Inderdaad. Die mensen geven nergens meer om. Ze hebben maar 1 doel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:39 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het in minder dan een uur lopen.
Waar?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:39 schreef raistlin6 het volgende:
Bestorming onderweg bevestigd door Al Jazeera.
thanks voor de infoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:36 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja dat schijnt bevestigd te zijn, hij is in cairo in zijn paleis.
Hij heeft een vice premier benoemd.
Ja, en moslims. Logisch dat ze bidden toch? Staat los van de opstanden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:39 schreef AryaMehr het volgende:
Biddende mensen. En ik had nog wel de hoop op een verlichting. Het zijn voornamelijk mensen die in opstand komen vanwege sociaal-economische reden.
Alweer op.quote:
beter dan die vreselijke toetersquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:41 schreef Monidique het volgende:
Ik word knettergek van dat geschreeuw van dat mens.
Schumacher ziet zo'n regime change ook helemaal niet zitten...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:41 schreef intellectuele_user het volgende:
[ afbeelding ]
Beide mannen hebben meer dan een dozijn keer een bezoek gebracht aan een plastische chirurg.
Stelletje schurken.
Heet Butros of zoiets.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:42 schreef Breekfast het volgende:
Welke idioot spreekt er nu op Al jazeera?
Een idioot die het niet snapt. Hij doet me denken aan die irakees die zei van nothing happend here of zo iets, dat ene bekende op FOK! geposte plaatjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:42 schreef Breekfast het volgende:
Welke idioot spreekt er nu op Al jazeera?
Jah, en de AL mevrouw er stevig tegen in, nee, het volk wil het vertrek van Mubarak.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:43 schreef Cat22 het volgende:
Official zegt dat de vice president geïnstalleerd is omdat het volk erom vroeg.
Butros Butros Ghali?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heet Butros of zoiets.
Het antwoord:quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dame van Al Jazeera schreeuwt tegen een regerings official.
"This is not what the people demanded"
Ja en tevens dat de vice-president alleen wat te doen krijgt als de president wat afstaat. Maar dat er wettelijk niets is vastgelegd over de functies van de VP.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:43 schreef Cat22 het volgende:
Official zegt dat de vice president geïnstalleerd is omdat het volk erom vroeg.
Ze doet het wel goed.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:44 schreef Carine-C het volgende:
[..]
Jah, en de AL mevrouw er stevig tegen in, nee, het volk wil het vertrek van Mubarak.
Nee, die klinkt andersquote:
Het toont de toename van conservatisme in Egypte aan, een proces dat al decennia lang aan de gang is. Het gevaar van wat nog kan komen; politieke islam. Ik denk dat de meesten denken dat de gebeurtenissen in Egypte een soort Frans achtige revolutie voorstellen, terwijl daar allerminst sprake is. Leuk dat soort termen als 'wij willen vrijheid', maar het draait voornamelijk - ook in Tunesië - om sociaal-economische reden. De mensen in Egypte leven in relatieve vrijheid.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:41 schreef Mwanatabu het volgende:
Ja, en moslims. Logisch dat ze bidden toch? Staat los van de opstanden.
Nu wel zegquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:45 schreef Toverheks het volgende:
vind haar heel goed, al laat ze ze niet uitspreken ze stelt de goede vragen en van mij mag ze schreeuwen
'Maar het volk wil dat de president taken moet delegeren'.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:44 schreef Carine-C het volgende:
[..]
Jah, en de AL mevrouw er stevig tegen in, nee, het volk wil het vertrek van Mubarak.
Vind ik ook. Gewoon door de bullshit heen prikken!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |