weet ik niet, ken geen telegramquote:Op zondag 30 januari 2011 16:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Telefoon is mooi spul hé! Als je een telegram gewend bent...
Ik zit er doorheen, Ajax mag niet meer kampioen wordenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
[..]
[..]
PiR je draait heerlijke muziek
Thanksquote:Op zondag 30 januari 2011 16:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
[..]
[..]
PiR je draait heerlijke muziek
Welkom terugquote:Op zondag 30 januari 2011 16:47 schreef Goudvis_ het volgende:
Hehe heb hem eindelijk weer aan de praat gekregen
Ja ik moest even VLC downloadenquote:
Txquote:Op zondag 30 januari 2011 16:48 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja ik moest even VLC downloaden
Maar leuken muziek dit
Ik woon hier bij het bos, daar is het ook rustig. Wij kunnen hier bier drinken in cafés en kroegen, hooizolders hebben we niet nodig, in de winter kan ik de Landrover van mijn vader lenen. En ik vind het bloedirritant als iedereen mij constant een goede dag wenst.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet ik niet, ken geen telegram
Drenthe is heel mooi he.. al die rustige plekjes... zuipketen, hooizolders, trekkers die helpen auto's uit de sloot te halen, trekkers voor als het goed winter is en de auto's niet normaal kunnen rijden.
Mensen die vriendelijk zijn, en elkaar goede dag zeggen, ook als je elkaar niet kent
Bossen hebben wij ook, ik woon midden tussen de natuurgebieden,cafe's hebben wij ook, zuipketen zijn goedkoper:Pquote:Op zondag 30 januari 2011 16:49 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik woon hier bij het bos, daar is het ook rustig. Wij kunnen hier bier drinken in cafés en kroegen, hooizolders hebben we niet nodig, in de winter kan ik de Landrover van mijn vader lenen. En ik vind het bloedirritant als iedereen mij constant een goede dag wenst.
Geen een knappe vent in Drenthe?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Eigenlijk zijn er maar 3 nadelen aan drenthe:
Het accent
De lelijke kerels
Je moet altijd ver rijden/fietsen om ergens te komen
jawel.. maar niet zo heel veel.. de knappe jongens/mannen trekken naar andere delen van nederlandquote:
Ik heb geld om bier te betalen in cafés. Voor goedkope en verse groenten heb je de Kanaalstraat. Vlees heb je een slager voor. Ik heb hier geen last van batsende toeristen. Lammetjes zijn om op te eten en de lucht is hier ook schoon. (Ben je wel eens in China geweest? Daar is lucht vies, niet hier in Nederland.)quote:Op zondag 30 januari 2011 16:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Bossen hebben wij ook, ik woon midden tussen de natuurgebieden,cafe's hebben wij ook, zuipketen zijn goedkoper:P
Wij halen de groentes vers van de boer, evenals de eieren, kip, varken en rund,
Iedereen goede dag zeggen, word ik juist heel vrolijk van, zomers zijn er hier veel batsende toeristen te betrappen, in de lente zijn er veel lammetjes, en de lucht is hier heerlijk schoon
Awquote:Op zondag 30 januari 2011 16:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jawel.. maar niet zo heel veel.. de knappe jongens/mannen trekken naar andere delen van nederland
Amsterdam bijv.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jawel.. maar niet zo heel veel.. de knappe jongens/mannen trekken naar andere delen van nederland
Ik moest lachen toen je schone lucht zei en ik je UI zagquote:Op zondag 30 januari 2011 16:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb geld om bier te betalen in cafés. Voor goedkope en verse groenten heb je de Kanaalstraat. Vlees heb je een slager voor. Ik heb hier geen last van batsende toeristen. Lammetjes zijn om op te eten en de lucht is hier ook schoon. (Ben je wel eens in China geweest? Daar is lucht vies, niet hier in Nederland.)
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen je schone lucht zei en ik je UI zag
Absoluutquote:Op zondag 30 januari 2011 16:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk veelzijdige vent
En toch hou ik meer van drenthequote:Op zondag 30 januari 2011 16:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb geld om bier te betalen in cafés. Voor goedkope en verse groenten heb je de Kanaalstraat. Vlees heb je een slager voor. Ik heb hier geen last van batsende toeristen. Lammetjes zijn om op te eten en de lucht is hier ook schoon. (Ben je wel eens in China geweest? Daar is lucht vies, niet hier in Nederland.)
Hij staat hier behoorlijk hard, kon ik het ook in de keuken horen tijdens het kokenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:47 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Thanks
Ik zit hier echt ultiem te genieten
Ok.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
En toch hou ik meer van drenthe![]()
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben weer een beetje vrolijkbeetje..
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben weer een beetje vrolijkbeetje..
quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:59 schreef djkoelkast het volgende:
Toen ik Aphex Twin in de trein aan had (en ik iedereen gewoon nog hoorde, maar zij blijkbaar mijn muziek ook gedeeltelijk) dachten de dat ik naar krekels aan het luisteren was
Hahahahquote:Op zondag 30 januari 2011 16:59 schreef djkoelkast het volgende:
Toen ik Aphex Twin in de trein aan had (en ik iedereen gewoon nog hoorde, maar zij blijkbaar mijn muziek ook gedeeltelijk) dachten de dat ik naar krekels aan het luisteren was
quote:
Mij klinkt het goedquote:Op zondag 30 januari 2011 17:02 schreef PiRANiA het volgende:
Ik hoop wel dat dit nog goed klinkt door de radio. Zeker voor deze muziek wil ik altijd >192kbps.
Klinkt primaquote:Op zondag 30 januari 2011 17:02 schreef PiRANiA het volgende:
Ik hoop wel dat dit nog goed klinkt door de radio. Zeker voor deze muziek wil ik altijd >192kbps.
Klinkt goed hoor.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:02 schreef PiRANiA het volgende:
dat heb ik ookquote:Op zondag 30 januari 2011 17:03 schreef PiRANiA het volgende:
Mooi zo.
Van lage kbps muziek kan je echt koppijn krijgen.
Hehe preciesquote:Op zondag 30 januari 2011 17:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Klinkt goed hoor.
We zouden eigenlijk flac moeten uitzenden, lossless, maar dan houden we 3 dj's over met fatsoenlijk internet en pc's die snel genoeg zijn en 3 luisteraars die de moeite nemen codecs te installeren
Ik denk photoshopquote:Op zondag 30 januari 2011 17:03 schreef Goudvis_ het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een echte tweeling of is het photoshop?
Dat is ook zoquote:Op zondag 30 januari 2011 17:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Klinkt goed hoor.
We zouden eigenlijk flac moeten uitzenden, lossless, maar dan houden we 3 dj's over met fatsoenlijk internet en pc's die snel genoeg zijn en 3 luisteraars die de moeite nemen codecs te installeren
Waaromquote:
Dat is omdat je hersenen de dingen die je niet hoort moet 'opvullen', en dat kost nogal wat energiequote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:03 schreef Goudvis_ het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een echte tweeling of is het photoshop?
Vooral als je energie te kort hebtquote:Op zondag 30 januari 2011 17:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat is omdat je hersenen de dingen die je niet hoort moet 'opvullen', en dat kost nogal wat energie.
Dit moet je FLAC luisteren in bedquote:Op zondag 30 januari 2011 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vooral als je energie te kort hebt
Pics van je stoofpotquote:Op zondag 30 januari 2011 17:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
De stoofpot ziet er goed gelukt uit
Welk zusje, die van 13 of die van 16?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waar blijven die pics van je zusje nou?
Pics?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
De stoofpot ziet er goed gelukt uit
beidequote:Op zondag 30 januari 2011 17:06 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Welk zusje, die van 13 of die van 16?
Krijg je nietquote:
Pics van PiRANiA die in bed ligt met Knetters buurman, stoofpot en een FLAC-speler terwijl hij fapt op de pics van het zusje van Goudvis_quote:
Niet te hard klappenquote:Op zondag 30 januari 2011 17:06 schreef ViezeFreddiey het volgende:
chille muziek, Applaus voor de DJ
Die bij dinge in de klas zat, dat zal neem ik aan die van 16 zijnquote:Op zondag 30 januari 2011 17:06 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Welk zusje, die van 13 of die van 16?
Ja die is 16 iddquote:Op zondag 30 januari 2011 17:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die bij dinge in de klas zat, dat zal neem ik aan die van 16 zijn
Ziet er lekker uitquote:
is lekker manquote:
Jullie willen pics van de zusjes van Goudvisje? Ik kan ze regelenquote:Op zondag 30 januari 2011 17:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die bij dinge in de klas zat, dat zal neem ik aan die van 16 zijn
Nu opeens welquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jullie willen pics van de zusjes van Goudvisje? Ik kan ze regelen
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
èn pics van jouquote:Op zondag 30 januari 2011 17:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij had ze al lang in je fobo moeten hebbenquote:Op zondag 30 januari 2011 17:08 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nu opeens welEerst alleen vragen om mn zusje en pas later om mn eigen pics
Nee nou krijg je ze helemaal niet meer
Sorryquote:Op zondag 30 januari 2011 17:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij had ze al lang in je fobo moeten hebben
En dan liefst vrouwen.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:09 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik wil Pics van iedereen boven de 16 en onder de 30
Laatste voyeur(s) djkoelkastquote:
quote:
Uiteraardquote:
Gemistquote:Op zondag 30 januari 2011 17:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Van mij zijn al een keer gepost
Oh, die heb ik nog wel ergensquote:Op zondag 30 januari 2011 17:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OH TROUWENS: PICS VAN JOU IN JE PAK.
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Laatste voyeur(s) djkoelkast
djkoelkast
djkoelkast
djkoelkast
djkoelkast
en nog steeds niets, dan je zusje maar
Ze hebben zelfs in haar Fobo gestaan..quote:
laat ze zien op msn danquote:Op zondag 30 januari 2011 17:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh, die heb ik nog wel ergens![]()
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh, die heb ik nog wel ergens![]()
en waarm zijn ze weg?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:10 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]![]()
[..]
Ze hebben zelfs in haar Fobo gestaan..
juist?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niemand keek er naar en zei er iets van
laat maarquote:
Nou, als je nieuwe post zal ik er wat van zeggenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?![]()
[..]Fuck, dat lijkt echt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...
[..]NOOOOOOOOOOOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Stop het![]()
![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?![]()
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
[..]Ik moest stiekem wel grinniken, sorrrrrry ToonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
ik bak een eiquote:
Zeker, heerlijke muzak nog steedsquote:Op zondag 30 januari 2011 17:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Iedereen is ultiem aan het chilexen.
Hoe laat draai je? Ik luister m'n eigen muziek momenteelquote:Op zondag 30 januari 2011 17:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga voor jou een gitaarplaat draaien zometeen
17:30-18:00u foute platenquote:Op zondag 30 januari 2011 17:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoe laat draai je? Ik luister m'n eigen muziek momenteel
Ik denk dat ik dan aan het eten benquote:Op zondag 30 januari 2011 17:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
17:30-18:00u foute platen
18:00-18:30u verzoekjes en voor jou een gitaarplaat![]()
18:30-19:00u HAKKUHHH
foute muziekquote:Op zondag 30 januari 2011 17:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Met wat?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:17 schreef ViezeFreddiey het volgende:
is er een mobile app voor ONZ radio?
Foute muziekquote:Op zondag 30 januari 2011 17:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen VLC player op mijn Desirequote:
Toch draai ik hemquote:Op zondag 30 januari 2011 17:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan aan het eten ben
Komt Rick Astley in het foute uur?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Toch draai ik hemDan geniet je er maar in je hoofd van zonder dat de radio aan staat.
Doe je dat niet dan zul jij de hele avond Never gonna give you up in je hoofd hebben
Ik zal via m'n ipod luisterenquote:Op zondag 30 januari 2011 17:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Toch draai ik hemDan geniet je er maar in je hoofd van zonder dat de radio aan staat.
Doe je dat niet dan zul jij de hele avond Never gonna give you up in je hoofd hebben
Is vanmiddag al gedraaidquote:Op zondag 30 januari 2011 17:18 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Komt Rick Astley in het foute uur?
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hihi.
Ik ben persoonlijk geen brillenman, maar brillen kunnen af, dus ik zeg: schenkbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laten we het hopenquote:Op zondag 30 januari 2011 17:18 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hihi.
Geloof niet dat er nog iemand op gaat reageren ;') Behalve ik danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
If you want toquote:Op zondag 30 januari 2011 17:18 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Jaaaaquote:
Ik ga binnenkort naar de opticiennn, misschien wel lenzen.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk geen brillenman, maar brillen kunnen af, dus ik zeg: schenkbaar
Kloptquote:Op zondag 30 januari 2011 17:19 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Geloof niet dat er nog iemand op gaat reageren ;') Behalve ik dan
Jij bent ook een ginger. En Popje zegt dat je er op lijkt.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik zal via m'n ipod luisteren![]()
Ik lijk helemaal niet op die gast, doe normaal![]()
tevens lijkt ze enigszins op Ziva van NCISquote:Op zondag 30 januari 2011 17:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk geen brillenman, maar brillen kunnen af, dus ik zeg: schenkbaar
HALLONquote:
Hij is geen gigner.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij bent ook een ginger. En Popje zegt dat je er op lijkt.
En jij hebt no soul zegt Popje
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij bent ook een ginger. En Popje zegt dat je er op lijkt.
En jij hebt no soul zegt Popje
Denk dat je leuke gezichtje dan nog beter naar voren komtquote:Op zondag 30 januari 2011 17:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort naar de opticiennn, misschien wel lenzen.
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Popje moet niet zo stoer doen
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:20 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
tevens lijkt ze enigszins op Ziva van NCIS
Hehe gekkerds.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Denk dat je leuke gezichtje dan nog beter naar voren komt
Zware van NELLE!quote:
Die sluit je opquote:Op zondag 30 januari 2011 17:21 schreef PiRANiA het volgende:
Je zal bij je psych komen. Ik wordt gepest door koelkast.
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:21 schreef naatje_1 het volgende:
Pir, heb je nog steeds die statistieken van aantal luisteraars bijgehouden?
quote:
Jaquote:Op zondag 30 januari 2011 17:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nietes! Alleen vanwege die Rick Astley foto?
jammer, en, machtig, die piekenquote:Op zondag 30 januari 2011 17:22 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nee. Ik heb ze van de nieuwe server niet...
Bang voor mensen?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het wordt weer druk hier, laters
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bang voor drukte?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Halloquote:
Die laatste twee antwoorden staan verkeerd om volgens mijquote:Op zondag 30 januari 2011 17:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij hi
[..]
Ik hou niet van drukte
[..]
Ja.
Agorafobie heet zoiets volgens mijquote:Op zondag 30 januari 2011 17:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij hi
[..]
Ik hou niet van drukte
[..]
Ja.
Niet mij pestenquote:Op zondag 30 januari 2011 17:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die laatste twee antwoorden staan verkeerd om volgens mij
Kan je dat eten?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:24 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Agorafobie heet zoiets volgens mij
Jij welquote:
of HSP, Hoog Sensitief Persoon, en dat heb ikquote:Op zondag 30 januari 2011 17:24 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:24 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Wacht maarquote:
Dit.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
of HSP, Hoog Sensitief Persoon, en dat heb ik
Is dat net zoiets dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
of HSP, Hoog Sensitief Persoon, en dat heb ik
Dat konijjjjntje in jouw UIquote:Op zondag 30 januari 2011 17:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
O wacht het valt best mee met de drukte
Hier is het pas drukquote:Op zondag 30 januari 2011 17:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
O wacht het valt best mee met de drukte
quote:
VLC?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:26 schreef Roburtt het volgende:
Waarom hoor ik niks na de welkom jingle?
Dan ben je heel gevoelig voor prikkels, veel mensen = veel prikkels. Maar inmiddels heb ik het niet meer zo hoorquote:
Omdat je faalt.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:26 schreef Roburtt het volgende:
*gruwelquote:Op zondag 30 januari 2011 17:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hier is het pas druk
[ afbeelding ]
Je moet in VLC luisterenquote:Op zondag 30 januari 2011 17:26 schreef Roburtt het volgende:
ziet er gezellig uitquote:Op zondag 30 januari 2011 17:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hier is het pas druk
[ afbeelding ]
Leuken partyquote:Op zondag 30 januari 2011 17:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hier is het pas druk
[ afbeelding ]
Ah okequote:Op zondag 30 januari 2011 17:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan ben je heel gevoelig voor prikkels, veel mensen = veel prikkels. Maar inmiddels heb ik het niet meer zo hoor
ROYKSOPPquote:Op zondag 30 januari 2011 17:26 schreef PiRANiA het volgende:
Afsluiten met (1) Royksopp - Sparks of (2)Gregor Tresher- Ghosts?
1quote:Op zondag 30 januari 2011 17:26 schreef PiRANiA het volgende:
Afsluiten met (1) Royksopp - Sparks of (2)Gregor Tresher- Ghosts?
Webplayer?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:27 schreef Roburtt het volgende:
maar als ik hier VLC download word mn papa boos
Jouw vader heeft geen verstand van poep, installeer VLCquote:Op zondag 30 januari 2011 17:27 schreef Roburtt het volgende:
Geen eigen PC hebbenquote:Op zondag 30 januari 2011 17:27 schreef Roburtt het volgende:
link daarvan?quote:
HAI treinbotser!quote:Op zondag 30 januari 2011 17:27 schreef Watertornado het volgende:
Ik gebruik gewoon foobar2000. Ik vind VLC voor muziek wat naar werken.
Ja doe maar Happy Up Here iddquote:
heb ik wel, maar die zit nu weer zonder internet..quote:
Hahahaquote:Op zondag 30 januari 2011 17:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, maar kon er nu lang naar kijken omdat niemand postte
Haiiiquote:Op zondag 30 januari 2011 17:28 schreef trolololo het volgende:
Ohai
Ik ben er maar weer eens (ik ben ook moe...)
Stijnquote:Op zondag 30 januari 2011 17:28 schreef trolololo het volgende:
Ohai
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:28 schreef trolololo het volgende:
Ohai
Geile setquote:Op zondag 30 januari 2011 17:28 schreef PiRANiA het volgende:
16:31 :: Jon Hopkins - Light Through the Veins
16:39 :: Pantha du Prince - Behind the Stars
16:46 :: J-Walk - Soul Vibration
16:49 :: Gui Boratto - Beautiful Life
16:57 :: Aphex Twin - Peek 824545201
17:00 :: Deadmau5 - Strobe
17:10 :: Wehbba - Another Light
17:18 :: Stimming - After Eight
17:25 :: Marcel Dettmann - Argon
17:28 :: Röyksopp - Happy Up Here
Verkapte ik heb sharr op msn post.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:29 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik ben zooooo moe.. ik vertel je zo op msn wel even verder
Is goedquote:Op zondag 30 januari 2011 17:29 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik ben zooooo moe.. ik vertel je zo op msn wel even verder
Im goodquote:Op zondag 30 januari 2011 17:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Howdie jonge klinkerbotster van me.
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Verkapte ik heb sharr op msn post.
Iedereen heeft sharr op msn.
Behalve jijquote:Op zondag 30 januari 2011 17:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik zit te denken om mijn ui te veranderen..heb hem nu alweer best lang
Ik nietquote:Op zondag 30 januari 2011 17:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb hem alweer behoorlijk lang.. vind het eigenlijk wel weer tijd worden.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat kloptMaar ik heb boterhamzakje
en ik heb merel en flippieequote:Op zondag 30 januari 2011 17:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:
Iedereen van FOK op msnquote:Op zondag 30 januari 2011 17:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik bedacht me net, is het misschien leuk om een keer een uurtje radio maken waarbij je alle originelen pakt van nummers waarvan alleen de cover bekend is? (dus oa. Braincracking enzo)quote:Op zondag 30 januari 2011 17:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |