Ja sorry maar dat is op dit moment het enige wat telt. Wil je nog meedoen om die titel moet je maar slecht spelen en winnen als je niet beter kan. Probeer maar in de zomer weer eens fatsoenlijk voetbal er in te krijgen.quote:
1.quote:
Zo:quote:Op zondag 30 januari 2011 15:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Moeilijke definitie. Wanneer is het bewust?
Gaat niet om de kansen maar om het algemene spelbeeld. Nou vind ik ook niet dat ze goed spelen.quote:
Nou zo weinig hebben ze alleen gecreëerd onder De Boer tegen Utrecht. In al die andere wedstrijden heb ik toch zeker 4 of 5 kansen gezien. Alleen de afronding was vreselijk.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
1.
Ik vergelijk het met de andere wedstrijden die ze hebben gespeeld in de Eredivisie.
Hij gaat er toch niet bewust op staan. Als dit rood was kun je elke wedstrijd wel een paar rode kaarten gaan geven.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:43 schreef Gwunnik het volgende:
Hij gaat bewust vol op de enkel... dat lijkt me wel rood ja
Hij gaat er wel bewust op staan, dat zie je toch? En misschien moet je dan maar eens wat vaker rood geven. Voetbal wordt steeds sneller en gemener.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij gaat er toch niet bewust op staan. Als dit rood was kun je elke wedstrijd wel een paar rode kaarten gaan geven.
Mensen zijn jaloers op die scheids bij willem 2 - psv gisterquote:Op zondag 30 januari 2011 15:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij gaat er toch niet bewust op staan. Als dit rood was kun je elke wedstrijd wel een paar rode kaarten gaan geven.
Alsof hij niet dondersgoed wist waar hij zijn voet neerzette... zeker Lurling doet zoiets niet 'per ongeluk'.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De bedoeling van voetbal is scoren, niet overloos terugtikken naar de goalie.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Gaat niet om de kansen maar om het algemene spelbeeld. Nou vind ik ook niet dat ze goed spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |