Was Twente vorige week al niet?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:07 schreef Paxcon het volgende:
Waarom NAC -ajax?
Twee (voormalig) topclubs of zelfs de derby van het noorden zijn toch veel interessanter?
Dat is echt al honderd keer gezegd.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:07 schreef Paxcon het volgende:
Waarom NAC -ajax?
Twee (voormalig) topclubs of zelfs de derby van het noorden zijn toch veel interessanter?
Precies, en dat geldt dus ook voor Groningen.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Was Twente vorige week al niet?
Elke week dezelfde ploegen is ook niet echt tofquote:Op zondag 30 januari 2011 14:10 schreef Paxcon het volgende:
Oh tja als de clubs van de week ervoor niet mee mogen doen blijft er weinig leuks over
Lezen is soms moeilijk hequote:Op zondag 30 januari 2011 14:14 schreef Rickazio het volgende:
Waarom is dit wedstrijd van de week WTF?????
wtf is dat voor een selectie ?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Lezen is soms moeilijk he
[WvdW] Maak nu je keuze voor speelronde 21
Bij deze selectie wordt rekening gehouden met de vorige Wedstrijd van de Week! In dit geval is dat FC Groningen - FC Twente, dus deze twee ploegen behoren deze week niet tot de selectie!quote:
die regel slaat nergens opquote:Op zondag 30 januari 2011 14:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bij deze selectie wordt rekening gehouden met de vorige Wedstrijd van de Week! In dit geval is dat FC Groningen - FC Twente, dus deze twee ploegen behoren deze week niet tot de selectie!
Waarom?quote:
Want?quote:
Nu niet dan? Een vergelijkbare domme stelling zou zijn dat een team maar 1x in 2 wedstrijden mag winnen ofzoquote:Op zondag 30 januari 2011 14:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom?
Anders heb je doorgaans alleen maar topics van twente, psv of ajax.
Stel je niet zo aan man.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:22 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Nu niet dan? Een vergelijkbare domme stelling zou zijn dat een team maar 1x in 2 wedstrijden mag winnen ofzo
Als je alleen maar voorbeschouwingen van je favoriete club wilt zien, ga je maar naar het forum op de site van je cluppie. Hier zitten fans van alle ploegen en ook die verdienen een voorbeschouwing.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:22 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Nu niet dan? Een vergelijkbare domme stelling zou zijn dat een team maar 1x in 2 wedstrijden mag winnen ofzo
Nee, hoe ze het nu doen is perfect, iedere club komt aan bod en toch hebben de users stemrecht.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:22 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik vond het ook beter toen de sportredactie de wedstrijd vd week koos, maar goed het is nooit goed op fok
Eindelijk iemand die het wel snaptquote:Op zondag 30 januari 2011 14:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee, hoe ze het nu doen is perfect, iedere club komt aan bod en toch hebben de users stemrecht.
Alleen zijn er sommige die het niet (willen) begrijpen.
dat is mijn voorspelling.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dit is het NAC-Ajax topic. Staat 0-0.
Tja, dan moet je niet in VBL kijkenquote:Op zondag 30 januari 2011 14:40 schreef truedestiny het volgende:
ik vind het wel irritant dat de streams achter lopen. ik weet meestal al dat er gescoord wordt voordat ik het zie.
ik moet er wel over kunnen praten, emoties uiten enzovoort.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tja, dan moet je niet in VBL kijken
?quote:
Ik meld me evenquote:
Ow sorryquote:
Moet je of niet op internet kijken of Eredivisie Live kopen of in het stadion zitten.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:40 schreef truedestiny het volgende:
ik vind het wel irritant dat de streams achter lopen. ik weet meestal al dat er gescoord wordt voordat ik het zie.
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
El ham staat dus wissel, onverwachts
dat doe ik allemaal wel af en toe.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:42 schreef Agüero het volgende:
[..]
Moet je of niet op internet kijken of Eredivisie Live kopen of in het stadion zitten.
Wisselquote:Op zondag 30 januari 2011 15:04 schreef Jojoortje het volgende:
Wat loopt Leo nou elke keer te zwaaien dan?
Dat zei ik net hardop ja.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:05 schreef Zeroku het volgende:
Greg mag ook wel wat harder optreden tegen Lurling.
Idd wat een faalhaas.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Geweldige kopbal?!? Haha die moest erin.
Hij wil de bal niet hebben dat is beter voor het team dat ziet hij goed Enoh/quote:Op zondag 30 januari 2011 15:09 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zit effe op Enoh te letten bij balbezit van achteruit en die gast krijgt het steeds weer voor elkaar om zo te staan dat hij nooit aanspeelbaar is. Prestatie op zich.
Ja logisch, als ik dezelfde voetbalkwaliteiten als Enoh had bood ik me ook nooit aan.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:09 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zit effe op Enoh te letten bij balbezit van achteruit en die gast krijgt het steeds weer voor elkaar om zo te staan dat hij nooit aanspeelbaar is. Prestatie op zich.
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:10 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Hij wil de bal niet hebben dat is beter voor het team dat ziet hij goed Enoh/
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja logisch, als ik dezelfde voetbalkwaliteiten als Enoh had bood ik me ook nooit aan.
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:10 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Hij wil de bal niet hebben dat is beter voor het team dat ziet hij goed Enoh/
Mjah, ik heb ook liever een voetballer dan een houthakker daar staan.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja logisch, als ik dezelfde voetbalkwaliteiten als Enoh had bood ik me ook nooit aan.
quote:
Uhuhquote:
speelt inderdaad niet echt goed......quote:Op zondag 30 januari 2011 15:12 schreef Gizmo112 het volgende:
Waarom wil Ajax Dost ? Hij raakt weer eens niks bij SCHeerenveen ?
Enoh pakt veel ballen af die wordt onderschat.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:15 schreef Saekerhett het volgende:
Tweede helft graag Özbiliz voor Ebecilio en De Zeeuw of Lindgren voor Enoh...
Raakt ze alleen gelijk weer kwijt dus veel heb je er niet aan.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:16 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Enoh pakt veel ballen af die wordt onderschat.
Ik vind Enoh helemaal niets. Leuk dat hij af en toe een balletje afpakt, maar voetballend is hij gewoon gehandicapt.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:16 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Enoh pakt veel ballen af die wordt onderschat.
Hij moet inderdaad wat 'eenvoudiger' spelen.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Raakt ze alleen gelijk weer kwijt dus veel heb je er niet aan.
quote:
Hij raakt hem misschien, maar daardoor valt hij niet. Leonardo is zo'n eikel die direct gaat liggen als hij wat voelt.quote:
komt omdat Anita ook gewoon een baas isquote:Op zondag 30 januari 2011 15:18 schreef FireFox1 het volgende:
Anita is lekker bezig vind ik. Een stuk beter dan de Zeeuw iig
Hij schaafde hem net maar vond ik niet penalty waardig. Die lul had makkelijk kunnen blijven staan. En het was net buiten de 16 ookquote:
Ik keek zo'n 10 minuten en Feyenoord was echt stukken beter. Het is dat ze moeilijk scoren.......quote:
Het was buiten het strafschopgebied, maar hij werd wel degelijk geraakt.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hij raakt hem misschien, maar daardoor valt hij niet. Leonardo is zo'n eikel die direct gaat liggen als hij wat voelt.
NAC..!!!quote:Op zondag 30 januari 2011 15:20 schreef Afketser het volgende:
Mensen mensen, bewaar de kalmte. Er komt echt wel een winnaar uit de bus.
Ajax staat voor en weet wat de andere topclubs uit bij nac hebben gespeeld. Daarom zijn ze nu vol aan het verdedigen.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:19 schreef Flugel83 het volgende:
Ehm Ajax bakt er werkelijk weer helemaal niks van, wat een drama
2x Schwalbe, laatste keer had hij gewoon een vrije trap moeten krijgen, ookal valt hij makkelijk.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hij raakt hem misschien, maar daardoor valt hij niet. Leonardo is zo'n eikel die direct gaat liggen als hij wat voelt.
En dat verdedigen pakt de laatste tijd nogal goed uit voor Ajaxquote:Op zondag 30 januari 2011 15:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ajax staat voor en weet wat de andere topclubs uit bij nac hebben gespeeld. Daarom zijn ze nu vol aan het verdedigen.
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:23 schreef Flugel83 het volgende:
[..]
En dat verdedigen pakt de laatste tijd nogal goed uit voor Ajax
Ik zeg niet hoe succesvol het is maar leg uit wat ze doenquote:Op zondag 30 januari 2011 15:23 schreef Flugel83 het volgende:
[..]
En dat verdedigen pakt de laatste tijd nogal goed uit voor Ajax
Jij wilt zeker een rooie kaart voor ajax zienquote:
Klopt, ik zeg ook niet dat het een penalty was. Hij werd geraakt. Ookal valt hij makkelijk; het was een vrije trap.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:25 schreef Devz het volgende:
[..]
Ja. En anders was ie alsnog erbuiten, dus sowieso geen penalty.
en lengte..quote:Op zondag 30 januari 2011 15:30 schreef Flugel83 het volgende:
Ik hoop eigenlijk wel dat Mertens naar Ajax komt, enige creativiteit en snelheid kunnen we goed gebruiken.
Zo slecht vond ik het niet hoor.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:32 schreef heloef het volgende:
Ajax speelt weer eens slecht maar ze staan wel voor dus het is goed.
Beter dan NAC maar wel slecht vooral het laatste kwartier.quote:
Mja een bankzitter voor 6 miljoen..quote:
En dat ja.quote:
Scorebordjournalistiek.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:32 schreef heloef het volgende:
Ajax speelt weer eens slecht maar ze staan wel voor dus het is goed.
Ja sorry maar dat is op dit moment het enige wat telt. Wil je nog meedoen om die titel moet je maar slecht spelen en winnen als je niet beter kan. Probeer maar in de zomer weer eens fatsoenlijk voetbal er in te krijgen.quote:
1.quote:
Zo:quote:Op zondag 30 januari 2011 15:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Moeilijke definitie. Wanneer is het bewust?
Gaat niet om de kansen maar om het algemene spelbeeld. Nou vind ik ook niet dat ze goed spelen.quote:
Nou zo weinig hebben ze alleen gecreëerd onder De Boer tegen Utrecht. In al die andere wedstrijden heb ik toch zeker 4 of 5 kansen gezien. Alleen de afronding was vreselijk.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
1.
Ik vergelijk het met de andere wedstrijden die ze hebben gespeeld in de Eredivisie.
Hij gaat er toch niet bewust op staan. Als dit rood was kun je elke wedstrijd wel een paar rode kaarten gaan geven.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:43 schreef Gwunnik het volgende:
Hij gaat bewust vol op de enkel... dat lijkt me wel rood ja
Hij gaat er wel bewust op staan, dat zie je toch? En misschien moet je dan maar eens wat vaker rood geven. Voetbal wordt steeds sneller en gemener.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij gaat er toch niet bewust op staan. Als dit rood was kun je elke wedstrijd wel een paar rode kaarten gaan geven.
Mensen zijn jaloers op die scheids bij willem 2 - psv gisterquote:Op zondag 30 januari 2011 15:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij gaat er toch niet bewust op staan. Als dit rood was kun je elke wedstrijd wel een paar rode kaarten gaan geven.
Alsof hij niet dondersgoed wist waar hij zijn voet neerzette... zeker Lurling doet zoiets niet 'per ongeluk'.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De bedoeling van voetbal is scoren, niet overloos terugtikken naar de goalie.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Gaat niet om de kansen maar om het algemene spelbeeld. Nou vind ik ook niet dat ze goed spelen.
Zijn wel lekker bezig inderdaadquote:Op zondag 30 januari 2011 15:47 schreef Saekerhett het volgende:
Smerige overtredingen steeds van NAC, schijtploeg
Bedoeling van voetbal is winnenquote:Op zondag 30 januari 2011 15:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
De bedoeling van voetbal is scoren, niet overloos terugtikken naar de goalie.
Dat vraag ik me al heel lang af. Zelfde voor corners trouwens.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:48 schreef HansvanOchten het volgende:
en waarom neemt sulejmani alle vrije trappen, geen 1 lukt er
Dat kan zelfs Stevie Wonder zien.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Blind is echt te licht voor Ajax.²
Channel 25 op digitenne.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:54 schreef truedestiny het volgende:
heeft iemand alweer geluid op sopcast?
Ja, echt!quote:Op zondag 30 januari 2011 15:58 schreef heloef het volgende:
Dat is een van de raarste doelpunten ooit.
Is dit een mislukte woordgrap richting de keeper?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:58 schreef truedestiny het volgende:
wat een geluksdoelpunt maar ik rouw er niet om.
als je me verteld hoe de keeper heet?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dit een mislukte woordgrap richting de keeper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |