Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik ookquote:
Ja, ik zit op werk te wachtenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:48 schreef DaMart het volgende:
Ik heb al gegeten... maar je mag gerust even de afwas komen doen.
Ja, of spare ribsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Een lekkere curry? Of toch die wokschotel?
quote:
In dat geval mag je ook bij mij langskomenquote:
Maar Stu zat zelf ook weer klaar natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar Stu zat zelf ook weer klaar natuurlijk.
FAALHAASSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gisteren bijna vergiftigd door een curry thoughquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Een lekkere curry? Of toch die wokschotel?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gisteren bijna vergiftigd door een curry though
[..]
Von SlakkensteinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Als wat?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:50 schreef Toekito het volgende:
Ooit wil ik trouwens in deze lijst staan
[..]
het is maar goed dat ik geen mod benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik zou nog meer mucken
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Dankje GFquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gisteren bijna vergiftigd door een curry though
quote:
Rotterdammerquote:
preciesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dankje GF
Kan eindelijk de OP weer aangepakt worden
heb je zelf geen spons ofzoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:51 schreef MPG het volgende:
Ik ga effe douchen.
Welke lieftallige jongedame wil mij even komen inzepen?
Ik wel, 2 keer vandaagquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tegen jouw lapobot kan niemand op.
Here you goquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:50 schreef Toekito het volgende:
Ooit wil ik trouwens in deze lijst staan
Later MPGquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:51 schreef MPG het volgende:
Ik ga effe douchen.
douche ze MPGquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:51 schreef MPG het volgende:
Ik ga effe douchen.
Moet ie wel aanstaan thoughquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tegen jouw lapobot kan niemand op.
Iets moet hem toch noemenswaardig makenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Gewoon terugvergiftigen
[..]![]()
[..]
Rotterdammer
Hij heeft er echt even opgestaanquote:
In ieder geval 1x was die op TAL gerichtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dat was tijdens een reboot van Stu's bot.
Je hebt ambities om in de politiek naam te makenquote:
Sorry, ik had Fok!ker ingevuldquote:
Laat me nou in die waan!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
In ieder geval 1x was die op TAL gericht
Dank u dank uquote:
quote:
Tot laterquote:
Oooohquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Bij jou wel, maar die van mij niet
pas op... mama is boosquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:58 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind het niet grappig meer hoor, Stu
Kusje voor STquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:58 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:58 schreef suikertaartje het volgende:
hej mevrouw u hierquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:58 schreef suikertaartje het volgende:
Waarmee precies Fles?quote:
Nee, gewoon ernstig geirriteerdquote:
niet doen, istie niet waard!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, gewoon ernstig geirriteerd
Reageer maar op me af hoor. Kom maar kom maar kom maar kom maar kom maarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waar ben je geweest dan, dat je nu thuis bent?quote:
Bis Later Flesquote:
* Trevland geeft ST een stevige knuffelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goh, zou hier bijna van denken dat je het over mij hebtquote:
kusjekroel op je geirriteerdheidquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb niets af te reageren, ik vind het gewoon echt irritant.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:06 schreef Stuart het volgende:
Reageer maar op me af hoor. Kom maar kom maar kom maar kom maar kom maar
* Marijkezwolle pakt de zweepjesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Reageer maar op me af hoor. Kom maar kom maar kom maar kom maar kom maar
Dat heb je me al meerdere malen laten wetenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb niets af te reageren, ik vind het gewoon echt irritant.
WOKquote:
Wat nee, waarom?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:08 schreef suikertaartje het volgende:
Een geval van probeert u het later nog eens![]()
Toch tof dat je je frustraties op mij botviert. Cheers!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:08 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:08 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WOK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe heb je het in het land van de fritkotten?
![]()
Nee, frittekes toch?quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HEeeeeeeeeeeeeeeeeee nog iemand die geirriteerd ishoewaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ach, ik heb de lapo (bewust) gepakt en dus staat de boel op zijn kopquote:
Byequote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:10 schreef LovelyLady het volgende:
Oke gezellige boel hier... ik ga ook maar
Fijne avond allemaallief zijn
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, frittekes toch?![]()
Lieverd![]()
Heb je het leuk?
Volgens mij nietsquote:
ah, ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, ik heb de lapo (bewust) gepakt en dus staat de boel op zijn kop
Bad!quote:
precies op dit momentquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:08 schreef suikertaartje het volgende:
Hier is een badquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bad!Ik wil ook weer eens in bad
![]()
Klopt. Mijn lapohunt heeft voor ellende gezorgd zo bljktquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij nietsAlthans, ik ben niet geirriteerd en ga me ook niet laten irriteren
![]()
Maar ik geloof dat sommigen de lapo's van stu niet waarderen oid... Maar misschien begrijp ik het ook niet goed
* Marijkezwolle leidt Pgr af zodat ze van zijn ijsje kan smikkelenquote:
Er zijn zoveel dingen hier 'kinds' en om daar nou een drama van te maken. Wat zal ik zeggenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ah, ja.
vind je dat zelf ook niet onderhand een beetje kinds?
Maar dat zou raar zijn, bij jou in badquote:
Heul mijn ijsje is op!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle leidt Pgr af zodat ze van zijn ijsje kan smikkelen
Kan ook zonder mijquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat zou raar zijn, bij jou in bad![]()
Wil je dan bij mij in bad?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat zou raar zijn, bij jou in bad![]()
die conclusie trek je zelfquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goh, zou hier bijna van denken dat je het over mij hebt
Oh dat kan me de bliksem schelen hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, ik heb de lapo (bewust) gepakt en dus staat de boel op zijn kop
Nou ja, kijk, in ONZ is lapohunten okee, maar op andere subfora wordt dat niet zo gewaardeerd en dat mensen er dan wat van zeggen is niet zo heel vreemd toch?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt. Mijn lapohunt heeft voor ellende gezorgd zo bljkt
Zo te zien geniet jij er vanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:14 schreef wel.o.k het volgende:
hoe dan ook, ik heb mijn mailtjes weer binnen en verstuurd.....
dus wokkie gaat lekker op de hotelkamer hangen tot hij in bad mag![]()
en daarna de massageolie gebruiken
Nee, ik sprak een vermoeden uitquote:
Ik was hier zojuist ook, maar toen had ik de indruk dat jullie er waren, maar dat bleek niet het gevalquote:
En anderen doen dat nooit rightquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat kan me de bliksem schelen hoor![]()
Alleen dat irritante schizofrene gezelfquoot mag wel stoppen
Nuut dat was ik niet!quote:
Wat heerlijk, geniet er vanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:14 schreef wel.o.k het volgende:
hoe dan ook, ik heb mijn mailtjes weer binnen en verstuurd.....
dus wokkie gaat lekker op de hotelkamer hangen tot hij in bad mag![]()
en daarna de massageolie gebruiken
Ik heb geen eens zin om hier nog op te reagerenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, kijk, in ONZ is lapohunten okee, maar op andere subfora wordt dat niet zo gewaardeerd en dat mensen er dan wat van zeggen is niet zo heel vreemd toch?Kun je wel de onschuld zelve spelen, maar je weet dat mensen het hier niet waarderen en dan irriteert dat blijkbaar sommigen
Stuquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nuut dat was ik niet!* wijst met een vinger naar Stu
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was hier zojuist ook, maar toen had ik de indruk dat jullie er waren, maar dat bleek niet het geval
Okay, primaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lang niet zo veel als dat jij doet
Dat hoeft ook niet, ik probeer je alleen te vertellen dat je dat nu eenmaal op je hals haalt en dat je dat zo ondertussen zou moeten wetenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb geen eens zin om hier nog op te reageren![]()
Hoor ik POEPquote:
Mag ik mijn hoofd er op leggen?quote:
Nee, je leest poepquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoor ik POEPWaar is MPG als het over POEP gaat
Hulp nodig?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:17 schreef Toekito het volgende:
Ik wil ook een bad. Lekker al die kluszooi van me af wassen. Ben te moe nu naar de douch te lopen
het is dat ik zn nr niet heb, had hem zo gebeld.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, zoon flinke kwak bruine dab.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien maar eens flink gaan schijten
Oh, ik dacht dat ik het hoordequote:
Oooh, maar iedere keer zal ik hier toch niet meer zijn dus de mensen die zich hier enorm druk om maken kunnen vannacht rustig slapenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, ik probeer je alleen te vertellen dat je dat nu eenmaal op je hals haalt en dat je dat zo ondertussen zou moeten wetenMij kan het geen zak schelen, ik weet toch hoe ik je scriptje moet stoppen
Maar besef wel dat dit waarschijnlijk iedere keer weer zo zal gaan en daar moet je dan ook niet echt verbaast over zijn lijkt me
Geen probleemquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik het hoordebedankt voor deze rectificatie
![]()
Ik heb z'n nummer wel, maar hoop dat ie gewoon terugleestquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
het is dat ik zn nr niet heb, had hem zo gebeld.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik mijn hoofd er op leggen?Ik vind het leuk om naar buikgeluidjes te luisteren
Wil hier wel goed helpen, moet alleen dan niet de eerste 4 uur naar de wc gaanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, zoon flinke kwak bruine dab.
Hey Zomersvogeltjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:18 schreef summer2bird het volgende:
He goede avond! Ben al 2 uurtjes terug van werk
quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, maar iedere keer zal ik hier toch niet meer zijn dus de mensen die zich hier enorm druk om maken kunnen vannacht rustig slapen
Ik ga zo maar eens een flinke pot schijtenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil hier wel goed helpen, moet alleen dan niet de eerste 4 uur naar de wc gaan
[..]
Hey Zomersvogeltje![]()
[..]
Haiquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:18 schreef summer2bird het volgende:
He goede avond! Ben al 2 uurtjes terug van werk
Woahquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat mag je volgende week doen.
TMIquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens een flinke pot schijten
Ik voel het al komen
Het is blijkbaar nooit klaar maar ik reageer er wel even op hoor. Gooi de frustraties er maar uit mensenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En nu klaar toch?
Nu ga ik wel overdreven lapo hunten, nu al
Jah, volgende week moet ik alleen werkenquote:
Okee, zweepjes time it isquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is blijkbaar nooit klaar maar ik reageer er wel even op hoor. Gooi de frustraties er maar uit mensen
Naar Stuquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:21 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jah, volgende week moet ik alleen werken. Het meisje waar ik mee werkte vertrekt naar Londen
Je irriteert. Stop ermee.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is blijkbaar nooit klaar maar ik reageer er wel even op hoor. Gooi de frustraties er maar uit mensen
Er zijn ook mensen die mij irriteren. Zo is het leven nu eenmaalquote:
Ik werk bij een keurslager, moet mensen helpen, vlees snijden, schoonmaken, broodjes beleggen en verkopen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Naar StuWat voor werk doe je als ik vragen mag?
En dan sta je helemaal alleen in de winkelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik werk bij een keurslager, moet mensen helpen, vlees snijden, schoonmaken, broodjes beleggen en verkopen.
Ik wil jou vlees wel eens keurenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik werk bij een keurslager, moet mensen helpen, vlees snijden, schoonmaken, broodjes beleggen en verkopen.
Als ze alleen staat hoeft ze ook niets te verkopen hequote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dan sta je helemaal alleen in de winkelWerk je er al lang?
Scherp +1quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:24 schreef D. het volgende:
[..]
Als ze alleen staat hoeft ze ook niets te verkopen he
Nee, ik sta dan niet alleen in de winkel, de slager zelf is er, er is nog een vrouw die het zelfde doet als ik en er staat nog iemand achter om af te wassen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dan sta je helemaal alleen in de winkelWerk je er al lang?
Ohquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, ik sta dan niet alleen in de winkel, de slager zelf is er, er is nog een vrouw die het zelfde doet als ik en er staat nog iemand achter om af te wassen.
Vandaag was mijn 3de werkdag![]()
Bevalt het je een beetje?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, ik sta dan niet alleen in de winkel, de slager zelf is er, er is nog een vrouw die het zelfde doet als ik en er staat nog iemand achter om af te wassen.
Vandaag was mijn 3de werkdag![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OhKomt helemaal goed joh
Is het leuk?
Jah het bevalt mij prima en het is echt leuk werk. Ik maak alleen een boel fouten.quote:
Zo'n naar gevoel had ik gisteren ook na mijn chicken kormaquote:
Busdeurrubbersquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle pakt de zweepjes![]()
![]()
Op je 3e dag is dat echt niet gek hoor, je moet er gewoon nog wat handigheid in krijgenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:27 schreef summer2bird het volgende:
[..]
[..]
Jah het bevalt mij prima en het is echt leuk werk. Ik maak alleen een boel fouten.
Zo denk ik er ook overquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Op je 3e dag is dat echt niet gek hoor, je moet er gewoon nog wat handigheid in krijgen
Ik gok jijquote:
Hier. Wie mot er verschoond worden?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
nee maar ik ga wel jou smsenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok jijWant jij gaat Muck hier niet voor wakker maken
jij blijft dus uit mijn huis!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik het doe dan zijn ze op voor dat jij ze krijgt
jijzelfquote:
Mijn buik doet dat heel vaakquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik mijn hoofd er op leggen?Ik vind het leuk om naar buikgeluidjes te luisteren
Zo erg ben ik ook weer niet hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee maar ik ga wel jou smsen
[..]
jij blijft dus uit mijn huis!
[..]
jijzelfje ruikt naar Maaswater
Nee hoor, ik ben net gedouchtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee maar ik ga wel jou smsen
[..]
jij blijft dus uit mijn huis!
[..]
jijzelfje ruikt naar Maaswater
als het over eten gaat hoor ik van jou alleen maar: Lekkerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo erg ben ik ook weer niet hoor
hier staat het niet elke winter tot aan het zolderraamquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben net gedoucht.
En daarbij, jij meurt net zo hard naar maaswater, of wou je soms beweren dat Rotterdam aan de Dommel ligt.
Zo te horen haal je dat nog wel inquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
als het over eten gaat hoor ik van jou alleen maar: Lekker
Ja dat zal prima maar ben zelf ondervoed dus eerst ik en dan jij pas
Fijne avondquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:37 schreef MPG het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten. Want film- + vriendentijd.
Fijne avond lieverds, en tot later![]()
![]()
Bis Laterquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:37 schreef MPG het volgende:
![]()
groetenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:37 schreef MPG het volgende:
![]()
ik? nee johquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te horen haal je dat nog wel in
Woehoequote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:40 schreef summer2bird het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een 6,8 voor maatschappijleer. Tot nu toe nog geen onvoldoendes
Jij bent goedquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:40 schreef summer2bird het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goed bezig!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:40 schreef summer2bird het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe je goedquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:40 schreef summer2bird het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik laat em staan tot morgenquote:
Snijbonen met aardappelen en braadworstquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik laat em staan tot morgenWat had je gekookt?
Wat kijken 'we'?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:47 schreef Toekito het volgende:
die afwas hier staat ook nog. Ben al te lam dat ik mijn ogen open
Ga denk ik zo dvdtje kijken. Heb inmiddels aldi ijSThee en pringles
Veel plezier Summerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:53 schreef summer2bird het volgende:
Nou iedereen, ik ga maar ens tv kijken, toedeloehoe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meatloafquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:54 schreef TheFamousMan het volgende:
I Can SEe paradise by THE dashboard light.
heb nog dvd van TV-film over mabel liggen, denk dat het die wordtquote:
Ow, nou, klinkt niet heel interessant, dus veel sterkte dan maarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb nog dvd van TV-film over mabel liggen, denk dat het die wordt
ik denk dat het wel boeiend is, sorryquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, nou, klinkt niet heel interessant, dus veel sterkte dan maar
Tot later Trevquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:56 schreef Trevland het volgende:
Ik ga ook eens maar wat anders doen, bis later![]()
Geeft niet hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik denk dat het wel boeiend is, sorry
Mee eensquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, nou, klinkt niet heel interessant, dus veel sterkte dan maar
Graagquote:
quote:
Ik zou het proberenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:30 schreef DaMart het volgende:
Vier competitiewedstrijden gespeeld met Feyenoord, 12 punten en een doelsaldo van 45 voor en 1 tegen. UEFA-cup: 1 gespeeld, doelsaldo 15-2
.
Misschien moet ik de moeilijkheidsgraad eens iets hoger zetten.
Jawel hoor, vanochtend vroeg opgestaan.quote:
Ik wacht wel even tot ik tegen ajax gespeeld heb... kijken of ik ook 20 doelpunten in 1 wedstrijd kan makenquote:
en hoeveel euro was jij kwijt bij action?quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je had beter naar mijn voetbalwedstrijden kunnen kijken... doelpunten genoeg van Feyenoord![]()
.
quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:30 schreef DaMart het volgende:
Vier competitiewedstrijden gespeeld met Feyenoord, 12 punten en een doelsaldo van 45 voor en 1 tegen. UEFA-cup: 1 gespeeld, doelsaldo 15-2
.
Misschien moet ik de moeilijkheidsgraad eens iets hoger zetten.
welk spel?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
De moeilijkheidsgraad staat op 'beginner'... wat ik eigenlijk ook nog wel ben.
14 nogwatquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
en hoeveel euro was jij kwijt bij action?
Ik heb echt zooooooooo weinig gedaanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jawel hoor, vanochtend vroeg opgestaan.
Ff naar Formido voor mijn vader geweest en nieuwe schoenen voor mezelf gekocht
Verder nog chinees gehaald
En jij dan?
Je hebt samen met Marijke gestofzuigd?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb echt zooooooooo weinig gedaan![]()
Uitgeslapen, in bed gestoeid met Thijs, met Marijke naar de Action en stofgezogen in de woonkamer. Dat was het weer
dat is genoegquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb echt zooooooooo weinig gedaan![]()
Uitgeslapen, in bed gestoeid met Thijs, met Marijke naar de Action en stofgezogen in de woonkamer. Dat was het weer
Neequote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:40 schreef DaMart het volgende:
Je hebt samen met Marijke gestofzuigd?
na anderhalf uur? goed bezig!quote:
voor in het weekend sowiesoquote:
Het is de Actionquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
na anderhalf uur? goed bezig!
@Mart ik had Fifa 11 op PS3 maarja die PS3 is van mijn broertje en dus kan ik niet meer elke dag gamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |