Waarom dan?quote:
OP niet erin zetten en die TTquote:
Waarom nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:25 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
OP staat de laatste delen al er niet in.
Maakt het voor mij lastig.
En op Sporza, kijkt toch het beste vind ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:58 schreef San_Andreas het volgende:
Finale is morgen om 9:30. Zowel op Eurosport als op Nederland 1. Moge de beste winnen.
En waarschijnlijk ook op BBC sport, als je die kan ontvangenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En op Sporza, kijkt toch het beste vind ik.
Shit, wilde net zeggen dat het ook op Sporza en BBC zou komen...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:50 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ook op BBC sport, als je die kan ontvangen
Aan Federer ligt het niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Misschien is deze finale wel de opmaat naar een nieuw tijdperk.
Het zou tijd wordenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Misschien is deze finale wel de opmaat naar een nieuw tijdperk.
Jammer, moet je werken/zelf tennissen?quote:Op zondag 30 januari 2011 08:39 schreef TheGeneral het volgende:
Veel plezier met de finale straks! Kan het helaas niet zien.
Voetbal. Ik zit nu in de kantine. Het staat daar gelukkig ook aan. Kan ik tenminste nog wat zien.quote:Op zondag 30 januari 2011 08:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jammer, moet je werken/zelf tennissen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |