Mooi, even gehakt aanmaken voor avondeten.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:34 schreef ROFLOL het volgende:
Prachtige beelden, dat we dit zo goed en mooi mee kunnen maken achter onze computers. Damn!
Compleet bizar, facinerend en geweldig tegelijkertijd iddquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:34 schreef ROFLOL het volgende:
Prachtige beelden, dat we dit zo goed en mooi mee kunnen maken achter onze computers. Damn!
nee niks gemist, behalve dat er een vice president is, en hij is er nogquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:35 schreef Kwaliteit het volgende:
heb ik afgelopen uren nog veel gemist?
is de president nog in het land?
nee ja, en er is een andere minister president.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:35 schreef Kwaliteit het volgende:
yups en als bonus hebben ze nu ook een vice-presidentquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:35 schreef Kwaliteit het volgende:
Joh? Wist ik nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het staan hoort ook bij het gebed. Dat is normaal.
Ja dat schijnt bevestigd te zijn, hij is in cairo in zijn paleis.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:35 schreef Kwaliteit het volgende:
En niemand gaat naar dat paleis?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:36 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja dat schijnt bevestigd te zijn, hij is in cairo in zijn paleis.
Hij heeft een vice premier benoemd.
dat is een kleine 10km verderop...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:37 schreef Breekfast het volgende:
[..]
En niemand gaat naar dat paleis?
Was bestormd volgens mij of deels, maar is weer in handen van het leger.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:37 schreef QBay het volgende:
Moest even eten en dat duurde ongelooflijk lang. Hoe is het afgelopen met de bestorming van dat tv-gebouw?
Ik snap dat ook niet, is 9,3 km lopen vanaf het plein.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:37 schreef Breekfast het volgende:
[..]
En niemand gaat naar dat paleis?
2 uur lopen, ben je niet wijs?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:38 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, is 9,3 km lopen vanaf het plein.
Zo waar. Het is prachtig om te volgen en ik hoop op een goede afloop.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:34 schreef ROFLOL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |