Dat waren looters en aan hun ogen te zien waren het gewoon arme sloebers, niet echt wat ik verwacht van een thug.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:01 schreef Muridae het volgende:
Zo, ik ben er weer.
Ik zie dat er inmiddels "thugs" zijn opgepakt ?
Ik vind dat ze het behoorlijk goed oplossen, voor zover er wat van te zeggen is met de beelden die we nu hebbenquote:
Was juist hetzelfde aan het lezen op cnn.com: http://edition.cnn.com/20(...)as/index.html?hpt=T1quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:09 schreef mu_barak_obama het volgende:
@bencnn benwedeman
Teenager showed me teargas canister "made in USA". Saw the same thing in Tunisia. Time to reconsider US exports? #Jan25 #Egypt
http://www.huffingtonpost(...)212&title=benwedeman
Misschien, maar als je gezicht hen niet aanstaat dan heb je wel een probleemquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:06 schreef M.rak het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het behoorlijk goed oplossen, voor zover er wat van te zeggen is met de beelden die we nu hebben![]()
volgens mij las ik dat gisteren al ergens.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:09 schreef mu_barak_obama het volgende:
@bencnn benwedeman
Teenager showed me teargas canister "made in USA". Saw the same thing in Tunisia. Time to reconsider US exports? #Jan25 #Egypt
http://www.huffingtonpost(...)212&title=benwedeman
Zou zo maar kunnen, heel veel nieuws is helemaal geen nieuws.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:10 schreef Timmie2 het volgende:
[..]
volgens mij las ik dat gisteren al ergens.
Het leger. Ze worden berecht door een militaire rechtbank. Goed voor ze!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Door wie worden ze vastgehouden dan, die looters? Door de burgers, of zijn ze overgeleverd aan het leger?
Enneh, zijn er geen burgers die op de looters in beginnen te hameren?
True, maar je moet nu eenmaal iets als er verder totaal geen controle is. En dan denk ik dat dit de beste oplossing is.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:09 schreef Dickbride het volgende:
[..]
Misschien, maar als je gezicht hen niet aanstaat dan heb je wel een probleem
Helemaal mee eens. Het is makkelijk om te veroordelen als je hier in Nederland lekker achter je compie zit.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:15 schreef Mwanatabu het volgende:
Straatarme mensen die hun kans zien en beginnen te stelen. Ik vind het eigenlijk gewoon sneu. Nee, het hoort niet maar het is begrijpelijk. Heb ik het niet over de bendes die woonwijken overvallen he, want die zie je niet terug op tv denk ik.
Lijkt me voor een democratie in spe dat er rechtvaardig met zelfs looters wordt omgegaan? Het zijn gewoon arme mensen die hun kans schoon zagen om eens geld te verdienen. Daar moet rekening mee worden gehouden. Natuurlijk moeten ze wel voor het gerecht verschijnen, wanneer die uiteraard weer functioneert.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:09 schreef Drifter__ het volgende:
Meer en meer plunderaars die opgepakt worden, steeds nieuwe beelden op tv.
Super!
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:15 schreef Mwanatabu het volgende:
Straatarme mensen die hun kans zien en beginnen te stelen. Ik vind het eigenlijk gewoon sneu. Nee, het hoort niet maar het is begrijpelijk. Heb ik het niet over de bendes die woonwijken overvallen he, want die zie je niet terug op tv denk ik.
De mensen die op TV worden geshowed nu, hadden allerlei wapens bij zich. Dat zegt al genoeg.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Het is makkelijk om te veroordelen als je hier in Nederland lekker achter je compie zit.
Kon het niet latenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:17 schreef rakotto het volgende:
Die mensen lijken op typische Egyptische gevangenen... Ik vermoed dat het de criminelen zijn die eruit gelaten zijn... Zo om chaos te veroorzaken...
Trouwens, ze hebben inmiddels de het adres van Gamal Mubarak achterhaald.![]()
28 Wilton Place, SW1
Kerstin Hanfy Sayed (Unconfirmed) Demo. outside Gamal Mubarak's London home: 28 Wilton Place, SW1
We are all Khaled SaidConfirmed: Mubarak's son Gamal is now in London. Also Ahmed Ezz, the corrupt businessman, who organized the latest rigged election is in London with his best mate Gamal. We managed to get Gamal Mubarak's address in London by the way. UK activists now are discussing arranging a protest infront of his house.35 minuten geleden
Zulke situaties vragen om snelle maatregelen, deze kunnen misschien onrechtvaardig zijn, maar je moet chaos voorkomen, dus andere plunderaars afschrikken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lijkt me voor een democratie in spe dat er rechtvaardig met zelfs looters wordt omgegaan? Het zijn gewoon arme mensen die hun kans schoon zagen om eens geld te verdienen. Daar moet rekening mee worden gehouden. Natuurlijk moeten ze wel voor het gerecht verschijnen, wanneer die uiteraard weer functioneert.
eensquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:15 schreef Mwanatabu het volgende:
Voor zulke afwijkingen is hulp beschikbaar.quote:
Plunderingen, o.a. door Thugs van Mubarak. Burgers moeten zichzelf beschermen, met hulp van het leger. Nog steeds veel mensen op Tahrir plein.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:21 schreef andre347 het volgende:
nog ontwikkelingen? ben 2 uurtjes weggeweest.
En clown van het politieke toneel in zijn soepjurken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
Hawass, gelukkig was alles te herstellen volgens hem....quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:29 schreef Toverheks het volgende:
zag vanmiddag die man die ook altijd op nat geo is, die pyramideonderzoeker ben zijn naam vergeten, die had het over de museum stukken.
oke want kon het niet volgen wat hij te vertellen had dank voor je antwoordquote:[img]
http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 29 januari 2011 22:30 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Hawass, gelukkig was alles te herstellen volgens hem....
Dat lijkt mij geen Egypte.(uniformen en mensen op de achtergrond)quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:42 schreef Pien85 het volgende:
http://twitpic.com/3uj0x9
Stoer Egyptisch jongetje
Komt uit een tweet van iemand in Egypte, ze tweet de hele dag al foto's en nieuws uit Egypte, dus nam aan van welquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:47 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Dat lijkt mij geen Egypte.(uniformen en mensen op de achtergrond)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |