quote:
Het is toch wat.quote:Blackberry Rutte valt in wc
(Novum) - De Blackberry van Mark Rutte (VVD) is in het toilet gevallen. Dat bevestigde de premier vrijdag tijdens zijn wekelijkse persconferentie na een vraag van het tv-programma PowNews.
"Dat klopt!" De betreffende wc was gelukkig 'nog ongebruikt', grapte Rutte. Hoe en door wie de smartphone vervolgens uit het toilet is gevist, daarover zweeg de premier. Het apparaat doet het inmiddels weer. Kwestie van de batterij eruithalen en de boel even een paar uur laten drogen, zei Rutte.
Stijldansen? Heb ik ook gedaanquote:Op zondag 30 januari 2011 14:16 schreef Cerbie het volgende:
Afdansen gister ging goed
Alleen de goud-ster groepen, dat zie ik mezelf nog niet doen
Samenvatting?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:32 schreef KoosVogels het volgende:
Ik presenteer de ultieme linksmens-film:
Dit is een docu waarbij rechtsmensen scheldend, tierend en huilend voor hun beeldscherm zitten.
Financiele ongelijkheid zuigt.quote:
Met een BNW-sausje toch?quote:
Nee, dat valt reuze mee. Het gaat meer over de gebreken in ons systeem die ertoe leiden dat we kampen met talloze problemen. Er wordt niet beweerd dat een groep bankiers de wereld over wil nemenquote:
Nah, deze niet, dat was de allereerste Zeitgeist film. Ik ken mensen bij het Nederlandse deel van de organisatie erachter en die zeiden ook dat de eerste film nogal een last is, omdat die inderdaad behoorlijk BNW-achtig was.quote:
Had je maar beter je best moeten doen op school. Dan kon je advocaat of arts worden.quote:
Dat is juist goed. Mensen die niet met de maatschappij en henzelf om kunnen gaan, en daardoor een financiële achterstand hebben, hebben door die achterstand niet de macht om Nederland te vormen. De democratie vergroot hun macht weer enigszins, maar niet zoveel als ze met geld zouden hebben.quote:
pff dat is wel hele suffe materiequote:Op zondag 30 januari 2011 16:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Had je maar beter je best moeten doen op school. Dan kon je advocaat of arts worden.
Nee hoor. Ik heb vaak genoeg tegen degradatie gestreden, ook dat is een hele uitdaging. Het is totaal niet te vergelijken met mensen die moeten strijden om genoeg eten te kunnen verzamelen om hun gezin te voeden.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:23 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Voor wie?
Voetbal zuigt ook voor de clubs die onderaan staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |