Op het Malieveld staan momenteel 2 mensen en 1 hond. Sommige mensen in dit topic proberen er wel een spektakel van te maken maar doe dat alsjeblieft met feiten en niet met half begrepen geruchten.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:02 schreef Flashbox het volgende:
NRC Live:
Volgens Al Jazeera staan er in de noordelijke stad Mansoura 100.000 demonstranten tegen Mubarak te zingen.
zou goed nieuws zijn...quote:Op zondag 30 januari 2011 16:04 schreef Misstique het volgende:
Het leger is zich aan het terugtrekken? Zeiden ze dat nou op AJE?
't zijn toch demonstranten daar die daar weglopen?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:05 schreef deleriouz het volgende:
Het leger lijkt 'm te peren (zodat het tuig hun slag kan slaan?)
Dan heb jij nog nooit het verkeer in Egypte gezienquote:Op zondag 30 januari 2011 16:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Prachtig, die mensen die het verkeer regelen. Stel hier in Nederland, kregen ze constant de middelvinger gepresenteerd...
Meestal zijn het dan ook de beelden die boeiend zijn.quote:
Nieuwe ministers worden aangesteld.quote:Jan25voices Now: Tantawi is now Minister of Defence and Military Production. Live on Egyptian TV. Source: "This might trigger some heat." #Jan25 #Egypt
http://www.destentor.nl/n(...)Egyptisch-regime.ecequote:Demonstratie tegen Egyptisch regime
zondag 30 januari 2011 | 15:54
DEN HAAG - Ongeveer zestig mensen demonstreren zondagmiddag voor het Vredespaleis in Den Haag tegen het regime in Egypte. Ze staan achter dranghekken. De betogers roepen leuzen en hebben spandoeken bij zich. De politie is aanwezig, maar de sfeer is rustig.
klopt foutje , het was teruggewijzigt naat het vredesplein , iemand heeft hier gepost die daar aanwezig was dat er zo'n 150 man waren .. niks spektakel maken ...quote:Op zondag 30 januari 2011 16:05 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Op het Malieveld staan momenteel 2 mensen en 1 hond. Sommige mensen in dit topic proberen er wel een spektakel van te maken maar doe dat alsjeblieft met feiten en niet met half begrepen geruchten.
Niet als de Thugs terugkomen.quote:
Voor een land met een inwoneraantal van bijna 80 miljoen vind ik nog meevallen hoeveel demonstranten er zijn. Let wel, ik zeg niet dat de demonstraties onterecht zijn, maar omdat er geen kader gegeven wordt is het lastig te zeggen hoe ontevreden het volk écht is met Mubarak.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar denk je dat het volk zo massaal alles wat ze hebben zouden riskeren, als de nood niét zo hoog zou zijn? Ik bedoel, de emoties die je ziet zijn echt. En de reactie van Mubarrak (eer)gisteren liet wel heel duidelijk merken wat hij van zijn volk vindt.
Lees mijn post nog eens. Ik geef antwoord op je vraag. En volgens mij is je toetsenbord kapot.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:00 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
het feit dat ie nu vertikt op te stappen , is naar mijn mening kwallengedrag ( kwal is een nette formulering hoor ) en ik vind het toch degelijk een dictatuur ... zoals ik inmn andere reactie ook al had gezegd .....tuurlijk kan het altijd erger ..nogmaals zoals in mn eerdere reactie ... maar iemand anders reageerde ookal met de vraag aan jou .... hoe zie jij hem dan ???
Wat een boel onwetenden lopen hier toch rond.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Prachtig, die mensen die het verkeer regelen. Stel hier in Nederland, kregen ze constant de middelvinger gepresenteerd...
verkeer in cairo = botsautootjes op de kermisquote:Op zondag 30 januari 2011 16:06 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit het verkeer in Egypte gezienJe mag blij zijn als je levend op je bestemming aankomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |