me, komt voor de bakker
ga previous age downloadenquote:Op zondag 30 januari 2011 18:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Om 3 uur snachts weer wakker te worden?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:33 schreef dragems het volgende:
ik denk dat ik weer ff een half uur weg ga
ikquote:
misschien als ik zo ga slapen maar wou wel top gear kijken dus word misschien 4 of 5 uur en dan 7 uur naar schoolquote:Op zondag 30 januari 2011 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om 3 uur snachts weer wakker te worden?
Heb je wel eens dat als je iets wil posten en er zijn updates dat ie het dan niet doet? Dat er dan bij dat waar normaal "Invoeren" staat dat er dan "bezig..." blijft staan, totdat je hem refreshed?quote:
Ik dacht dat je al wel pics via Piel had gekregenquote:Op zondag 30 januari 2011 18:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
maar geen foto.. pm ?
zelfs IK heb namelijk een fobo
Vaak zat. En quotes laden duurt ook lang hier.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:34 schreef JApieman het volgende:
[..]
Heb je wel eens dat als je iets wil posten en er zijn updates dat ie het dan niet doet? Dat er dan bij dat waar normaal "Invoeren" staat dat er dan "bezig..." blijft staan, totdat je hem refreshed?
Ja klopt.. Dan doe ik tabblad dupliceren en het oude tabblad wegklikken en dan invoeren in nieuw tabbladquote:Op zondag 30 januari 2011 18:34 schreef JApieman het volgende:
[..]
Heb je wel eens dat als je iets wil posten en er zijn updates dat ie het dan niet doet? Dat er dan bij dat waar normaal "Invoeren" staat dat er dan "bezig..." blijft staan, totdat je hem refreshed?
faal PCquote:Op zondag 30 januari 2011 18:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Vaak zat. En quotes laden duurt ook lang hier.
jaquote:Op zondag 30 januari 2011 18:34 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oke, zal ik dat volgende keer eens proberenquote:Op zondag 30 januari 2011 18:35 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja klopt.. Dan doe ik tabblad dupliceren en het oude tabblad wegklikken en dan invoeren in nieuw tabblad
maar niet opgeslagenquote:Op zondag 30 januari 2011 18:34 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al wel pics via Piel had gekregen
Ah mooi man.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Goed, net fijn gegeten
Straks weer even een uurtje rock
Quadcore en twee videokaarten en 2 SSD's dacht het nietquote:
Maar heb het ook wel eens, dan post ik iets en dan komt het er wel te staan maar dan moet ik zelf refreshen, snap jequote:Op zondag 30 januari 2011 18:35 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oke, zal ik dat volgende keer eens proberen
Maar dan heb je ze wel gezienquote:
Neequote:Op zondag 30 januari 2011 18:36 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Maar heb het ook wel eens, dan post ik iets en dan komt het er wel te staan maar dan moet ik zelf refreshen, snap je
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:36 schreef dragems het volgende:
dit is echt te voor mij. tot over 25 min
Dan krijg je dat probleem nog wel..quote:
Maar dat heb ik nog nooit gehadquote:Op zondag 30 januari 2011 18:36 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Dan krijg je dat probleem nog wel..
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
maar ik wil het terug kunnen kijken wanneer ik lam ben
dan zal het wel aan mn laptop liggenquote:
Halloquote:
watwatwatquote:Op zondag 30 januari 2011 18:37 schreef Driepink het volgende:
hoi pierenjan!ben jij ook een trouwe volger van mijn regime ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |