ik was niet zo'n fan van hemquote:
Heej ook hier, ik ben ook zo goed als OZNZ maagd..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:28 schreef Karina het volgende:
Nog nooit meegekeken, maar omdat Popstars is afgelopen kijk ik een keertje mee. Ik ben dus volledig blanco, alle vorige Op zoek naar... heb ik ook nooit gezien.
hoiquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:28 schreef Karina het volgende:
Nog nooit meegekeken, maar omdat Popstars is afgelopen kijk ik een keertje mee. Ik ben dus volledig blanco, alle vorige Op zoek naar... heb ik ook nooit gezien.
Nee.. nog 2 of 3 afleveringen ofzo dacht ikquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:29 schreef Karina het volgende:
Is dit de finale trouwens? Ik dacht dat ik net in een flits zoiets voorbij zag komen in een voorstukje?
nee hoor nog nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:29 schreef Karina het volgende:
Is dit de finale trouwens? Ik dacht dat ik net in een flits zoiets voorbij zag komen in een voorstukje?
jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:32 schreef Karina het volgende:
Is die ene die net een soort salto maakte een kandidaat?
Neen, dankjewel voor de informatie. We nemen het mee naar achteren.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:32 schreef NouMooiNiet het volgende:
Had ik al gezegd dat ik Ellen ten Damme haat???
Je bent niet de enige (en ik zag niet dat zij het was), haten is een groot woord, maar ik mag haar niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:32 schreef NouMooiNiet het volgende:
Had ik al gezegd dat ik Ellen ten Damme haat???
hij doet dit al jarenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:34 schreef Karina het volgende:
Ik vind die presentator helemaal niet bij musicals passen.
Niet haten opquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:34 schreef Karina het volgende:
Ik vind die presentator helemaal niet bij musicals passen.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Neen, dankjewel voor de informatie. We nemen het mee naar achteren.
Ik vind dr zo... nep... ofzo. Ja haten is wel een groot woord inderdaad.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bent niet de enige (en ik zag niet dat zij het was), haten is een groot woord, maar ik mag haar niet.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:34 schreef Bellatrix het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik kijk. Op eerste gezicht geeft alleen Tommie mij een Zorro vibe.
Nou dat vind ik ookquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:34 schreef Bellatrix het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik kijk. Op eerste gezicht geeft alleen Tommie mij een Zorro vibe.
geen reclamequote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:35 schreef Karina het volgende:
Geen reclame he tussendoor? Mijn toastjes zijn op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |