weet ik niet, ken geen telegramquote:Op zondag 30 januari 2011 16:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Telefoon is mooi spul hé! Als je een telegram gewend bent...
Ik zit er doorheen, Ajax mag niet meer kampioen wordenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
[..]
[..]
PiR je draait heerlijke muziek
Thanksquote:Op zondag 30 januari 2011 16:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
[..]
[..]
PiR je draait heerlijke muziek
Welkom terugquote:Op zondag 30 januari 2011 16:47 schreef Goudvis_ het volgende:
Hehe heb hem eindelijk weer aan de praat gekregen
Ja ik moest even VLC downloadenquote:
Txquote:Op zondag 30 januari 2011 16:48 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja ik moest even VLC downloaden
Maar leuken muziek dit
Ik woon hier bij het bos, daar is het ook rustig. Wij kunnen hier bier drinken in cafés en kroegen, hooizolders hebben we niet nodig, in de winter kan ik de Landrover van mijn vader lenen. En ik vind het bloedirritant als iedereen mij constant een goede dag wenst.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet ik niet, ken geen telegram
Drenthe is heel mooi he.. al die rustige plekjes... zuipketen, hooizolders, trekkers die helpen auto's uit de sloot te halen, trekkers voor als het goed winter is en de auto's niet normaal kunnen rijden.
Mensen die vriendelijk zijn, en elkaar goede dag zeggen, ook als je elkaar niet kent
Bossen hebben wij ook, ik woon midden tussen de natuurgebieden,cafe's hebben wij ook, zuipketen zijn goedkoper:Pquote:Op zondag 30 januari 2011 16:49 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik woon hier bij het bos, daar is het ook rustig. Wij kunnen hier bier drinken in cafés en kroegen, hooizolders hebben we niet nodig, in de winter kan ik de Landrover van mijn vader lenen. En ik vind het bloedirritant als iedereen mij constant een goede dag wenst.
Geen een knappe vent in Drenthe?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Eigenlijk zijn er maar 3 nadelen aan drenthe:
Het accent
De lelijke kerels
Je moet altijd ver rijden/fietsen om ergens te komen
jawel.. maar niet zo heel veel.. de knappe jongens/mannen trekken naar andere delen van nederlandquote:
Ik heb geld om bier te betalen in cafés. Voor goedkope en verse groenten heb je de Kanaalstraat. Vlees heb je een slager voor. Ik heb hier geen last van batsende toeristen. Lammetjes zijn om op te eten en de lucht is hier ook schoon. (Ben je wel eens in China geweest? Daar is lucht vies, niet hier in Nederland.)quote:Op zondag 30 januari 2011 16:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Bossen hebben wij ook, ik woon midden tussen de natuurgebieden,cafe's hebben wij ook, zuipketen zijn goedkoper:P
Wij halen de groentes vers van de boer, evenals de eieren, kip, varken en rund,
Iedereen goede dag zeggen, word ik juist heel vrolijk van, zomers zijn er hier veel batsende toeristen te betrappen, in de lente zijn er veel lammetjes, en de lucht is hier heerlijk schoon
Awquote:Op zondag 30 januari 2011 16:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jawel.. maar niet zo heel veel.. de knappe jongens/mannen trekken naar andere delen van nederland
Amsterdam bijv.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jawel.. maar niet zo heel veel.. de knappe jongens/mannen trekken naar andere delen van nederland
Ik moest lachen toen je schone lucht zei en ik je UI zagquote:Op zondag 30 januari 2011 16:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb geld om bier te betalen in cafés. Voor goedkope en verse groenten heb je de Kanaalstraat. Vlees heb je een slager voor. Ik heb hier geen last van batsende toeristen. Lammetjes zijn om op te eten en de lucht is hier ook schoon. (Ben je wel eens in China geweest? Daar is lucht vies, niet hier in Nederland.)
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen je schone lucht zei en ik je UI zag
Absoluutquote:Op zondag 30 januari 2011 16:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk veelzijdige vent
En toch hou ik meer van drenthequote:Op zondag 30 januari 2011 16:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb geld om bier te betalen in cafés. Voor goedkope en verse groenten heb je de Kanaalstraat. Vlees heb je een slager voor. Ik heb hier geen last van batsende toeristen. Lammetjes zijn om op te eten en de lucht is hier ook schoon. (Ben je wel eens in China geweest? Daar is lucht vies, niet hier in Nederland.)
Hij staat hier behoorlijk hard, kon ik het ook in de keuken horen tijdens het kokenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:47 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Thanks
Ik zit hier echt ultiem te genieten
Ok.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
En toch hou ik meer van drenthe![]()
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben weer een beetje vrolijkbeetje..
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben weer een beetje vrolijkbeetje..
quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:59 schreef djkoelkast het volgende:
Toen ik Aphex Twin in de trein aan had (en ik iedereen gewoon nog hoorde, maar zij blijkbaar mijn muziek ook gedeeltelijk) dachten de dat ik naar krekels aan het luisteren was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |