Hij schaafde hem net maar vond ik niet penalty waardig. Die lul had makkelijk kunnen blijven staan. En het was net buiten de 16 ookquote:
Ik keek zo'n 10 minuten en Feyenoord was echt stukken beter. Het is dat ze moeilijk scoren.......quote:
Het was buiten het strafschopgebied, maar hij werd wel degelijk geraakt.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hij raakt hem misschien, maar daardoor valt hij niet. Leonardo is zo'n eikel die direct gaat liggen als hij wat voelt.
NAC..!!!quote:Op zondag 30 januari 2011 15:20 schreef Afketser het volgende:
Mensen mensen, bewaar de kalmte. Er komt echt wel een winnaar uit de bus.
Ajax staat voor en weet wat de andere topclubs uit bij nac hebben gespeeld. Daarom zijn ze nu vol aan het verdedigen.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:19 schreef Flugel83 het volgende:
Ehm Ajax bakt er werkelijk weer helemaal niks van, wat een drama
2x Schwalbe, laatste keer had hij gewoon een vrije trap moeten krijgen, ookal valt hij makkelijk.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hij raakt hem misschien, maar daardoor valt hij niet. Leonardo is zo'n eikel die direct gaat liggen als hij wat voelt.
En dat verdedigen pakt de laatste tijd nogal goed uit voor Ajaxquote:Op zondag 30 januari 2011 15:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ajax staat voor en weet wat de andere topclubs uit bij nac hebben gespeeld. Daarom zijn ze nu vol aan het verdedigen.
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:23 schreef Flugel83 het volgende:
[..]
En dat verdedigen pakt de laatste tijd nogal goed uit voor Ajax
Ik zeg niet hoe succesvol het is maar leg uit wat ze doenquote:Op zondag 30 januari 2011 15:23 schreef Flugel83 het volgende:
[..]
En dat verdedigen pakt de laatste tijd nogal goed uit voor Ajax
Jij wilt zeker een rooie kaart voor ajax zienquote:
Klopt, ik zeg ook niet dat het een penalty was. Hij werd geraakt. Ookal valt hij makkelijk; het was een vrije trap.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:25 schreef Devz het volgende:
[..]
Ja. En anders was ie alsnog erbuiten, dus sowieso geen penalty.
en lengte..quote:Op zondag 30 januari 2011 15:30 schreef Flugel83 het volgende:
Ik hoop eigenlijk wel dat Mertens naar Ajax komt, enige creativiteit en snelheid kunnen we goed gebruiken.
Zo slecht vond ik het niet hoor.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:32 schreef heloef het volgende:
Ajax speelt weer eens slecht maar ze staan wel voor dus het is goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |