In elk land heb je bij rellen achterlijke mensen erbij die het om het rellen, slopen en plunderen gaat. Dit zou in Nederland net zo goed gebeuren, dit zie je al bij bv voetbal hooligansquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:11 schreef t-8one het volgende:
[..]
onzin, oprotten met zulke opmerkingen!
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:14 schreef Re het volgende:
[..]
eclaire is de rellende kanker van FOK!, niet op letten
tnx.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:14 schreef Re het volgende:
[..]
Laten we het hopen. het is iig geweldig dat zoveel mensen trachten de musea e.d. te beschermen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:10 schreef mu_barak_obama het volgende:
[..]
Zo te zien waren dit niet al te veel mensen handen. Je hebt altijd rotte appels. Ik denk dat het nog wel mee valt met betrekking tot andere gebouwen.
ja hallo !! door de " thugs " die misbruik maken van de demonstratie , en de andere geruchten zijn dat er bij de "looters"(= thugs) ID's zijn aangetroffen van secret service !! wel opletten !!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:14 schreef Eclaire84 het volgende:
Mensen, ik reageer alleen maar op de berichten dat er een kinderkankerziekenhuis en musea worden geplunderd.
hahahah dat dacht ik ook te horenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
Blijkbaar heeft iemand z'n vuvuzela gepakt.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:16 schreef Eclaire84 het volgende:
Ok: Wat goed dat er eindelijk in opstand wordt gekomen tegen die slechte slechte Mubarak! GEWELDIG NIEUWS
Zo te zien wel.quote:
lijkt er wel op en je ziet er steeds mensen op toestromen??/quote:
Is al wegquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:14 schreef Re het volgende:
[..]
quote:
Waarschijnlijk gewoon z'n hele oeuvrequote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zo gaat lekker op FOK, je mag Driekske niet meer tegen spreken???
De huidige ontwikkelingen kun je vergelijken met 1989.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Dit is wel het topic van het overdrijven trouwens hé? Mensen praten over dingen alsof ze er direct bij betrokken zijn
Wellicht uitdelen van voedsel of water?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lijkt er wel op en je ziet er steeds mensen op toestromen??/
Gewoon de directe link plakken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:25 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
foutje welke code moet ik erop zetten om you tube film te plaatsen ?>>>>>>
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:24 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[youtube]<iframe title="YouTube video player" class="youtube-player" type="text/html" width="640" height="390" data-src="http://www.youtube.com/embed/XzLBCV-cwjg" style="visibility:hidden;" frameborder="0" allowFullScreen></iframe>[/youtube]
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:26 schreef Muridae het volgende:
Talks underway in StateDpt on whether to 'unfollow' Mubarak on Twitter, Clinton 'unfriends' Mubarak on #FB #jan25 [joke]
QFTFQ!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:28 schreef Toverheks het volgende:
laten we het hier in godsnaam gezellig houden onderling.
Nee, omdattie een kloontje was.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zo gaat lekker op FOK, je mag Driekske niet meer tegen spreken???
THNX!!quote:
Doe dat ergens anders. Dit is volgens mij een serieus topic.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Kom in opstand dan tegen deze Fokse Mubarakjes.
Ik dacht wat Egyptische muziek, maar nee hoor.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:28 schreef Toverheks het volgende:
laten we het hier in godsnaam gezellig houden onderling.
http://twitter.com/Jan25voices is interessant!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:29 schreef t-8one het volgende:
Ik snap twitter nog steeds niet helemaal
Maar hier zijn wat "kanalen" (?) met berichten van twitteraars uit Egypte:
http://twitter.com/JacobPark/tweeting-from-egypt-21
http://twitter.com/DutchPaparazzi/egypt-live-coverage
nou alleen voor jou danquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:29 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik dacht wat Egyptische muziek, maar nee hoor.
Mijn god.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:26 schreef Muridae het volgende:
Talks underway in StateDpt on whether to 'unfollow' Mubarak on Twitter, Clinton 'unfriends' Mubarak on #FB #jan25 [joke]
Dit is dus voorbereid. Aan het einde van de rit weten we door wie. Ik zet mijn geld in op het Broederschap.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:18 schreef rakotto het volgende:
sandmonkey Sandmonkey
Nasr City now safe and calm, Heliopolis on the way thx to ppl taking control of street protection #Jan25 #Egypt
54 minutes ago
De volk neemt controle over het land en het wordt geen anarchie![]()
654 personen vinden dit leuk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:32 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
http://www.facebook.com/p(...)test/126026640800268 VODAFONE STORE COMPLETELY TRASHED AND TORCHED IN SUEZ!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |