Wat heerlijk, geniet er vanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:14 schreef wel.o.k het volgende:
hoe dan ook, ik heb mijn mailtjes weer binnen en verstuurd.....
dus wokkie gaat lekker op de hotelkamer hangen tot hij in bad mag![]()
en daarna de massageolie gebruiken
Ik heb geen eens zin om hier nog op te reagerenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, kijk, in ONZ is lapohunten okee, maar op andere subfora wordt dat niet zo gewaardeerd en dat mensen er dan wat van zeggen is niet zo heel vreemd toch?Kun je wel de onschuld zelve spelen, maar je weet dat mensen het hier niet waarderen en dan irriteert dat blijkbaar sommigen
Stuquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nuut dat was ik niet!* wijst met een vinger naar Stu
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was hier zojuist ook, maar toen had ik de indruk dat jullie er waren, maar dat bleek niet het geval
Okay, primaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lang niet zo veel als dat jij doet
Dat hoeft ook niet, ik probeer je alleen te vertellen dat je dat nu eenmaal op je hals haalt en dat je dat zo ondertussen zou moeten wetenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb geen eens zin om hier nog op te reageren![]()
Hoor ik POEPquote:
Mag ik mijn hoofd er op leggen?quote:
Nee, je leest poepquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoor ik POEPWaar is MPG als het over POEP gaat
Hulp nodig?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:17 schreef Toekito het volgende:
Ik wil ook een bad. Lekker al die kluszooi van me af wassen. Ben te moe nu naar de douch te lopen
het is dat ik zn nr niet heb, had hem zo gebeld.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoor ik POEPWaar is MPG als het over POEP gaat
Ja, zoon flinke kwak bruine dab.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien maar eens flink gaan schijten
Oh, ik dacht dat ik het hoordequote:
Oooh, maar iedere keer zal ik hier toch niet meer zijn dus de mensen die zich hier enorm druk om maken kunnen vannacht rustig slapenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, ik probeer je alleen te vertellen dat je dat nu eenmaal op je hals haalt en dat je dat zo ondertussen zou moeten wetenMij kan het geen zak schelen, ik weet toch hoe ik je scriptje moet stoppen
Maar besef wel dat dit waarschijnlijk iedere keer weer zo zal gaan en daar moet je dan ook niet echt verbaast over zijn lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |